Stránka 3 z 5

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: stř srp 31, 2011 10:58 pm
od romik
HAD píše:....Už jsem dal avízo do servisu, aby začli shánět jinou šarži.....
No já jsem Ti to říkal, ať se zeptáš na sérii, aby to nebylo to samé. Já byl teď ve svém servisu a ukazoval jsem jim také už zvětšené praskliny až k okraji světlometu a ubezpečili mne, že to kdykoliv vymění. Počkám po zimě a vyměním to také jak jsem psal.

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: čtv zář 01, 2011 3:26 pm
od kwt2000
Teda nehci to zakřiknout, ale po 60.000 ani náznak po nějaké prasklince. A to ostřikuju jako blázen, v zimě, v létě...... :826:

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: stř zář 07, 2011 8:58 am
od roura74
V pátek jsem objednanej v Opavě na výměnu xenonů. Reklamace tedy dopadla úspěšně.

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: sob pro 01, 2012 11:19 am
od lucky
Na konci roku 2008 jsem koupil nový diesel Subaru Forester. Po 4 letech používání s ním mám podobné problémy, jako HAD, roura74, romik, qucikly i brácha bidla. Můžu Vás chlapi požádat o nějakou kopii dokladu, ze kterého je patrné, že Subaru uznalo to, že praskliny u xenonových světlometů jsou technickou závadou dodavatele (výrobce) světlometů a že zpráva o používání špatných kapalin do ostřikovačů je naprostý blábol? Zvláště u HADa je tento problém evidentní, protože se mu prasklinky objevily také u vyměněných světlometů. Budu moc rád a moc mi tím pomůžete, protože současně se světlomety řeším také výměnu vstřiků a GO naftového čerpadla, přestože používám naftu Verva od Benziny, jsem první majitel, jediný řidič a auto pravidelně servisuji ve značkových servisech. Mám najeto cca 53.000 km.
Při koupi nového auta Subaru, což byla moje srdeční záležitost a splnění snu, mě ani ve snu nenapadlo, že budu muset po 4 letech (kdy mi zbývá doplatit ještě 12 splátek úvěru) navíc zaplatit dalších 90.000 Kč (s DPH) za vstřiky i čerpadlo a k tomu za světlomety dalších 54.902 Kč (á 27.451). Kde to žijeme? Kam se poděla věhlasná spolehlivost japonských vozů značky Subaru? Nové auto mě stálo 970.000 Kč (s DPH) a když k tomu přičtu 90.000 + 54.902 tak to je už sakra moc peněz za ty problémy, které bych u Subaru nečekal ani v tom nejčernějším snu.

Dokáže mi někdo z vás poradit, jak na oficiálního dovozce Subaru v ČR, protože obě závady jsou evidentně technický problém firmy Subaru a házet svoje pochybení na zákazníka je silně nemorální (slušně řečeno).

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: sob pro 01, 2012 1:50 pm
od quickly
lucky, já xenony na dehtovém forestíku nemám, ale měl jsem praskliny nahoře. V servisu (HK, pan Polák) stačilo ukázat praskliny a hned řekli, že objednají oba dva reflektory a byla to klasická výměna.U vstřiků je většinou problém (ne)kvalitní dehet. Já tomu předcházím tankováním u Teska (velká výtoč) a používání aditiv. Mám dehtového forestíka MY 09 od 12.12.2008, najeto ke dnešku 175.381 km a vstřiky mám originál.

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: sob pro 01, 2012 1:58 pm
od lucky
A měnili ti světlomety ještě v záruce? Já jsem 1 rok po záruce a v AWD Praha mi řekli, že to nafotí a zkusí, co na to oficiální dovozce Subaru. Přitom je to evidentně výrobní vada výrobce světlometů.

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: sob pro 01, 2012 2:06 pm
od quickly
luicky: reflektory mi měnili v červnu 2010, takže ještě v záruce :655:

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: sob pro 01, 2012 2:21 pm
od lucky
Tak to beru. Nový vedoucí servisu AWD se mě taky hned ptal, jestli mám auto ještě v záruce. Počkám, co odpoví oficiální dovozce Subaru v ČR na světlomety a na vstřiky, potom se rozhodnu. Horší je, že nejpozději do 18.12.2012 potřebuji udělat novou technickou prohlídku a tam bych s prasklým světlometem nemusel projít.

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: pon pro 03, 2012 4:49 pm
od HAD
Ahoj Lucky,

tak já mám vůz taky zatím v záruce, takže nějaký ofiko dokument nemám. Prostě jsem to reklamoval (2x) a bylo mi uznáno. Ale co budu dělat po záruce nevím. Auto je služební, předpokládám, že do května příštího roku nějakých 120 mít bude, tak uvidím jestli ještě bude sloužit u firmy...
Zajímavé je, že v Německu to nechtějí uznávat a u nás to vyřešili bez průtahů :655: . Tomu moc nerozumím.

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: pon pro 03, 2012 5:08 pm
od lucky
Mně světlomety v servise demontovali a teď to budou řešit s oficiálním zastoupením Subaru. Dám vědět, jak to dopadne, já doufám že dobře.

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: pon pro 03, 2012 6:19 pm
od Gallda
lucky píše:Mně světlomety v servise demontovali a teď to budou řešit s oficiálním zastoupením Subaru. Dám vědět, jak to dopadne, já doufám že dobře.
Jak presne se ti projevuji vstriky?

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: pon pro 03, 2012 7:30 pm
od lucky
Gallda: První 1-2 km musím jet opravdu krokem, zvuk studeného motoru vypadá, jako když zařadím vyšší rychlost při nižších otáčkách motoru, tedy dříve, než je zdrávo. Po zahřátí motoru a zhasnutí modré kontrolky je zvuk vcelku normální. Kdysi sem ten zvuk nahrál Martin Válek, tak si to poslechni:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=WxC ... =endscreen

Jinak tento problém patří do jiného vlákna - BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem. :850:

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: pon pro 03, 2012 7:33 pm
od catana
Ohledne vstrikovani bych je nemenil, v prvni fazi vhodnejsi nechat vymontovat (motor musi ven) a zaslat do diesel servisu k diagnostice a pripadne oprave. Tzn. Subaru servis ti musi vstriky vyndat, ale analyzu nechat na firme specializovane na Denso vstrikovace.

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: pon pro 03, 2012 7:39 pm
od lucky
Catana: Jasně, servis mi vyndal xenonové světlomety a řeší je s dovozcem, ale výměnu vstřiků a GO palivového čerpadla bude servis řešit přesně tak, jak popisuješ.

Re: Praskliny v předních světlometech

Napsal: pon pro 03, 2012 8:57 pm
od dofi
Catana:Mne tvrdili v subaru vysocina , ze motor ven nemusi. Ze se"vykloni", ale musi zustat na zvedaku. Ja to chapu tak se se neodpoji od prevodovky ale jen povoli silentnloky. Ale diesel asi jeste nikdo DIY neresil takze to nikdo z fora nepotvrdi.

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek