VDC píše:Na něčem tu cenu vygenerovat musí. Mě by zajímalo, jak to vypadá vevnitř...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Vevnitř je kupodivu vata a příčky z 0,4 železa... otom že to vydrží max 3 roky bez rezonance není pochyb ale za ty love je to velice solidní náhrada. Měl jsem ho rozřezaný ze zvědavosti z bouraného svého bejvalého legacy ...jezdil 1,5 roku a shnilé byli pouze sváry na trubkách a vevnitř. Boužel jsou to jednoplášťové tlumiče takže stačí velká rána kamenem a je tam díra. Ale za ty love...... Když si vemu že málokterej mechanik za ty prachy celýho výfuku nepostaví ani auto na zvedák.....Polmostrow se mi zdá jako nejlepší polák.
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
VDC píše:Na něčem tu cenu vygenerovat musí. Mě by zajímalo, jak to vypadá vevnitř..
Myslím, že ho tu zevnitř fotil a dával na fórum Slávek, ne? A určitě po víc než 3 letech.
Subaru4ever píše:Když už se bavíme o těch výfucích, už jste někdo montoval ten zázrak, co jsme si loni hromadně pořizovali z Německa (výroba na 99% taky Polsko)?
Už ho mám na autě, akorát neseděl úplně přesně. Takže se musel uříznout kus původního a navařit, aby byl průměr trubek stejný. A aby to těsnilo, dáme tam takový převlečný bazmek, který se používá např. i u VW. Auto je jinak stále na zvedáku, dnes se dodělají brzdy. Zítra by mělo být už i po rozvodech, takže pak dám info, jak ten výfuk funguje a vypadá. Jestli to teda bude po údržbě jezdit, s mojí smůlou se něco určitě posere, protože v pátek potřebujeme na víkend odjet...
Report z výměny výfuku.
Na podzim jsme provedli hromadný nákup výfuků - přišlo to ke mně a postupně si to všichni vyzvedli a .. a právě nevím, jak to komu dopadlo, tak tady popíšu svůj případ.
Mám Outback 2.5 MY2004 a bral jsem to komplet.
Starý výfuk už měl děravé zadní tlumiče a trubku několikrát vařenou. Kromě toho jsem si kdysi koupil z bouračky katalyzátor s tím, že ho zkusím vyměnit, abych viděl, jestli je pečené kuře opravdu nedostatečná funkce katu nebo něco jiného.
Takže:
- pečené kuře zmizelo, starý kat má mřížku lehce načernalou, podle mě to bude souviset s tím, že motor žere olej. Tj. chtělo by to nějak přijatelně vyřešit žraní oleje, jinak se té chyby asi nedá systematicky zbavit
- nový výfuk šel namontovat bez úprav. Všechno sedí a pasuje až na jednu výjimku. Na středním dílu je takový tlumič, nad nímž je ochranný hliníkový plech. Aftermarketový výfuk má bohužel tuto část posunutou dozadu. Vejde se, ničeho se nedotýká, ale je ZA tím ochranným plechem. Těsně nad ním je hřídel a mám trochu obavy, jestli to nebude dlouhodobě vadit. Řešení by mohlo být ve vyřezání na navaření tak, aby díl sedl na určené místo, ale to jsme nedělali, hleděli jsme na to až bylo všechno hotové a praštil nás do očí ten plech, že je vidět.
- zvuk se trochu změnil .. samozřejmě přestalo prdění, ale na druhé straně na nízkých otáčkách výfuk duní. Tuzerům by to asi přišlo jako zlepšení, já bych raději co nejtišší chod .. no co naděláme, na funkci to nemá vliv.
- koncovky jsou menší a oproti originálním nevyplní prostor v zadním nárazníku, takže to vypadá trochu divně. To je ale kosmetická věc. Technicky jsou jiné v tom, že ten okrasný konec je přivařený na dvou místech a mezikruží je volné. Tzn. když zacpu rukou výfuk, fouká to kolem těch svarů dopředu. Můžeme to presentovat jako ochranu proti bramborám ve výfuku.
Celkově si myslím, že by se asi vyplatilo říznout a navařit střední tlumič na správné místo a možná ještě posílit svary v napojení trubky k přírubám, tam to vždycky nejdřív hnije, možná budou problematické i závěsy.. to ukáže až čas.
Rozhodně ale za ty prachy dobrá koupě a díky Adamovi za zorganizování celé akce.
Zjistil jsem, ze se mi na Impreze 2.0 85kW vydrolilo tesneni mezi katalyzatorem a stredovou trubkou (takovy to konicky), part number 44022AA062 a malicko to prdi pod auto. Sice vim kde ho sehnat v eshopu, ale dneska jedu do Velenic a znamej ho ma mozna skladem. Nicmene nevim rozmery, dokazu si maximalne zmerit prumer vnejsi trubky. Nevedel by nekdo kde ten rozmer zjistit? :655:
Tak uz ho mozna mam :845: , vnitrni musi projit trubka 50mm: size(ID*OD*H): 50.3*67*13mm
Takze, kamarad ho skladem nema, ale je to tento za 73Kc: http://www.autokseft.cz/FA1-Tesnici-kro ... 8-nd911262
Parametry:
Vnitřní průměr [mm]: 48
Vnější průměr [mm]: 66
Výška [mm]: 13
EAN: 5905133213882
Čísla OE SUBARU 44022AA061 a 44022AA062
Tak vypadá to velice pěkně a je tam u 3.0R zespodu vidět jak to pěkně pasuje dohromady (u středovýho dílu).
A jestli platí cena 778€ za kompletní výfuk od katu :supeer:
Ahoj, ja byl trochu akcni a nedockavej, tak jsem si koupil ladenej tlumic od WM Sport s tou ucpavkou... Ted nevim jestli mam mit radost :D auto ma sice fakt peknej hlubokej brumlavej zvuk , ale vevnitr je to dost neprijemny..duni to a zrovna v otackach, ktery nejvic pouzivam.. Je to Reza 00 92kw. Resil nekdo take na tomto motoru jen zadni tlumic? Me jde ciste o zvuk, ale uvnitr bych rad jen lehke duneni. A cenu zhruba jako novy seriovy. Nebo pokud jsou potreba jine mozne upravy? Vyfuk je take lehce utopeny kvul te zadni pricce.. Kdyztak povezte nejake tipy nejsem ve vyfucich vubec zbehly..a klidne i vytky, co jsem si to koupil.. :D
nejlíp zadní díl z STI, případně Prodrive nebo WR SPORT, ten jsem měl na N/A a spokojenost, jezdil jsem s nim každý den do práce cca 150km :850:
jsou decentní, ale brumlavý a ne jako mám teď na legu okapový potrubí ::-DDD:
mrkni semhle http://subaru-melnik.mypage.cz/prodej/v ... xy-tesneni
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
Ladaf píše:nejlíp zadní díl z STI, případně Prodrive nebo WR SPORT, ten jsem měl na N/A a spokojenost, jezdil jsem s nim každý den do práce cca 150km
jsou decentní, ale brumlavý a ne jako mám teď na legu okapový potrubí
mrkni semhle http://subaru-melnik.mypage.cz/prodej/v ... xy-tesneni
STI je tichošlápek jak serie
Forester 2.0 SH - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex
Já jsem na STI výfuk čekal, ale žádný se neobjevil v mé požadované ceně do 2000kč a nakonec jsem si koupil to co jsem si koupil.. Už byl totiž několikrát nabízen za tuto cenu, i v celkém slušném stavu tak proto jsem se na to zaměřil, ale nevyšlo to a bankovkama zrovna nezářím abych to upřesnil... :D ProDrive by se mi i líbil, ale ten je za jiný ceny. Pokud by jste věděli o nějákém STI tlumiči nebo pokud by někdo dokonce chtěl i vyměnit výfuk (což pochybuji :D ) bylo by to super