Kola Subaru se samozřejmě točí stejným způsobem jako jiné značky.Makovica píše: To nie su nejake garazove firmy, co tie senzory vyrabaju. Aka nespolahlivost ? Mas to niecim podlozene ?
"zřejmě už vůbec ne u Subaru" - Subaru toci kolesa inym sposobom ako ine znacky ?
Co to je za nezmysel, ze nikto nevyskusal zivotnost baterii ? To nie je jadrova elektraren. Vsade je uvadzanych 5-7 rokov, aj servisy tvrdia to iste, tych 5 je naozaj minimum a zalezi trochu asi aj na najazde (vacsia aktivita senzorov).
Podobná je i forma vysílaného signálu senzorů, která v Evropě funguje na frekvenci 433 MHz.
Různý už je ovšem u jednotlivých značek aut způsob příjmu a zpracování signálu ve vozidle.
Některé značky vozidel si načtou jednotlivá čidla automaticky a rozliší jejich ID.
U Subaru tomu tak evidentně není, přestože je tam pro indikaci pouze jedna jediná kontrolka.
No a co se týče té životnosti bateríí?
Systém TPMS je v EU povinný teprve tři roky, tak nikdo nemůže vědět, zda životnost baterek je 3, 5, nebo 10 let.
Tím spíše že jejich spotřeba , jak jsi i napsal, je závislá na četnosti jejich aktivace. Tedy potažmo na způsobu používání vozidla.
To, že je někde (všude) něco uváděno?
A že i servisy to tvrdí?
To má být nějaký argument?
Od servisů už jsem slyšel takové kraviny...
Nevím, jestli senzory vyrábějí třeba i garážové firmy, ale kdyby všechny byly stejně kvalitní, tak by nebylo třeba aby jich bylo hafo druhů, v cenách od cca 250,- Kč až asi do 2 200,- za kus.
Ano firma VDO třeba vyrábí kvalitní čidla, ale jinak je většina stejně vyráběna v Číně.