Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
problem pri startovani 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon dub 23, 2012 11:19 pm
Příspěvky: 71
Bydliště: ROMA/МОСКВА
ok, tak som nasiel to Omnitecovo vlakno a vyzera to presne na TEN ISTY Problem. Tak Omnitecovi dakujem a mrzi ma ze to trvalo tak dlho a stalo ho to tak vela.
tu je to hlavne v com bola chyba

Teď k té závadě...
V Subaru servisu v xxxx v prosinci vyměnili řídící jednotku imobilizéru, ale to nepomohlo.Nakonec se zjistilo, že byla chyba v konektoru který je napojen do té ŘJ. Některý z kabelů vedoucích do konektoru byl uvolněný a vlivem změny teploty nebo i otřesů nedokázal kabel předat informaci do ŘJ a auto se při startu chovalo jak mrtvý.
Oprava spočívala v přepinovani kabelů v konektoru.
Až budu doma, tak dodám i fotky z opravy.



idem teraz do servisu a dufam ze im to nejak budem po rusky vediet vysvetlit.
inac to auto je tam tyzden a vzdy ked ho skusali nastartovat tak bez problemov startuje.

_________________
Obrázek


sob bře 18, 2017 9:14 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4766
Bydliště: Valašsko
Hm,tohle měl podobně jeden kolega,ale v řídící jednotce LPG.Furt mu nedokázal nikdo pomoci,posílali ho od čerta k ďáblu,z dílny do dílny,nic.Pak nevím jak,dospěl k tomu,že vyjmul ŘJ LPG,sedl si ke stolu pod grušu na zahradě a řádně vyčistil možné oxidace na pinech a konektorech,co kde šlo.Od té doby má pokoj,závada odstraněna,je to už ix let a stále jezdí.Tak hodně štěstí přeji,jsou to svinské závady.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob bře 18, 2017 10:49 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3324
Bydliště: Praha
Zamysli se zdravým selským rozumem. Imobilizér asi nepůjde vyřadit jedním silovým kabelem přímo na startér?

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


ned bře 19, 2017 12:16 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 30, 2016 9:10 pm
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha
Přestalo mi startovat Legacy, otočit klíčkem jde, ale jen to cvakne. Z kontrolek svítí kuře, dobíjení a olej. Světla svítí a třeba i zrcátka se sklápějí, takže baterka asi ok. Zvláštní je, že nejde odbrzdit el. ruční brzda. Včera sem natahoval potah na volant, možná to má souvislost (kroucení volantem, svícení v autě).
Nevěděl by někdo prosím, co s tím je z tohodle popisu?


stř pro 20, 2017 4:04 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Příspěvky: 877
Bydliště: Ostrava
Změřit napětí na baterce to že svítí palubovka nebo světla ještě neznamená že je baterka v cajku. Startovací proud je kapánek jinde než světla...

_________________
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00


stř pro 20, 2017 4:06 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1053
Bydliště: Svatoplukova 648/8 Liberec
Ahoj, měl jsem něco podobného s Outbackem. A byla to baterka. Odešel jeden článek a finito. Svítilo to, rádio hrálo ale motor si ani neškytl. Jestli máš možnost zkusit jinou, půjčit si od souseda. Tak to zkus a uvidíš.

_________________
HAD
Lord -prostý člen

Subaru Forester 2,0 XT AT, MY2014
Obrázek


stř pro 20, 2017 4:09 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4766
Bydliště: Valašsko
Nebo jednodušeji přes startovací kábly...

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř pro 20, 2017 4:16 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 30, 2016 9:10 pm
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha
Tak to opravdu byla naštěstí jen baterka. Auta už umí snad i přeskočit klokana, ale vybitou baterku srozumitelně nenahlásí?! :)

Koupil sem rovnou novou (Exide Premium 75Ah, EA755). Měl sem tam ten původní Panasonic, 7let, což už bylo beztak dost ne?

Při výběru sem dost řešil rozměry, aby byly blízké původní baterce, ale ukázalo se, že a) skutečné a uváděné rozměry baterek se liší klidně o 1,5cm a b) nakonec to bylo jedno, protože v autě je dost místa.


pát pro 22, 2017 6:27 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: