Názor na inzerát
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Názor na inzerát
Hehe, já čekal kdy se ozveš Já bych ten dokument ještě nezatracoval, asi to někdy kouknu. Dle těch recenzí to vypadá, že tím východiskem dokumentu je, že to stejně líp udělat nejde. Takže by to nemusela být masírka... Jenom je pak úsměvné, když se tak drakonicky řeší emise CO2 u osobáků až přes mrtvoly a pak to člověk srovná...
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20629
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Názor na inzerát
Nic nezatracuju, obzvlášť když jsem to neviděl. Svůj názor si utvářím na základě pořekadla, na každým šprochu, pravdy je trochu . Ale tohle mi přijde klasickaj příklad, vytáhneme gigantická čísla a všechny ohromíme.
Ty emise jsou toho taky důkazem, pod heslem když to nesnížíme, tak všichni umřeme si někdo namastí kapsu. Nejdřív na základě nefunkční metodiky stanoví nesmyslné limity, nacpou do aut nesmysly a pak změní metodiku, díky které je pak možné dosažení limitů jen za pomoci různých podvodů. Ale popravdě do smrdícich měst 80let bych se nerad vracel. A kdyby bylo Subaru postavený tak že můžou orat a dělat další věci na který je traktor postavenej, tak by mělo spotřebu tak dvojnásobnou Chtěl bych jenom připomenout že o všem rozhodují námi volení zákonodárci.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Ty emise jsou toho taky důkazem, pod heslem když to nesnížíme, tak všichni umřeme si někdo namastí kapsu. Nejdřív na základě nefunkční metodiky stanoví nesmyslné limity, nacpou do aut nesmysly a pak změní metodiku, díky které je pak možné dosažení limitů jen za pomoci různých podvodů. Ale popravdě do smrdícich měst 80let bych se nerad vracel. A kdyby bylo Subaru postavený tak že můžou orat a dělat další věci na který je traktor postavenej, tak by mělo spotřebu tak dvojnásobnou Chtěl bych jenom připomenout že o všem rozhodují námi volení zákonodárci.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Názor na inzerát
Tak to asi uzavreme, naftovy boxer se moc nepovedl, uz se asi ani nevyrabi a jeho koupe je vetsi riziko nez koupe subaru s benzinovym motorem. Behem casu se samozrejme provedla rada modifikaci vedouci k zlepseni vlastnosti, takze novejsi rocniky na tom budou urcite mnohem lepe nez motory z pocatku vyroby. Urcite se najde rada spokojenych majitelu dieslovych agregatu, ale je dost i tech, co motor rekneme zklamal a bud je staly opravy dost penez, nebo to rovnou poslali na nahradni dily. Bohuzel do novych subaru motoru nelze dat rozumne ani LPG/CNG, takze subaru neni znacka, ktera nabizi levny provoz z hlediska nakladu na palivo. Vetsi spotreba je principialne dana i AWD pohonem. Je-li spotreba paliva prioritou tazatele, tak se musi podivat ke konkurenci
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Názor na inzerát
Tak zase jak tu u jiných vidíme, tak ty nový motorizace jsou schopni jezdit někde kolem 7l/100km, což mi přijde jako super číslo. Ani bych neřekl, že na tom konkurence bude nějak zásadně líp. Jo, ta nafta bude žrát ještě o něco míň, ale jednak ne už tak zásadně a jednak furt lepší servisovat moderní benzin, než jakoukoliv naftu. Báchorky o tom, jak 1.9TDI jede vole v levym pruhu stopade za tři a z kopce naftu vyrábí neberu, mám jedno doma a ty čísla vidím.vrgada píše:Bohuzel do novych subaru motoru nelze dat rozumne ani LPG/CNG, takze subaru neni znacka, ktera nabizi levny provoz z hlediska nakladu na palivo.
Re: Názor na inzerát
s naftou ma problem rada vyrobcu, treba i Toyota
http://www.auto.cz/motory-toyota-2-0-d- ... sti-109388
http://www.auto.cz/motory-toyota-2-0-d- ... sti-109388
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na inzerát
S naftou mají problémy všichni od tý doby, co na to navěsili všechny ty recirkulační píčoviny, dpf, močoviny a další a další rádobyemisezlepšující přídavky. D4-D býval skvělej motor.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2173
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Názor na inzerát
No, jseš si Tome jistej že myslíš D4D od Toyoty? Měli jsme jich ve služebácích několik, a zejména ty první byl průser... nemyslíš spis kz-t?
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na inzerát
Fakt ? Tak já žiju v tom, že ty úplně první 2.2, co bývaly v prvních Avensisech fungovaly.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Názor na inzerát
Co vim, tak diesel od hondy byl skvelej. A taky prvni jako u subaru. Mam ale pocit, ze udelali jen jeden a pak sponcily.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Názor na inzerát
Myslím že Honda dělala nejenom 2,2 , ale i 1,6 a dobré byly oba. Jestli je nabízí pořád ale nevím, snad ano, protože na ta jejich SUV není ten jejich točivý benzín asi moc vhodný.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na inzerát
Jenomže byl sice první, ale byl to řadovej agregát. A tam je celkem od koho brát nápady.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Názor na inzerát
Zil jsem v podobne predstave (Naftova Toyota = zaruka nesmrtelnosti), ale realita je jina- D4D od Toyoty 110kw v 2.gen Avensisech pred FL je fakt pruser.
Mel jsem moznost mit prave tohle auto v zanovnim stavu, top vybave za super penize, moc jsem ho chtel, ale ten motor je fakt pruser a z prodeje kvuli nemu nakonec seslo. Uz motor s pouze 110tis.km za sebou uz zacal vykazovat problemy se vstrikovanim, ktere jsou popisovane na internetu.
Nejvetsi problem toho motoru je blok zdeformovany od tesneni pod hlavou, ktery lze resit pouze nakupem jineho bloku.
Mel jsem moznost mit prave tohle auto v zanovnim stavu, top vybave za super penize, moc jsem ho chtel, ale ten motor je fakt pruser a z prodeje kvuli nemu nakonec seslo. Uz motor s pouze 110tis.km za sebou uz zacal vykazovat problemy se vstrikovanim, ktere jsou popisovane na internetu.
Nejvetsi problem toho motoru je blok zdeformovany od tesneni pod hlavou, ktery lze resit pouze nakupem jineho bloku.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na inzerát
Hmmm, tak to jsem opravdu žil v bludu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Názor na inzerát
To je tím, že nečteš články od našich motoristických novinářů
Je to jak píše OZP: http://www.auto.cz/motory-toyota-2-0-d- ... sti-109388
Jinak Hondou 2.2 i-ctdi teď občas jezdím a ten motor je fakt na diesela fajn. Plynulý zátah bez turboefektu, nemá to zvuk traktora jako bráchova 2 roky stará Ravka. Někde jsem četl že to vyhrálo nej diesela desetiletí. A prý velmi mechanicky odolný.
Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Je to jak píše OZP: http://www.auto.cz/motory-toyota-2-0-d- ... sti-109388
Jinak Hondou 2.2 i-ctdi teď občas jezdím a ten motor je fakt na diesela fajn. Plynulý zátah bez turboefektu, nemá to zvuk traktora jako bráchova 2 roky stará Ravka. Někde jsem četl že to vyhrálo nej diesela desetiletí. A prý velmi mechanicky odolný.
Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na inzerát
No jo, ale já jsem myslel první D4-D dvoulitr v první generaci Avensisu v roce 2000 1CD-FTV. A to i v tom článku píšou, že to byl celkem spolehlivý agregát a posrali to až v následující generaci. Tak jestli to není tím, že každý mluvíme o jiné generaci motoru. Nemůže to být tím ? Mluvíme všichni o tomhle motoru ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97