Stránka 1 z 3

Názor na inzerát

Napsal: čtv kvě 24, 2018 4:11 pm
od Frsh
Zdravím a díky za názory k inzeŕatu.
https://www.tipcars.com/subaru-impreza/ ... 97029.html

Re: Názor na inzerát

Napsal: čtv kvě 24, 2018 5:24 pm
od Tapan
Nafta r.v. 2010...dál netřeba číst.

Re: Názor na inzerát

Napsal: čtv kvě 24, 2018 5:51 pm
od klimat
Tapan píše:Nafta r.v. 2010...dál netřeba číst.

Vyrobeno srpen 2009. Vyřešeno.

Jinak mimochodem, 2013 nejsou o moc lepší.

Re: Názor na inzerát

Napsal: čtv kvě 24, 2018 5:53 pm
od hamoun
klimat píše:

Vyrobeno srpen 2009. Vyřešeno.

Jinak mimochodem, 2013 nejsou o moc lepší.
ale jsou (ty 2013) ... kolega jezdi bez sebemensich problemu ...

Odesláno pomocí Tapatalk

Re: Názor na inzerát

Napsal: čtv kvě 24, 2018 8:17 pm
od Mareka
Si to dovolím kolegovi / nováčkovi více vysvětlit: nafta s tímto r.v. se výrazně nedoporučuje (není otázkou zda, ale kdy se motor odporoučí a bude třeba jeho GO).

Re: Názor na inzerát

Napsal: pát kvě 25, 2018 6:26 am
od Traveller
Tak tak. On je tu nový, takže je potřeba stále opakovat, neboť opakování je matka... ;-D
Takže ruce pryč od toho auta a utíkat tak rychle, jak to jde.

Re: Názor na inzerát

Napsal: pát kvě 25, 2018 12:51 pm
od Subaru70
..nafta od MY12 je vcelku ok...rizikové jsou zejména 08-10 tam to šlo kukat už brzo. Novější modely (měl jsem 2) jsou už dobrý. Jinak pro uživatele Frhs je dobré sdělit aby se zamyslel k jakému účelu mu bude auto sloužit a co od něj čeká a teprve pak zvážit jaký model a motorizaci zvolit. Koupit levně Subaru jen abych měl Subaru s nasávačem může být docela drahá frajeřina, která ve finále bude noční můrou každého začínajícího subaristy...

Re: Názor na inzerát

Napsal: pát kvě 25, 2018 1:02 pm
od vrgada
Naftu jsem sice nemel, ale staci si otevrit inzerci a kouknout kolik je tam padlych subaru s naftovym motorem. Navic myslim, ze subaru uz ani zadnou naftu nedela, takze je to velmi pravdepodobne nepovedena a uzavrena kapitola automobiky. Nic na tom nemeni, ze se to behem let vyroby urcite zlepsilo, ale udelali si proste z lidi betatestery. Pokud si to clovek koupi novy ci zanovni tak to urcite bude dobre slouzit a kdyz ne, tak se to vyreklamuje. Olitana nafta je obecne problem napric znackami, ale tady je to tak nejak vic nez je obvykle. A bohuzel to nema jinou levnou alternativu typu LPG/CNG i tady doslo k vyvoji, ze se to do subaru motru nedoporucuje. Subaru ma jine klady, ale na levne jezdeni to neni. (mame v rodine cerstve treti, takze tech kladu je dost)

Re: Názor na inzerát

Napsal: pát kvě 25, 2018 8:08 pm
od sima
No betatestery,to si nemyslím,že tohle byl záměr.Byl to první boxer diesel a nejspíš jen skrz evropu,tak klobouk dolů,že do toho vůbec šli.Byl to průser,to jo,ale pak to dle mě vychytali,aspoň co člověk tady čte,tak pozdější ročníky co kluci uvádějí jsou v pohodě,mě by to naopak taky lákalo,ale pro mě je ropa dnešní konstrukce nevhodná,s mým jízdním režimem.
Jinak si myslím,že tenhleten pokus musel stát subaru pěkné love a co si myslím ještě,ale to absolutně laicky!že je věčná škoda,že od nafty pak upustili,nedivím se jim,z jejich pohledu a jak eu blbne atd,ale je to za mě škoda.Projev subaru diesel byl prý hodně fajn a nekazil se hlavně.
Ono benziny budou bity a už začínají být bity stejným stylem,kdo ví kde se to zastaví,dle mě to dopadne jak s diesly(což už je téměř realita) a pak se jazýček vah srovná,možná i vychílí směrem k naftě,pokud se ještě nějaké budou dělat.To si myslím,že budou,už i samy automobilky to vidí a musí vidět.

Re: Názor na inzerát

Napsal: pát kvě 25, 2018 10:53 pm
od vrgada
Ja jsem nemyslel, ze by to udelali schvalne, ale to na vysledku nic nemeni. Proste ti, kdo si koupili naftu jim udelali dlouhodoby testik a co jsem na netu cetl narky, tak si s poskozenymi jeste zastoupeni znacky zrovna nemazlilo. Taky jsem koupil kola od borce, co mel naftu a nadaval jeste po 3 letech, co ji musel vyhodit. A zatim to vidim spise tak, ze maji problemy spise naftove nez benzinove motory. Nejdrive se slapalo po emisich CO2, ktere ma nafta logicky nizsi a ted najednou objevili i oxidy dusiku, takze to vypada, ze v Nemecku nektera mesta zrusi moznost vjezdu dieslovych aut. Proste se to nepovedlo a za mne je subaru benzin nejlepe v turbu, ale at si samozrejme kazdy jezdi, cim chce a co mu vyhovuje

Re: Názor na inzerát

Napsal: sob kvě 26, 2018 11:05 pm
od marek76
Kluci, potvrzuji i moji zkušenost. Naivně jsem před pár lety koupil Fozyho v dieselu, 2010. Ze zacatku parádní jízda, pak problém za problemem-DPF, vstriky, dvouhmota. .. Stalo mě to ranec. Šel z domu. Komu není radno ... :-)

Re: Názor na inzerát

Napsal: ned kvě 27, 2018 10:44 am
od spm
No, testery. Jedno se musí nechat. Ač si osobně myslím, že dát naftový motor do osobního auta je asi stejně dobrý jako dát si kečup do kakaa, tak Subaru postavilo úplně první vznětový boxer. Teda zatímco všichni ostatní furt nějak vylepšují konstrukce ze začátku 20. století kdy automobilismus úplně začal, tak oni postavili funkční něco, co ještě nikdo nikdy nevyrobil a nenakreslil. A to podle mě chce pořádné koule. Zvlášť, když to stavěli akorát pro bandu pitomejch Evropanů, kde běžná populace strašně moc touží si do osobáku strčit motor z traktoru, aby se i jako na silnici cítili, že jedou traktorem. A že se to ze začátku nepovedlo... Zase - kolik a o hodně větších automobilek vyrobilo nepovedených motorů na o hodně běžnějších konstrukcích. Stačí se podívat třeba jak u koncernu skvěle zvládají řetězové rozvody na HTP a prvních 1.2TSI (kde ty rozvody třeba nevydržely ani 20000km a zničily motor).

A ještě k emisím. Včera jsem jezdil s opravdovým traktorem, poprvé :-) Normálně by mě to asi i bavilo :-DDD A ta technika toho traktoru je celkem moc hezká. Ale jinak taky ten traktorista říkal, že za denní šichtu v tom traktoru spálí 130l nafty. Tak jenom pro představu, jaký problém pro emise jsou osobní auta :-DDD

Re: Názor na inzerát

Napsal: ned kvě 27, 2018 12:08 pm
od newli
Ja bych se subaru zas az tak nezastaval. Proste to byl pruser (testovali to radu let a presto neodhalili konstrukcni chyby). A jeste vetsi pruser byl, ze se k tomu ve vychodnich zemich staveli ne uplne vstricne.

Jinak k tem emisim. Problem je, ze auta vypousti svoje sracky v mistech kde bydlime. Traktor preci jen nekde jinde. A kdyz uz jsme zabrousili na toto tema, doporucuji shlednout:

https://www.csfd.cz/film/441157-temna-s ... komentare/

ke shlednuti treba zde:

https://player-mo-s-open7.click/embed/1730944/

Re: Názor na inzerát

Napsal: ned kvě 27, 2018 12:18 pm
od spm
newli píše: Jinak k tem emisim. Problem je, ze auta vypousti svoje sracky v mistech kde bydlime. Traktor preci jen nekde jinde.
A tohle je ten největší paradox... Za tímhle masivním rozšířením chrochtáků v osobácích a dneska potažmo i kurvění benzinových motorů, které pak mají podobné projevy jako diesely (vypouštění sazení, ...) můžou ty připitomnělé limity na CO2. Jenže v případě CO2 nešlo o nějaké snížení emisí ve městech, kde se auta koncentrují. Šlo o boj s globálním oteplováním, kde ani ti odborníci nejsou schopni se shodnout, jestli to CO2 opravdu způsobuje, a i kdyby jo, tak to množství emisí CO2 z osobních aut je v porovnání s ostatními zdroji poměrně minimální (a to je vidět i na tom traktoru...). Takže v rámci boje proti emisím CO2, které kdovíco způsobuje, se do zdroje, který se na výrobě tohohle plynu podílí celkem minimálně, začali cpát do aut naftové a přímovstřikové benzinové motory, které pak doopravdy vypouští hromady sraček v místech, kde lidi bydlí. Ať žije ekologie...

Re: Názor na inzerát

Napsal: ned kvě 27, 2018 2:19 pm
od námořník
Řešit tady problém kterému nejspíš nikdo z nás moc nerozumí mi přijde vtipný. Statistika nuda je, má však cenné údaje. Celá ekologie je z větší části boj lobistů o největší díl z koláče a ti samozřejmě pracují s údaji tak aby z toho měli užitek,aby některý problémy zveličovali a nebo vyráběli problémy tam kde nejsou, protože už mají řešení. Dokument jsem neviděl a ani na to nebudu mít čas , jenom by mě zajímalo jaký by byly emise na přepravu stejného množství zboží před 50 lety. V Evropskejch vodách se už spoustu let může jezdit pouze na palivo s nízkým obsahem síry a v USA se lodě v přístavem musejí napojovat na el. ze břehu, aby jim neběžely generátory atd, atd. Ty velký lodě vozí třeba 20t kontejnerů, nebo 300t tun rudy, uhli. To je 300 vlakových souprav, nebo 15000 nákladních aut a nebo třeba necelejch 30 tlačnejch souprav po vodě ( mluvím samozřejmě o Rýně a ne o Labi, kde to díky vládě komoušů je kde to je)


Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk