Stránka 2 z 2

Re: Subaru Impreza 2.5 WRX,169kw,R.v.2006

Napsal: čtv říj 12, 2017 1:20 pm
od martas
emve píše:
No nevím, když přesednu z eMka, tak Subaru žádná sláva. Ano, je to jen WRX, ale v novém STI jsem taky jel x-krát, to už mě baví spíš to staré WRX.
emve : ty uz jsi davno zanevrel na subaru a preferujes jine znacky.Ale pamatuji si,jak jsi o svem WRXku basnil a byl nadmiru spokojenej a neni to tak dlouho ;-D Casy a nazory se hold meni =)

Mko nemuzes vubec srovnavat :-) To by si snad mohl vedet sam :-DDD Je to presne jak pise Ladis77 =)

Re: Subaru Impreza 2.5 WRX,169kw,R.v.2006

Napsal: čtv říj 12, 2017 2:42 pm
od emve
Jako WRX mě pořád baví, doplním své vlákno o novinky (prodrive výfuk, zrušení prodeje) a to co jsem psal, stále platí, skvělé mechanické auto, orchestr autentických zvuků, budoucí klasika. Možná si ho nechám ještě dlouho. B-)

Ale jsou i lepší, jak na daily, tak na zábavu.. Co je reálně dražší na provoz je otázka, M3 E92 je možná dražší na pořízení, ale v porovnání s STI 2006+ drží cenu stejně, ne-li lépe (M3 E46 už na ceně rostly) a z hlediska spolehlivosti a s tím spojených nákladů na tom bude možná i lépe, zvlášť při ostrém zacházení.

Re: Subaru Impreza 2.5 WRX,169kw,R.v.2006

Napsal: čtv říj 12, 2017 4:15 pm
od seatik
S tím servisem a naklady STI a M3 . Dle me zalezi,jak se s tim jezdi. Kdyz se s tim bude jezdit normalne civilne,tak na benzinu budiz,STI bude zrat vic. Ale naplne jsou preci dost podobne, servisni ukony casove taky, kotouce desticky mi neprijdou cenove rozdilne. Pokud budu jezdit jako cune, pujdou naklady nahoru u obou stejne. Jediny pruser muze byt jedine u motoru, tam ma pri spravnem servisu navrch bmw. (delsi zivotnost)

Re: Subaru Impreza 2.5 WRX,169kw,R.v.2006

Napsal: čtv říj 12, 2017 4:48 pm
od emve
Ano to jsem měl na mysli, motor. M3 E92 trpí na ojniční ložiska, ty by se měly při 100 tis. km dělat (35 ve specializovaném servise), pak by měl motor vydržet fakt hodně. V Česku vím o jedné M3, aktuálně najeto 240 tis. km a ložiska se dělaly až po 200 tis. km, jen jezdí. Na netu jsou kousky, které mají najeto 350+ tis. km i bez výměny ložisek. Ano, pak je dost těch, kde se to neudělalo a motor se zadřel, dle způsobu používání (na youtube jsou i videa "M3 E92 engine blown" obvykle při nějakém silničním závodu nebo na okruhu v 8000 ot.).