Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Ahojte,
me osobne prijdou tyto Imprezy jako nejhezci Subaru vubec. C ose tyka toho vykonu, asu by to chtelo nazivo vyzkouset, budu se muset po nejake poohlednou a vyzkouset. S tim LPG, myslel jsem, ze BiFuel znamena, ze je to tam od novoty toho auta dodano distributorem a to takovy system, ktery schvalilo primo Subaru, takze predpokladam, ze Subaru by melo vedet co dela, nebo ne?
Ja mam teda v Outbacku oficialni prestavbu Vialle, najeto 210 000 km, je to me pate auto na LPG a naprosto bezkonkurencni, netrpi neduhy jako ostatni LPG, co jsem zatim mel, napr. nestale otacky na volnobeh, skubani pri prepnuti z benzinu na lpg, atp... Zaroven treba prepnuti po nastartovani z benzinu je pri teplotach nad nulu prakticky okamzite, pri teplote -15C se prepne tak za minutu, jen pro srovnani predchozimu autu prepnuti v zime bezne trvalo 10km. Takze ja bych urcite nemenil.
Jenže motor v tvém Outbacku je pro přestavbu na LPG jeden z těch nejvhodnějších od Subaru vůbec :850: . Hlavně díky SOHC :4690: . Kdežto DOHC verze plynem trpí a následně "stojí" :655: . Nevím, jestli to víš na bednu, že to v té 1,5 je Vialle?. V Itálii často u dealerů montovali i jiné (Italské :6066: ) systémy... Vedle toho, netuším, jak dlouho máš svého Outbacka, ale Vialle je pověstné omezenou životností klíčových komponent a neskutečně mastnými cenami za repase/výměny :666:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
O tech problemech s Vialle jsem tu na foru parkarat cetl, ale zatim jsem zadny problem nemel a doufam, ze to tak zustane, ale nedokazu si moc predstavit, co tam muze odchazet, maximalne me napadaji vstrikovace a cela jejich sada vyjde na 4000, coz neni zas az tak hrozne.
Jinak jste me opravdu s tou 1.5 zaskocili, nenapadlo me ze by 79kW mohl byt nedostatecny vykon.
Po 100 000 km se u Viale dělá repase čerpadla, ale nepamatuju si, co to stojí. Kdokoli to opomenul a neudělal, tak mu to za pár tisíc stejně přestalo jet. Odsledováno zde z diskusí...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk