Ano houbar ma auto bez DPF. S houbarem jsem si psal ohledne toho auta, mam taky zajem.quickly píše:Davea: houbar myslim ma vyndany DPF, takze na technicke to za chvili neprojde (kde ma byt dpf, tak bude kontrolovan)
Taky jsem komunikoval s Jakubem (Jackl) a spol ohledne toho vozu.
Mam taky kontakt na tu firmu kde bylo to auto vykastrovano (sorry ale jinak se to neda komentovat).
A ted si sednete, volal jsem do te firmy , vzala to jedna dama a kdyz jsem zacal hovorit o tom cervenem Subaru, tak ihned vedela o kterem vozu mluvim a co vse bylo na voze udelano.
Rekla mi, ze v CZ-landu jsou na STKach takove normy, ze auto bez DPF taky projde.
:670: To jsem pak koukal do telefonu jako .... :conf89:
Nekam na papir jsem si napsal udaje ohledne kourivosti. Jestli ten papir jeste najdu, tak to jsem do for a napisi.
Proc jsem hovoril s Subarem, muj dotaz je, jake naklady budou, kdyz novy majitel chce nechat namontovat zpet novy DPF + dalsi vedlejsi "hardware ingredience"? Kdo vi co bylo vse na tomto voze zmodifikovano, any ridici jednotka nehlasila, ze chyby a nebo ze je vadni DPF.
A dalsi dotaz, po reinstalaci noveho DPF, je monze nahrat opet ten software do ridici jednotky, aby opet spravne pracovala jak ma?
Jak pisi, mam zajem, je to hezke auto ale troche vaham. Ano kazda osoba vi, jak to funguje na STK, tam projde i T43 a ma minimalne hned zlutou EURO3 plaketu. Ale jednou prijde ten den (doufam), kde i tyto normy budou vice kontrolovane. :4690:
Automobilky vedej moc dobre, proc do novych motoru davaj DPF. Uprijmne pro sranda kraliku to neni. Jednou jsem cetl (ted nevim jestli to bylo ve svetu motoru a nebo v tom vydani "Diesel") jak spalujou stare dieselove motory, co vyfoukaj a jak spalujou nove motory, ktery ma DPF a co vyfoukaj. Hnus tam vylita ven kdyz auto nema DPF!!!! A karcogeni to je na 100%. Na rovinu musim rict, ze ridit vuz bez DPF je totalne nezodpovedni vuci chodcum a hlavne vuci malem detem! To vse dychame do plic. Driv jsem byl taky negativne naladen na DPF ale potom clanku (dobre napsanej) jsem uplne se otocil.
Hold ridic s naftovem motoru musi dnes vice dat pozor kde a hlavne co tankuje.
Dale musi primichat nejaky Aditiv a v dnesni dobe obcas pridat dobre dobrutky od Millersoils jako DPF-Cleaner, Injection-Cleaner atd. Ja to delam pravidelne.
Millersoils ma plnou kasu a ja dobry pocit ::-DD:. Ne bez srandy, po pravidelnim pouziti tech tekutych dobrutek auto reaguje lepe na plyn a zivejsi. :3gears:
Mam rad naftove motory ale kdyt clovek najede pod cca.15.000 km+/- za rok a nebo toci se
kolem kostela, tak naftovy motor nema smysl drzet.