Impreza 2.0D sport

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
maur
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 268
Registrován: úte črc 24, 2012 10:16 pm
Jméno a příjmení: Martin Urban
Bydliště: Praha-Západ

Re: Impreza 2.0D sport

Příspěvek od maur »

quickly píše:Davea: houbar myslim ma vyndany DPF, takze na technicke to za chvili neprojde (kde ma byt dpf, tak bude kontrolovan)
Ano houbar ma auto bez DPF. S houbarem jsem si psal ohledne toho auta, mam taky zajem.
Taky jsem komunikoval s Jakubem (Jackl) a spol ohledne toho vozu.
Mam taky kontakt na tu firmu kde bylo to auto vykastrovano (sorry ale jinak se to neda komentovat).
A ted si sednete, volal jsem do te firmy , vzala to jedna dama a kdyz jsem zacal hovorit o tom cervenem Subaru, tak ihned vedela o kterem vozu mluvim a co vse bylo na voze udelano.
Rekla mi, ze v CZ-landu jsou na STKach takove normy, ze auto bez DPF taky projde.
:670: To jsem pak koukal do telefonu jako .... :conf89:
Nekam na papir jsem si napsal udaje ohledne kourivosti. Jestli ten papir jeste najdu, tak to jsem do for a napisi.
Proc jsem hovoril s Subarem, muj dotaz je, jake naklady budou, kdyz novy majitel chce nechat namontovat zpet novy DPF + dalsi vedlejsi "hardware ingredience"? Kdo vi co bylo vse na tomto voze zmodifikovano, any ridici jednotka nehlasila, ze chyby a nebo ze je vadni DPF.
A dalsi dotaz, po reinstalaci noveho DPF, je monze nahrat opet ten software do ridici jednotky, aby opet spravne pracovala jak ma?
Jak pisi, mam zajem, je to hezke auto ale troche vaham. Ano kazda osoba vi, jak to funguje na STK, tam projde i T43 a ma minimalne hned zlutou EURO3 plaketu. Ale jednou prijde ten den (doufam), kde i tyto normy budou vice kontrolovane. :4690:
Automobilky vedej moc dobre, proc do novych motoru davaj DPF. Uprijmne pro sranda kraliku to neni. Jednou jsem cetl (ted nevim jestli to bylo ve svetu motoru a nebo v tom vydani "Diesel") jak spalujou stare dieselove motory, co vyfoukaj a jak spalujou nove motory, ktery ma DPF a co vyfoukaj. Hnus tam vylita ven kdyz auto nema DPF!!!! A karcogeni to je na 100%. Na rovinu musim rict, ze ridit vuz bez DPF je totalne nezodpovedni vuci chodcum a hlavne vuci malem detem! :baseball: To vse dychame do plic. Driv jsem byl taky negativne naladen na DPF ale potom clanku (dobre napsanej) jsem uplne se otocil.
Hold ridic s naftovem motoru musi dnes vice dat pozor kde a hlavne co tankuje.
Dale musi primichat nejaky Aditiv a v dnesni dobe obcas pridat dobre dobrutky od Millersoils jako DPF-Cleaner, Injection-Cleaner atd. Ja to delam pravidelne.
Millersoils ma plnou kasu a ja dobry pocit ::-DD:. Ne bez srandy, po pravidelnim pouziti tech tekutych dobrutek auto reaguje lepe na plyn a zivejsi. :3gears:
Mam rad naftove motory ale kdyt clovek najede pod cca.15.000 km+/- za rok a nebo toci se
kolem kostela, tak naftovy motor nema smysl drzet.
Ne u semaforu ale v zatáčce se potkáme
Subaru Forester, MY 2008 manuál s rozmazleným moturkem
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Impreza 2.0D sport

Příspěvek od Kolben »

Bez DPFka si to muze koupit clovek, kterej bude jezdit jen v CR. Za hranicema by se za takovou upravu nedoplatil. Napr. Nemci to kontrolujou dost bedlive. Taky je treba pocitat s tim, ze ac chceme nebo nechceme, tak se kontroly budou zprisnovat i u nas a nasledna investice do noveho nebo jeteho DPFka se nikomu nevyhne.
No a pak je potreba si uvedomit ten prisernej propad ceny toho auta kdyz je to venku a clovek to musi proznat kupujicimu. No nevim jestli bych do toho sel..
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
maur
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 268
Registrován: úte črc 24, 2012 10:16 pm
Jméno a příjmení: Martin Urban
Bydliště: Praha-Západ

Re: Impreza 2.0D sport

Příspěvek od maur »

Ano, musim rict ze komunikace s Houbarem byla vzdy dobra, hovoril, psal vzdy otevrene.
Nemam ten pocit ze chce neco zakryt ohledne auta.

Kolben ma pravdu, jet s tim vozem do Germanistanu a nebo do Alpenlandu tak to muze byt jenom sebevrah.
Ohledne emisich na STK, zde v Mnisku mi rekl pan ohledne auta bez DPF takto:
" Ty vole, jestli vidim auto ktery ma mit DPF a vyfuk je cerny tak vim, ze toto auto nema DPF a ani ho nechci merit. Na to nemusime mit nove merici pristroje."
A ma pravdu, my mame s autem pres 127.000 km nalitano a roura se stale blejska.

Pomalu se ceske policajty uceji kontrolovat vyfuky (stalo to ve svetu motoru). A jestli videj, ze na konci ta roura je cerna, tak neco neni v poradku a nebo chyby komplet DPF.
Ne u semaforu ale v zatáčce se potkáme
Subaru Forester, MY 2008 manuál s rozmazleným moturkem
Uživatelský avatar
VendaSTI
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 233
Registrován: pát kvě 16, 2014 3:51 pm

Re: Impreza 2.0D sport

Příspěvek od VendaSTI »

O DPF:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015032205

At uz ano, ci ne, zalezi na vas. Pro me je to kurvitko.
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Impreza 2.0D sport

Příspěvek od Subaru70 »

VendaSTI píše:O DPF:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015032205

At uz ano, ci ne, zalezi na vas. Pro me je to kurvitko.
..to je bez debat. Bohužel brzo bude už i v benzinech.. :839:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
davea
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: úte bře 31, 2015 6:19 pm
Jméno a příjmení: DA

Re: Impreza 2.0D sport

Příspěvek od davea »

Bohužel, plnění emisních limitů nutí výrobce k takovýmto opatřením... a ve finále to několikrát zaplatí spotřebitel.
Co se Rézi týče, tak pořád se nemohu rozhodnout. Přece jen je to dost velký risk a oprava mrtvého motoru je skoro nerentabilní...
Zamčeno

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“