Impreza 2.0D ..
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19120
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Impreza 2.0D ..
vsechny ty odepsane diesly jsou starsiho data. vse se meni v zaruce. po opravach nebo novejsi roky problemy nedelaji ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- David
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
- Bydliště: Kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0D ..
No jestli si to dobře pamatuju, taxem mu říkal, že já pokukuju po koupi Legacy 2.0 BOXER diesel po faceliftu MY 08/09 (poslední "hezký" model s bezrámovými dveřmi) a nato se mi dostalo odpovědi: že z těch cca 12ks motorů BOXER diesel, co skládal dohromady byl pouze jeden motor z první generace (myšleno rok 08). ostatní motory byly z Outbacků r.v. 2010 resp. 2011....
Ale opravdu nemám detailní informace k tomu, kdy a jaké modifikace byly ze strany SUBARU na motorizacích prováděny, v jakém rozsahu a co bylo nabízeno zákazníkům v rámci záruky a garance najetých kilometrů.....
Ale opravdu nemám detailní informace k tomu, kdy a jaké modifikace byly ze strany SUBARU na motorizacích prováděny, v jakém rozsahu a co bylo nabízeno zákazníkům v rámci záruky a garance najetých kilometrů.....
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Impreza 2.0D ..
Subaru70 tuším říkal, že se to s diesely lámalo kolem roku 2012??? :655: Taky Quickly určitě ví. :850: Ale obecně určitě nejvíc záleží, kdo to jak "prasil" a "huntoval". :811:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49181
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0D ..
Mě pořád přijde paradoxní, že mnohem víc těch dieselů odešlo v Outbacku a Impreze, než ve Forestru. Tohle vysvětlení bych chtěl slyšet, když je to pořád stejnej motor...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Impreza 2.0D ..
Forestery si kupují klidní řidiči, co už mají rozum a vyrostli ze závodění. Nebude to tím??? :655: :655: ::-DD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49181
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0D ..
Nemyslím, že je to takhle jednoduché. Já si myslím, ale je to pochopitelně jen doměnka, že v tom hrajou roli i takové faktory jako je stálý převod, který má Forester určitě kratší a bůh ví co ještě. Ale zajímalo by mě to.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Impreza 2.0D ..
Nevím kdyby byl nějakej zajimavej diesel tak bych se tomu asi nebránil. Přeci jen je asi trochu živější než ta atmo. A ta hubička na kapotě je nejvíc sexy Ale s mým nájezdem do 15tis nevím. Už tak jsem do té e46 celkem sypal a prodaval jako "bez investic" ted bych nejradši koupil podobně jak jsem prodaval Pro poptávku po benzinu jsem zalozil nové vlákno at to tu nezasírám.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Impreza 2.0D ..
Co mam info od kluku z Ilosu, tak dehet po vyrobeny v roce 2013 je ok. Byli tam vyreseny nedostatky,ktere byli u predchoziho modelu. A je pravda,ze se nezminovali o modelu. Jestli tam taky nebude hrat roli prodejnost modelu. No XV v dehtu je OK
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- dofi
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 348
- Registrován: ned led 15, 2012 8:10 pm
- Jméno a příjmení: Filip Černoch
- Bydliště: Jihlava
Re: Impreza 2.0D ..
Jsem byl nucen doplatit prodlozeni zaruky. Nebot jsem se prehoupl pres 100kkm. Celkem mne potesilo ze prodlouzena zaruka kryje samo motor. Tedy pokud u me 2011 euro5 jsou nejake pochybnosti tak to snad do 200kkm da vedet. Urcite ho nesetrim. Na sestku jezdim tak 80% casu a to tesne pod 3000 otacek.
No zaruka je i na turbo. Prvni vydrzelo 60000km a pri servisu uznaly ze huci. Jsem zvedav co vydrzi to soucasne . kdyby to bylo na mne tak tam tu ridinu 5w30 neleju, nebot kdyz tak jezdim zrychlene presuny po dalnici tak teplota na katu a dpf je 350-400 stupnu, v kopci taky nekdy 550 st ( pozn. Nejedna se o regeneraci) .Jaka je asi teplota oleje v loziskach turba? Myslim ze i 10w60 by byla ridka. Ale patrne turbo povazuji za spotrebak po par desitkach kkm.[WHITE SMILING FACE]
A je v zaruce i filtr pevnych castic. Ikdyz ten delal problemy jen kdyz bylo udajne zakarbonovane jedno jeho cidlo a nutilo to regeneraci kazdych par set km v servisu mi trochu neverili ale presto opravili.
Muj zaver je ze kdyz si prodlouzim zaruku jeste na 7 let a 250kkm ( soudruzi presne odhadli muj najezd km) tak uziju spoustu legrace i dyslem, co mu muzu porad slapat na pedal, nezezere mne jako kdybych stejnym zpusobem jedil s wrx.
No zaruka je i na turbo. Prvni vydrzelo 60000km a pri servisu uznaly ze huci. Jsem zvedav co vydrzi to soucasne . kdyby to bylo na mne tak tam tu ridinu 5w30 neleju, nebot kdyz tak jezdim zrychlene presuny po dalnici tak teplota na katu a dpf je 350-400 stupnu, v kopci taky nekdy 550 st ( pozn. Nejedna se o regeneraci) .Jaka je asi teplota oleje v loziskach turba? Myslim ze i 10w60 by byla ridka. Ale patrne turbo povazuji za spotrebak po par desitkach kkm.[WHITE SMILING FACE]
A je v zaruce i filtr pevnych castic. Ikdyz ten delal problemy jen kdyz bylo udajne zakarbonovane jedno jeho cidlo a nutilo to regeneraci kazdych par set km v servisu mi trochu neverili ale presto opravili.
Muj zaver je ze kdyz si prodlouzim zaruku jeste na 7 let a 250kkm ( soudruzi presne odhadli muj najezd km) tak uziju spoustu legrace i dyslem, co mu muzu porad slapat na pedal, nezezere mne jako kdybych stejnym zpusobem jedil s wrx.
Forester 2007 2.0, Legacy 2006 3.0 spec b MT, Legacy 2014 2.0D, Audi Q7 2018 200kW, Audi A6 2015 3.0 235kW, Ford F-150 2018 5.0 V8
Re: Impreza 2.0D ..
s teplotou na turbu to nebude tak horký:) ...i když se teploty spalin na dieslu stále posouvají výš, tak pořád bude na vstupu do turba o 200°C míň než na benzínu. tipuju u tohohle motoru tak 800°C při maximální zátěži. a 10W60 by mohlo turbu spíš uškodit...pokud subaru předepisuje 5W30, tak to s tímto olejem bylo testovaný. motor by snad hustší olej ocenil, ale do turba se krmí řidší a řidší oleje..záleží jak mají udělaný ložiska..