Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Názor na inzerát 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: čtv kvě 24, 2018 3:00 pm
Příspěvky: 1
Zdravím a díky za názory k inzeŕatu.
https://www.tipcars.com/subaru-impreza/ ... 97029.html


čtv kvě 24, 2018 3:11 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 456
Bydliště: České Budějovice
Nafta r.v. 2010...dál netřeba číst.

_________________
Forester 2.0 XT ('04)


čtv kvě 24, 2018 4:24 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 22, 2010 6:46 am
Příspěvky: 319
Bydliště: Benešov
Tapan píše:
Nafta r.v. 2010...dál netřeba číst.



Vyrobeno srpen 2009. Vyřešeno.

Jinak mimochodem, 2013 nejsou o moc lepší.

_________________
Tomáš K.

Subaru diagnosa
www.boxerauto.cz


čtv kvě 24, 2018 4:51 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 3538
Bydliště: Opava
klimat píše:


Vyrobeno srpen 2009. Vyřešeno.

Jinak mimochodem, 2013 nejsou o moc lepší.
ale jsou (ty 2013) ... kolega jezdi bez sebemensich problemu ...

Odesláno pomocí Tapatalk

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


čtv kvě 24, 2018 4:53 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 2152
Bydliště: Ostrava
Si to dovolím kolegovi / nováčkovi více vysvětlit: nafta s tímto r.v. se výrazně nedoporučuje (není otázkou zda, ale kdy se motor odporoučí a bude třeba jeho GO).

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


čtv kvě 24, 2018 7:17 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6906
Bydliště: Česká Třebová
Tak tak. On je tu nový, takže je potřeba stále opakovat, neboť opakování je matka... ;-D
Takže ruce pryč od toho auta a utíkat tak rychle, jak to jde.

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pát kvě 25, 2018 5:26 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Příspěvky: 3636
Bydliště: Praha
..nafta od MY12 je vcelku ok...rizikové jsou zejména 08-10 tam to šlo kukat už brzo. Novější modely (měl jsem 2) jsou už dobrý. Jinak pro uživatele Frhs je dobré sdělit aby se zamyslel k jakému účelu mu bude auto sloužit a co od něj čeká a teprve pak zvážit jaký model a motorizaci zvolit. Koupit levně Subaru jen abych měl Subaru s nasávačem může být docela drahá frajeřina, která ve finále bude noční můrou každého začínajícího subaristy...

_________________
Subaru Forester 2,0i MT Comfort (MY16) Obrázek Spotřeba SUBARU Forester 2,0i Comfort (SJ)
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i


pát kvě 25, 2018 11:51 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 297
Naftu jsem sice nemel, ale staci si otevrit inzerci a kouknout kolik je tam padlych subaru s naftovym motorem. Navic myslim, ze subaru uz ani zadnou naftu nedela, takze je to velmi pravdepodobne nepovedena a uzavrena kapitola automobiky. Nic na tom nemeni, ze se to behem let vyroby urcite zlepsilo, ale udelali si proste z lidi betatestery. Pokud si to clovek koupi novy ci zanovni tak to urcite bude dobre slouzit a kdyz ne, tak se to vyreklamuje. Olitana nafta je obecne problem napric znackami, ale tady je to tak nejak vic nez je obvykle. A bohuzel to nema jinou levnou alternativu typu LPG/CNG i tady doslo k vyvoji, ze se to do subaru motru nedoporucuje. Subaru ma jine klady, ale na levne jezdeni to neni. (mame v rodine cerstve treti, takze tech kladu je dost)


pát kvě 25, 2018 12:02 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 5636
Bydliště: Valašsko
No betatestery,to si nemyslím,že tohle byl záměr.Byl to první boxer diesel a nejspíš jen skrz evropu,tak klobouk dolů,že do toho vůbec šli.Byl to průser,to jo,ale pak to dle mě vychytali,aspoň co člověk tady čte,tak pozdější ročníky co kluci uvádějí jsou v pohodě,mě by to naopak taky lákalo,ale pro mě je ropa dnešní konstrukce nevhodná,s mým jízdním režimem.
Jinak si myslím,že tenhleten pokus musel stát subaru pěkné love a co si myslím ještě,ale to absolutně laicky!že je věčná škoda,že od nafty pak upustili,nedivím se jim,z jejich pohledu a jak eu blbne atd,ale je to za mě škoda.Projev subaru diesel byl prý hodně fajn a nekazil se hlavně.
Ono benziny budou bity a už začínají být bity stejným stylem,kdo ví kde se to zastaví,dle mě to dopadne jak s diesly(což už je téměř realita) a pak se jazýček vah srovná,možná i vychílí směrem k naftě,pokud se ještě nějaké budou dělat.To si myslím,že budou,už i samy automobilky to vidí a musí vidět.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát kvě 25, 2018 7:08 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 297
Ja jsem nemyslel, ze by to udelali schvalne, ale to na vysledku nic nemeni. Proste ti, kdo si koupili naftu jim udelali dlouhodoby testik a co jsem na netu cetl narky, tak si s poskozenymi jeste zastoupeni znacky zrovna nemazlilo. Taky jsem koupil kola od borce, co mel naftu a nadaval jeste po 3 letech, co ji musel vyhodit. A zatim to vidim spise tak, ze maji problemy spise naftove nez benzinove motory. Nejdrive se slapalo po emisich CO2, ktere ma nafta logicky nizsi a ted najednou objevili i oxidy dusiku, takze to vypada, ze v Nemecku nektera mesta zrusi moznost vjezdu dieslovych aut. Proste se to nepovedlo a za mne je subaru benzin nejlepe v turbu, ale at si samozrejme kazdy jezdi, cim chce a co mu vyhovuje


pát kvě 25, 2018 9:53 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: stř črc 06, 2016 9:51 am
Příspěvky: 7
Kluci, potvrzuji i moji zkušenost. Naivně jsem před pár lety koupil Fozyho v dieselu, 2010. Ze zacatku parádní jízda, pak problém za problemem-DPF, vstriky, dvouhmota. .. Stalo mě to ranec. Šel z domu. Komu není radno ... :-)


sob kvě 26, 2018 10:05 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4601
No, testery. Jedno se musí nechat. Ač si osobně myslím, že dát naftový motor do osobního auta je asi stejně dobrý jako dát si kečup do kakaa, tak Subaru postavilo úplně první vznětový boxer. Teda zatímco všichni ostatní furt nějak vylepšují konstrukce ze začátku 20. století kdy automobilismus úplně začal, tak oni postavili funkční něco, co ještě nikdo nikdy nevyrobil a nenakreslil. A to podle mě chce pořádné koule. Zvlášť, když to stavěli akorát pro bandu pitomejch Evropanů, kde běžná populace strašně moc touží si do osobáku strčit motor z traktoru, aby se i jako na silnici cítili, že jedou traktorem. A že se to ze začátku nepovedlo... Zase - kolik a o hodně větších automobilek vyrobilo nepovedených motorů na o hodně běžnějších konstrukcích. Stačí se podívat třeba jak u koncernu skvěle zvládají řetězové rozvody na HTP a prvních 1.2TSI (kde ty rozvody třeba nevydržely ani 20000km a zničily motor).

A ještě k emisím. Včera jsem jezdil s opravdovým traktorem, poprvé :-) Normálně by mě to asi i bavilo :-DDD A ta technika toho traktoru je celkem moc hezká. Ale jinak taky ten traktorista říkal, že za denní šichtu v tom traktoru spálí 130l nafty. Tak jenom pro představu, jaký problém pro emise jsou osobní auta :-DDD

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


ned kvě 27, 2018 9:44 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm
Příspěvky: 1330
Ja bych se subaru zas az tak nezastaval. Proste to byl pruser (testovali to radu let a presto neodhalili konstrukcni chyby). A jeste vetsi pruser byl, ze se k tomu ve vychodnich zemich staveli ne uplne vstricne.

Jinak k tem emisim. Problem je, ze auta vypousti svoje sracky v mistech kde bydlime. Traktor preci jen nekde jinde. A kdyz uz jsme zabrousili na toto tema, doporucuji shlednout:

https://www.csfd.cz/film/441157-temna-s ... komentare/

ke shlednuti treba zde:

https://player-mo-s-open7.click/embed/1730944/

_________________
_____________________________
Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98


ned kvě 27, 2018 11:08 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4601
newli píše:
Jinak k tem emisim. Problem je, ze auta vypousti svoje sracky v mistech kde bydlime. Traktor preci jen nekde jinde.


A tohle je ten největší paradox... Za tímhle masivním rozšířením chrochtáků v osobácích a dneska potažmo i kurvění benzinových motorů, které pak mají podobné projevy jako diesely (vypouštění sazení, ...) můžou ty připitomnělé limity na CO2. Jenže v případě CO2 nešlo o nějaké snížení emisí ve městech, kde se auta koncentrují. Šlo o boj s globálním oteplováním, kde ani ti odborníci nejsou schopni se shodnout, jestli to CO2 opravdu způsobuje, a i kdyby jo, tak to množství emisí CO2 z osobních aut je v porovnání s ostatními zdroji poměrně minimální (a to je vidět i na tom traktoru...). Takže v rámci boje proti emisím CO2, které kdovíco způsobuje, se do zdroje, který se na výrobě tohohle plynu podílí celkem minimálně, začali cpát do aut naftové a přímovstřikové benzinové motory, které pak doopravdy vypouští hromady sraček v místech, kde lidi bydlí. Ať žije ekologie...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


ned kvě 27, 2018 11:18 am
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 1599
Bydliště: Most
Řešit tady problém kterému nejspíš nikdo z nás moc nerozumí mi přijde vtipný. Statistika nuda je, má však cenné údaje. Celá ekologie je z větší části boj lobistů o největší díl z koláče a ti samozřejmě pracují s údaji tak aby z toho měli užitek,aby některý problémy zveličovali a nebo vyráběli problémy tam kde nejsou, protože už mají řešení. Dokument jsem neviděl a ani na to nebudu mít čas , jenom by mě zajímalo jaký by byly emise na přepravu stejného množství zboží před 50 lety. V Evropskejch vodách se už spoustu let může jezdit pouze na palivo s nízkým obsahem síry a v USA se lodě v přístavem musejí napojovat na el. ze břehu, aby jim neběžely generátory atd, atd. Ty velký lodě vozí třeba 20t kontejnerů, nebo 300t tun rudy, uhli. To je 300 vlakových souprav, nebo 15000 nákladních aut a nebo třeba necelejch 30 tlačnejch souprav po vodě ( mluvím samozřejmě o Rýně a ne o Labi, kde to díky vládě komoušů je kde to je)


Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


ned kvě 27, 2018 1:19 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: