Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Subaru Impreza 2.5 WRX,169kw,R.v.2006 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Příspěvky: 1668
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,Praha
emve píše:

No nevím, když přesednu z eMka, tak Subaru žádná sláva. Ano, je to jen WRX, ale v novém STI jsem taky jel x-krát, to už mě baví spíš to staré WRX.

emve : ty uz jsi davno zanevrel na subaru a preferujes jine znacky.Ale pamatuji si,jak jsi o svem WRXku basnil a byl nadmiru spokojenej a neni to tak dlouho ;-D Casy a nazory se hold meni =)

Mko nemuzes vubec srovnavat :-) To by si snad mohl vedet sam :-DDD Je to presne jak pise Ladis77 =)

_________________
martas

Subaru Forestr Comfort 2.0D - MY 2010 - najeto 83 000km - spotreba 6,8 l
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - najeto 93 000km - spotreba 10,8 l
Subaru Impreza WRX STI - TOP - MY 2011 - najeto 30 300km - spotřeba 12,4 l


čtv říj 12, 2017 12:20 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 584
Jako WRX mě pořád baví, doplním své vlákno o novinky (prodrive výfuk, zrušení prodeje) a to co jsem psal, stále platí, skvělé mechanické auto, orchestr autentických zvuků, budoucí klasika. Možná si ho nechám ještě dlouho. B-)

Ale jsou i lepší, jak na daily, tak na zábavu.. Co je reálně dražší na provoz je otázka, M3 E92 je možná dražší na pořízení, ale v porovnání s STI 2006+ drží cenu stejně, ne-li lépe (M3 E46 už na ceně rostly) a z hlediska spolehlivosti a s tím spojených nákladů na tom bude možná i lépe, zvlášť při ostrém zacházení.

_________________
MY2001 Impreza WRX RS

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


čtv říj 12, 2017 1:42 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2564
Bydliště: Plzeňsko
S tím servisem a naklady STI a M3 . Dle me zalezi,jak se s tim jezdi. Kdyz se s tim bude jezdit normalne civilne,tak na benzinu budiz,STI bude zrat vic. Ale naplne jsou preci dost podobne, servisni ukony casove taky, kotouce desticky mi neprijdou cenove rozdilne. Pokud budu jezdit jako cune, pujdou naklady nahoru u obou stejne. Jediny pruser muze byt jedine u motoru, tam ma pri spravnem servisu navrch bmw. (delsi zivotnost)

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


čtv říj 12, 2017 3:15 pm
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 584
Ano to jsem měl na mysli, motor. M3 E92 trpí na ojniční ložiska, ty by se měly při 100 tis. km dělat (35 ve specializovaném servise), pak by měl motor vydržet fakt hodně. V Česku vím o jedné M3, aktuálně najeto 240 tis. km a ložiska se dělaly až po 200 tis. km, jen jezdí. Na netu jsou kousky, které mají najeto 350+ tis. km i bez výměny ložisek. Ano, pak je dost těch, kde se to neudělalo a motor se zadřel, dle způsobu používání (na youtube jsou i videa "M3 E92 engine blown" obvykle při nějakém silničním závodu nebo na okruhu v 8000 ot.).

_________________
MY2001 Impreza WRX RS

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


čtv říj 12, 2017 3:48 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: