Připomínka jestli to takhle ještě funguje:
Nový hajný "parťák" u Petry nedostával první 2-4měsíce žádný auto
Takže jsme jezdili svejma Feldama, Fábkama.....s GPS od firmy a cesťákem do 5Kč/km. Víc škod, než užiteku (pneu, chladič, vejfuk a pomocná zimní vyproštění od revírníků př. UKT). Kolega třeba pověsil Feldu na odvozní cestě, já ho zachránil Fiatem Brava:)
Po nějaké době se dávaly:
Podle terénu a funkce: "vedoucí" většinou Duster, a pak byl nějaký poměr Sander, skříň. Loganů a taky nějaká 4x4 GAZELA. Dacia vše 1,5dci jakštakš to jelo, motor hučel, ale měl spotřebu okolo 4,5-6l nafty (silnice těch 4,5). Dacie jsou pod motorem oplechovaný, slabina jsou všechny hadice, senzory filtru, kabely a zadní "traverza" náprava jde slušně ohnout do luku. Za zimu se zlikvidovalo dost osobáků, ale taky tam byly nejlevnější zimáky co jdou sehnat. Dacie jsou levný pracovní auta na rychlou likvidaci. Nemaj moc dobrý plechy.....do kolegy vlítla Fabia čelně na rožek Loganu. Fabka škoda za 20t a Logan Totálka celá kastle se zkřížila.
Stora Enso má Jimny, Yety, i pár Forestrů a Scoutů.
Teď dělám u LČR a zatím s Forestrem 116kW, MT+redukce, LPG v nehorských podmínkách vystačuju. Cesťák je už přijatelný. Chce to oplechování vany a to zvednutí plánuju.
Kolegové co znám skrze 4okresy: Feldy, Fábky soukroumé i služební, Š120, Vitary, Jimny, Forestry, Ravky, Pajera, Jeep a šíří se i Daihatsu.
S připomínkama na naši práci:
Vyznačení...znal jsem experty co mají projekty hotový, ale v lese ani tečku a pak to honí podle těžařů aby to vyšlo.
Lapače jdou kontrolovat skoro z auta, když se dobře vymyslí umístění. Já mám všechny ve svahu, takže z hlavní cesty pěkně dolu a zpět k Foresteru.
Lesnictví se dost mění a měnit se bude......až na vyjímky to není taková pohodička.
P.S. Chodíme mrtě