Forester 2.0i r.v.2001

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Uživatelský avatar
garmont
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1510
Registrován: ned říj 09, 2011 4:11 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Forester 2.0i r.v.2001

Příspěvek od garmont »

Můj názor je ten že je lepší pořídit auto od někoho "z klubu" - dá se tak dohledat alespoň částečná historie - tady máš jeho servisní knížku http://www.subaruclub.cz/vozidlo/subaru ... sni-knizka
Takže je alespoň vidět co se s tím dělo, že se o to staral , než koupit něco z bazaru o čem nikdo nic ńeví...
Samozřejmě že je druhá věc posoudit aktuální technický stav a případné investice do budoucna protože je třeba počítat s tím, že 13 let staré auto bude nějakou investici potřebovat.
Dle mě je + to lpg protože je rozdíl jezdit za 36,- nebo 17,-... ale ne všichni jsou příznivci lpg..
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
whoeveruwant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: pát úno 07, 2014 2:31 pm
Jméno a příjmení: jan jan

Re: Forester 2.0i r.v.2001

Příspěvek od whoeveruwant »

SCOOTER píše: čau :pr: ...co se týče tohoto Forina tak už jsem včera posílal známemu odkaz pač toto auto na mne dělá velice slušný dojem :850: (ale neznám ho),ohledně ceny by se asi nechalo jednat,ale chtělo by to vidět na místě a potom se pokusit o nějakou slevičku...jinak je to podle popisu udržované,servisované a na fotkách nevypadá špatně :826: .Kdyby jsem hledal já tak by jsem asi neváhal a jel se na něj podívat,LPG výhoda,nižší náklady na provoz a dá se říct jeden z nejspolehlivějších motorů který :subaru: montovalo v těchto letech...nejvhodnější volba pro LPG.
Tot asi v krátkosti vše...
Ahoj Scootere, děkuji za tvůj komentář. Beru telefon a volám, uvidím, jak se s dotyčným domluvím. Budu s ním popřípadě muset zajet někam do servisu aby se vyjádřil někdo, kdo tomu rozumí,.Sám tomu nerozumím. Chci auto, který bude jezdit a nebudu do něj nějakou dobu investovat. O subaru jsem toho přečetl dost a bylo by to rozhodně auto pro mně.
whoeveruwant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: pát úno 07, 2014 2:31 pm
Jméno a příjmení: jan jan

Re: Forester 2.0i r.v.2001

Příspěvek od whoeveruwant »

garmont píše:Můj názor je ten že je lepší pořídit auto od někoho "z klubu" - dá se tak dohledat alespoň částečná historie - tady máš jeho servisní knížku http://www.subaruclub.cz/vozidlo/subaru ... sni-knizka
Takže je alespoň vidět co se s tím dělo, že se o to staral , než koupit něco z bazaru o čem nikdo nic ńeví...
Samozřejmě že je druhá věc posoudit aktuální technický stav a případné investice do budoucna protože je třeba počítat s tím, že 13 let staré auto bude nějakou investici potřebovat.
Dle mě je + to lpg protože je rozdíl jezdit za 36,- nebo 17,-... ale ne všichni jsou příznivci lpg..
Jasný, pro mě LPG + rozhodně je. jen si nejsem jistej těma servisama. za posledních 60 tkm tam bylo potřeba udělat servis za 90 táců...zvlášť ty 2 poslední po 4 tisících kabely ke svíčkám furt dokola..nevím, no, nejsem profík :) ale zas něco by to mohlo vydržet když je tam teď vlastně skoro všechno vyměněný...
Uživatelský avatar
garmont
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1510
Registrován: ned říj 09, 2011 4:11 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Forester 2.0i r.v.2001

Příspěvek od garmont »

Tak pro tebe je dobře že do toho investoval. Ten vyměněný diferák je + protože ten bohužel u foresterů občas odchází, dále máš hotovu spojku takže taky bez starostí a rozvody se mění až ve 210tis. takže to má čas...Ono ta výše investic nic neudává - můžeš nechat seřídit ventily za 1500,- v "běžné dílně" a nebo v autorizáku za 3000,- a potom ta konečná částka naskakuje
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Forester 2.0i r.v.2001

Příspěvek od Slavek_xxx »

whoeveruwant> asi má u baráku aktivní kunu ::-DD: . Viz obrázek kabelů Imprezy mého otce z tohoto víkendu. :gunhim:
Přílohy
IMAG0417.jpg
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
whoeveruwant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: pát úno 07, 2014 2:31 pm
Jméno a příjmení: jan jan

Re: Forester 2.0i r.v.2001

Příspěvek od whoeveruwant »

Slavek_xxx píše:whoeveruwant> asi má u baráku aktivní kunu ::-DD: . Viz obrázek kabelů Imprezy mého otce z tohoto víkendu. :gunhim:
Je mi to jasný :baseball: :845:
whoeveruwant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: pát úno 07, 2014 2:31 pm
Jméno a příjmení: jan jan

Re: Forester 2.0i r.v.2001

Příspěvek od whoeveruwant »

garmont píše:Můj názor je ten že je lepší pořídit auto od někoho "z klubu" - dá se tak dohledat alespoň částečná historie - tady máš jeho servisní knížku http://www.subaruclub.cz/vozidlo/subaru ... sni-knizka
Takže je alespoň vidět co se s tím dělo, že se o to staral , než koupit něco z bazaru o čem nikdo nic ńeví...
Samozřejmě že je druhá věc posoudit aktuální technický stav a případné investice do budoucna protože je třeba počítat s tím, že 13 let staré auto bude nějakou investici potřebovat.
Dle mě je + to lpg protože je rozdíl jezdit za 36,- nebo 17,-... ale ne všichni jsou příznivci lpg..
Ahoj Garmonte, domlouvám se s tím týpkem na tom Forestru, na kterej jsi mi tu házel odkaz a taky odkaz na jeho servisní knížku. Je to na dobré cestě, auto se mi líbí + ta servisní historie :supeer: . Ptal jsem se ho na instalaci LPG, kterou má od Vialle. Napsal mi toto: Plyn jsem tam nechaval dat az tady v cechach, hned po pritazeni v praze v auto coubal, delaji origo zastavbu do subaru. Najeto na plynu mam tedy cca 61tisic. Mam tam udelane i primazavani.
Vzhledme k tom, že máš asi úplně stejný auto viz. Tvůj popisek (Forester 2.0i, r.v. 2001 s LPG), mohl bys mi říct nějaké svoje postřehy na to LPG? Mám na mysli to, co mě v budoucnu čeká a jak dlouho to tam ještě vydrží s ohledem na instalaci před cca 3mi roky a ujetejch cca 60 táců na to LPG. Samozřejmě se může vyjadřovat kdokoliv jiný kdo k tomu má co říct.
Díky
Uživatelský avatar
garmont
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1510
Registrován: ned říj 09, 2011 4:11 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Forester 2.0i r.v.2001

Příspěvek od garmont »

Ahoj já mám LPG "klasické" - vialle je trochu jiný systém vstřikuje se kapalné LPG. Trohu nevýhoda je v tom že není tolik servisů co se tím zabývají a tuším že po cca 100tis se tam mění čerpadlo (ale to by ti řekl někdo kdo to má a nebo pohledej zde na foru). Já osobně bych se toho nebál, chce to ale co 30 tis. nechávat seřídit ventily a pravidelně měnit olej v motoru.
Já mám na plyn najeto 40tis a bez problému - i když mě to teďka škube ale dělá to i na benzín takže to není LPG... Myslím že na to najedeš klidně dalších 100tis možná i více...
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
whoeveruwant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: pát úno 07, 2014 2:31 pm
Jméno a příjmení: jan jan

Re: Forester 2.0i r.v.2001

Příspěvek od whoeveruwant »

garmont píše:Ahoj já mám LPG "klasické" - vialle je trochu jiný systém vstřikuje se kapalné LPG. Trohu nevýhoda je v tom že není tolik servisů co se tím zabývají a tuším že po cca 100tis se tam mění čerpadlo (ale to by ti řekl někdo kdo to má a nebo pohledej zde na foru). Já osobně bych se toho nebál, chce to ale co 30 tis. nechávat seřídit ventily a pravidelně měnit olej v motoru.
Já mám na plyn najeto 40tis a bez problému - i když mě to teďka škube ale dělá to i na benzín takže to není LPG... Myslím že na to najedeš klidně dalších 100tis možná i více...
OK, díky za připomínky. Po pročtení diskuzního fóra se seřízením ventilů počítám a měnění oleje je taky jasný.
Ale každopádně zkusím ještě pozjišťovat jak je to s tim Vialle LPG.
:diky:
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“