Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Subaru forester 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: ned čer 23, 2019 8:35 am
Příspěvky: 19
Jackylle píše:
Hlavně takových aut se objevuje na výběr dost... není důvod se upnout na tohle jediné.
Tohle máš asi daleko... ale jen jako příklad, že jsou

https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list


20kkč navíc, někde o 70.000 víc najeto... Já vím, že jich je víc, ale právě takhle o dost dražších...
Přímo v autorizáku, který tady má docela dobrou pověst.


úte čer 25, 2019 11:39 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 2104
Ten vypadá moc dobře a dle popisu je vše podstatné udělalo

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


úte čer 25, 2019 11:40 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Příspěvky: 886
Bydliště: Ostrava
Já ti rozumím... jak píšou ostatní, vezmi si s sebou někoho, kdo tomu rozumí, pořádně to zkontrolujte a možná to auto je dobré.
Anebo je nějaký důvod, proč to stojí o 20 -30 tis méně než srovnatelné jinde a ve finále do toho vrazíš mnohem více.
Lidi nejsou blbí, aby prodávali auta v dobrém stavu pod běžnou cenou.

_________________
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Grizzly" SG BiFuel
Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává v rodině
American Quarter Horse, all hoof ride off road


úte čer 25, 2019 11:49 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 2104
Raasha- Dle místních, co mají zkušenosti z Dancarem, se jim dá věřit. Rozdíl mezi ním a toho z AAA je- cca. 11000,- rozvody, cca. 11000,- péra+tlumiče, udělané brzdy, ošetřeno za ventily cca. 6000,- a více + bonus jasná historie a,výbava navíc. Tak si to spočítej. Jo a s největší pravděpodobností ušetřené nervy+ shánění slušného servisu. Najezd jako takový nehraje skoro roli. Skoro každý, kdo si tady kupoval ojeté auto, Ti potvrdí, že musel ještě minimálně po koupi investovat. Většinou se to vyšplhá na 50% kupní ceny. Jestli plácám nesmysly, tak mě opravte.

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


úte čer 25, 2019 11:58 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 2093
mari75 píše:
Raasha- Dle místních, co mají zkušenosti z Dancarem, se jim dá věřit. Rozdíl mezi ním a toho z AAA je- cca. 11000,- rozvody, cca. 11000,- péra+tlumiče, udělané brzdy, ošetřeno za ventily cca. 6000,- a více + bonus jasná historie a,výbava navíc. Tak si to spočítej. Jo a s největší pravděpodobností ušetřené nervy+ shánění slušného servisu. Najezd jako takový nehraje skoro roli. Skoro každý, kdo si tady kupoval ojeté auto, Ti potvrdí, že musel ještě minimálně po koupi investovat. Většinou se to vyšplhá na 50% kupní ceny. Jestli plácám nesmysly, tak mě opravte.



tak 50% pořizovací ceny do úvodního servisu je trochu extrém, ale stát se to může.
Nestává se, že by někdo nechal poctivě oservisovat auto před prodejem, tzn. že u většiny ojetých aut je poslední údržba zanedbaná, nebo úplně ojebaná. Proto ta ponákupní investice.
Jako určitě bych počítal oleje+filtry pokud nebyly prokazatelně nedávno měněny a zbytek už záleží na aktuálním a požadovaném stavu auta.

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


úte čer 25, 2019 12:10 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 2104
yeti- Já taky nemyslel úvodní servis, ale investice, které stejně časem majitele čekají, pokud si chce auto nějaký čas nechat.

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


úte čer 25, 2019 12:17 pm
Profil
Online
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Ústí nad Labem
mari75 píše:
Najezd jako takový nehraje skoro roli. Skoro každý, kdo si tady kupoval ojeté auto, Ti potvrdí, že musel ještě minimálně po koupi investovat.

Pokud je o auto dobře staráno, tak bych se většího najezdu nebál. To větším strašákem je koroze. Před necelým rokem jsou kupoval OTB 02 s 334k km a nedávno OTB 03 s 300k km, ale je pravda, že dřívě X let zpět bych asi do koupě nešel, ale to jsem tehdá řešil koupi svému úplně prvního vozidla. Obě auta mají jasnou historii a po subaristech. S prvním jmenovaným mám už přes 10k km a s druhým 4k km, zatím bez větších problému. Jest pravda, že po koupi byl první servis cca 8 - 10k Kč (náplně, filtry, atd. no prostě klasika po koupi).

_________________
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014


úte čer 25, 2019 12:22 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 8671
Bydliště: Valašsko
mari75 píše:
Raasha- Dle místních, co mají zkušenosti z Dancarem, se jim dá věřit. Rozdíl mezi ním a toho z AAA je- cca. 11000,- rozvody, cca. 11000,- péra+tlumiče, udělané brzdy, ošetřeno za ventily cca. 6000,- a více + bonus jasná historie a,výbava navíc. Tak si to spočítej. Jo a s největší pravděpodobností ušetřené nervy+ shánění slušného servisu. Najezd jako takový nehraje skoro roli. Skoro každý, kdo si tady kupoval ojeté auto, Ti potvrdí, že musel ještě minimálně po koupi investovat. Většinou se to vyšplhá na 50% kupní ceny. Jestli plácám nesmysly, tak mě opravte.

Jo tohleto auto vypadá momentálně dost "pořešené", jasná historie( podrobně jsem to nekoumal,ale serviska je k distpozici a Dancars =) ) za mě dobré =)
Jen je čtyřmístné, vadí-nevadí, to už je na každém.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte čer 25, 2019 12:27 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Příspěvky: 891
Bydliště: železná ruda
rasha a co tak kvaltuje pořídit subaru když dle tvých slov je octa v kvalitním jezdícím stavu?
že by už sních ;-D

_________________
//Subaru Impreza 2.0 05 lpg
//Subaru Outback 3.0 H6 02 lpg


úte čer 25, 2019 5:57 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: ned čer 23, 2019 8:35 am
Příspěvky: 19
vena píše:
rasha a co tak kvaltuje pořídit subaru když dle tvých slov je octa v kvalitním jezdícím stavu?
že by už sních


Sníh opravdu ne, ale bohužel mám plnou makovici... Nutně sháním čtyřkolku, abych se dostal k nové koupenému baráku, kde dělám rekonstrukci.... Řešit rekonstrukci a do toho přemýšlet nad autem už nezvládám, tak chci jedno z toho vyrušit...


úte čer 25, 2019 8:14 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 8671
Bydliště: Valašsko
Tak to ti rozumím :-) já to měl podobně, nejen se dostat až k baráku, ale i zahradou dolů, svézt matrjoš, vyvézt matrjoš, ke kámošovi do lesíka na dřevo apod (dnes večer jsem zrovna svezl vozík s kameny- nášlapy- dolů svahem po trávě až na místo určení, co bych se nadřel, než bych to přeložil a dostal dolů v tom hicu)přitom používat auto i na pohodlné ježdění, klidně dálkové trasy bez únavy. Co mě forejs ušetřil dřiny !!! A financí do jiného stroje, starostí o něj, kam s tím, kdž buduješ a začínáš, např traktůrku apod. No a hlavně bych ho nedal ani za nic, mám ho nadmíru rád a vždy se na něj těším, je to zatím nej kámoš na cestách =) :-)
Vybíral jsem z vícero 4x4 nissan, suzuki, subaru to vyhrálo. Myslím, že lepšího univerzála jsem najít nemohl, než forestra, v mém případě tedy SG, těch výhod bych popsal mraky.
Měl jsem ten důvod přesně jako ty, takových je nás tu víc, takže za mě tvůj výběr (*_^) |,,,, jen nekoupit vyloženou plečku. Jinak SG vydrží opravdu hodně, dokonce zatím i Petrovi lesníkovi z Beskyd zatím slouží :-) i když si zažil teda kruto věci.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


Naposledy upravil sima dne úte čer 25, 2019 8:42 pm, celkově upraveno 1



úte čer 25, 2019 8:38 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned čer 23, 2019 8:35 am
Příspěvky: 19
Jinak byl jsem na prohlídce a měl bych pár dotazů:
V autě je olej 10W40, což mi přijde trošku zvláštní
Spojka a brzda šla opravdu hodně ztuha, brzda zabírala až dole, ale byly sjetý přední desky, tak by to možná mohlo být tím...
Při projížďce (pravda, cca do 4500 otáček) mi připadalo, že je motor slabší než v mé Octavii 1.9 TDI 74kW. Je tu prosím někdo, kdo by to mohl srovnat?
Místama to opravdu rezne, takže opravdu nic moc...

Každopádně v tuto chvíli jsem rozhodnutý jim to tam nechat, pokud mi k mojí Oktavce nepřihodí 20kkč, čemuž opravdu nevěřím...
Takže začínám přemýšlet nad tím Foresterem, který jste házeli nahoře ( http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... r/18261807 ).

Nicméně benzínový motor s 250kkm... Mám strach... Není už velká šance na nižší výkon, vyšší spotřebu benzínu, oleje atd?

Případně někdo nějaký tip na auto do hor kolem 100-140kkč? Jde mi opravdu o spolehlivost a jistotu, že se do budoucna v zimě dostanu domů...

Předem moc děkuji za názory, návrhy, pomoc....


úte čer 25, 2019 8:42 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 8671
Bydliště: Valašsko
10W-40 se běžně dává a dával, taky byl v olejích doporučovaných výrobcem. V talošce ho do mého forejse valili taky, to ničemu nevadí. Troufám si říct, že většina tu jezdí na 5W-50-40, myslím ty naše staré plečky, to už je pak na tobě.
Spojka jde prý ztuha obecně, já to teda moc nepostřehl, takové nyance neřeším, ale taky může být už dost jetá, poradí jiní...
Propad brzd pedálu by mohl být deskama to jo.
No výkon motoru jsi postřehl přesně :-) i s těmi otáčkami, s octávkou TDI to nemůžeš srovnávat, když chceš jet svižněji nesmíš se s tím mazlit, pak to jede slušně.
Na tu rez opravdu bacha, ale to ti už popsal zdejší antikorozní guru VDC předseda dostatečně :-)
Motory SG atmo zvládají při základní údržbě hafo hafo km, jen tam mít olej že jo :-) mívají běžně natočeno čistě na benál půl mega, byli i s milionem. Ale opravdu by to chtělo nechat někoho poslechnout, projet, prohlídnout, tj k nezaplacení, kluci radili servisní prohlídku u dobrého servisu, to je gut.
Teda je pravda, že jsem tu spíš vyjímka, já šel vyloženě po autě co má natočeno nejlépe kol 100 000 km, myslím, že tohle si musíš rozhodnout sám dle kokrétního kusu na který narazíš, stav forestrů na trhu se samozřejmě liší o řády.
Splácal jsem to narychlo, nejsem mechanik znalý subaru, jen uživatel, když mě někdo oprávněně opraví budu jen rád.
Jo ještě pro mě jedno zásadní, než motor s lpg, radši o pár desítek tisíc víc jetý a bez něj, za tím si stojím. Pak to dát sám do lpg je už jiná věc.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte čer 25, 2019 8:53 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Příspěvky: 886
Bydliště: Ostrava
Postřehy relativně čerstvého SG uživatele:
Spojka ztuha nejde, ale kvalty je nutno řadit přesně a jakýsi odpor tam většinou je cítit.... tedy ve srovnání se služebními pažouty, kde se dá kvedlat úplně bez přemýšlení.
Zdechlé to... no není, ale chce to držet v otáčkách, jak píše Sima. Ale že by to jelo až nad 4500
... no to se mi nezdá. Krátkodobě něco rychle předjet to jo. Ale to je o pocitu, co je svižná jízda... ;-) Zas na druhé straně, s redukcí jsme jezdili po sjezdovce, já byla vyklepaná a auto furt jelo bez zaváhání. Záleží co od toho chceš, není to trhač asfaltu.
Brzdy... nevím. Lego v automatu mi taky moc nebrzdilo. SG brzdí líp, ale není tam to co v jiných autech, že stačí zavadit o pedál a stojí skoro na fleku. Ale nikdy se nestalo, aby nedobrzdilo včas, když muselo. Jak Lego tak SG.
Olej 10W40 je normální. Mi při výměně náplní dali jiný, že si to ten motor zaslouží.
LPG... původně mechanik doporučoval auto bez LPG a dodělat, ale "origo" zástavbu BRC systému nepovažoval za problematickou (dělal to výhradní distributor v IT). O auto se zjevně podle servisky a stavu majitel staral a snad servis kontroloval i věci související s LPG. Takže LPG nemusí být nutně problém.
Koroze... na tu se mechanik zaměřil se slovy, že opraví cokoliv, ale jak to bude shnilé, tak jdeme od toho ( ne že by to opravit neuměl...)
Jiný tip... outback tě v zimě doveze taky spolehlivě, to i moje staré Lego :-) A dneska na FB byl Forester SG před faceliftový a vypadal taky jakž takž... to na fotkách všechny ;-)
Nespěchej na to... pořád se objevuje něco na výběr.

_________________
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Grizzly" SG BiFuel
Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává v rodině
American Quarter Horse, all hoof ride off road


úte čer 25, 2019 11:26 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Příspěvky: 2050
Bydliště: Jablonecko
Olej 10w40 problém není, já ale jezdím 5w40. Větší problém je málo oleje.. Spojka ztuha jde, ale ztuha oproti jinejm autům. Já si rozdíl uvědomím, jen když přelezu z jiného auta. Ale otázka je jak moc ztuha, když nemáš srovnání s jiným Foresterem. Může být samozřejmě už načatá. Motor se jeví na ty kW jako mrtvola, musí se točit a pak to jede. Holt je to pernamentní čtyřkola a má to velký odpory. Ale zase..nemáš srovnání s jiným Foresterem. Kdyby jsi se dostal do Jablonce, dnes, zítra..mezi 6-14.30, tak Tě nechám svézt v mém, pro srovnání. Kdyžtak cinkni 777devět41sedm71.

Odesláno z mého LYA-L29 pomocí Tapatalk

_________________
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04


stř čer 26, 2019 4:53 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: