Stránka 4 z 7

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: čtv úno 18, 2021 5:59 pm
od quickly
Pokud není limit světlá výška

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: čtv úno 18, 2021 6:09 pm
od Tapan
A jo, Lego vs OTB, sorry. Záleží, jak moc to potřebuje vyšší, máš pravdu.

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: čtv úno 18, 2021 8:29 pm
od sima
VDC píše:Šímo to ne, že lahodí uchu. Miluju zvuk Subaru čtyřválců. Vždyť to je ten správnej zvuk Subaru. Boxer jsou jediný čtyřválce, který se dají poslouchat. Řadovej čtyřválec má jinak zvuk veskrze odpornej.
A jooo, to je pravda, řadový čtyřvál nemá zvuk vlastně žádný, ne tedy nijak zajímavý. Dobře jsi to upřesnil.

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: čtv úno 18, 2021 8:42 pm
od jasei
Teď jste mě teda totálně zaskočili o Legu jsem nepřemýšlel jen o Otb a Tribece.. Jako radši bych vyšší auto, čas od času přes nějakou polnacku jedu. Ale zase jsem koukal, že Avensis s kterým jsem projel vždycky vsechno má světlou výšku 150, 807 taky nějak tak a s tím jsem taky projel lecos, takže jestli má lego taky 150, tak to možná stačí. Uff, asi další co bych měl zkusit. Moji rozhodnosti to nepomáhá, ale jinak moc diky za tip.

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: čtv úno 18, 2021 8:47 pm
od quickly
Lego mnohem lépe sedí na silnici. Já jsem bohužel už zhýčkaný vyšší světlostí :-/ . Lego GT by byla raketa jedoucí po kolejích, otík 3.6 je poklidný parník, ze kterého se přepnutím na S# stane splašená kráva.

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: čtv úno 18, 2021 8:49 pm
od Tapan
Záleží, co jezdíš za terén a jak často. Jestli 99 procent času stavíš na silnici (jako většina lidí), asi bych tomu Legu dal šanci. Outback bude plavnější, Lego si na okreskách užiješ víc.
Jestli jsi odhodlanej dát 200-400 tis. za auto, rozhodně stojí za to vyzkoušet si toho co nejvíc. Sedni do auta a sjeď se na něj podívat a projet. Tady to nerozsekneme :-)

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: čtv úno 18, 2021 9:14 pm
od quickly
Mně u SpecB vadí hlavně, že si musím hlídat při parkování obrubníky.

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: pát úno 19, 2021 12:06 pm
od jasei
Ve stredu jedu mrknout na to lego - pokecal jsem s majitelem, ctu si o tom a zacinam se mi libit cim dal tim vic :-)
Dneska mi bohuzel padla prohlidka ty 3.6tky - snad pristi tyden. Zlinska 2.5 je fuc (pobyla tam cca 2dny ani ne).

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: sob úno 20, 2021 7:20 pm
od Augi
Čau Honzo :-) To Lego z bazoše mi přijde pro tebe jak stvořený. Pokud je fakt z Prahy (nebo okolí), tak by stálo za pokus domluvit prohlídku v AWD.cz.

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: ned úno 21, 2021 8:22 pm
od Cliffer
Nevím jestli jesei hledá i tu Tribecu nakonec. Ale teď jedna vyběhla na Facebooku

https://www.facebook.com/commerce/listi ... attachment

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: ned úno 21, 2021 9:30 pm
od newli
Jestli nema jesei FB, tak uvidi pekny hovno ... Jako ja :-)

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: ned úno 21, 2021 9:32 pm
od Augi
Já FB mám, ale píše to, že je odkaz poškozený.

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: ned úno 21, 2021 9:41 pm
od Cliffer
Mě odkaz funguje. Pravda že pokud nemá FB tak je to asi k ničemu. Jde tam kontaktovat jen přes zprávu právě na FB. Přepíšu to sem, ale jiný než FB kontatk tam není:

Petr Michalko
Subaru tribeca 3.0 automat
135 000 Kč
Subaru Tribeca 3.0i automaticka prevodovka 2006 rok vyroby zanovni 4x4 196xxx km vozidlo v poradku zanovni zimni pneu do vozidla sednout a jezdit klima tazne zarizeni 5 mistne.
Božanov, Královéhradecký kraj
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=60579325
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=605942A4

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: úte úno 23, 2021 9:55 am
od Pavlas
Zdravim vespolek,
zvažuju nákup stejnýho auta, tak jsem nechtěl zakládat nové vlákno.
Vlastním 10 let Imprezu kombi 2.0R 2006, ale protože se rozrůstáme, tak nám pomalu přestává stačit. Dokonce jsem uvažoval i o jiné značce (musel jsem si za to pak dát 30 ran bičem). Multivan by byl sice pěknej, ale je už asi zbytečně velkej a hlavně drahej. A protože nechci nic jinýho než 4x4, vyšlo mi z toho zase Subaru. A zase jedině benzin. Projel jsem se Levorgem. Svezení to bylo pěkné, podvozek je opravdu skvělej a celkově to jede pěkně. Ale kufr neni o moc větší a hlavně je to auto strašně nízký (nižší než Impreza). Máme chalupu v Krkonoších, tak bych byl rád, kdyby to taky něco vyjelo. A aby to vyjelo víc než Impreza. Outbacka (toho nejhezčího, 2008+) jsem chtěl už před Rézou, ale tenkrát byl o 100 000 Kč dražší než můj rozpočet. A protože Outback 2015+ je víc jak o 200 000 Kč dražší než můj rozpočet, začal jsem pokukovat po generaci 2010-2014. Je sice ukrutně hnusnej, ale čim víc na něj koukám, tim víc se mi začíná líbit. 8()
A teď teda k tomu hlavnímu, abych nenudil.
Co jsem všude možně vyčetl, tak se jedná o spolehlivý auto, i když se hodně zmiňuje šetření na materiálech. Hlavně v interiéru a tak. Zas na druhou stranu, né že by moje Impreza byla nějaká hitparáda. Dál vim o špatných světlech, ale to neni nic neřešitelnýho.
V čem ale váhám, tak je převodovka. Samozřejmě mě to táhne víc k manuálu. Vím, že jich je jak šafránu, ale zase co jsem vyčet, tak CVT tomu dost ubírá na výkonu (?). Nejsem nějakej závodník a je mi jasný, že Outback bude úplně jinak naladěn než Impreza. Ale byl bych rád, kdyby tam aspoň nějakej malej Subaří sportovní duch zůstal a dalo se s tim občas "hezky" svézt. Druhá a důležitá věc je, že manuál z druhý ruky bude asi výrazně menší riziko než CVT. Důkladně jsem ale pročet zdejší vlákno o CVT a problémy s tím asi moc nejsou (při pravidelných výměnách oleje)
U manuálu by mi zas docela chyběla LOuka (redukce), jednička je tady navíc prý docela dlouhá. Ale to bych asi přežil. Zas to má 6-ku. Taky jsem se dočetl, že řazení svým chodem a přesností připomíná starýho Transita nebo traktor (cituji zahraniční fóra). Ale Impreza má do nějaký přesnosti taky hodně daleko. Nemluvě o nějakym plynulym popojíždění v koloně.
Pak si taky nejsem jistej, která 4x4 je lepší. Jestli stará klasika s manuálem nebo už ta "sofistikovanější" s CVT.
Vim, že se neptám na nic moc konrétního. Tak mi případně prosím jenom potvrďte nebo vyvraťte, jestli se ubírám tím správným směrem ;-D
Těch Outbacků je u nás málo i s CVT, takže počítám i s nějakým dovozem. Vim například o jednom manuálu v Holandsku. Imprezu jsem taky dovezl a problém s tím nebyl.
Moje představa je max do 300 000 Kč s nájezdem do 150 000 km. Jak koukám na různý inzeráty, nereálná představa to neni.
Pokud jste dočetli až sem, díky za pozornost a případné rady :-)

Re: Outback 2010+ (asi)

Napsal: stř úno 24, 2021 12:24 pm
od quickly
Pavlas: vítej u nás

BR generace zas tak hrozná není 8-? , u 2.5 máš CVT, u 3.6 máš 5AT. V terénu by CVT měla být lepší, je tam X-mode. CVT ale "zabíjí" sportovní jízdu - jede dobře ale ubírá na zátahu. CVT má ale nižší spotřebu. Co se týče HW na automat, tak 3.6 ho má nejlepší (VTD).