Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
otb 3.6 2015 a výše - jaké jsou možnosti a pasti 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm
Příspěvky: 1305
chtěl bych poradit, co vlastně přesně hledat nebo na co si dát majzla...

u týhle novější generace (ta před tím, co měla ještě legální 3.6, moc pěkná nebyla)

jaký sou nějaký zásadní rozdíly mezi ročníkama kolem tohohle roku? Je vůbec šance sehnat nějakou "evropskou" verzi, nebo jsem odkázán pouze na US? A je rozdíl US a kanada?

Co mě čeká? Zpětná vazba na volant už je nějak normální? Eye sight - tady jsem koukal jsou asi největší změny mezi ročníkama...co CVT? Servisování, resp. dostupnost dílů...?

co tažný, odpočty dph...?

_________________
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92


pon lis 30, 2020 10:29 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 6092
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Nekecej, bude omlazení vozovýho parku, jo?
Co seženeš u nás, to bude asi všechno Amerika. A mám takový dojem, že hodně se sem toho natahalo jako bouračky k opravě nebo opravený bouračky (v US na totálku stačí málo), tak asi bacha hlavně na to.
Jinak jsou to dost mladý auta a v téhle motorizaci se tu moc nevyskytují, takže zkušeností asi moc nebude. O žádné pasti jsem neslyšel ani nečetl, pokud se mění náplň v CVT. Samozřejmě protikorozní ochrana je typická Subaru (tzn. není), takže asi neuškodí kouknout se na to zespodu.

_________________
2x Libero E12 ('95 a '98)


pon lis 30, 2020 10:54 am
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 5784
Bydliště: praha
Jedna 3.6 se tu kdysi přeci řešila a majitel ji po par měsících z osobních důvodů prodal, ale byl to kanadan, takže snad tacho v km a Celsia? Hodně jich je v pace v auto jase, ale jak pise Štěpán, většinou více méně zboreny nebo vyplaveny. Takže hodně hledat a kontrolovat. A prej snad DH říkal ze 70-80 % dilu jiný. Ale zase brzdy koupíš do zásoby a lidi co dělají Ameriky budou umět dotáhnout i na subo

_________________
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer


pon lis 30, 2020 11:02 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm
Příspěvky: 1305
no ono by se dal i takhle mladýho auta možná udělat import napřímo nebo se jich válí relativně dost na mobile.de
jenže tam už je potom totální otázka jak poznat stav
co nějaký awd, to by s tím nedokázalo pomoci? Má s tím někdo zkušenost?

Nechce se mi 4 válec...leda by fakt rozdíl byl kosmetika, jenže tomu moc nevěřím. Tribeca už je zas moc veliká...takže mi přijde, že vlastně na výběr není a jen je otázka jak nepodělat tenhle výběr...

Tuším právě, že kanada má Celsia a Km, US bude mít možná mix obého. 70% dílů jinejch, to se mi nechce moc věřit. Na to je subaru moc líná automobilka...dobřanský se svého času vyjádřili v tom slova smyslu, že je to buřt, akorát se na nějaký díly déle čeká...

Ještě se tyhle fešáci tahali nějak z východu, ale neslyšel jsem o nikom, že by to měl.

No koukám, že moje obavy, že to bude velká šlápota do neznáma se ukazuje reálným strašákem...ale asi je to poslední příležitost mít auto s motorem, pak už budou jenom ty super eko zelený baterkovaný zázraky...

_________________
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92


pon lis 30, 2020 12:23 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 13951
S motorem, ale bez pohonu... Narozdíl od té minulé hnusné generace už v tom není VTD...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek


pon lis 30, 2020 12:27 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 6092
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
No a tu minulou nechceš proč? Zas tak hnusný to není :-) bude to výrazně levnější a v Evropě se to prodávalo, pokud vím. Ony americký verze mívají i jiné nastavení převodovky a kde čeho dalšího, aspoň u některých modelů zcela jistě. Ten východ myslíš přímo třeba ruský trh? Protože jinak se tahaly Ameriky přes Litvu, což je jeden z mála způsobů, jak to tady přihlásit, ale furt jsou to Ameriky.

Spm: on s tím do Milovic stejně nikdy nepojede, na to je to moc leštěnkář, a do města bude ten pohon ok. Ono i v tom terénu ta dnešní elektronika už zvládne dost. Jenže to pořádně ne porovnáme, třeba Ladis s tím sice v Milovicích byl, ale aby mu dal pořádně napít bláta, to ne :-D Největší drsňák byl zatím Richie, ale to byla furt ta předchozí generace.

_________________
2x Libero E12 ('95 a '98)


pon lis 30, 2020 12:39 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 09, 2015 12:38 pm
Příspěvky: 328
Bydliště: Ostrava
CoZmo píše:

No koukám, že moje obavy, že to bude velká šlápota do neznáma se ukazuje reálným strašákem...ale asi je to poslední příležitost mít auto s motorem, pak už budou jenom ty super eko zelený baterkovaný zázraky...



Co se zkusit nakontaktovat na firmy co dovážejí vozidla přímo dle přání a specifikace zákazníka - např.: https://www.rychlydovozaut.cz/?fbclid=IwAR1_4UMpLZuNtBRNncuWdJu3a8DdbuLJMwbA4P5lhhsRUx_doW_0uhcOzJU

_________________
Nyní:
VW Passat (B8) 2,0 TDi, 110 kW, r.v. 2017

Bylo:
Škoda Octavia III, 1,4 TSI, 110 kW, r.v.2018
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW r.v.2006
Škoda Octavia I, 1,9TDi 4x4 66kW r.v.2000
Renault Clio 1,9D r.v.2001
Škoda Favorit r.v.1995
Škoda 110L r.v.1975


pon lis 30, 2020 12:43 pm
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 5784
Bydliště: praha
awd to snad dokaze, tusim ze pritahli jednoho z ruska, impexta taky vozi, to jsou ale novy auta, nevim jak by se tvarili na lehce jety, treby by slo

_________________
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer


pon lis 30, 2020 1:12 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm
Příspěvky: 1305
a to, že tam není VTD je zásadní vada na kráse, nebo známka toho, že při dnešních schopnostech elektroniky už je to přežitek? Ty auta sou pořád stavěný na to, aby drtili outback v austrálíí ne? :-DDD

Zatím se schopnosti s každou generací posouvali dopředu, neodvážil bych se tvrdit, že moje 2005 verze projde drsnějším světem než 2010 verze. Odvážil bych se tvrdit, že moje verze 1992 lego by si s nima vytřela zadek s oběma, ale jezdit se s tim uplně napohodu už nejde. A jedinej hlavní důvod, proč by jim to nandala spočívá v tom, že u takovýho auta se prostě neptáš a jedeš bez ohledu na následky...páč nejsou nijak bolestivý. Tam plastík za 20 neupadne, protože už tam leta neni.

A taky je fakt, že už nepotřebuju s autem zdolávat čerstvou ornici. Ale dálniční přesuny začínají dost narůstat...

_________________
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92


pon lis 30, 2020 1:15 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12786
Bydliště: Hradubice
Když mohu porovnat BR 3.6 s VTD a BS 2.5 s CVT, tak mi vychází VTD lepší (nejezdím s otíky brutál terény, ale třeba nakloněný svah s mokrou trávou). CVT méně žere.

_________________
quickly

Outback BS 2.5 CVT ES MY19 Obrázek Outback BR H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek

ex Forester SJ 2.0i CVT MY13 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D Active MY09 6.7 l/100km 218 tkm


pon lis 30, 2020 1:28 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 13951
Tapan píše:
Spm: on s tím do Milovic stejně nikdy nepojede, na to je to moc leštěnkář, a do města bude ten pohon ok. Ono i v tom terénu ta dnešní elektronika už zvládne dost. Jenže to pořádně ne porovnáme, třeba Ladis s tím sice v Milovicích byl, ale aby mu dal pořádně napít bláta, to ne Největší drsňák byl zatím Richie, ale to byla furt ta předchozí generace.


No mě právě přijde, že ten zásadní rozdíl bude právě ve městě / na silnici. Ono v terénu by zrovna ten (jako)haldex fungovat měl dobře a asi bych se ho tam nebál. Ale když reálně na silnici vidím, co projde u VTD a co koncernovej haldex nedá (a lidi se tváří, že jsou s ním taky šťastni), tak mi ten rozdíl přijde hodně propastnej...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek


pon lis 30, 2020 1:41 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm
Příspěvky: 1305
počkej, tak to mě zase nestraš...šikmina na mokrý louce po vrstevnici považuju u subara za uplný základ a něco, nad čím se nepozastavím...to, že z toho koncerni, bmw apod. běžně padaj není překvapení. Ale otik by fakt neměl...

_________________
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92


pon lis 30, 2020 1:46 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12786
Bydliště: Hradubice
BS s CVT ze svahu nepadá, ale 3.6 VTD to vyjela s grácií, BS s CVT taky vyjede (zapnutý X-mode), ale ta grácie tam chybí. CVT v terénu má výhodu X-mode, který je dost dobrý, ale pokud bych si měl vybrat 3.6 s VTD nebo 2.5 s CVT, tak šáhnu po 3.6. Neznám ale chování 3.6 s CVT.

_________________
quickly

Outback BS 2.5 CVT ES MY19 Obrázek Outback BR H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek

ex Forester SJ 2.0i CVT MY13 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D Active MY09 6.7 l/100km 218 tkm


pon lis 30, 2020 1:51 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm
Příspěvky: 1305
on výkon dělá hodně, moje první zkušenost při přechodu na 3.0 ...to, co dřív nešlo se najednou prostě prorvalo silou...

_________________
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92


pon lis 30, 2020 2:14 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 37306
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
VTD je to nejlepší, co kdy dělali. Dnešní MPT dohání schopnosti elektronikou.
Nový auta mají tužší podvozek, má jinou konstrukci, ale o to míň kříží. Zase to dohání elektronikou.
Jestli jde o pohodlnou káru na silniční přesuny a občas polní cestu, tak bych se novýho nebál. Ale kdyby mělo jít o nejlepší schopnosti mimo cestu, tak VTD je lepší volba.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon lis 30, 2020 3:08 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: