K: Outback III 2.5

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Odpovědět
Mireczech
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: pát lis 20, 2015 9:44 am

K: Outback III 2.5

Příspěvek od Mireczech »

Ahoj,
rád bych pořídil pěkný Outback třetí generace s 2.5, s LPG nebo bez, rozhoduje stav a servisní historie.

Strop mám 150.000.

Děkuji za tip!
Mirek
Mireczech
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: pát lis 20, 2015 9:44 am

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od Mireczech »

Dosavadní kandidáti:

č.1: https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
Toto auto se mi asi líbí nejvíc.

č. 2: https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list

č. 3: https://auto.bazos.cz/inzerat/111592160 ... -127kw.php
Tady je trošku nejasná historie, a vadí mi 4 stup. automat

Díky za případný komentáře, pokud auta znáte, nebo jste je už byli okouknout..
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19140
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od hamoun »

ten automat mas i u toho druheho …
tak ti zbyva jen to prvni a nemas moc co vybirat :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od ladis77 »

vsechny 2,5 maj 4st. automat
kdyby ti nevadil vyssi najezd, byl by tu jeden ;-D
viewtopic.php?f=73&t=8459
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Mireczech
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: pát lis 20, 2015 9:44 am

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od Mireczech »

5 stupňová AT je jen u H6? Aj...kolik ten 4st točí na dálnici při 130?
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22741
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od spm »

Jj a jeste jenom v tehle a dalsi generaci.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
jarda
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 65
Registrován: sob úno 28, 2015 6:35 pm
Jméno a příjmení: Jarda Košulič
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od jarda »

Mireczech píše:5 stupňová AT je jen u H6? Aj...kolik ten 4st točí na dálnici při 130?
Ahoj, točí to při 130, pokud si dobře pamatuju, kolem 3200 ot./min. Myslím 5st manuál na tom bude stejně nebo hodně podobně. V Outbacku s ním zkušenost nemám, ale ve stejně starém legacy 2.0 ano a chová se to akusticky dost podobně.

Ta 4AT vypadá možná na papíře divně pro někoho, kdo s tím nemá zkušenost a pořád kolem sebe vídí 6st, 7st a víc stupňové převodovky u masovějších značek, ale pro mě to bylo vždycky příjemné svezení. Díky prokluzu měniče ta převodovka pracuje docela plynule a nikdy jsem neměl pocit, že by tomu ten jeden stupeň chyběl. Někde (asi zde) jsem četl, že ostatní výrobci prostě neumí udělat motor slušně pracující v širokém spektru otáček a tak to dohání hromadou kvaltů v převodovce. Tak pod to se rád podepisuju :-) Míň kvaltů znamená nižší hmotnost a podle mého laického názoru i jednodušší a spohlehlivější konstrukci, prostě samá pozitiva :-)
Outback 3.0R AT MY2009 švýcar
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3179
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od dracekvo »

Za mě by se teda ten 5 kvalt hodil. Je tam strašná mezera mezi 3 a 4. Hlavně na dálnici když to podřadí do kopce, to najednou točí jak blázen. Což pro kombinaci s LPG není moc dobře.
Takže dálnici jezdím tak, že tam dám manuálně čtvrtej kvalt, abych mohl dát plnej a nemělo to snahu podřazovat.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
mirekst
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 788
Registrován: čtv říj 10, 2013 8:02 pm

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od mirekst »

jarda píše:
Ahoj, točí to při 130, pokud si dobře pamatuju, kolem 3200 ot./min. Myslím 5st manuál na tom bude stejně nebo hodně podobně. V Outbacku s ním zkušenost nemám, ale ve stejně starém legacy 2.0 ano a chová se to akusticky dost podobně.

Ta 4AT vypadá možná na papíře divně pro někoho, kdo s tím nemá zkušenost a pořád kolem sebe vídí 6st, 7st a víc stupňové převodovky u masovějších značek, ale pro mě to bylo vždycky příjemné svezení. Díky prokluzu měniče ta převodovka pracuje docela plynule a nikdy jsem neměl pocit, že by tomu ten jeden stupeň …
Pokud si dobře pamatuju, při 120 km/h (tachometrových) jsem měl na otáčkoměru lehce pod 3000 ot/min. Akusticky to bylo naprosto v pohodě, větší hluk dělaly pneumatiky na našich "kvalitních asfaltocementových površích" těch parodií na dálnice. A nějaký rozestup mezi 3 a 4 jsem nezaznamenal - převodovka prostě řadila dolů když potřebovala, a že to motor poslalo do vysokých otáček - to se projevilo max. příjemným pocitem zrychlujícího auta, ne kvílením a skučením co předváděly škodovácké motory v 90. letech.

A pod to, že vícestupňové převodovky jsou výsledkem neschopnosti udělat motor, který má rozumnou uživatelskou charakteristiku v širokém rozpětí otáček se podepisuju. Staré americké auta měly třistupňový automat (pravda, max. rychlost v USA je cca 100 km/h) a vystačily si s tím. EU chudoválce musí mít 9 kvaltů ...

S provozem na LPG nemám žádné zkušenosti, při mém nájezdu se to nevyplatí.
Mireczech
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: pát lis 20, 2015 9:44 am

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od Mireczech »

Ok, díky, musím tu převodovku vyzkoušet.

Ale je to tak, budu přesedat z 7st. DSG, tak si to moc neumím představit ;-)
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od romull »

Tak pokud to točí na 4 st. při 130 jen 3200 ot, tak to ještě není tak zlý, H6 točila na 5ku 3000 ot ve 140 km/h. Ve srovnání s 7 st. DSG to bude sice znatelný rozdíl, protože nové turbomotory s vysokým točivým momentem v nízkých otáčkách to "hudlají" úplně jinak ( ten můj třeba 2000 ot. ve 120 :-D ) a potom má člověk jezdit podle předpisů, když to nechce podtáčet. Motory Subaru se ale hezky poslouchají, takže žádný problém =) .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
jarda
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 65
Registrován: sob úno 28, 2015 6:35 pm
Jméno a příjmení: Jarda Košulič
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od jarda »

dracekvo píše:Za mě by se teda ten 5 kvalt hodil. Je tam strašná mezera mezi 3 a 4. Hlavně na dálnici když to podřadí do kopce, to najednou točí jak blázen. Což pro kombinaci s LPG není moc dobře.
Takže dálnici jezdím tak, že tam dám manuálně čtvrtej kvalt, abych mohl dát plnej a nemělo to snahu podřazovat.
Pravda, to je asi jediná věc, co mě na té kombinaci v Outbacku 2.5 se 4AT občas štvala, ale už jsem stihnul zapomenout. Řešil jsem to tak, že jsem se nerozjížděl moc zprudka. Když jsem jel řekněme tempomat 140 tacho a musel jsem zpomalit, tak jsem pak místo jednoduchého zmáčknutí tlačítka restore se nejdřív plynule rozjel zpátky k těm 140 a pak teprv znova zapnul tempomat. Ta funkce restore znamenala vždy 3. kvalt a vytočený motor úplně zbytečně, protože to za pár vteřin hned řadilo zpátky za 4.

Pak si pamatuju ještě cestu s plně obsazeným autem (4 dospělí, plný kufr + 4 kola na střeše) po dálnici z Brna do Beskyd. To jelo na trojku půl cesty (kde to šlo tak tempomat 130-140 tacho). Ale tam nebyl problém v převodovce, to byl režim kdy už chyběly nejmíň ty dva válce :-)
Outback 3.0R AT MY2009 švýcar
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22741
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od spm »

Na BHcku staci zapnout hold rezim prevodovky a pak restore vetsinou ani neodemkne menic. Ale zase dat plnej plyn na nejvyssi kvalt mi prijde jako hrozny tyrani auta, to mu udela rozhodne hur, nez to podrazeni a vytoceni...

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
rostas8010
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: stř led 08, 2020 5:39 pm
Jméno a příjmení: Rostislav Konečný

Re: K: Outback III 2.5

Příspěvek od rostas8010 »

3-tí v doporučení je moje :)
Jako nové v IT se serviskou, tudíž absolutně bez jakékoliv rzi, druhý majitel SK plná historie dle faktur jen Subaru Mija a CK.
Jsem tedy třetí majitel. Dnes po výměně svíček, kabelů a seřízení ventilové vůle. Na ceně by se dalo domluvit.
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“