K: Outback III 2.5
K: Outback III 2.5
Ahoj,
rád bych pořídil pěkný Outback třetí generace s 2.5, s LPG nebo bez, rozhoduje stav a servisní historie.
Strop mám 150.000.
Děkuji za tip!
Mirek
rád bych pořídil pěkný Outback třetí generace s 2.5, s LPG nebo bez, rozhoduje stav a servisní historie.
Strop mám 150.000.
Děkuji za tip!
Mirek
Re: K: Outback III 2.5
Dosavadní kandidáti:
č.1: https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
Toto auto se mi asi líbí nejvíc.
č. 2: https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
č. 3: https://auto.bazos.cz/inzerat/111592160 ... -127kw.php
Tady je trošku nejasná historie, a vadí mi 4 stup. automat
Díky za případný komentáře, pokud auta znáte, nebo jste je už byli okouknout..
č.1: https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
Toto auto se mi asi líbí nejvíc.
č. 2: https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
č. 3: https://auto.bazos.cz/inzerat/111592160 ... -127kw.php
Tady je trošku nejasná historie, a vadí mi 4 stup. automat
Díky za případný komentáře, pokud auta znáte, nebo jste je už byli okouknout..
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: K: Outback III 2.5
ten automat mas i u toho druheho …
tak ti zbyva jen to prvni a nemas moc co vybirat
tak ti zbyva jen to prvni a nemas moc co vybirat
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: K: Outback III 2.5
vsechny 2,5 maj 4st. automat
kdyby ti nevadil vyssi najezd, byl by tu jeden
viewtopic.php?f=73&t=8459
kdyby ti nevadil vyssi najezd, byl by tu jeden
viewtopic.php?f=73&t=8459
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: K: Outback III 2.5
5 stupňová AT je jen u H6? Aj...kolik ten 4st točí na dálnici při 130?
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: K: Outback III 2.5
Jj a jeste jenom v tehle a dalsi generaci.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob úno 28, 2015 6:35 pm
- Jméno a příjmení: Jarda Košulič
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Outback III 2.5
Ahoj, točí to při 130, pokud si dobře pamatuju, kolem 3200 ot./min. Myslím 5st manuál na tom bude stejně nebo hodně podobně. V Outbacku s ním zkušenost nemám, ale ve stejně starém legacy 2.0 ano a chová se to akusticky dost podobně.Mireczech píše:5 stupňová AT je jen u H6? Aj...kolik ten 4st točí na dálnici při 130?
Ta 4AT vypadá možná na papíře divně pro někoho, kdo s tím nemá zkušenost a pořád kolem sebe vídí 6st, 7st a víc stupňové převodovky u masovějších značek, ale pro mě to bylo vždycky příjemné svezení. Díky prokluzu měniče ta převodovka pracuje docela plynule a nikdy jsem neměl pocit, že by tomu ten jeden stupeň chyběl. Někde (asi zde) jsem četl, že ostatní výrobci prostě neumí udělat motor slušně pracující v širokém spektru otáček a tak to dohání hromadou kvaltů v převodovce. Tak pod to se rád podepisuju Míň kvaltů znamená nižší hmotnost a podle mého laického názoru i jednodušší a spohlehlivější konstrukci, prostě samá pozitiva
Outback 3.0R AT MY2009 švýcar
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
Re: K: Outback III 2.5
Za mě by se teda ten 5 kvalt hodil. Je tam strašná mezera mezi 3 a 4. Hlavně na dálnici když to podřadí do kopce, to najednou točí jak blázen. Což pro kombinaci s LPG není moc dobře.
Takže dálnici jezdím tak, že tam dám manuálně čtvrtej kvalt, abych mohl dát plnej a nemělo to snahu podřazovat.
Takže dálnici jezdím tak, že tam dám manuálně čtvrtej kvalt, abych mohl dát plnej a nemělo to snahu podřazovat.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: K: Outback III 2.5
Pokud si dobře pamatuju, při 120 km/h (tachometrových) jsem měl na otáčkoměru lehce pod 3000 ot/min. Akusticky to bylo naprosto v pohodě, větší hluk dělaly pneumatiky na našich "kvalitních asfaltocementových površích" těch parodií na dálnice. A nějaký rozestup mezi 3 a 4 jsem nezaznamenal - převodovka prostě řadila dolů když potřebovala, a že to motor poslalo do vysokých otáček - to se projevilo max. příjemným pocitem zrychlujícího auta, ne kvílením a skučením co předváděly škodovácké motory v 90. letech.jarda píše:
Ahoj, točí to při 130, pokud si dobře pamatuju, kolem 3200 ot./min. Myslím 5st manuál na tom bude stejně nebo hodně podobně. V Outbacku s ním zkušenost nemám, ale ve stejně starém legacy 2.0 ano a chová se to akusticky dost podobně.
Ta 4AT vypadá možná na papíře divně pro někoho, kdo s tím nemá zkušenost a pořád kolem sebe vídí 6st, 7st a víc stupňové převodovky u masovějších značek, ale pro mě to bylo vždycky příjemné svezení. Díky prokluzu měniče ta převodovka pracuje docela plynule a nikdy jsem neměl pocit, že by tomu ten jeden stupeň …
A pod to, že vícestupňové převodovky jsou výsledkem neschopnosti udělat motor, který má rozumnou uživatelskou charakteristiku v širokém rozpětí otáček se podepisuju. Staré americké auta měly třistupňový automat (pravda, max. rychlost v USA je cca 100 km/h) a vystačily si s tím. EU chudoválce musí mít 9 kvaltů ...
S provozem na LPG nemám žádné zkušenosti, při mém nájezdu se to nevyplatí.
Re: K: Outback III 2.5
Ok, díky, musím tu převodovku vyzkoušet.
Ale je to tak, budu přesedat z 7st. DSG, tak si to moc neumím představit
Ale je to tak, budu přesedat z 7st. DSG, tak si to moc neumím představit
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: K: Outback III 2.5
Tak pokud to točí na 4 st. při 130 jen 3200 ot, tak to ještě není tak zlý, H6 točila na 5ku 3000 ot ve 140 km/h. Ve srovnání s 7 st. DSG to bude sice znatelný rozdíl, protože nové turbomotory s vysokým točivým momentem v nízkých otáčkách to "hudlají" úplně jinak ( ten můj třeba 2000 ot. ve 120 ) a potom má člověk jezdit podle předpisů, když to nechce podtáčet. Motory Subaru se ale hezky poslouchají, takže žádný problém .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob úno 28, 2015 6:35 pm
- Jméno a příjmení: Jarda Košulič
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Outback III 2.5
Pravda, to je asi jediná věc, co mě na té kombinaci v Outbacku 2.5 se 4AT občas štvala, ale už jsem stihnul zapomenout. Řešil jsem to tak, že jsem se nerozjížděl moc zprudka. Když jsem jel řekněme tempomat 140 tacho a musel jsem zpomalit, tak jsem pak místo jednoduchého zmáčknutí tlačítka restore se nejdřív plynule rozjel zpátky k těm 140 a pak teprv znova zapnul tempomat. Ta funkce restore znamenala vždy 3. kvalt a vytočený motor úplně zbytečně, protože to za pár vteřin hned řadilo zpátky za 4.dracekvo píše:Za mě by se teda ten 5 kvalt hodil. Je tam strašná mezera mezi 3 a 4. Hlavně na dálnici když to podřadí do kopce, to najednou točí jak blázen. Což pro kombinaci s LPG není moc dobře.
Takže dálnici jezdím tak, že tam dám manuálně čtvrtej kvalt, abych mohl dát plnej a nemělo to snahu podřazovat.
Pak si pamatuju ještě cestu s plně obsazeným autem (4 dospělí, plný kufr + 4 kola na střeše) po dálnici z Brna do Beskyd. To jelo na trojku půl cesty (kde to šlo tak tempomat 130-140 tacho). Ale tam nebyl problém v převodovce, to byl režim kdy už chyběly nejmíň ty dva válce
Outback 3.0R AT MY2009 švýcar
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: K: Outback III 2.5
Na BHcku staci zapnout hold rezim prevodovky a pak restore vetsinou ani neodemkne menic. Ale zase dat plnej plyn na nejvyssi kvalt mi prijde jako hrozny tyrani auta, to mu udela rozhodne hur, nez to podrazeni a vytoceni...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř led 08, 2020 5:39 pm
- Jméno a příjmení: Rostislav Konečný
Re: K: Outback III 2.5
3-tí v doporučení je moje
Jako nové v IT se serviskou, tudíž absolutně bez jakékoliv rzi, druhý majitel SK plná historie dle faktur jen Subaru Mija a CK.
Jsem tedy třetí majitel. Dnes po výměně svíček, kabelů a seřízení ventilové vůle. Na ceně by se dalo domluvit.
Jako nové v IT se serviskou, tudíž absolutně bez jakékoliv rzi, druhý majitel SK plná historie dle faktur jen Subaru Mija a CK.
Jsem tedy třetí majitel. Dnes po výměně svíček, kabelů a seřízení ventilové vůle. Na ceně by se dalo domluvit.