Není to dobře.komplikace, zvlášť 11letý předpotopní systém, to by to muselo být zrepasovaný nedávno,ne za tyhle peníze naopak to hodnotu auta snižuje.
Najeto to na plyn ranec.tak za kilo.dale pokud nebyly rozvody , km nájezd je před druhou výměnou, pokud nebyla spojka brzy bude. to bude asi nějaký člen rodiny mazlík.(citová hodnota k vozu se neslučuje s reálnou cenou investicemy) ono to určitě fungovalo
Měl to myslím ynhoj v impreze,i buschman v legacy oba to vykuchali a nahradili .
zvažuji zakoupit: Legacy 2.0i 121kW 6/2006 AT
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvažuji zakoupit: Legacy 2.0i 121kW 6/2006 AT
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Re: zvažuji zakoupit: Legacy 2.0i 121kW 6/2006 AT
Nechci ti měnit plány, ale pokud subaru, tak jednoznačně dopo automat. První moje subaru bylo lego 2006 MT, skvělé auto, ale brzo jsem jej měnil za AT, protože normální subaru je subaru s automatem.
Vozil jsem v legu tři děti, dvě v sedačce, a šlo to.
Vozil jsem v legu tři děti, dvě v sedačce, a šlo to.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob úno 28, 2015 6:35 pm
- Jméno a příjmení: Jarda Košulič
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvažuji zakoupit: Legacy 2.0i 121kW 6/2006 AT
S výškou to chce vyzkoušet - jestli si dobře pamatuju svoje nedávné testovací jízdy, tak rok 2005 ještě nemá podélně nastavitelný volant - kdyžtak mě někdo opravte.
Jinak odkazované auto má podle koncovek zřejmě výfuk z druhovýroby, tak bacha aby nebyl už taky na výměnu (slyšel jsem názory, že druhovýroba je prorezlá za dva roky, ale i takové, že je to v pohodě, tak bude asi záležet na tom, co je to za výrobek).
Škoda, že ke mně to tím pádem máš asi dost daleko, ale třeba najdeš pro srovnání nějaký kus pofacelift i blíž, nebo tě někdo sveze
Jinak odkazované auto má podle koncovek zřejmě výfuk z druhovýroby, tak bacha aby nebyl už taky na výměnu (slyšel jsem názory, že druhovýroba je prorezlá za dva roky, ale i takové, že je to v pohodě, tak bude asi záležet na tom, co je to za výrobek).
Škoda, že ke mně to tím pádem máš asi dost daleko, ale třeba najdeš pro srovnání nějaký kus pofacelift i blíž, nebo tě někdo sveze
Outback 3.0R AT MY2009 švýcar
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
Re: zvažuji zakoupit: Legacy 2.0i 121kW 6/2006 AT
Teleflex jsem mel na Legacy a uz to mam vykuchany a nahrazeny Magic4.
Obvykle kolem 150-200 tisic km zacnou u toho LPG problemy se vstriky. Jak psal Tomas, tak jeden vstrik stoji 4000Kc a nema cenu to menit, protoze tam mas celkem ctyri.
Vyplati se spis dat cely novy system od konkurence.
Jinak Teleflex byl skoro to nejdrazsi, co slo tenkrat koupit.
Podobne ja na tom system Vialle.
Ja dal za Magic4 i s vymenou 11 tisic, ale nechal jsem puvodni nadrz.
Te pak pozdeji koncila 10-leta revize, tak musela jit take ven. To je dalsich 10 tisic.
Jinak auto v manualu je za me uplne v pohode, automaty jsem jezdil a doma to mit nechci.
Takze je to o osobnich preferencich.
Vadi mi, ze AT ubira zivost uz tak slabemu motoru (ja jezdim svizneji).
No a jestli kupovat auto s plynem?
Je to spis nevyhoda, protoze auto bylo dlouhe roky vic zatezovano, v porovnani s benzinem.
Pocitej s castejsim servisem (vyfuk, lambdy, svicky, kabely, ventilove vule...).
Na druhou stranu ekonomicke naklady na pohonne hmoty jsou tak nizke, ze pri slusnejsim najezdu (20 tisic rocne a vic) uz se ti ty naklady na vetsi servis vykompenzuji.
Ten vyfuk se zda byt neoriginal a konkretne z Polska, takze podle toho, kdy byl namontovan, pocitej s vymenou v rozmezi do 5 let od namontovani.
Nastesti stoji jen 4 tisice.
Jinak bacha na olej v motoru.
Jestli doted nezral olej, tak pri takovem najezdu uz by mohl zacit.
Doleva se pak tak litr mezi vymenami.
Neni to problem, jen se to nesmi opomenout pravidelne kontrolovat, jinak jde motor do haje.
A u LPG urcite menit co 10 tisic km.
Vybava je socialni...to nejnizsi, co tenkrat bylo.
No a ta prodejni cena je za me trochu ambiciozni, zkusil bych to stahnout niz
Obvykle kolem 150-200 tisic km zacnou u toho LPG problemy se vstriky. Jak psal Tomas, tak jeden vstrik stoji 4000Kc a nema cenu to menit, protoze tam mas celkem ctyri.
Vyplati se spis dat cely novy system od konkurence.
Jinak Teleflex byl skoro to nejdrazsi, co slo tenkrat koupit.
Podobne ja na tom system Vialle.
Ja dal za Magic4 i s vymenou 11 tisic, ale nechal jsem puvodni nadrz.
Te pak pozdeji koncila 10-leta revize, tak musela jit take ven. To je dalsich 10 tisic.
Jinak auto v manualu je za me uplne v pohode, automaty jsem jezdil a doma to mit nechci.
Takze je to o osobnich preferencich.
Vadi mi, ze AT ubira zivost uz tak slabemu motoru (ja jezdim svizneji).
No a jestli kupovat auto s plynem?
Je to spis nevyhoda, protoze auto bylo dlouhe roky vic zatezovano, v porovnani s benzinem.
Pocitej s castejsim servisem (vyfuk, lambdy, svicky, kabely, ventilove vule...).
Na druhou stranu ekonomicke naklady na pohonne hmoty jsou tak nizke, ze pri slusnejsim najezdu (20 tisic rocne a vic) uz se ti ty naklady na vetsi servis vykompenzuji.
Ten vyfuk se zda byt neoriginal a konkretne z Polska, takze podle toho, kdy byl namontovan, pocitej s vymenou v rozmezi do 5 let od namontovani.
Nastesti stoji jen 4 tisice.
Jinak bacha na olej v motoru.
Jestli doted nezral olej, tak pri takovem najezdu uz by mohl zacit.
Doleva se pak tak litr mezi vymenami.
Neni to problem, jen se to nesmi opomenout pravidelne kontrolovat, jinak jde motor do haje.
A u LPG urcite menit co 10 tisic km.
Vybava je socialni...to nejnizsi, co tenkrat bylo.
No a ta prodejni cena je za me trochu ambiciozni, zkusil bych to stahnout niz
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/