Koupe Legacy rv 2004 a dal
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
Legacy sedí na silnici lépe než outback, trvej si na svém. Ovšem pokud choť nechce subaru, to je asi vážná překážka. Zrovna můj outback byl pořizovaný pro ženu, byla u toho, kývala jako že se jí líbí, říkala ano budu s ním jezdit. Doma pak změnila názor a dodnes jezdí v jiném. To nepochopíš.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22751
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
Ale zase Outback furt sedí líp než Octavie a jako bonus nemusíš řešit takové pitomosti jako obrubníky ve městě, retardéry, zalomené křižovatky, ...
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
Suubaru: je fajn ze nenutis prodej a napises to jak to je Me se tvuj outback libi a nemusel bych se nechat premlouvat momentalne je spis problem ta zena no nemuzu ji presvedcit a to vytahuju takove argumenty jako bezpecnost, 4kolka takze v zime pohodicka (ona v tom vidi zdroj potencionalnich problemu ) je to proste tezky... je fakt ze bych se musel svezt jak legem tak otb abych se rozhodl bral bych klidne oboji
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
Spm: vsechno sedi lip jak o1 nekdy mam pocit ze prdel uz je doma a ja porad jedu ale proste to jezdi no..pozitek zadnej ale jede to
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22751
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
Jednomu místnímu členovi jsme v tomhle případě doporučovali ještě jednu věc - vyměnit ženu
Já to srovnávám s O2, furt bych to nevyměnil
Já to srovnávám s O2, furt bych to nevyměnil
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
Spm: no jo kdyz to je komplikovany to driv najdu zachovale subaru nez vymenim zenu
Tak nemam srovnani se subaru, ale me sedi o2 docela pekne Zadny tuning, jen tvrdsi tlumice KYB a obyc 16tky 205 55 nestezuju si.. ta o1 je proti tomu houpacka na pouti
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tak nemam srovnani se subaru, ale me sedi o2 docela pekne Zadny tuning, jen tvrdsi tlumice KYB a obyc 16tky 205 55 nestezuju si.. ta o1 je proti tomu houpacka na pouti
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
o2 klame telem.
To auto je ponekud tupe na ovladani, takze na jednu stranu se dost brani tomu, aby slo do smyku, na druhou stranu, kdyz prekrocis urcity kriticky bod, tak je z toho pruser (napriklad pri vyssi rychlosti najezdu do zatacky se auto zacne hrnout ven a moc s tim nejde nic delat).
V Subaru je to vsechno pro ridice mnohem citelnejsi a zrovna prujezdy zatackami mohou byt ve vyssi rychlosti, aniz bys pocitoval nejaky problem s autem.
Pri prechodu na Subaru je treba vzit v uvahu take to, ze nezkuseny ridic (manzelka) se ponekud vydesi, kdyz ma jezdit s takovym autem, protoze tech vjemu je najednou nejak moc.
Tupa moderni evropska auta totiz efektivne odfitrovavaji podnety zvenci a navozuji pseudo pocit jistoty.
Asi by stalo za to ji do Suba posadit jeste pred koupi.
Dalsi problem zvlast pro manzelky muze predstavovat absence stabilizace u Outbacku a Legacy z teto generace v manualu.
o2 ji ma a casto zachranuje nezkusenemu ridici zadek treba na snehu.
Pro zenu pak muze byt az neprijemne jezdit na snehu s autem, ktere ti podle plynoveho pedalu vandruje po silnici a ty se s tim musis vyporadat sam.
Jinak o1 jsem mel take a to byla v zatackach teprve zabava. S tim autem se muselo jezdit fakt opatrne, kdyz se jelo svizne.
To auto je ponekud tupe na ovladani, takze na jednu stranu se dost brani tomu, aby slo do smyku, na druhou stranu, kdyz prekrocis urcity kriticky bod, tak je z toho pruser (napriklad pri vyssi rychlosti najezdu do zatacky se auto zacne hrnout ven a moc s tim nejde nic delat).
V Subaru je to vsechno pro ridice mnohem citelnejsi a zrovna prujezdy zatackami mohou byt ve vyssi rychlosti, aniz bys pocitoval nejaky problem s autem.
Pri prechodu na Subaru je treba vzit v uvahu take to, ze nezkuseny ridic (manzelka) se ponekud vydesi, kdyz ma jezdit s takovym autem, protoze tech vjemu je najednou nejak moc.
Tupa moderni evropska auta totiz efektivne odfitrovavaji podnety zvenci a navozuji pseudo pocit jistoty.
Asi by stalo za to ji do Suba posadit jeste pred koupi.
Dalsi problem zvlast pro manzelky muze predstavovat absence stabilizace u Outbacku a Legacy z teto generace v manualu.
o2 ji ma a casto zachranuje nezkusenemu ridici zadek treba na snehu.
Pro zenu pak muze byt az neprijemne jezdit na snehu s autem, ktere ti podle plynoveho pedalu vandruje po silnici a ty se s tim musis vyporadat sam.
Jinak o1 jsem mel take a to byla v zatackach teprve zabava. S tim autem se muselo jezdit fakt opatrne, kdyz se jelo svizne.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22751
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
No a tohle je zrovna ta věc, která mě na té O2 štve asi úplně nejvíc. Jako co si na to tak zpětně pamatuju, tak jsem O2 asi reálně nějakou kritickou situaci nezažil, že by někde šla do smyku nebo někde vyletěla. Nicméně při ježdění na suchu je to k naštvání, že to řízení a brzda je úplně mrtvá, ale úplně. Mám pocit, že need for speed na xboxu standardním ovladačem mám daleko víc v ruce. A úplně nejhorší je to právě někde na mokru a sněhu. Vezl jsem to tenkrát domů předminulou zimu, kdy i nějaký ten sníh byl. Zatímco Outback jel úplně parádně a jezdilo se s tím krásně, tak z tohohle jsem byl podělanej až za ušima. V tom volantu nebylo cítit nic, klouzalo to jak prase, takže jsem absolutně nevěděl, co to auto kde udělá... (navíc ten turbochrocht tomu taky ještě dost pomáhá; ten se mi povedlo rozhrabat na mokré silnici ve vysoké rychlosti při předjíždění - taky nicmoc pocit).bushman1 píše: Tupa moderni evropska auta totiz efektivne odfitrovavaji podnety zvenci a navozuji pseudo pocit jistoty.
Tak BL/BP už mívalo VDC i s manuálem, ne?bushman1 píše: Dalsi problem zvlast pro manzelky muze predstavovat absence stabilizace u Outbacku a Legacy z teto generace v manualu.
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
polemizoval bych trochu, ja provozoval sveho casu starou omegu (zadni nahon) a legacy obe auta 147 kW. A u omegy to clovek tak nejak citil, ze lehce klouze zadek a ze je zapotrebi pomaleji v zatackach, kdezto subaru ty tocky jelo jak po kolejich a ja nemel tu jistotu a byl jsem nervozni, ze pak se to utrhne bez varovani naraz. Ale samozrejme projizdelo to zatacky rychleji. To je jak hlaska, ze subaru se v terenu dostane mnohem dal, takze, kdyz zapadnete, tak uz vam nikdo nepomuze...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
To přece není žádný polemizování, když mluvíš zase o úplně jiným autě.vrgada píše:polemizoval bych trochu...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
Ja bych rozhodne doporucoval se s tim svezt, protoze outback a legacy jsou podvozkove dost jina auta.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
A navic jsou obe chovanim odlisna od bezne evropske konfekce. A uprimne, nemusi to kazdemu vyhovovat. Proto se urcite projet.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
V subaru do roku 2009. Novější mají tupost přesně takovou, jakou popisuješ.bushman1 píše:o2 klame telem.
To auto je ponekud tupe na ovladani, takze na jednu stranu se dost brani tomu, aby slo do smyku, na druhou stranu, kdyz prekrocis urcity kriticky bod, tak je z toho pruser (napriklad pri vyssi rychlosti najezdu do zatacky se auto zacne hrnout ven a moc s tim nejde nic delat).
V Subaru je to vsechno pro ridice mnohem citelnejsi
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
Urcite se chci projet to je asi zaklad mozna zjistim ze opravdu neni pro me. Ted hlavne resime kam se to pohne protoze manzelka proste subaru nechce, stale stejna pisnicka takze je to zda se neresitelne... Dam tomu nejaky cas ono to nejak dopadne nebo s nim proste jednoho dne prijedu
Kazdopadne tu oktavkovou ,,tupost” znam a presne vim co popisujete... Presedl jsem do o2 z alfy 156 a uz to byl skok docela alfa ae musela taky ridit ale bylo to prijemne svezeni.. oktavka je pro zensky idealni asi proto z ni manzelka nechce vylezt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kazdopadne tu oktavkovou ,,tupost” znam a presne vim co popisujete... Presedl jsem do o2 z alfy 156 a uz to byl skok docela alfa ae musela taky ridit ale bylo to prijemne svezeni.. oktavka je pro zensky idealni asi proto z ni manzelka nechce vylezt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Koupe Legacy rv 2004 a dal
Ja bych tu nadsenost z originality vozu subaru lehce korigoval. Bracha ma alfu 159 s benzinovou 1.75 a podvozkove nemam pocit, ze by to bylo nejak zasadne rozdilne jako me legacy. Par podobnych aut se jiste najde.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98