Ahojte,
Zhanam Legacy Wagon po 2007 a chcel by som automat s tovarenskym plynom a velmi by som sa potesil sekvencii pod volantom.
Co sa tyka motora - pri 2,0 musi ist motor kvoli nastaveniu ventilov von, cize uprednostnujem asi 2,5 alebo 3,0.
Dakujem za ponuky.
Legacy Wagon
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Legacy Wagon
Ahoj,
2.0R (DOHC, 121 kW) musí na seřízení vůlí ventilů z auta ven (ale změřit se snad dají i na autě), dvoulitr s menším výkonem (SOHC?...ale nevím, jestli ji dávali i po faceliftu) se dá, myslím, seřizovat i na autě. 2.5 taky na autě, 3.0 není místními LPG specialisty v této generaci považována za vhodnou na přestavbu na LPG (předchozí ano).
A určitě by ti tu taky někdo napsal, že tovární zástavby LPG neexistují, vždy je dělá lokální dovozce, LPG systém pak odpovídá zemi prvního prodeje auta (auto z NL bude mít nejspíš jiný systém než auto z IT). Koupit ojetinu, která nikdy na plyn provozována nebyla, a přestavět v ČR, může být lepší řešení (už jen proto, že není takové riziko, že v rámci zanedbávání servisu někdo mnoho desetitisíců km nekontroloval a neseřizoval vůle atd.).
2.0R (DOHC, 121 kW) musí na seřízení vůlí ventilů z auta ven (ale změřit se snad dají i na autě), dvoulitr s menším výkonem (SOHC?...ale nevím, jestli ji dávali i po faceliftu) se dá, myslím, seřizovat i na autě. 2.5 taky na autě, 3.0 není místními LPG specialisty v této generaci považována za vhodnou na přestavbu na LPG (předchozí ano).
A určitě by ti tu taky někdo napsal, že tovární zástavby LPG neexistují, vždy je dělá lokální dovozce, LPG systém pak odpovídá zemi prvního prodeje auta (auto z NL bude mít nejspíš jiný systém než auto z IT). Koupit ojetinu, která nikdy na plyn provozována nebyla, a přestavět v ČR, může být lepší řešení (už jen proto, že není takové riziko, že v rámci zanedbávání servisu někdo mnoho desetitisíců km nekontroloval a neseřizoval vůle atd.).
Naposledy upravil(a) Tapan dne pát bře 02, 2018 7:05 am, celkem upraveno 2 x.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19154
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Legacy Wagon
a dvoulitr s mensim vykonem uz po fl nebyl ...
takze zustava asi jen 2,5.
mela 2,5 padla vod volantem?
Odesláno pomocí Tapatalk
takze zustava asi jen 2,5.
mela 2,5 padla vod volantem?
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Legacy Wagon
3.0 musí na seřizování ventilů samozřejmě taky ven.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Legacy Wagon
Rozumiem rozumiem. No, ak by sa naslo auto, ktore by cenovo bolo mozne dovybavit plynom, nebol by som proti. No zastavba plynu nie je lacna zalezitost.
Z toho mi vychadza len ta 2,5 a otazka znie, ci tato motorizacia mala padla pod volantom.
Mimochodom, je narocne resp nakladne davat motor von kvoli nastaveniu ventilov??? Mam este Fiat Bravo HGT a tam kvoli rozvodom musi tiez motor z auta von, cizee dalsie take auto by som nechcel uz ...
Z toho mi vychadza len ta 2,5 a otazka znie, ci tato motorizacia mala padla pod volantom.
Mimochodom, je narocne resp nakladne davat motor von kvoli nastaveniu ventilov??? Mam este Fiat Bravo HGT a tam kvoli rozvodom musi tiez motor z auta von, cizee dalsie take auto by som nechcel uz ...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Legacy Wagon
Dodatečná montáž plynu není dražší než padlej motor...ale to je každého věc, někdo je opatrný, někdo je střelec
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Legacy Wagon
Pádla byla u 2,5 pouze u edice celebration, pár kusů v Evropě.hamoun píše:a dvoulitr s mensim vykonem uz po fl nebyl ...
takze zustava asi jen 2,5.
mela 2,5 padla vod volantem?
Odesláno pomocí Tapatalk
Ale lze řadit ala tiptronic, což u následující generace není.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series