Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odkud?

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Odpovědět
d2mac
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: čtv pro 27, 2018 6:29 pm
Jméno a příjmení: Su Baru

Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odkud?

Příspěvek od d2mac »

Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odkud?
Naposledy upravil(a) d2mac dne stř dub 03, 2019 8:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od VDC »

Ahoj a vítej. Jen pro upřesnění, motor je H6. Je to plochý motor.

Hlavní problém amerických verzí je s diagnostikou. To tu nikdo moc neumí a to ani v servisech, které si tu doporučujeme.
Se spolehlivostí to nebude horší, než Jeep nebo Dodge.
Běžný spotřebák bude normálně koupitelný. To, co je specifické by holt muselo přes moře. Ale to předpokládám u Duranga taky.
CVT je spolehlivá a příjemná převodovka.
Takže auto jako takové je super, ale problém je s tím servisem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
d2mac
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: čtv pro 27, 2018 6:29 pm
Jméno a příjmení: Su Baru

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od d2mac »

Děkuji, snad si vyberu a bude se mi mezi Subaristy líbit. :) Vzhledem k velikosti, stylu, tvaru a světlé výšce je to to pravé. SUV vlastně nepotřebuji, spíše větší kombík.
Ano díly přes moře chodily kdykoli jsem něco objednával takže s tím problém není. Navíc jich tam bude více a jsou levnější. Pošta se dnes už řeší sdíleně takže to potom je rychlé a nestojí to moc.
Ale předpokládám že i když si koupím auto s 20k Km, může se stát něco, při čem bude třeba připojit diag. Dnes už se používá snad i po výměně kola, co tak čtu. Tzn stalo li by se něco, tak jsem v loji a může se opravovat leda metodou pokus omyl (což je vlastně nesmysl)?
Snad vše rozumné jsem bohužel našel právě v US variantě. Větší elektromechanický/elektrický problém = odstavení auta a obepisování celé evropy jestli to nějaký servis nevede? Tzv risk s tím že pak už je asi jedno, co si koupím ale můžu se leda modlit.
Akorát jsem tady sledoval nějakého šťastlivce, který si za 520 koupil z práglu alespoň 2.5kovou leasingovku.
SWRT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 594
Registrován: sob črc 10, 2010 7:09 pm
Jméno a příjmení: Daniel Docekal

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od SWRT »

To v te impexte vypada dobre...ma maly najezd....kdyz uz ameriku tak 3.6....pozdeji se bude lepe prodavat
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od Mareka »

Zkus se poptat v Dancars Opava, jak je to u nich se servisem a diagnostikou US modelů (pokud budeš hledat slušný autorizák v SM kraji, stejně u nich nakonec skoncíš).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od quickly »

d2mac: vítej u nás *_*=*_*
d2mac píše:1 - Motorizace - Nejraději bych 3.6L V6, velmi sympatický (a mnou pochopeno) i spolehlivý motor. Jezdím aktivnější předjížděcí jízdou ale přitom dojíždím bez plynu a umím i plachtit. Dálničky lehce nad limit, v cizině do 180kmh. Spotřebu tedy zas tak neřeším, pokud se průměrem vlezu do 10L. Jaký je rozdíl mezi 3.6L a 2.5L motory v hbitosti, údržbě a spolehlivosti? Neblbnu, nedriftuju, jezdím jako člověk.
Určitě bych volil 3.6. Nová 2.5 má spotřebu cca 8.5, moji spotřebu s 3.6 vidíš v mém podpisu. Reálná spotřeba záleží na Tvém stylu jízdy, pokud budou převládat delší trasy, tak spotřeba jde dolů. Dokud jsem nepoznal Subaru, tak jsem na odstavných plochách vůbec neblbnul. Teď stačí, aby na volné ploše bylo bílo a neudržím se ;-D . Ano, odjíždím z plochy se spotřebou 25 l/100 km a více, ale ten úsměv za to stojí >B-)
d2mac píše: 2- Servis - mám i jisté obavy a když vidím že u běžných evropských verzí je problém vůbec nějak slušne opravovat, co teprve kdybych si koupil americkou 3.6L. Má to opravdu smysl? Jsem ochoten jezdit servisovat třeba i do Pardubic (jsem z Ostravska), hlavně když to bude dobré a nenarazím na lidi typu "výrobce nic o 60k výměny oleje neříkal, my vám tu převodovku neprolejeme". Tzn má vůbec smysl myslet na americké kusy, kterých je tady, v Polsku i v Německu několik i s nájezdy typu 10-40k Km ? Nebo mi to nikdo nikdy neopraví?
Zkus nejbližší servis (nebo ten, kam chceš jezdit, třeba doporučovaný DanCars), zda zvládnou diagnostiku USA auta.
d2mac píše: 3- Řízení - někde někdo tady psal že se řídí jako autobus (asi ke starší generaci), je pravda že na co mi u např audi stačí čtvrt otáčky volantu, tady budu potřebovat celou? Doteď jsem jezdil v - jeep cherokee 2001, grand cherokee 1997, grand cherokee 2006 a volvo s60. ani jedno mě nijak při řízení neomezovalo.
Mohu porovnávat legacy x forester SH x forester SJ x outback BR a otík je opravdu dlouhý a široký. Je to ale jen optický klam. Teď začínám učit jednoho ze synů couvat s legacy a otíkem (učil se na koktávce) a s jízdou nemá žádný problém.
d2mac píše: 4- Celková spolehlivost - budu více jezdit než stát ?
Je to kus od kusu. Moje nové SJ jezdilo jen na standardní servis, Travellerův SJ byl páteční kus a strávil mládí v servisu v Praze
d2mac píše: 5- CVT - chová se podobně k HDM ? Pochopil jsem že se taky samo rozjede "šlapací" rychlostí a pak už prostě jen reaguje na plyn? O nějaké virtuální stupně mi nejde. Spíše o jistý komfort řízení typu pustím plyn, dojedu, přídám plyn, vystřelím. Prostě aby se dalo jezdit bezpečně.
U 3.6 mám 5AT, CVT u SJ. CVT má trochu jíný projev, rychle se dá zvyknout. U 3.6 mi funguje samo brzdění motorem, stačí sundat mnohu z plynu a za vteřinu cítíš, jak si "podřazuje". Virtuální stupně má myslím nové XT a nejnovější otík :-/
d2mac píše: Samozřejmě novější, lepší. Mám v plánu jezdit ca 6 let ob 30k Km ročně. Každopádně půjdu si zařídit zmíněný kus z Ostravy, ať vím na čem jsem. Jinak z hlediska designu mi maximálně vyhovuje. Jo a abych nezapoměl, kdyby tak šla barevná kůže (viděl jsem hnědou a krémovou). Já ty celočerné interiéry nějak nemusím.
Momentálně mám projeto komplet nabídku 3,6L v celé evropě a CZ, PL a DE nabídku na 2,5L ale všude kam kouknu samá amerika nebo cenový nesmysl.
Mám v otíkovi krémovou a moc se mi líbí.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
d2mac
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: čtv pro 27, 2018 6:29 pm
Jméno a příjmení: Su Baru

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od d2mac »

SWRT píše:To v te impexte vypada dobre...ma maly najezd....kdyz uz ameriku tak 3.6....pozdeji se bude lepe prodavat
Ano, malý nájezd, pěkný interiér i detaily jako koberečky... a v prvé řadě stál jsem od něj metr. :) Jen ta cenovka. Nejdražší široko daleko. 850 co za to chtějí je dle mě nesmysl. Ani nepíšu o tom, že např 4 roky starý dodge za 650 od nich je bouračka po havárii (možná informují před koupí). Tzv kdoví, jestli to není předražená bouračka.
Na stranu druhou, možná (?) mají diagnostiku a zvládají servis na US Subaru? Žeby taková velká známá firma něco prodávala a pak zákazníkovi s poruchou oznámili "sorry ale můžeš to hodit z útesu" ?
Mareka píše:Zkus se poptat v Dancars Opava, jak je to u nich se servisem a diagnostikou US modelů (pokud budeš hledat slušný autorizák v SM kraji, stejně u nich nakonec skoncíš).
Super, díky, zítra tam zavolám. Ale jinak to nehraje roli. Jak jsem psal, za dobrým servisem pojedu klidně do Pardubic. :)
quickly píše:d2mac: vítej u nás

Určitě bych volil 3.6. Nová 2.5 má spotřebu cca 8.5, moji spotřebu s 3.6 vidíš v mém podpisu. Reálná spotřeba záleží na Tvém stylu jízdy, pokud budou převládat delší trasy, tak spotřeba jde dolů. Dokud jsem nepoznal Subaru, tak jsem na odstavných plochách vůbec neblbnul. Teď stačí, aby na volné ploše bylo bílo a neudržím se . Ano, odjíždím z plochy se spotřebou 25 l/100 km a více, ale ten úsměv za to stojí

Zkus nejbližší servis (nebo ten, kam chceš jezdit, třeba doporučovaný DanCars), zda zvládnou diagnostiku USA auta.

Mohu porovnávat legacy …
Shrnuto podtrženo, buďto americkou 3.6 nebo evropskou 2.5 pokud ji najdu. Ale asi bych priorizoval americkou, půjde li to a není li kazovějsí vzhledem k místu výroby. Líbí se mi výkonová rezerva, zvuk a snad se mi bude líbit i celkový projev motoru.

Najít dobrý servis a pak jen jezdit a užívat si. :) Já si na sněhu vždycky zablbnul s jeepem, XJ bylo snad nejzábavnější ale vítr ve dveřích při 130kmh a spotřeba + nepohodlí, nebylo to ono. V tomto vidím potenciál a kompromis mezi jeepem a něčím "přízemním" s čím se dá jezdit trochu odvážněji než s vysokým SUV.

A jsem rád, že se řizení nemusím bát. když jsem se usmíval i při řízení XJ s tuhou nápravou a nic mi nepřekáželo, tak jsem asi dostatečně odolný a horší to nebude. Vyzkouším a snad se neukroutím.
Bohužel jsem v žádném Subaru neseděl, takže toto porovnání mi moc nepomůže. Nejblíž byl asi Mercedes C, E 2018 nedávno.

Když už jsme u převodovky, jak to vlastně funguje s CVT, něco jako plachtění z mírného kopce vs. brždění motorem z kopce. Prostě si při té příležitosti přepnout na manuál ?
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od quickly »

d2mac: co se týče plachtění s CVT+3.6 Ti tady asi nikdo neporadí, moje 3.6 s 5AT neplachtí, jakmile sundáš nohu z plynu, tak cítíš jemné brzdění motorem. SJ s CVT (ani SpecB 3.0 s 5AT) zase motorem skoro vůbec nebrzdí.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
SWRT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 594
Registrován: sob črc 10, 2010 7:09 pm
Jméno a příjmení: Daniel Docekal

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od SWRT »

d2mac píše: Ano, malý nájezd, pěkný interiér i detaily jako koberečky... a v prvé řadě stál jsem od něj metr. Jen ta cenovka. Nejdražší široko daleko. 850 co za to chtějí je dle mě nesmysl. Ani nepíšu o tom, že např 4 roky starý dodge za 650 od nich je bouračka po havárii (možná informují před koupí). Tzv kdoví, jestli to není předražená bouračka.
Na stranu druhou, možná (?) mají diagnostiku a zvládají servis na US Subaru? Žeby taková velká známá firma něco prodávala a pak zákazníkovi s poruchou oznámili "sorry ale můžeš to hodit z útesu" ?



A jsem rád, …
Ja myslim ze diagnostiku ti v impexte udelaji....ja jsem tam prihlasoval svoje subaru a servisak rikal ze tam tech novejsich subaru jezdi cim dal vice....ja jsem jeste nepotreboval ic delat(musim zaklepat)...ale kamarad ma 2012 outback z usa a servisuje to v awd uplne v pohode...podle vin mu zkontroluji jestli to je stejne ten dil jako evropsky a kdyz ne tak to objednaji a ceka tyden navic.....oproti jeepu to je luxusni svezeni v novem outbacku....mel jsem taky dva jeepy a je to jine auto....interier to ma dobre udelany a je super odhlucneny....cvt pekne plachti:-)))
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od spm »

Co se tyce autobusoveho rizeni, tak novy outback ho nejpravdepodobnejs bude mit taky. Ale neni to zas tak dramaticke, urcite ne tak, ze bys tocil celou otacku tam, kde s jinym autem ctvrt. Obecne ty rozsahy byly asi o pul otacky na doraz vic, nez u ne-outbacku. Pocitis to trochu nekde v mirnejsich zatackach nebo na kruhaci, kde tim volantem proste budes muset otocit o trochu vic, ale neni to nic, na co by se nedalo zvyknout.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1281
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od PeteBiggy »

Zdravím.
Konečně zase nějaké zajímavé téma :-)
Za mě kupovat 2,5 Oťase s USA původem = nesmysl. Tzn., že Ameriku bych volil jedině šestiválec, pokud by přeci jen výkonově stačila ta dvaapůlka, tak pak jednoznačně evropský původ. Ale není to žádný divočák, na takové to běžné ježdění samozřejmě dostačující, ale výkonové rezervy tam prostě nejsou.
Musím však říci, že ta 3,6 by mě lákala, pokud bych teda mířil na Otíka. Ale bral bych jedině tu současnou generaci, takže tam jiná možnost než ta USA verze holt prostě není. Ta z Impexty nevypadá vůbec špatně, naopak! Pokud teda fakt nebyla bouraná a je to vskutku zánovní vůz. Pokud tomu tak je, tak si dokonce teda ani nemyslím, že je cena zcela mimo mísu. Když to srovnám s tím, co tady před pár dny byla klasická dvaapůlka se 71 tis. km na hrbu za 800 tis. :-/ A je třeba i myslet na to, že prostě ty auta nejsou a oni tak vlastně nemají skoro konkurenci. Pokud nepočítám bouračky od AutoJase. Tolik k Oťasovi...
Ale na tvým místě bych teda vůbec nezatracoval XTčko. Pokud chceš pohodlný komfortní prostorný vůz s pořádným motorem, tak rozhodně dobrá volba. Psal jsi, že už nechceš takovou SUV krabici a chceš se více pobavit v zatáčkách. To první chápu, ale to druhé, pozor, furt je to Subaru! A ono navíc XTčko nemá stejný podvozek jako běžný Lesník a podle mě teda na tom skrz jízdní vlastnosti v zatáčkách za Outbackem rozhodně neztrácí. A motorově to je zcela jinde, o tom snad není pochyb. Nenutím, jen bych na tvém místě vyzkoušel... ;)
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
d2mac
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: čtv pro 27, 2018 6:29 pm
Jméno a příjmení: Su Baru

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od d2mac »

PeteBiggy píše:Zdravím.
Konečně zase nějaké zajímavé téma
Za mě kupovat 2,5 Oťase s USA původem = nesmysl. Tzn., že Ameriku bych volil jedině šestiválec, pokud by přeci jen výkonově stačila ta dvaapůlka, tak pak jednoznačně evropský původ. Ale není to žádný divočák, na takové to běžné ježdění samozřejmě dostačující, ale výkonové rezervy tam prostě nejsou.
Musím však říci, že ta 3,6 by mě lákala, pokud bych teda mířil na Otíka. Ale bral bych jedině tu současnou generaci, takže tam jiná možnost než ta USA verze holt prostě není. Ta z Impexty nevypadá vůbec špatně, naopak! Pokud teda fakt nebyla bouraná …
Já si taky myslím, asi je to super konečně si číst jak někdo vybírá a zajímá ho i něco s motorem. :D
Jen upřesním, nepsal jsem o XT ale o XJ (Jeep Cherokee XJ 2000) :) U subaru se mi líbí opravdu nejvíc Outback, je to přesně můj styl ala hranatá placka s offroadovým podvozkem v jednoduchém provedení a slušným interiérem. Očekávám od tobo alespoň spolehlivost, jezdit za každých podmínek, brzdit, zatáčet, hrát rádio/mp3, vyhřívané přední sedačky, topení, chlazení a tempomat. Vše ostatní užitečné je už jen plus. A bez parkovacích pípáků se asi obejdu, když jsem ještě 4 roky zpět jezdil s 1985 lincolnem. :)
Každopádně nenašel jsem evropskou 2.5L a vím že by mě to asi brzo štvalo, že tam není žádná rezerva. Takže půjdu do co nejslušnější 3.6L s co nejmenším nájezdem pro můj osobní klid.
Impexťák bude dle mě nebouraný. Když jsem se díval na duranga které jsem si CARFAXem vyjel jako bourané, v Impextě byly bez označení. Kdežto auta nízkomilážní a novější jsou s označením "nehavarované". Ale ověřit to je ten nejmenší problém, VIN jsem si vlasně už mohl vyfotit, když jsem stál u auta.
Netvrdím že je to šílená cena, ale je tady rozdíl 100 tisíc Kč mezi jejich vozem s 9k Km a tímto s 19k km

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-ou ... 2307ce0e97

Ano je to pšonek ale zběžně se hlásí jako nehavarovaný. Zatím jsem necarfaxoval, nelíbí se mi celočerný vnitřek. V týdnu si jdu projet impexťáka a pak se zeptám, co se dá udělat s cenou. V nejhorším zálohu a došetřit.
Nebo pak němce

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 1f0ef9ec5e

Tam to i s přihlášením (kolem 20k?) vychází na moc zajímavou cenu.

Tohle bůhví jak je bourané

https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list

2015 jsem trochu nervozní z toho že první roky nového modelu mají často nějaké chyby
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od romull »

Ten němec vypadá nádherně a i ta cena je ještě OK. Má to už CVT, nebo ještě klasickou 5AT?
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
d2mac
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: čtv pro 27, 2018 6:29 pm
Jméno a příjmení: Su Baru

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od d2mac »

SWRT píše:
Ja myslim ze diagnostiku ti v impexte udelaji....ja jsem tam prihlasoval svoje subaru a servisak rikal ze tam tech novejsich subaru jezdi cim dal vice....ja jsem jeste nepotreboval ic delat(musim zaklepat)...ale kamarad ma 2012 outback z usa a servisuje to v awd uplne v pohode...podle vin mu zkontroluji jestli to je stejne ten dil jako evropsky a kdyz ne tak to objednaji a ceka tyden navic.....oproti jeepu to je luxusni svezeni v novem outbacku....mel jsem taky dva jeepy a je to jine auto....interier to ma dobre udelany a je super odhlucneny....cvt …
Já se jich na to stejně zeptám, ono na otázku "je to auto za 800, kde ho opravím?" musí mít odpověď :D
Já jsem zvyklý na čekačky a vícetýdenní opravy, tohle mě už nerozháže. :) Já měl jeepů vlastně dohromady 6 ale jak jsem tak šel postupně výš, tak jsem zjistil že nemá cenu kupovat nic se 150 ani 200k km a nic staršího 5 let (pokud to má být na denní jízdu). A hlavně, ony jeepy prostě jsou průměrně pohodlné. Až 2006 grand byl opravdu zajímavý ale 17/100 a pětikvalt se kterým na dálnici při svižnějším tempu točí 3000rpm. sorry jako ale nee :)

jsem zvědav kolik bude točit americké CVT při 150kmph vs spotřeba.

spm píše:Co se tyce autobusoveho rizeni, tak novy outback ho nejpravdepodobnejs bude mit taky. Ale neni to zas tak dramaticke, urcite ne tak, ze bys tocil celou otacku tam, kde s jinym autem ctvrt. Obecne ty rozsahy byly asi o pul otacky na doraz vic, nez u ne-outbacku. Pocitis to trochu nekde v mirnejsich zatackach nebo na kruhaci, kde tim volantem proste budes muset otocit o trochu vic, ale neni to nic, na co by se nedalo zvyknout.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
něco mi říká že to nebude horší než 1985 towncar, ten měl takový parníkový rozsah řízení :))



Teď přemýšlím, je tam kde slušně dát plyn nebo raději slušně jezdit a vejít se do 10L/100? :)
d2mac
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: čtv pro 27, 2018 6:29 pm
Jméno a příjmení: Su Baru

Re: Nákup OUTBACKu 2015+ 2.5L, 3.6L - do ca 750k Kč - a odku

Příspěvek od d2mac »

romull píše:Ten němec vypadá nádherně a i ta cena je ještě OK. Má to už CVT, nebo ještě klasickou 5AT?
vše 2015+ má cvt co jsem pochopil :) 5AT je stejně málo (a prý pomalá při rozjezdech), teda pokud netočil něco smysluplného při 150kmph
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“