Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Zdravim vsechny Subaristy.
Pred asi dvema tydny jsem si nasel na netu auto, ktere me velice zaujalo, ziskal jsem o nem od majitele snad uplne vsechno co se ziskat dalo a nakonec jsme se domluvili ze se "srazime" nekde na pul cesty abysme to nemeli ani jeden tak daleko a vcera nadesel den D a my se potkali u Pardubic.
Auto jsem velmi peclive prolezl - spoustu info i fotek z americkeho EPICVIN jsem mel jiz drive ale stejne jen staticka obhlidka a debata kolem trvala asi 2 hodiny. No co vam budu rikat - to auto je v realu jeste mnohem krasnejsi nez jsem si myslel - je to ta US verze s nosici na strese v takove trochu tmavsi zelene metle - no parada
Motor si jen tak sevelil v klidnych 800ot bez jakohokoliv vykyvu - zvuk paradni.
Pak jsme se vybrali na jizdu - rekl bych ze jsem vyzkousel poctive vsechno - drzel krasne stopu - pri pusteni volantu netahl nikam do stran ani pri zrychlovani, proste moc fajn. Atmo s linearnim narustem s pocitove mensi spickou mezi 4000-6000rpm.
Az sem jsem byl nadsen ale bohuzel se vyskytla jedna zcela zasadni vec ktera pokud ji majitel neodstrani zhati koupi a to nasledujici:
Pri jakemkoliv brzdeni neskutecne kope do volantu a ruce se tresou jak po velkem flamu (asi centimeter na kazdou stranu). Byl jsem si na 80% jisty ze to jsou zkratka zvlnene kotouce a tak jsem to i majiteli rekl - nemel problem s tim ze je vymeni, ale vcera vecer me kamarad nahlodal s tim ze si je jisty ze pokud by to byly kotouce, tak to nekope do volantu ale do brzdoveho pedalu a ze tohle spis vypada na geometrii (coz si nemyslim), silentbloky (nevim nevim), diferencial nebo stabilizator.
Musim rict ze zase az takhle daleko do toho nevidim a tak jsem se chtel zeptat vas na vase nazory co by to mohlo byt abych mohl majiteli hlehcit badani a mozna usetrit najakou korunku.
Do toho auta sem se zamiloval a verim ze to muze byt nejaka prkotina - jen by mohla obchod zhatit.
Strasne moc vam vsem za dobre tipy
Daffson
Pred asi dvema tydny jsem si nasel na netu auto, ktere me velice zaujalo, ziskal jsem o nem od majitele snad uplne vsechno co se ziskat dalo a nakonec jsme se domluvili ze se "srazime" nekde na pul cesty abysme to nemeli ani jeden tak daleko a vcera nadesel den D a my se potkali u Pardubic.
Auto jsem velmi peclive prolezl - spoustu info i fotek z americkeho EPICVIN jsem mel jiz drive ale stejne jen staticka obhlidka a debata kolem trvala asi 2 hodiny. No co vam budu rikat - to auto je v realu jeste mnohem krasnejsi nez jsem si myslel - je to ta US verze s nosici na strese v takove trochu tmavsi zelene metle - no parada
Motor si jen tak sevelil v klidnych 800ot bez jakohokoliv vykyvu - zvuk paradni.
Pak jsme se vybrali na jizdu - rekl bych ze jsem vyzkousel poctive vsechno - drzel krasne stopu - pri pusteni volantu netahl nikam do stran ani pri zrychlovani, proste moc fajn. Atmo s linearnim narustem s pocitove mensi spickou mezi 4000-6000rpm.
Az sem jsem byl nadsen ale bohuzel se vyskytla jedna zcela zasadni vec ktera pokud ji majitel neodstrani zhati koupi a to nasledujici:
Pri jakemkoliv brzdeni neskutecne kope do volantu a ruce se tresou jak po velkem flamu (asi centimeter na kazdou stranu). Byl jsem si na 80% jisty ze to jsou zkratka zvlnene kotouce a tak jsem to i majiteli rekl - nemel problem s tim ze je vymeni, ale vcera vecer me kamarad nahlodal s tim ze si je jisty ze pokud by to byly kotouce, tak to nekope do volantu ale do brzdoveho pedalu a ze tohle spis vypada na geometrii (coz si nemyslim), silentbloky (nevim nevim), diferencial nebo stabilizator.
Musim rict ze zase az takhle daleko do toho nevidim a tak jsem se chtel zeptat vas na vase nazory co by to mohlo byt abych mohl majiteli hlehcit badani a mozna usetrit najakou korunku.
Do toho auta sem se zamiloval a verim ze to muze byt nejaka prkotina - jen by mohla obchod zhatit.
Strasne moc vam vsem za dobre tipy
Daffson
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Já jsem lama, ale z toho co jsem viděl bych naopak řekl, že zvlněné kotouče do volantu budou kopat taky. Mně se nějaký menší vibrace taky stávaly při brždění, po čase to zmizelo, patrně se to bržděním srovnalo (ale já to měl jen trochu, jestli to takhle hází, tak bych s tím nepočítal). Ještě bych pak věřil, že můžou být nevyvážená kola (už jsem na dvou autech měl taky stav, že za jízdy to bylo ok, ale při zpomalování/brždění ve vyšší rychlosti klepačka a bylo to vyvážením).
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 334
- Registrován: stř kvě 21, 2014 2:28 pm
- Bydliště: u Nového Knína skorosamota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Moc držím palce a vitej:-) nicméně jak se i tady doctes, tak us verze mají i jiné díly tak trochu od všeho. Což ma za následek čekání na náhradní díly při opravách atd. A cena taky tak samozřejmě. S tím cukánim ti určitě povolanejsi poradí. Nevím, kde to auto je, ale prohlídka by se měla udělat, buď dovést na prohlídku sem, nebo s sebou vzít na prohlídku technika profika.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
sent from iphone
Outback 2016 2.5 fialka
XV 2016 černý sršeň
ex -
Outback 2010 2,5i manuál Pan Sněhurka
Forester 2.0 X 2007 šedá myš: přednost zprava, přednost zprava kurnik !
Forester sTurbo 2001, Pan Ťurbo
Outback 2016 2.5 fialka
XV 2016 černý sršeň
ex -
Outback 2010 2,5i manuál Pan Sněhurka
Forester 2.0 X 2007 šedá myš: přednost zprava, přednost zprava kurnik !
Forester sTurbo 2001, Pan Ťurbo
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Ahojky shgn.shgn píše:Moc držím palce a vitej:-) nicméně jak se i tady doctes, tak us verze mají i jiné díly tak trochu od všeho. Což ma za následek čekání na náhradní díly při opravách atd. A cena taky tak samozřejmě. S tím cukánim ti určitě povolanejsi poradí. Nevím, kde to auto je, ale prohlídka by se měla udělat, buď dovést na prohlídku sem, nebo s sebou vzít na prohlídku technika profika.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jak si to myslel s tim "dovést na prohlídku sem" ? Ty mas servis?
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Kopani do volantu jsem resil a NEJSOU to zvlneny kotouce Problem je v zatuhlych brzdovych pistkach a cepech plus lehka vule v ulozeni napravy. Chce to generalku brzdicu a predni napravy. Naklady v neautorizovanym servisu odhaduju do 10ti tisic.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Zvlnene kotouce to muzou byt. snadna oprava/vymena. To by me od koupe jinak liboveho auta neodradilo. chce to nechat dovezt do nejakeho duveryhodneho servisu a tam nechat zkontrolovat cele auto.
V Praze je to Boxer Auto nebo AWD, delaji predkupni prohlidky dukladne, za cenu asi 1000-1500 CZK. Rozhodne se to vyplati tou prohlidkou projit, abys vedel.
V Praze je to Boxer Auto nebo AWD, delaji predkupni prohlidky dukladne, za cenu asi 1000-1500 CZK. Rozhodne se to vyplati tou prohlidkou projit, abys vedel.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 334
- Registrován: stř kvě 21, 2014 2:28 pm
- Bydliště: u Nového Knína skorosamota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Sem nějak myslel, ze neni v česku , jsem myslel, obecně do česka jestli je v česku, tak bych postupoval stejně, určitě nechat udělat prohlídku v proverenym servis.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
sent from iphone
Outback 2016 2.5 fialka
XV 2016 černý sršeň
ex -
Outback 2010 2,5i manuál Pan Sněhurka
Forester 2.0 X 2007 šedá myš: přednost zprava, přednost zprava kurnik !
Forester sTurbo 2001, Pan Ťurbo
Outback 2016 2.5 fialka
XV 2016 černý sršeň
ex -
Outback 2010 2,5i manuál Pan Sněhurka
Forester 2.0 X 2007 šedá myš: přednost zprava, přednost zprava kurnik !
Forester sTurbo 2001, Pan Ťurbo
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
cena byla privetiva, pro nekoho, kdo si odpare dph, jeste vic
predkupni servis ti udela kazdej subo servis
predkupni servis ti udela kazdej subo servis
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11885
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Daffson: Stav se třeba v Praze za klukama do AWD či do Boxerauto a prober to s nimi všechno, aby tě pak nepřekvapila nějaká zákeřnost, jak píše shgn. Pár věcí tam prostě jiných je a bylo by nemilé být v případě potíží delší dobu bez povozu. Za krátkou návštěvu a pokec tam nic nedáš a třeba ti řeknou něco zajímavého. Jsou šikovní tam i tam.
No a kdyby ses rozhodl to koupit, tak vůbec nejlepší by bylo přivézt jim tam to auto na prohlídku před koupí. Dáš za to pár stokorun (odhaduji 1000-1500, někdo určitě ví přesnější číslo) a budeš mít jistotu, že to auto je v pořádku, resp. ti řeknou co tě v dohledné době čeká za servis a co obnáší to odstranění kopání.
Edit: ahhh, koukám, že OZP i další mě už předhonili.
No a kdyby ses rozhodl to koupit, tak vůbec nejlepší by bylo přivézt jim tam to auto na prohlídku před koupí. Dáš za to pár stokorun (odhaduji 1000-1500, někdo určitě ví přesnější číslo) a budeš mít jistotu, že to auto je v pořádku, resp. ti řeknou co tě v dohledné době čeká za servis a co obnáší to odstranění kopání.
Edit: ahhh, koukám, že OZP i další mě už předhonili.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Zvlneny kotouce - ne a ne. Problem po vymene sice na chvilku zmizi, ale to jen diky tomu, ze se pistky dostanou do jiny polohy kvuli novym kotoucum a destickam. Za par tisic km se problem objevi znova. Sam jsem si tim prosel - nekolikrat. Furt dokola jsem menil kotouce a desticky, ale dokud se neudelaly vule na podvozu, proste to kopalo a nejvic, kdyz byly zatuhly pistky s cepama brzdicu. Ted mam 3/4 roku novy silentbloky na naprave a kopani, tukani nebo jakejkoliv projev brzd do volantu je proste pryc.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Slavek: Tak to teda prr! Zvlnene kotouce to muzou byt uplne v klidu (mozna nemusi, ale muzou). Na mem type-R jsem se mi podarilo nekde priserne zvlnit kotouce (asi jsem na okruhu po zahrati zustal stat na pedalu) a volantem to pak kopalo pri brzdeni tak, ze jsem se bal, ze se mi neco rozpadne - fakt to neslo ridit! Kdyz jsem nebrzdil, tak vse OK. Vymena kotoucu za nove (a odolnejsi) vse vyresila jak zazracne mavnuti kouzelnym proutkem a byl natrvalo klid.
EDIT: nejake foto, o cem se tu bavime, nemas?
EDIT: nejake foto, o cem se tu bavime, nemas?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
byl na sautu, ale uz zmizel, takova pekna tmave zelena
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Jo jo - to je presne onladis77 píše:byl na sautu, ale uz zmizel, takova pekna tmave zelena
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Zmeril jsi ty stare - jejich hazivost? Jestli jsi zustal stat s cervenejma kotoucema na pedalu, pak se ti material desticky napekl na kotouc a pak to v tomto miste brzdilo jinak nez na zbytku kotouce.newli píše:Slavek: Tak to teda prr! Zvlnene kotouce to muzou byt uplne v klidu (mozna nemusi, ale muzou). Na mem type-R jsem se mi podarilo nekde priserne zvlnit kotouce (asi jsem na okruhu po zahrati zustal stat na pedalu) a volantem to pak kopalo pri brzdeni tak, ze jsem se bal, ze se mi neco rozpadne - fakt to neslo ridit! Kdyz jsem nebrzdil, tak vse OK. Vymena kotoucu za nove (a odolnejsi) vse vyresila jak zazracne mavnuti kouzelnym proutkem a byl natrvalo klid.
EDIT: nejake foto, o cem se tu bavime, nemas?
Tady je jeden z prekladu puvodniho clanku, kde se presne o tvem problemu pise:
http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavi ... da-octavia
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Koupe Outbacka, rv.2014 2.5i, US verze v manualu
Ty jsi měl na autě více problémů, ale kopání do volantu jsou zvlněný kotouče. Z vyšší rychlosti už to nekope, ale rovnou bere volant z ruky jak to hází. Prostě masivní kopání jsou kotouče. Já na minulým autě vyzkoušel kde co, až nakonec se vyměnily kotouče a byl klid.Slavek_xxx píše:Zvlneny kotouce - ne a ne. Problem po vymene sice na chvilku zmizi, ale to jen diky tomu, ze se pistky dostanou do jiny polohy kvuli novym kotoucum a destickam. Za par tisic km se problem objevi znova. Sam jsem si tim prosel - nekolikrat. Furt dokola jsem menil kotouce a desticky, ale dokud se neudelaly vule na podvozu, proste to kopalo a nejvic, kdyz byly zatuhly pistky s cepama brzdicu. Ted mam 3/4 roku novy silentbloky na naprave a kopani, tukani nebo jakejkoliv projev brzd do volantu je proste pryc.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem