Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Mira píše:
Ty jsi měl na autě více problémů, ale kopání do volantu jsou zvlněný kotouče. Z vyšší rychlosti už to nekope, ale rovnou bere volant z ruky jak to hází. Prostě masivní kopání jsou kotouče. Já na minulým autě vyzkoušel kde co, až nakonec se vyměnily kotouče a byl klid.
Musím říct že jsem sám zvědavý. Zítra budeme asi chytřejší.
Odesláno z mého ONEPLUS A3003 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Mira píše:Ty jsi měl na autě více problémů, ale kopání do volantu jsou zvlněný kotouče. Z vyšší rychlosti už to nekope, ale rovnou bere volant z ruky jak to hází. Prostě masivní kopání jsou kotouče. Já na minulým autě vyzkoušel kde co, až nakonec se vyměnily kotouče a byl klid.
Ano, presne jak jsem psal vyse - po vymene kotoucu a desticek se problem na nejakou dobu "vyresi" aby se za par tisic vratil. Meril jsi ty zvlneny kotouce? Kolik mely hazivost? A cim jsi je zvlnil?
Chlapci kopu za Slávka, mohou to samozřejmě být zvlněné kotouče, ale zvlnit je se povede spíš vám sportovcům. Jinak mám násobnou zkušenost s tím co popisuje Slávek. Dělala to jak Previe, když měla zatuhlé brzdiče, tak to dělal před Balkánem a teď znovu dělá Outback. Vodící pístky nechodí přesně tak, jak by měly a projevuje se to úplně přesně takhle, ovšem pouze při brždění lehkou nohou. Když na to pořádně šlápnu, čili vyvinu pořádný přítlak na pístek, tak to zabrzdí zcela rovně a bez kopání.
Já měnil přední tlumiče. U toho se udělali komplet brzdy a protože měly hranu, nechaly se stočit kotouče. Při tom kontrolovaná náprava, geoška. Všechno cajk. A právě stočený kotouče byly do půl roku v .... . Začalo to lehce vibrovat. Takže převážení, zkusmo výměna kol, nový i jiný šrouby, opět zkontrolovány pístky, třmeny, vibrování horší. Kotouče se neměřily, šlo se variantou - nejlevnější řešení a až poslední nejdražší řešení nový kotouče a desky a potom absolutní klid. Zvlněný kotouče při jemným dobržďování nic nedělají, naopak čím intenzivnější brždění, tím větší cukatura. .
ja teda aktualne na trandaku: pri normalnim brzdeni po meste OK, na dalnici kdyz to clovek zaslapne tak to trha volant z ruky....takze to koresponduje s tim, co pise Mira. ale nerikam ze neni problem jeste jinde. brzdy - kontrola - se snad delaly nedavno
VDC píše:Chlapci kopu za Slávka, mohou to samozřejmě být zvlněné kotouče, ale zvlnit je se povede spíš vám sportovcům. Jinak mám násobnou zkušenost s tím co popisuje Slávek. Dělala to jak Previe, když měla zatuhlé brzdiče, tak to dělal před Balkánem a teď znovu dělá Outback. Vodící pístky nechodí přesně tak, jak by měly a projevuje se to úplně přesně takhle, ovšem pouze při brždění lehkou nohou. Když na to pořádně šlápnu, čili vyvinu pořádný přítlak na pístek, tak to zabrzdí zcela rovně a bez kopání.
Díky za názor předsedo. Upřímně teď nejsem na 100% schopen říct zda to dělalo víc při jemném brzdění nebo razantnějším. Ale podle mě to spíš dělalo při razantnějším a spíš ve vyšších rychlostech.
Odesláno z mého ONEPLUS A3003 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
No a v tom bych právě řekl, že je ten rozdíl. Jestliže to kope při prudkém brždění, tak bych se taky přikláněl k tomu, že to můžou být zvlněné kotouče. Ale jestliže to při normálním brždění kope, ale při prudkém ne, tak to jsou tutově ty pístky.
Za rozebrání, vyčištění a namazání brzd komplet (předek + zadek) si v AWD účtují okolo 500-600. Tak to by ještě mohl majitel zainvestovat, ať je jasné, jestli je to ono nebo ne. jenom si nejsem zrovna moc jistý, zda zrovna olomoucký servis je to pravé ořechové?!? Já jsem se tam byl ptát na forejse než jsem ho koupil v Plzni a slíbil jsem si, že v Trendcaru mě už nikdy nikdo neuvidí. Jen přemýšleli nad tím, jak člověka co nejvíc oškubat při prodeji mého předchozího kočáru i při koupi forejse, ale třeba ten servis funguje jinak a lépe než prodej.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Traveller píše:Za rozebrání, vyčištění a namazání brzd komplet (předek + zadek) si v AWD účtují okolo 500-600. Tak to by ještě mohl majitel zainvestovat, ať je jasné, jestli je to ono nebo ne. jenom si nejsem zrovna moc jistý, zda zrovna olomoucký servis je to pravé ořechové?!? Já jsem se tam byl ptát na forejse než jsem ho koupil v Plzni a slíbil jsem si, že v Trendcaru mě už nikdy nikdo neuvidí. Jen přemýšleli nad tím, jak člověka co nejvíc oškubat při prodeji mého předchozího kočáru i při koupi forejse, ale třeba ten servis funguje jinak a lépe než prodej.
Tak on jezdí i do AWD, ale říkal že má v Trendcaru nadstandardní vztahy za ta léta co tam jezdí. Mají v rodině ještě 4 Subárka No tak uvidíme - budu vás informovat. Díky moc!!!
Odesláno z mého ONEPLUS A3003 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Traveller píše:Za rozebrání, vyčištění a namazání brzd komplet (předek + zadek) si v AWD účtují okolo 500-600.
Tak to snad ani není moc,néé?! Ta cena se mi zdá víc než přívětivá . Čekal jsem tedy podstatně více
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Traveller píše:Za rozebrání, vyčištění a namazání brzd komplet (předek + zadek) si v AWD účtují okolo 500-600
Si si jisty ze to neni cena za 1 kolo? To se mi zda az nemoralne levny!!! To by potom museli treba prehozeni a vyvazeni pneumatik delat komplet tak za 100 coz by z nich delalo nejlevnejsi pneuservis v CR
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
mari75> otazka je, co za tu cenu delaji. U Freye to vzali sprejem na brzdy, pak trochu mazli desticky ze strany k brzdici medenkou a tim to zrejme haslo.