Stránka 4 z 13

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: čtv led 12, 2017 2:00 pm
od Traveller
Hahah!!! ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,, Pravda, boxer-diesel je stále nový, každých pár desítek tisíc kilometrů. :-DDD :-DDD :-DDD

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: čtv led 12, 2017 3:11 pm
od bushman1
Blekota píše:Spíš mám brouka v hlavně, jak tragický je to u těchto aut s korozí? Jsem zmlsanej jak Audinkou tak starýma Peugeotama, který už měly pozink.
Měl jsem puchýře už na 5 let starém autě.
Výfuky a spodek mají někdy lišku už v autosalónu.

Silné stránky Subaru jsou permanentní čtyřkolka, nízké těžiště díky plochému boxeru, neokoukanost, řev boxeru a nějaká netradiční technická řešení.
Slabiny jsou koroze, vyšší spotřeba, servisovat to musí někdo, kdo to zná, někdy vyšší ceny nebo horší dostupnost náhradních dílů, horší spolehlivost nových modelů v porovnání se starými a v poslední době i určitá zaostalost v technických parametrech za konkurencí.

Jen můj názor

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: čtv led 12, 2017 8:51 pm
od VDC
No zase tak hrozný mi to u téhle generace s korozí nepřijde. Dneska je to 15 let starý auto a kromě drobností tam žádná fatální koroze není.

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: čtv led 12, 2017 8:58 pm
od spm
Koukal jsi u sebe pod ty plasty? Bych chtěl letos dát někomu vyřešit ty puchýřky, co mám na kapotě a lemech blatníku... a přemýšlím, jestli seberu odvahu na to zjistit, co se nachází pod těma plastama :-DDD Ale celkově je to s tou korozí zvláštní... třeba ten vnější obal koncovky výfuku byl na padrť, ale celý zbytek výfukového potrubí je úplně netknutý...

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: čtv led 12, 2017 9:29 pm
od kosobecny
Neřekl bych, že konkrétně tenhle ročník by na tom byl třeba hůř než o generaci novější, kde to právě často hnije pod těma plastama. :)

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 7:46 am
od VDC
Plasty budu sundavat letos, protože na některých mám utrhaný ty čudly. :-) Tak to zkontroluju. Ale zrovna tam se toho příliš nebojím.

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 8:05 am
od Blekota
Kluci já měl na Audině originál výfuk - 20 let! Ale je fakt, že zadní tlumiče měl vnější obal totálně napadrt, nicméně neřval, tak jsem ho neměnil. Protože citlivka by tam dala novej tak před 5 lety a do dneška by ta náhražka už byla shnila taky :)
Ještě by mne zajímalo, jestli je nějaký zásadní důvod, proč si případně ne/koupit tu novější generaci? Když pominu design, že OTB I a II mi přijdou mnohem hezčí. Má ta novější generace krom toho, že je novější nějakou zásadní výhodu nebo negativum? Bavím se o automatu, 2.0R (v Legu, sem bych LPG necpal) nebo 2.5 v OTB III.
Sám si odpovím, že stará H6 zřejmě pojede líp díky výkonové a Mk převaze. A za rozdíl v ceně (by voko 100 tis) se dá ze staré udělat nová vč. plynu.

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 8:15 am
od VDC
No jestli se bavíme o H6 OTB 2 versus 2.5 OTB 3, tak to nemá kromě líbivějšího designu, který mě osobně nebaví, ani jednu výhodu. Horší pohon všech kol, 2.5 motor trpívají na zvýšenou spotřebu oleje. O chybějícím výkonu oproti H6 se nemá cenu bavit.

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 8:18 am
od Lukas_McPraask
Tady máš jednu pěknu starší H6

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 8:34 am
od yohn
For fajnšmekrs za 109 tyček auto z roku 2001 ?? Asi to bue v lepším stavu než Oktávka z roku 05, o kvalitě svezení se nemá smysl už vůbec bavit, ale přecejen 109 tyček ??

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 10:31 am
od Blekota
Kurna, to je přesně vono! Já se picnu. Krásná barva, není to až tak moc jetý, pravidelný servis. Akorát v české kotlině bych čekal lepší cenu. Podobný kus je na Slovensku asi za 3500 EUR, věřím že na 3000 by se dalo domluvit.
Jestli tam vydrží aspon týden (tzn pokud prodám příští týden Caravellu) tak bych tam si jel. Nebo kdyby byl někdo z Prahy ochotnej udělat prvotní průzkum, jestli vubec má cenu tam jet.

https://auto.bazos.sk/inzerat/68090069/ ... rv2003.php
a druhá
http://www.kupimauto.sk/subaru/outback/ ... 19208.html

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 10:43 am
od Slavek_xxx
Blekota> hlavne si zjisti, jestli uz ma dolozitelne vymeneny tesneni pod hlavama a chladic. Pokud ne, zadej slevu minimalne 1000EUR, protoze te to bude cekat spis driv nez pozdeji....

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 11:18 am
od Majer
Lukas_McPraask píše: Tady máš jednu pěknu starší H6
a ještě píše poškozený posilovač řízení 109tis. vlhký sen ..nehledě na to co všecko ještě bude budoucí majitel investovat ..

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 11:51 am
od Blekota
dík kluci, to jsou přesně tipy, co potřebuju vědět.
Tácek slevu žádat můžu, ale je to i reálně tak drahý? Čekal bych, že obě těsnění i s chladičem a prací nemůže být víc než za 10 000 Kč, ne? Resp u normálních aut podstatně za mín...

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 12:01 pm
od Traveller
To bys byl z hodně laciného kraje, za 10.000Kč. <:-< Oni ti to kluci, kteří vědí o co jde a už to dělali, vysvětlí. ;-D ;-D