Outback H6 2000-03
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Outback H6 2000-03
OTB I je ve 2.5 vzdy DOHC a pro provoz na plyn je lepsi vymenit rovnou tesneni pod hlavou a hlavy treba z dvoulitru 85kw. A navic budou vsechny kastle zrezly na papriku. Mne se teda s touto generaci jezdilo lip, je lehci a hbitejsi.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
OTB 1 a 2 se liší konstrukčně. OTB 1 má v podstatě stejný podvozek jako Legacy 1 a 2. To znamená vepředu i vzadu jsou vzpěry McPherson. Motor 2.5 u OTB 1, jak píše Slávek, je 110 kW DOHC.
Souhlas se Slávkem, že OTB 1 je pocitově lehčí auto.
U OTB 2, Legacy 3 je zcela konstrukčně odlišná zadní náprava, která má krátké tlumiče s pružinami pod podlahou, takže podběhy tolik nezabírají zavazadlový prostor. Konstrukčních rozdílů je tam celá řada, ale ta náprava je nejmarkantnější.
Pokud bys našel kus, kterej není rezatej, musel bys tomu autu věnovat řádnou péči. První 2 generace Legacy, tedy i OTB 1 hnily víc, než Lego3, OTB 2.
Ale co se funkčnosti a spolehlivosti týče, je to nezmar a pracant. Určitě bych ti ho nevymlouval.
Souhlas se Slávkem, že OTB 1 je pocitově lehčí auto.
U OTB 2, Legacy 3 je zcela konstrukčně odlišná zadní náprava, která má krátké tlumiče s pružinami pod podlahou, takže podběhy tolik nezabírají zavazadlový prostor. Konstrukčních rozdílů je tam celá řada, ale ta náprava je nejmarkantnější.
Pokud bys našel kus, kterej není rezatej, musel bys tomu autu věnovat řádnou péči. První 2 generace Legacy, tedy i OTB 1 hnily víc, než Lego3, OTB 2.
Ale co se funkčnosti a spolehlivosti týče, je to nezmar a pracant. Určitě bych ti ho nevymlouval.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Dík za info. Vy ste hoši studnice vědomostí
Plyn bych ještě zvážil, pokud by to auto bylo jen na výlety a na zimu. Hlavně výměna hlav mi přijde dost zásadní zásah. To bych musel sakra jezdit, aby se ten plyn vyplatil.
Ta koroze je svina, to mi nedá spát.
Aby bylo jasný, co mi vrtá hlavou...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
Plyn bych ještě zvážil, pokud by to auto bylo jen na výlety a na zimu. Hlavně výměna hlav mi přijde dost zásadní zásah. To bych musel sakra jezdit, aby se ten plyn vyplatil.
Ta koroze je svina, to mi nedá spát.
Aby bylo jasný, co mi vrtá hlavou...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Podobný kousky jsou tam ted asi 3 od 1600 do 2500 EUR.
K tomu nějaký rozumne vypadající OTB II za 2 - 2,5 tisíce.
Asi budu muset přespříští týden vyrazit. Zkusím se spolehnout na to, že Japonec funguje a nebudu brát žádného subaru specialistu sebou. Docela příjemne mne překvapil ten OTB II minulý týden - rok 99, koroze celkem žádná, všechno fungovalo...
Tak když Němec napíše, že vše OK, zkusím tomu věřit. Pro sich vyberu auta ne moc daleko od sebe, tak se dá případně jet kousek dál
K tomu nějaký rozumne vypadající OTB II za 2 - 2,5 tisíce.
Asi budu muset přespříští týden vyrazit. Zkusím se spolehnout na to, že Japonec funguje a nebudu brát žádného subaru specialistu sebou. Docela příjemne mne překvapil ten OTB II minulý týden - rok 99, koroze celkem žádná, všechno fungovalo...
Tak když Němec napíše, že vše OK, zkusím tomu věřit. Pro sich vyberu auta ne moc daleko od sebe, tak se dá případně jet kousek dál
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Na fotkách vypadá hezky. O tom žádná. Kdybys to provozoval na benzin, tak to určitě bude fungovat dobře. Na plyn jsou háklivější těsnění pod DOHC hlavama, to má Slávek pravdu.
Toho Slávkova doporučení se neděs, dvoulitrovejch hlav se když tak dá sehnat dost za pár korun.
Ale to teď není téma na debatu.
Toho Slávkova doporučení se neděs, dvoulitrovejch hlav se když tak dá sehnat dost za pár korun.
Ale to teď není téma na debatu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Kluci, jestli jste tu první generaci měli - zajímá mne i pár blbinek - loketní opěrka se dá použít? U OTB II ano, u Lega IV jsem zjistil, že je jen na parádu. Tady se mi zdá taky nějaká kratší než u dvojky.
Držák nápojů to má?
Je to jen EURO II, takže zase se trošičku prodraží při přihlášení. Ale to je drobný rozdíl.
Držák nápojů to má?
Je to jen EURO II, takže zase se trošičku prodraží při přihlášení. Ale to je drobný rozdíl.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Tak tyhle detaily ti nepopíšu. Já míval Legacy 1. Ale v jedničkovým Legacy byla schránka mezi sedačkama v podstatě stejná, jako mám teď v OTB 2, takže předpokládám, že u modelu mezi to bude také tak. U OTB 2 ale existujou 2 varianty schránky mezi sedačkama. Nízká a zvýšená. Tu zvýšenou bych rád někdy sehnal. Není problém to vyměnit. Nevím, jestli je také něco takového u OTB 1.
Co se držáčků nápojů týče, tak tam vůbec netuším.
Co se držáčků nápojů týče, tak tam vůbec netuším.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback H6 2000-03
Nepsalo se tu někde něco takovýho, že ta 2.5 110kW nebyla zase až tak moc povedená?
U schránky nějak nevím, co znamená, jestli je použitelná nebo na parádu Navíc u automatu postrádá i smysl to, že by tam člověk mohl mít opřeno pro řazení. Já jsem to vždycky strašně do auta chtěl, nicméně kritickým zhodnocením by asi bylo nejlepší ji tam nemít, protože s tím takhle jezdím už jak úplnej debil (pravou rukou se válim po opěrce, levá drží volant a loket opřenej o okno) a ne a ne se to odnaučit Jinak teda u OTB2 co mám si tu schránku moc vyšší nedokážu představit (pokud teda nemám tu vyšší verzi) - už takhle je celkem hodně vysoko na opření a to mám sedačku výškově na max...
U schránky nějak nevím, co znamená, jestli je použitelná nebo na parádu Navíc u automatu postrádá i smysl to, že by tam člověk mohl mít opřeno pro řazení. Já jsem to vždycky strašně do auta chtěl, nicméně kritickým zhodnocením by asi bylo nejlepší ji tam nemít, protože s tím takhle jezdím už jak úplnej debil (pravou rukou se válim po opěrce, levá drží volant a loket opřenej o okno) a ne a ne se to odnaučit Jinak teda u OTB2 co mám si tu schránku moc vyšší nedokážu představit (pokud teda nemám tu vyšší verzi) - už takhle je celkem hodně vysoko na opření a to mám sedačku výškově na max...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Ta 110 kW 2.5 je háklivější na těsnění pod hlavama. A když se provozuje na plyn, tak fouknu už tak kolem najetých 100 tis. Takže tak o 150 tisíc dřív, než třeba u H6.
Jinak spodek motoru je v téhle generaci u všeho stejnej, proto tam lze laborovat s těmi hlavami, někde tu macasubaru, který s tím má široké zkušenosti psal, co s čím lze zkombinovat.
Macasubaru s Legacy 2 AT tahá auta z Německa už dlouhé roky.
Co se té loketní opěrky týče, tak u našeho OTB2 je standardní opěrka jen víko na schránce, zvýšená opěrka je zdvojené víko, ve víku je ještě jedna schránka. Takže pokud odklápíš celou malou schránku, tak máš zvýšenou, jinak máš normální. Tu zvýšenou bych chtěl. Loketní opěrka je skvělá. To je přece v pořádku, když už máme automat, že si k tomu za určitých okolností lehneš.
Ještě jednou jsem se podíval na ty fotky z inzerátu na mobile.de. Takže opravdu ta loketní opěrka na schránce je klasická nízká. Na fotce zadních sedadel je vidět, že to má vzadu dole držák na nápoje a nad tím popelník, takže bude stejně vysoká, jako nízká opěra u OTB 2. Nevím, jak jsi vysokej Blekoto, ale já když se o ní chci opřít, tak při svých 186 cm, tak se musím roztéct jako zmrzlina, abych se o ní opřel. Jinak je nízko. Ale kvůli opěrce jsem to auto teda nekupoval.
Držáky na nápoje vepředu nebudou, v OTB2 je jeden mezi sedačkama vedle ručky a druhej na přístrojovce vysouvací. A ty na fotkách interiéru nevidím. Takže je to stejné, jako u Legacy 1.
Jinak spodek motoru je v téhle generaci u všeho stejnej, proto tam lze laborovat s těmi hlavami, někde tu macasubaru, který s tím má široké zkušenosti psal, co s čím lze zkombinovat.
Macasubaru s Legacy 2 AT tahá auta z Německa už dlouhé roky.
Co se té loketní opěrky týče, tak u našeho OTB2 je standardní opěrka jen víko na schránce, zvýšená opěrka je zdvojené víko, ve víku je ještě jedna schránka. Takže pokud odklápíš celou malou schránku, tak máš zvýšenou, jinak máš normální. Tu zvýšenou bych chtěl. Loketní opěrka je skvělá. To je přece v pořádku, když už máme automat, že si k tomu za určitých okolností lehneš.
Ještě jednou jsem se podíval na ty fotky z inzerátu na mobile.de. Takže opravdu ta loketní opěrka na schránce je klasická nízká. Na fotce zadních sedadel je vidět, že to má vzadu dole držák na nápoje a nad tím popelník, takže bude stejně vysoká, jako nízká opěra u OTB 2. Nevím, jak jsi vysokej Blekoto, ale já když se o ní chci opřít, tak při svých 186 cm, tak se musím roztéct jako zmrzlina, abych se o ní opřel. Jinak je nízko. Ale kvůli opěrce jsem to auto teda nekupoval.
Držáky na nápoje vepředu nebudou, v OTB2 je jeden mezi sedačkama vedle ručky a druhej na přístrojovce vysouvací. A ty na fotkách interiéru nevidím. Takže je to stejné, jako u Legacy 1.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Jo, nekupuju auto kvuli opěrce, ovšem bez je to na prd.
Jezdím jak píše Slávek Navíc pokud jste někdy jezdili s pořádným autem, jako třeba VW T4 , tak tam jsou pilotensitze s opěrkama na obou stranách. Takže stejně jako v kamionu, ruce hezky opřený, tempomat a lehce svírat volant
Když ted nějaký auto tu loketku nemá, dost mě to vadí, pokud se tedy nejedná o jízdu na 30 km.
Jezdím jak píše Slávek Navíc pokud jste někdy jezdili s pořádným autem, jako třeba VW T4 , tak tam jsou pilotensitze s opěrkama na obou stranách. Takže stejně jako v kamionu, ruce hezky opřený, tempomat a lehce svírat volant
Když ted nějaký auto tu loketku nemá, dost mě to vadí, pokud se tedy nejedná o jízdu na 30 km.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Outback H6 2000-03
No forestry mají i sklopnou opěrku na sedadlech, ale já nepoužívám ani jednu. Ta na sedadle mi spíš zavazí. Dobrá je ta středová jen kvůli odkladacímu prostoru s další zásovkou, na opírání se rozhodně ne. Oběma rukama se má řádně držet volant, ne se opírat o kde co. Pak nemá bejt takovejch nehod, všichni akorát čumí kam si odložit ruce místo sledování cesty.
Důlek na mých dveřích ani není vidět.
Důlek na mých dveřích ani není vidět.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
S T4 jsem asi nikdy nejel, ale mám je v Previi, tak vím o čem mluvíš. No tak dobrý to není, ale žít se s tím v pohodě dá.Blekota píše:Navíc pokud jste někdy jezdili s pořádným autem, jako třeba VW T4 ,
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Jo to máne v teamovych obytkach. Říkáme tomu kapitánské křesla. Dá se s dvěma operkama krasne cestovat. A T4 není pořádný auto.
T4 je nouzový auto když nemáš na skutečnou dodávku.
posláno z sgs6
T4 je nouzový auto když nemáš na skutečnou dodávku.
posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Outback H6 2000-03
Ten výraz "kapitánská" sedadla sem kdysi zachytil když někdo prodával forestra. Zajímavej nicneříkající výraz. Já to teda nepoužívám, ale jako na frajeření dobrý.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Já to taky nepoužívám. Jen kluci tomu tak říkají. Když jsem jel 2015 do turecka dodávkou s motorkama tak jsem na ty kapitansky zidle dost vzpominal.
posláno z sgs6
posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR