Outback H6 2000-03
Napsal: ned led 08, 2017 8:18 pm
Ahoj kluci,
měl bych prosbu, zda někdo v Brně a okolí by byl ochotný mi toto auto ukázat popř. nechat kousek svézt? Revanš bud finanční nebo vysokooktanovým palivem pro lidi.
Vysvětlení mého požadavku:
Auto se mi líbí, ale nikdy jsem v žádném Subaru neseděl ani nejel. Momentálně prodávám VW T4 a řeším, zda jít do BMW 530i (e39) nebo Subarka (OTB II případně i Forester 03-05).
Požadavek je špás faktor, čili jednak to musí dobře jezdit, jednak se mi musí líbit a nesmí se s.rát. Jo a musím mít šíbr, na to mám úchylku.
Vzhledem k tomu, že jsem od přírody dost šetrný , měl by tam jít LPG. Sice najedu tak 15000/rok, což někdo může považovat za pomalou návratnost, ale vím že myšlenka kolik mne stojí každá cesta, když to žere 10, by moje výlety hodně omezovala. Takže bych tam ten plyn raději dal. Dýzl nechci. Předpokládám, že to auto budu mít aspon 5 let, možná podstatně dýl, pokud budu spokojený.
Vím že s bávem chybu neudělám, to auto trochu znám. Ale vzhledem k mé povaze a zálibám by se občasné teréní schopnosti hodily. A tam by M-paket mohl dojít úhoně.
Rozhodně chci automat, což trochu omezuje volbu Forestra, protože 92 kW s automatem asi bude dost postrádat ten špás faktor na silnici. Do turba zas nemá jít plyn.
Takže podle mne to H6 bude ideální, 2.5 115 kW se bojím že je taky slabý. Na druhou stranu jsem žádný vlastní auto přes 90 kW neměl a audina A6 C4 2.5 tdi 4x4 se 103 kW jede jak z praku, tak možná by i těch 115 stačit mohlo?
Uvítám i případné tipy, na co u tohoto OTB II dát bacha. Z fora mam takový dojem, že auto je to veskrze spolehlivé, jen třeba koupit dobrý kus.
Finance nejsou problém v tom smyslu, že na všechny OTB II (i ty Forestry) co jsou v inzerci v Říši prachy mám. Takže spíš najít dobrý udržovany nepředražený kus.
Případně kdybyste věděli o někom, kdo tyto auta vozí "na zakázku"...
Předem děkuju za tipy a názory.
Tom
měl bych prosbu, zda někdo v Brně a okolí by byl ochotný mi toto auto ukázat popř. nechat kousek svézt? Revanš bud finanční nebo vysokooktanovým palivem pro lidi.
Vysvětlení mého požadavku:
Auto se mi líbí, ale nikdy jsem v žádném Subaru neseděl ani nejel. Momentálně prodávám VW T4 a řeším, zda jít do BMW 530i (e39) nebo Subarka (OTB II případně i Forester 03-05).
Požadavek je špás faktor, čili jednak to musí dobře jezdit, jednak se mi musí líbit a nesmí se s.rát. Jo a musím mít šíbr, na to mám úchylku.
Vzhledem k tomu, že jsem od přírody dost šetrný , měl by tam jít LPG. Sice najedu tak 15000/rok, což někdo může považovat za pomalou návratnost, ale vím že myšlenka kolik mne stojí každá cesta, když to žere 10, by moje výlety hodně omezovala. Takže bych tam ten plyn raději dal. Dýzl nechci. Předpokládám, že to auto budu mít aspon 5 let, možná podstatně dýl, pokud budu spokojený.
Vím že s bávem chybu neudělám, to auto trochu znám. Ale vzhledem k mé povaze a zálibám by se občasné teréní schopnosti hodily. A tam by M-paket mohl dojít úhoně.
Rozhodně chci automat, což trochu omezuje volbu Forestra, protože 92 kW s automatem asi bude dost postrádat ten špás faktor na silnici. Do turba zas nemá jít plyn.
Takže podle mne to H6 bude ideální, 2.5 115 kW se bojím že je taky slabý. Na druhou stranu jsem žádný vlastní auto přes 90 kW neměl a audina A6 C4 2.5 tdi 4x4 se 103 kW jede jak z praku, tak možná by i těch 115 stačit mohlo?
Uvítám i případné tipy, na co u tohoto OTB II dát bacha. Z fora mam takový dojem, že auto je to veskrze spolehlivé, jen třeba koupit dobrý kus.
Finance nejsou problém v tom smyslu, že na všechny OTB II (i ty Forestry) co jsou v inzerci v Říši prachy mám. Takže spíš najít dobrý udržovany nepředražený kus.
Případně kdybyste věděli o někom, kdo tyto auta vozí "na zakázku"...
Předem děkuju za tipy a názory.
Tom