Outback H6 2000-03

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Odpovědět
Blekota
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 60
Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Jochman

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od Blekota »

Nevíte někdo, co je zač na bazosi inzerovany pražský otb h6 za 55? Bohužel teď nevlozim odkaz. Auto vypadá celkem slušně. Večer se chystám tam zavolat.
Blekota
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 60
Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Jochman

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od Blekota »

Tak brněnský OTB II někdo bere za 65. Já to viděl spíš 55, takže si počkám na jiný.
Ale svezl jsem se dnes s normální Legacy 2.0R 2006 v automatu bi-fuel z Itošky a dost se mi to líbilo. Auto má přes 200 tkm a přesto velice pozitivní dojem. Nevim, proč by mělo být horší než koncern, co se interieru týka. Koroze tam taky nebyla. Těch 121 kW táhlo velice pěkně, naprosto by mi to stačilo. Mít to auto šíbr, asi o něm vážně uvažuju. Bohužel bez nebe nad hlavou už auto nekoupím, to by mne zase x let štvalo... :)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22731
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od spm »

Tak tenhle model má už ten interiér celkem moderní, ale pravda je, že u toho předchozího to i na svou dobu celkem oldschoolový je :-) Ale ta výška podvozku... na koncernu jsem v sobotu zase orval podvozek, při celkem normálním parkování podélně přes chodník. Ani mě nenapadlo, že by mohlo, ale mohlo - ta výška Outbacka je silně návyková :-D
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Blekota
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 60
Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Jochman

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od Blekota »

No, ještě je tu adept zo Slovenska
https://www.autobazar.eu/cz/subaru-outb ... 23362.html
faktury za servis vypadají, že je skoro vše zásadní hotovo - alespon mne to tak připadá. Jen ten plyn tam vrazit...
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49186
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od VDC »

Tak podstatné je, že jsi v tom jel a že ti přijde dynamika přijatelná. To ti otevírá celkem širokej prostor něco sehnat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Blekota
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 60
Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Jochman

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od Blekota »

Jo, dokonce tak širokej, že už zase uvažuju i o Forestru SG :) Už totiž budu po neděli bez auta.
Klidně 2.0 v LPG s automatem, vzal bych to jako auto na výlety, na zimu,... a na parádu bych šel do starýho mercka piana nebo w124.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49186
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od VDC »

Jen poznámka k tomu automatu, respektive k systému pohonu. U té 2.5 motorizace v Outbacku BE/BH s AT, máš možnost najít 2 způsoby přenosu pohonu na zadní nápravu.
Buď je řešeno tzv. ATS - elektronicky řízenou lamelovou spojkou, takže nemá mezinápravový diferenciál, nebo může být vybaven tzv. VTD - mezinápravou a k tomu elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou, která řídí svornost mezinápravy. Tenhle systém pohonu má také H6. Je to nejsofistikovanější a nejlepší pohon všech kol, ve spojení s AT, co u Subaru vymysleli. U té 2,5 poznáš, jestli tenhle převod má, podle kontrolky VDC, případně tlačítka pro jeho vypnutí.
U Forestra je to vždy ATS.
Pohon samozřejmě funguje u obojího, ale VTD je prostě lepší, protože prostě diferenciál je diferenciál...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22731
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od spm »

Tlačítko na vypnutí VDC tam nutně být nemusí... moje starší H6 ho má dodělávané, předpokládám, že ty starší 2.5ky s VDC ho mít také nebudou...

BTW testoval někdo, když už se to vyrábělo jak VTD, tak ATS, jestli je tam rozdíl v dynamice? Respektive jestli ta 2.5 s ATS bude živější, když tam nemá celý velký diferák, kterým točí nebo je to reálně šumák.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Blekota
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 60
Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Jochman

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od Blekota »

Aha, díky za info. Konečně je mi jasné, jak to je :)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49186
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od VDC »

Tlačítko na vypnutí VDC není u předfaceliftových H6. U 2.5 to bude jinak. HonzaCZ by to mohl vědět, jestli vybavenost VTD versus ATS se liší rokem nebo výbavou. Ale já myslím, že rokem. U H6 je vždy VTD.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Blekota
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 60
Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Jochman

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od Blekota »

Docela mne ale mrzí, že v případě automatovýho Forestra tedy můžu v podstatě koupit jako čundrácky auto Octavku I v tdi, trošku přizvednout a mám stejný pohon 4x4 přes haldex? :(
To už by pro Forestra moc argumentů nehovořilo, bo má sice pořádný šíbr, hezky vypadá a je individualista, ale zase kvalitou zpracovaní a jednoduchým tdi a servisními náklady podle mne vede škůdka. 8()
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49186
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od VDC »

No tak to určitě nesnese srovnání, protože jedničková oktávka má hloupý haldex, jakože opravdu hloupý, který reaguje až na prokluz. ATS není viskózní spojka, ale vícelamelová elektronicky řízená spojka, která vždy přenáší nějaký moment dozadu. Základní poměr je 90% na předek 10% na zadek a ten poměr se řízeně mění. Rozhodně nemusíš mít strach, že by ten pohon nefungoval. Jen jsem tě chtěl upozornit na všechny rozdíly.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Blekota
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 60
Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Jochman

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od Blekota »

Ajo, tak to jsem zaměnil pojmy. Ja myslel, že to ATC funguje taky jako japonsky haldex. Tak díky bohu, že v tom je subo lepší :)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49186
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od VDC »

Stačí se podívat, jaký psí kusy dělá s Forestrem Johyyy, který ATS má a je jasný, že to funguje. :-) Já jen chtěl, abys měl ucelené informace.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Blekota
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 60
Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Jochman

Re: Outback H6 2000-03

Příspěvek od Blekota »

A nemáte nějaký komplexni informace, čím se liší OTB I a II? Motoricky je to jasný, menší rozdíly v designu taky. Ale spíš je nějaký zásadní důvod, proč vzít novější model?
Výbavově mi přijdou celkem stejný (beru verzi 2.5)
V Říši se ted objevilo hodně těch OTB I s malým nájezdem (do 200 tkm), serviskou, hezky vypadajících za rozmuný ceny do 2000 EUR.
Pokud to auto není zrezlý, tak by mi o nějaký 3 roky starší a 5 kW slabší nevadilo.
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“