Outback H6 2000-03
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Nevíte někdo, co je zač na bazosi inzerovany pražský otb h6 za 55? Bohužel teď nevlozim odkaz. Auto vypadá celkem slušně. Večer se chystám tam zavolat.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Tak brněnský OTB II někdo bere za 65. Já to viděl spíš 55, takže si počkám na jiný.
Ale svezl jsem se dnes s normální Legacy 2.0R 2006 v automatu bi-fuel z Itošky a dost se mi to líbilo. Auto má přes 200 tkm a přesto velice pozitivní dojem. Nevim, proč by mělo být horší než koncern, co se interieru týka. Koroze tam taky nebyla. Těch 121 kW táhlo velice pěkně, naprosto by mi to stačilo. Mít to auto šíbr, asi o něm vážně uvažuju. Bohužel bez nebe nad hlavou už auto nekoupím, to by mne zase x let štvalo...
Ale svezl jsem se dnes s normální Legacy 2.0R 2006 v automatu bi-fuel z Itošky a dost se mi to líbilo. Auto má přes 200 tkm a přesto velice pozitivní dojem. Nevim, proč by mělo být horší než koncern, co se interieru týka. Koroze tam taky nebyla. Těch 121 kW táhlo velice pěkně, naprosto by mi to stačilo. Mít to auto šíbr, asi o něm vážně uvažuju. Bohužel bez nebe nad hlavou už auto nekoupím, to by mne zase x let štvalo...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22731
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback H6 2000-03
Tak tenhle model má už ten interiér celkem moderní, ale pravda je, že u toho předchozího to i na svou dobu celkem oldschoolový je Ale ta výška podvozku... na koncernu jsem v sobotu zase orval podvozek, při celkem normálním parkování podélně přes chodník. Ani mě nenapadlo, že by mohlo, ale mohlo - ta výška Outbacka je silně návyková
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
No, ještě je tu adept zo Slovenska
https://www.autobazar.eu/cz/subaru-outb ... 23362.html
faktury za servis vypadají, že je skoro vše zásadní hotovo - alespon mne to tak připadá. Jen ten plyn tam vrazit...
https://www.autobazar.eu/cz/subaru-outb ... 23362.html
faktury za servis vypadají, že je skoro vše zásadní hotovo - alespon mne to tak připadá. Jen ten plyn tam vrazit...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Tak podstatné je, že jsi v tom jel a že ti přijde dynamika přijatelná. To ti otevírá celkem širokej prostor něco sehnat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Jo, dokonce tak širokej, že už zase uvažuju i o Forestru SG Už totiž budu po neděli bez auta.
Klidně 2.0 v LPG s automatem, vzal bych to jako auto na výlety, na zimu,... a na parádu bych šel do starýho mercka piana nebo w124.
Klidně 2.0 v LPG s automatem, vzal bych to jako auto na výlety, na zimu,... a na parádu bych šel do starýho mercka piana nebo w124.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Jen poznámka k tomu automatu, respektive k systému pohonu. U té 2.5 motorizace v Outbacku BE/BH s AT, máš možnost najít 2 způsoby přenosu pohonu na zadní nápravu.
Buď je řešeno tzv. ATS - elektronicky řízenou lamelovou spojkou, takže nemá mezinápravový diferenciál, nebo může být vybaven tzv. VTD - mezinápravou a k tomu elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou, která řídí svornost mezinápravy. Tenhle systém pohonu má také H6. Je to nejsofistikovanější a nejlepší pohon všech kol, ve spojení s AT, co u Subaru vymysleli. U té 2,5 poznáš, jestli tenhle převod má, podle kontrolky VDC, případně tlačítka pro jeho vypnutí.
U Forestra je to vždy ATS.
Pohon samozřejmě funguje u obojího, ale VTD je prostě lepší, protože prostě diferenciál je diferenciál...
Buď je řešeno tzv. ATS - elektronicky řízenou lamelovou spojkou, takže nemá mezinápravový diferenciál, nebo může být vybaven tzv. VTD - mezinápravou a k tomu elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou, která řídí svornost mezinápravy. Tenhle systém pohonu má také H6. Je to nejsofistikovanější a nejlepší pohon všech kol, ve spojení s AT, co u Subaru vymysleli. U té 2,5 poznáš, jestli tenhle převod má, podle kontrolky VDC, případně tlačítka pro jeho vypnutí.
U Forestra je to vždy ATS.
Pohon samozřejmě funguje u obojího, ale VTD je prostě lepší, protože prostě diferenciál je diferenciál...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22731
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback H6 2000-03
Tlačítko na vypnutí VDC tam nutně být nemusí... moje starší H6 ho má dodělávané, předpokládám, že ty starší 2.5ky s VDC ho mít také nebudou...
BTW testoval někdo, když už se to vyrábělo jak VTD, tak ATS, jestli je tam rozdíl v dynamice? Respektive jestli ta 2.5 s ATS bude živější, když tam nemá celý velký diferák, kterým točí nebo je to reálně šumák.
BTW testoval někdo, když už se to vyrábělo jak VTD, tak ATS, jestli je tam rozdíl v dynamice? Respektive jestli ta 2.5 s ATS bude živější, když tam nemá celý velký diferák, kterým točí nebo je to reálně šumák.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Aha, díky za info. Konečně je mi jasné, jak to je
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Tlačítko na vypnutí VDC není u předfaceliftových H6. U 2.5 to bude jinak. HonzaCZ by to mohl vědět, jestli vybavenost VTD versus ATS se liší rokem nebo výbavou. Ale já myslím, že rokem. U H6 je vždy VTD.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Docela mne ale mrzí, že v případě automatovýho Forestra tedy můžu v podstatě koupit jako čundrácky auto Octavku I v tdi, trošku přizvednout a mám stejný pohon 4x4 přes haldex? :(
To už by pro Forestra moc argumentů nehovořilo, bo má sice pořádný šíbr, hezky vypadá a je individualista, ale zase kvalitou zpracovaní a jednoduchým tdi a servisními náklady podle mne vede škůdka.
To už by pro Forestra moc argumentů nehovořilo, bo má sice pořádný šíbr, hezky vypadá a je individualista, ale zase kvalitou zpracovaní a jednoduchým tdi a servisními náklady podle mne vede škůdka.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
No tak to určitě nesnese srovnání, protože jedničková oktávka má hloupý haldex, jakože opravdu hloupý, který reaguje až na prokluz. ATS není viskózní spojka, ale vícelamelová elektronicky řízená spojka, která vždy přenáší nějaký moment dozadu. Základní poměr je 90% na předek 10% na zadek a ten poměr se řízeně mění. Rozhodně nemusíš mít strach, že by ten pohon nefungoval. Jen jsem tě chtěl upozornit na všechny rozdíly.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Ajo, tak to jsem zaměnil pojmy. Ja myslel, že to ATC funguje taky jako japonsky haldex. Tak díky bohu, že v tom je subo lepší
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Stačí se podívat, jaký psí kusy dělá s Forestrem Johyyy, který ATS má a je jasný, že to funguje. Já jen chtěl, abys měl ucelené informace.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
A nemáte nějaký komplexni informace, čím se liší OTB I a II? Motoricky je to jasný, menší rozdíly v designu taky. Ale spíš je nějaký zásadní důvod, proč vzít novější model?
Výbavově mi přijdou celkem stejný (beru verzi 2.5)
V Říši se ted objevilo hodně těch OTB I s malým nájezdem (do 200 tkm), serviskou, hezky vypadajících za rozmuný ceny do 2000 EUR.
Pokud to auto není zrezlý, tak by mi o nějaký 3 roky starší a 5 kW slabší nevadilo.
Výbavově mi přijdou celkem stejný (beru verzi 2.5)
V Říši se ted objevilo hodně těch OTB I s malým nájezdem (do 200 tkm), serviskou, hezky vypadajících za rozmuný ceny do 2000 EUR.
Pokud to auto není zrezlý, tak by mi o nějaký 3 roky starší a 5 kW slabší nevadilo.