Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.

Jaké?

3.0R
5
83%
3.0R + LPG (flashlube)
0
Žádná hlasování
2.5i
0
Žádná hlasování
2.5i + LPG
1
17%
 
Celkem hlasů: 6

Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3177
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od dracekvo »

Ahoj,
na jaře plánuju koupi auta.

Můj nájezd je každej den do práce 2x25km. Včetně dalších cest je to 15 tis ročně.

Chtěl bych asi opět oťase po FL 2007-2009, podmínka je že ho chci ve stejné nebo lepší výbavě. AT převodovka, vyhřejvaný sedla, aut klima, tempomat, šíbr, rádio na MP3, kombi.
Potřebuji i tažné. Má tahle verze normálně 750kg nebržděnej? Současnej oťas má jen 500/1800kg a přitom starší lego my96co mám doma má normálně 750/1600kg.

Potěšilo by ve verzi bez kůže a kdyby mělo vyhřejvaný přední sklo (dělalo se vůbec u těhle ročníků?).

Největší nejasnost mám kolem motorizace. Srdce říká ber 3.0R a peněženka zase ber 2.5 LPG a mozek je tak nějak napůl, protože neví jestli se ta úspora 16 tis (jestli sem to dobře spočítal)za rok při provozu na LPG vyváží možné komplikace způsobené provozem na LPG. Ale přece jen 16 tis není tak málo. Za 5 let to bude 80 tisíc.
Zatím musím zaklepak sem nikdy problém s plynem neměl. A to mám už druhé auto a kupované vždy už přestavěné.
Docela by mě lákalo koupit 3.0R a nechat ho přestavět na LPG s flashlube, ale trošku se bojím. Někdo si to nemůže vynachválit a někomu se to pěkně vysypalo.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
nzg
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 521
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha 5 + Susice

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od nzg »

Co vim, tak vyhrivane sklo nemelo zadne Subaru, maximalne vyhrivane plosky pod steraci.
Vetsina 3.0R se delala v kuzi, jen posledni rok byla nejaka socka edice v latce. Ale kuze mi prijde super, cisti se snaz nez latka.
LPG bych do 3.0R nedaval...
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od u-geen »

Mam 2.5MT a podobnej najezd jako ty, benzin. A jsem rel. spokojenej, byt jsme toho cekal od novejsiho auta nejak vic. Kazdopadne uz zacni koukat, sehnat neco ve slusny vybave, nedejboze v nejaky nakombinovany, je u techto auto trochu orisek, ja na svuj kus cekal dlouho.
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3177
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od dracekvo »

A v čem si konkrétně čekal víc?
Já sem z tím MY99 spokojenej. Jediné co mě štve, že nemá MP3 a převodovka trošku kope a je to 4 kvalt. Přece jen ten převodovej rozdíl mezi trojkou a čtyřkou je velkej. Od AT5 čekám takové plynulejší řazení (aspoň doufám).
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
nzg
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 521
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha 5 + Susice

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od nzg »

dracekvo píše:A v čem si konkrétně čekal víc?
Já sem z tím MY99 spokojenej. Jediné co mě štve, že nemá MP3 a převodovka trošku kope a je to 4 kvalt. Přece jen ten převodovej rozdíl mezi trojkou a čtyřkou je velkej. Od AT5 čekám takové plynulejší řazení (aspoň doufám).
No, pokud chces petikvalt, tak budes muset brat 3.0R
Ctyrvalce maji v teto generaci porad 4 rychlosti :-) A proto jedou pomalu a zerou stejne jako sestivalec.
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3177
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od dracekvo »

Aha, já nějak žil v domění, že o generací novější má už 5 kvaltů. No tak to nemá cenu abych to kupoval, tím je celé téma vyřešené. Buď si koupím 3,0R, nebo zůstanu u současného auta :D
A co ročníky 2009 a novější? Není už to moc ošizené úsporama a domršené různejma EU normama?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od u-geen »

tak nejak obecne - ale to bude tim, ze jsem si to auto hodne pral... vetsi kvalitu interieru (nestalo se, je to imho hosi), min koroze (byt to je spis problem toho myho kusu), min problemu (loziska na 95tkm, vazne? atd.)... ale jo, jinak to jezdi, jezdi se mi s tim asi lip nez s Legem (neni to subjektivne takova almara diky splyvavy zadi), spotreba na delsi trasy bude asi taky lepsi. A furt to vypada pekne, ma to bezramovky a tak :)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od spm »

Podle mě ta spotřeba 2.5 vs 3.0 byla prakticky stejná vždycky, i u starých modelů, kde byly 4 kvalty pro obě motorizace... Proto jsem nakonec u té H6 i skončil - žere to stejně, ale nemá to rozvodový řemen a dvouhmotností setrvačník (proti MT...)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3177
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od dracekvo »

Něco takovýho bych si představoval. Ale když vidím tu přední masku a ty pedály, tak je mi jasný, že to měl v rukou nějakej tuznil.

https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od spm »

Mám pocit, že zrovna tenhle tu už v jednom threadu někde probíhal... na tuznění jsem měl stejný názor, ale jsou tu i jiný, kterým se zase tyhle úpravy líbí :)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od u-geen »

.. a pritom je oboje origo prislusenstvi :) ja to mam vytuzeny vic
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3177
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od dracekvo »

No, jenže kdo ví kdo to měl a jak s tím zacházel. Nevím, ale jak na nějakém autě vidím nějakou koncovku, alu pedály tak bych si ho raději nikdy nekoupil :) I když tenhle je hezkej a má pěknou výbavu, to jako jo.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od u-geen »

no vetsinou lidi, co si auta upravuji, k nim nemaji vztah jako k beznymu spotrebaku... ale kazdej to vidi asi jinak
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od spm »

no, to asi nemaji, nicmene kutilstvi u nas bohuzel stale neni trestne, takze mnohdy tyhle dobre minene upravy napachaji vice skody, nez lopata na sluzebnim aute. nechci rict, ze je to pripad tohohle auta, ale treba tahle maska s nalepenym kridlem na octavii na 99% indikuje to, ze to majitel vocipoval tak, ze to trha asfalt a jezdi s tim jak kdyby mel supersport...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od pufko »

2.5i vs 3.0i žral rovanko možno v staršej generácii (netuším), ale v tej novšej je určite rozdiel a nie len nejakého pol litra že prižmúrim oko s tým že to je zanedbatelné. By som s kludom povedal že aj dva litre navrch pri H6.
Za dalšie je rozdiel v cene servisu, skoro každé auto sa dočká patálií s emisiami a u 3.0i je všetko 2x. Dve predne lambdy + dve zadné lambdy + 2x KAT
Má to síce reťazový rozvod, ale prdnuté tesnenie pod hlavou nie je nič výnimočné. Na 2.5i síce tiež lubia slziť, ale konštrukčne je to bez debaty primitívnejší motor. V prípade nastavovanie ventilových vôli si človek u 2.5i vystačí z 10 očkovým klúčom, u 3.0i treba nakúpiť hrnčekové zdvihátka a u sacích ventilov sú to našťastie len podložky. To jednak predlžuje dobu opravy a dosť navyšuje cenu

H6 by som odporučil iba človeku čo je ako sa povie "zahojený" po finančnej stránke, alebo si nemá problém robiť údržbu motora sám. Ak to má byť na LPG tak tým duplom by som volil 2.5i
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“