Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.

Jaké?

3.0R
5
83%
3.0R + LPG (flashlube)
0
Žádná hlasování
2.5i
0
Žádná hlasování
2.5i + LPG
1
17%
 
Celkem hlasů: 6

Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od VDC »

Sedačky jsou myslím to poslední, kvůli čemu by bylo nutné měnit auto. Mě štvaly kožený v H6, tak jsem od Vrťase přivezl látkový, z auta, který mělo najeto 120 000. Jsou jako nový, sedí se v nich parádně.
4EAT sice není výkřik moderní techniky, ale funguje spolehlivě. Kvůli jednomu kvaltu v převodovce navíc bych teda auto neměnil. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1128
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od pufko »

Dôvod prečo meniť nemusí byť v sedačkách a ani v počte kvaltov AT. Auto má raz určitú hodnotu a jednoducho príde doba, kedy sa prestáva oplatiť servisovať staré auto a radšej sa kúpi novšie.
Lebo mať auto čo má hodnotu 50-60000Kč a vraziť do servisu 20000Kč lebo treba rozvody, tlmiče, výfuk, brzdy, pneumatiky, nejaké ložisko kolesa, lebo trebárs tak isto slzia tesnenia pod hlavami...

Človek to radšej predá a kúpi si mladšie a tú sumu na údržbu radšej praskne do auta čo má hodnotu 150000Kč, lebo cena dielov na tie autá je +- rovnaká či to je ročník 2000, alebo 2006
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3175
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Náhrada za Oťase 99 2.5 AT LPG

Příspěvek od dracekvo »

Tak já se rozhodl, že když novějšígenerace má furt 4AT, tak nemá cenu měnit auto jen kvůli tomu abych měl pár kW navíc a rádio na MP3. 3.0R mě taky nějak opustilo, když sem po půl roce kouknul kolik stojí benzín. Ono jezdit za 1,5,- na km nebo za 3 je docela rozdíl.
Dolejvám 2l do výměny, což je v rámci subaru motorů docela dobrý. Před půl rokem sem kupoval novou nádrž na LPG. Ještě zkusím dát průlplach převodovce jestli se trošku neumravní to občasný kopnutí z dvojky na trojku.
Ve svým mám sedačky z nějaký drásaný kůže a přídou mi v pohodě. Ale dostal sem k tomu i komplet koženej interiér. Ten mi leží na půdě, nechce se mi s tím měnit :D
Nevím, já to zase beru jinak. Pokud to auto slouží, tak proč do něj 30 tis nevrazit a neušetřit 150tis co bych jinak musel dát za nový auto. Navíc člověk už ví co od toho svého čekat. Koupí "novýho" jetýho auta se může stát že potřebnej servis nezaplácne ani 50 tis. A ještě mi příde že čím novější auto, tím víc elektroniky a ekologickejch udělátek s kterejma jsou čím dál větší problémy.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“