Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Odpovědět
Moik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: stř úno 17, 2016 6:45 pm

Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od Moik »

No tak o koupi Legacy 2010 2.0D najeto 160tis. jsem si tu už něco načetl. Auto působí výborně, ale nechám si poradit, jeden 2.0D na záruku v 90tis. km se u nás už měnil.

Nemáte někdo zkušenost, jaká je Legacy na LPG z fabriky s tímto přiškrceným motorem 2.0R?
Teoreticky každá Mazda 6 má 2.0i bez turba a jezdí to dobře, je tento motor dostatečný i pro Legacku? Jsem spíš svižnější řidič, nevadí mi si podřadit, ale když předjíždím, chci, aby to trochu jelo.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od VDC »

Tvůj dotaz jsem přesunul do příslušného tématu "vybírám auto".

Každám Mazda6 je jen dvoukolka, zatímco každé Legacy s manuálem je čtyřkolka. Už jen z tohoto důvodu, že motor roztáčí místo jednoho diferenciálu 3 a k tomu příslušné poloosy a kola, tak to bude línější. Navíc charakteristika boxeru je prostě jiná, než charakteristika řadového agregátu. Boxer má vysoko položený kroutící moment, z čehož plyne, že při přesednutí ze stejné kubatury motoru to pocitově prostě tolik nejede. A když to má jet, musí se motor roztočit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
mysiaq
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 227
Registrován: ned črc 13, 2014 1:27 pm
Jméno a příjmení: Michal Kleban
Bydliště: Bardejov

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od mysiaq »

Ja mam 121kw legacy, a ked chces sviznejsiu jazdu odporucam H6... 2.0 je dobra na jazdenie na pohodu... osobne by som uz šiel do H6
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od Subaru70 »

..už tu zaznělo někde v jiným vlákně, že Thálie na rozjezdu byla rychlejší než Legacy...nicméně pokud jezdíš svižněji, tak by asi byla fakt lepší volba H6..na pohodu ti ale ten motor bude stačit.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
VeTeV
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 155
Registrován: pát led 15, 2016 7:51 pm

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od VeTeV »

Mě ta 2.0 121kw potvora stačí, věk kdy jsem pospíchal a kravil jsou už pryč. Nicméně motor je to tocivej...

Odesláno z mého NX503A pomocí Tapatalk
Moik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: stř úno 17, 2016 6:45 pm

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od Moik »

Hnm s tou Thalii...toho jsem se obaval... tezky a 4x4. Mozna ta 2.5i h4. Zitra to potestuju a dam vedet.
mysiaq
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 227
Registrován: ned črc 13, 2014 1:27 pm
Jméno a příjmení: Michal Kleban
Bydliště: Bardejov

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od mysiaq »

Tak ta 2.5 je na tom vykonovo rovnako akurat ma trochu vyšší krutiaci moment... ale zase az tak dramaticky rozdiel to oproti 2.0 nebude... kazdopadne treba vyskusat, mozno ti to bude stacit... ono sa ten motor velmi rad vytaca a zabava zacina az od 4000 otacok...
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od draconis »

VDC píše:Každám Mazda6 je jen dvoukolka
Sorry za tak trochu OT, ale nedělaly se i starší Mazdy 6 v provedení 4x4 u verze MPS? Novější už možná i nejen v MPS...?
Moik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: stř úno 17, 2016 6:45 pm

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od Moik »

Ja jsem si to nakonec ani nevyzkoušel. Prodali mi ho před nosem. ..

Odesláno z mého SM-N7505 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od VDC »

Petře to možná jo, to nevim. Myslel jsem běžnou Mazdu 6. V Japonsku skoro všechno existuje i jako čtyřkolka. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6133
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od ladis77 »

ja myslim ze stara mp6 byla 4x4 a tedka ta nova se da taky koupit ve 4kole
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od romull »

Starší 6 MPS se dělala jako 4x4 a měla i parádní motor 2,3 191 kW. Ty nové už jsou jako 4x4 jen v dechtu.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Zdeny
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 471
Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od Zdeny »

mysiaq píše:Tak ta 2.5 je na tom vykonovo rovnako akurat ma trochu vyšší krutiaci moment... ale zase az tak dramaticky rozdiel to oproti 2.0 nebude... kazdopadne treba vyskusat, mozno ti to bude stacit... ono sa ten motor velmi rad vytaca a zabava zacina az od 4000 otacok...
Rozdíl tam je a je docela markantní. Kdybych neměl oba motory doma, nepíšu o tom. Outback se 123kW proti 2,0R 121kW jede výrazně lépe od nižších otáček, daleko lépe se točí a žere zcela stejně. Mluvím o manuál-manuál. Navíc Outback 2012 je výrazně těžší, než Legacy 2006.
Zdeny
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 471
Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček

Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW

Příspěvek od Zdeny »

romull píše:Starší 6 MPS se dělala jako 4x4 a měla i parádní motor 2,3 191 kW. Ty nové už jsou jako 4x4 jen v dechtu.
Měl jsem Mazdu 3 MPS, takže stejný motor, ale FWD se samosvorem. Motor to byl parádní. POkud ti nevadila spotřeba ::-DD: ::-DD: ::-DD: Na klídek za 8 to jelo, ale stačilo parkát dupnout na plyn, že se na trojku protočil předek a bylo tam hned 15 ::-DD: Ale býval jsem jedním z nejrychlejších na silnici. Holt akcelerace turbo motoru se 191kW ...a lehký auto. Dnes lituji, že jsem j prodal.
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“