Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
No tak o koupi Legacy 2010 2.0D najeto 160tis. jsem si tu už něco načetl. Auto působí výborně, ale nechám si poradit, jeden 2.0D na záruku v 90tis. km se u nás už měnil.
Nemáte někdo zkušenost, jaká je Legacy na LPG z fabriky s tímto přiškrceným motorem 2.0R?
Teoreticky každá Mazda 6 má 2.0i bez turba a jezdí to dobře, je tento motor dostatečný i pro Legacku? Jsem spíš svižnější řidič, nevadí mi si podřadit, ale když předjíždím, chci, aby to trochu jelo.
Nemáte někdo zkušenost, jaká je Legacy na LPG z fabriky s tímto přiškrceným motorem 2.0R?
Teoreticky každá Mazda 6 má 2.0i bez turba a jezdí to dobře, je tento motor dostatečný i pro Legacku? Jsem spíš svižnější řidič, nevadí mi si podřadit, ale když předjíždím, chci, aby to trochu jelo.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Tvůj dotaz jsem přesunul do příslušného tématu "vybírám auto".
Každám Mazda6 je jen dvoukolka, zatímco každé Legacy s manuálem je čtyřkolka. Už jen z tohoto důvodu, že motor roztáčí místo jednoho diferenciálu 3 a k tomu příslušné poloosy a kola, tak to bude línější. Navíc charakteristika boxeru je prostě jiná, než charakteristika řadového agregátu. Boxer má vysoko položený kroutící moment, z čehož plyne, že při přesednutí ze stejné kubatury motoru to pocitově prostě tolik nejede. A když to má jet, musí se motor roztočit.
Každám Mazda6 je jen dvoukolka, zatímco každé Legacy s manuálem je čtyřkolka. Už jen z tohoto důvodu, že motor roztáčí místo jednoho diferenciálu 3 a k tomu příslušné poloosy a kola, tak to bude línější. Navíc charakteristika boxeru je prostě jiná, než charakteristika řadového agregátu. Boxer má vysoko položený kroutící moment, z čehož plyne, že při přesednutí ze stejné kubatury motoru to pocitově prostě tolik nejede. A když to má jet, musí se motor roztočit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned črc 13, 2014 1:27 pm
- Jméno a příjmení: Michal Kleban
- Bydliště: Bardejov
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Ja mam 121kw legacy, a ked chces sviznejsiu jazdu odporucam H6... 2.0 je dobra na jazdenie na pohodu... osobne by som uz šiel do H6
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
..už tu zaznělo někde v jiným vlákně, že Thálie na rozjezdu byla rychlejší než Legacy...nicméně pokud jezdíš svižněji, tak by asi byla fakt lepší volba H6..na pohodu ti ale ten motor bude stačit.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Mě ta 2.0 121kw potvora stačí, věk kdy jsem pospíchal a kravil jsou už pryč. Nicméně motor je to tocivej...
Odesláno z mého NX503A pomocí Tapatalk
Odesláno z mého NX503A pomocí Tapatalk
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Hnm s tou Thalii...toho jsem se obaval... tezky a 4x4. Mozna ta 2.5i h4. Zitra to potestuju a dam vedet.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned črc 13, 2014 1:27 pm
- Jméno a příjmení: Michal Kleban
- Bydliště: Bardejov
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Tak ta 2.5 je na tom vykonovo rovnako akurat ma trochu vyšší krutiaci moment... ale zase az tak dramaticky rozdiel to oproti 2.0 nebude... kazdopadne treba vyskusat, mozno ti to bude stacit... ono sa ten motor velmi rad vytaca a zabava zacina az od 4000 otacok...
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Sorry za tak trochu OT, ale nedělaly se i starší Mazdy 6 v provedení 4x4 u verze MPS? Novější už možná i nejen v MPS...?VDC píše:Každám Mazda6 je jen dvoukolka
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Ja jsem si to nakonec ani nevyzkoušel. Prodali mi ho před nosem. ..
Odesláno z mého SM-N7505 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N7505 pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Petře to možná jo, to nevim. Myslel jsem běžnou Mazdu 6. V Japonsku skoro všechno existuje i jako čtyřkolka.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
ja myslim ze stara mp6 byla 4x4 a tedka ta nova se da taky koupit ve 4kole
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Starší 6 MPS se dělala jako 4x4 a měla i parádní motor 2,3 191 kW. Ty nové už jsou jako 4x4 jen v dechtu.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Rozdíl tam je a je docela markantní. Kdybych neměl oba motory doma, nepíšu o tom. Outback se 123kW proti 2,0R 121kW jede výrazně lépe od nižších otáček, daleko lépe se točí a žere zcela stejně. Mluvím o manuál-manuál. Navíc Outback 2012 je výrazně těžší, než Legacy 2006.mysiaq píše:Tak ta 2.5 je na tom vykonovo rovnako akurat ma trochu vyšší krutiaci moment... ale zase az tak dramaticky rozdiel to oproti 2.0 nebude... kazdopadne treba vyskusat, mozno ti to bude stacit... ono sa ten motor velmi rad vytaca a zabava zacina az od 4000 otacok...
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Legacy Sport 2.0R Bifuel 110kW
Měl jsem Mazdu 3 MPS, takže stejný motor, ale FWD se samosvorem. Motor to byl parádní. POkud ti nevadila spotřeba ::-DD: ::-DD: ::-DD: Na klídek za 8 to jelo, ale stačilo parkát dupnout na plyn, že se na trojku protočil předek a bylo tam hned 15 ::-DD: Ale býval jsem jedním z nejrychlejších na silnici. Holt akcelerace turbo motoru se 191kW ...a lehký auto. Dnes lituji, že jsem j prodal.romull píše:Starší 6 MPS se dělala jako 4x4 a měla i parádní motor 2,3 191 kW. Ty nové už jsou jako 4x4 jen v dechtu.