Outback 2011

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
RdF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: úte led 12, 2016 2:06 pm
Jméno a příjmení: Jarek B
Bydliště: Ostrava

Outback 2011

Příspěvek od RdF »

Dobry den, uz hodinu projizdim toto forum a hledam informace k dieselu v outbacku modelova rada myslim 09-15?premyslim nad koupi tohoto auta, ale urcite nechci davat meloun za nove a dival jsem se, na outbacky okolo roku 2012. Je tady spousty nazoru k tem starsim modelum a rad bych se zeptal na nejake strucne informace zda jit do starsiho outbacka nebo ne a pripadne jake se muzou vyskytnout nejcastejsi "zavaznejsi vady" ..nerad bych dal 400tis za auto, ktere po pul roce vyhodim. A pripadne jsou nejake nevyhody automatu??a jak je to s zivotnosti a servisem automatu?predem dekuji vsem za radu a omlouvam se, jestli jsem tyto informace jiz prehledl
Subaru Outback 2.0D 2011
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 2011

Příspěvek od quickly »

RdF: vítel u nás na klubu :pr: . Starší otíci MY09 - MY12 mohou být dost problémové. Ojetý dehtový otík je dost velká ruleta, je lepší, pokud má měněný polomotor. Automat u dehtu (CVT) je podobný, jako u ostatních :subaru: . Dehtový automat má vyšší spotřebu od manuálu, protože drží vyšší otáčky kvůli DPFku. Kolik kilometrů najezdíš ? Dehet (diesel)se vyplatí jen při větším nájezdu.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 2011

Příspěvek od quickly »

Přesunul jsem téma do "Kupuji / vybírám"
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Outback 2011

Příspěvek od Subaru70 »

Naftu až od 2012..starší ročník je s rizikem na polomotoru. Pokud nemáš extra nájezd, tak raději benzín, ale jak píše Quickly, rozhodující je nájezd a také skladba cest, kterou budeš mít..Já mám Forestera v dieselu r.v. 2013 a vše v pohodě.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Outback 2011

Příspěvek od cerv »

A jestli chceš naftu,tak o spolehliivost cvt se v cenový úrovni 400t.kc bát nemusíš,jelikož to nesezenes,az novější a tím pádem i za víc budou v této kombinaci....
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Outback 2011

Příspěvek od Subaru70 »

..přesně tak, CVT se do nafty dávali až tuším 2014-15 a takový auta jsou skoro nový takže stojej raketu...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 2011

Příspěvek od quickly »

Podle mne CVT u dehtového otíka je od MY12 (recenze z roku 2011)
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Outback 2011

Příspěvek od Subaru4ever »

Ne ne, BD+CVT přišlo do OTB až s faceliftem v roce 2014, tedy ke konci modelového života :850:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 2011

Příspěvek od quickly »

Omlouvám se :690: , až od MY14 (rok 2013 - recenze dehet+CVT)
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
RdF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: úte led 12, 2016 2:06 pm
Jméno a příjmení: Jarek B
Bydliště: Ostrava

Re: Outback 2011

Příspěvek od RdF »

no ja mam rocni najezd cca 50tisic, takze proto jsem sel do nafty :/ jezdim s tim hodne a koupil jsem outback se 120tisici najeto r. 11. v subaru mi rikali ze davaji kulanci 200tisic nebo 6 let, tak mam rok na to odrovnat ho :D pripadne nemate nekoho znameho v subaru co mi domluvil predcasne vymenu na ucet subaru? :D
Subaru Outback 2.0D 2011
gazi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 174
Registrován: stř úno 25, 2015 10:17 pm

Re: Outback 2011

Příspěvek od gazi »

Já mám naftového Outbacka MY2012. Kupovaný před 4 lety jako nový. Průměrný roční nájezd 25 tisíc, pravidelně servisovaný. Nemůžu si vůbec na nic stěžovat. Otík rozchodil, vlastně rozjezdil, i moji nepozornost, když se mi podařilo do nádrže natankovat 15 litrů verva benzínu :713: :839:
Subaru Outback 2.0D, r.v. 2011 MY2012
Zdeny
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 471
Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček

Re: Outback 2011

Příspěvek od Zdeny »

Mimo soutěž: mám 2,5i 2011/12 a manuál. jezdím za <7/100. Má smysl řešit problémovou naftu? Proti mému legacy 2,0R o víc než litr menší spotřeba. zajímavé. Nafta bude jezdit za 6, tohle jezdí za 7. Ale o kupu starostí méně. To by byla moje cesta. Jinak sorry za offo topic.
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Outback 2011

Příspěvek od suubaru »

Zdeny, a jak se ti jezdi s outbackem? Spokojenost?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
nicename
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 55
Registrován: ned kvě 15, 2016 1:35 pm
Jméno a příjmení: Martin
Bydliště: Považie

Re: Outback 2011

Příspěvek od nicename »

Ahoj prave som pozeral spotrebu a na 5000km v prevazne mestskej doprave s 3.6l outbackom mam prevazne 8.5l ..
Po dialnici z domu -praha a spat co je cca 700km mi to hadzalo 7.4l samozrejme ziadne zavody ani po meste.. po dovolenke budeme zas o cosi mudrejsi..

Pri vybere som dehtak vobec neriesil a najviac som pozeral 2.5 l kedze 3.6 neboli vobec medzi jazdenkami v nejakej cene ktoru som bol ochotny zaplatit..

Tak ako pise zdeny ze ma nizsiu spotrebu na 2.5 ako na 2.0l proste obsah neod*bes..

Idealna jazdenka benzin s velkym obsahom a manual aj ked 3.6 v manuale bohuzial nenajdes, budes musiet spravit kompromis
get OUT of my BACK!
Zdeny
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 471
Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček

Re: Outback 2011

Příspěvek od Zdeny »

suubaru píše:Zdeny, a jak se ti jezdi s outbackem? Spokojenost?
Upřímně - čekla jsem víc. Ale to asi proto, že jsem 6 let jezdil s Legacy. Po 6 letech mohu zodpovědně prophlásit, že tohle auto se prostě povedlo a jeho koupě byla prostě ta pravá volba. Dodnes mě jízda s ním baví a navzdory tomu, že papírový ýkon 121kW není bůhví co, protož leží kdesi v nadpozemských výšináh, tak se s ním dá jezdit tak, že člověk má z jízdy požitek. Auto poslouchá.
Naproti tomu Outback je díky elektrickému servu velmi silně přeposilovaný, takže za jízdy člověk stále podvědomně koriguje dráhu jízdy. U Legacy to je příjemnější. U outbacku musí člověk dávat opravdu pozor a nečumět kde co lítá, jinak jsi hned v protisměru. Řízení je horší. Díky velikosti auta (proti Legacy je to macek) se cítíš jaski odtažitě od toho, co se dějě pod tebou. Zatímco u Legacy jsi souzněl s uatem, v Outbacku můžeš jet "hlava nehlava". Je mu jedjo, jestli jedeš po perfektním koberci, nebo vytlučené cestě. Podovzek Outbacku dosti značně dokáže odfiltrovat dění od kol. Ouback je houpavější než Legacy, jak podél, tak napříč (naštěstí v zatáčkách nemusí člověk vyvažovat, jako na plachetnici). Zásadní rozdíl vidím v motoru. Ač papírově shodný výkon a o málo vyšší k.m., tak objem je prostě silně znát. Motor v 2,5 jde lépe za plynem a asi i díky 6° převodovce Outback poskytuje lepší akceleraci navzodry vyšší váze. Paradoxně spotřeba je výrazně nižší, než u 2,0R. Jen postřeh zrovna ze včerejška - narychlo jsem vezl tátovi kyblík višní ze Šumperka do Hlinska. Spotřeba 6,4 ve dvou lidech, jízda tempomat a tachometrových 100-110km/h. Tady jezdí Legacy za 7,6.
Zpracován není špatné, ovšem legacy je prostě jiná liga. Na Outbacku je vidět, kde se šetřilo. Bohužel ač nerad, musím to uznat. STačí se podívat do motorového prostoru a je to jasné. Šetřilo se i na optických detailech - starý outback měl dvě koncovky výfuku a tomu auto to sedělo. Tento Outback je "bezvýfukový" a není to po optické stránce zcela ono. Ač má kameru, chybí čidla - tutuo kombinaci mám na Infiniti a nemohu si to vynachválit. Čidla už jsem dodělal.
Jako celek Outback této generace není vůbec špatné auto, ale těžko konkuruje svému předchůdci, který nasadil laťku fakt hodně vysoko. Například jeden detail: naše legacy má najeto 230.000km. Sedačka je ve stavu nové nebo velmmi zánovní. Outback má prosezenou bočnici a má nájezd asi 82.000km. Lak na Legacy je po 10 letech vynikající. Bojím se, že na Outbacku tak vypadat nebude. Některé indicie tu již jsou.
Ovšem srovnáme li Outback s Oktávkou či Mondeem, mám dojem, že si svoji ceu zaslouží. Na dlouhé cesty je to velmi příjmené auto netrpím v něm bolestí zad, jako když musím jet s naší služební oktávkou III (r.v. 2016).

Ad spotřeba, co tu píše kolega s 3,6. POkud jezdí oravdu za to, co uvádí (tedy kolem 8,5/100), nemá smysl se bát benzínového motoru. Já mám trvale pod 7/100 s 2,5i a pokud má 3,6 dejme tomu do 9/100, je toparáda - pokdu člověk nenajede extrémní kilomtry za rok, tak s tím benzínem bude spokojen a úspora na naftě je zase vyvážená daleko menšími starostmi, "kdyby něco".
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“