Outback 2011
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: úte led 12, 2016 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Jarek B
- Bydliště: Ostrava
Outback 2011
Dobry den, uz hodinu projizdim toto forum a hledam informace k dieselu v outbacku modelova rada myslim 09-15?premyslim nad koupi tohoto auta, ale urcite nechci davat meloun za nove a dival jsem se, na outbacky okolo roku 2012. Je tady spousty nazoru k tem starsim modelum a rad bych se zeptal na nejake strucne informace zda jit do starsiho outbacka nebo ne a pripadne jake se muzou vyskytnout nejcastejsi "zavaznejsi vady" ..nerad bych dal 400tis za auto, ktere po pul roce vyhodim. A pripadne jsou nejake nevyhody automatu??a jak je to s zivotnosti a servisem automatu?predem dekuji vsem za radu a omlouvam se, jestli jsem tyto informace jiz prehledl
Subaru Outback 2.0D 2011
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16114
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2011
RdF: vítel u nás na klubu :pr: . Starší otíci MY09 - MY12 mohou být dost problémové. Ojetý dehtový otík je dost velká ruleta, je lepší, pokud má měněný polomotor. Automat u dehtu (CVT) je podobný, jako u ostatních :subaru: . Dehtový automat má vyšší spotřebu od manuálu, protože drží vyšší otáčky kvůli DPFku. Kolik kilometrů najezdíš ? Dehet (diesel)se vyplatí jen při větším nájezdu.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16114
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2011
Přesunul jsem téma do "Kupuji / vybírám"
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Outback 2011
Naftu až od 2012..starší ročník je s rizikem na polomotoru. Pokud nemáš extra nájezd, tak raději benzín, ale jak píše Quickly, rozhodující je nájezd a také skladba cest, kterou budeš mít..Já mám Forestera v dieselu r.v. 2013 a vše v pohodě.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Outback 2011
A jestli chceš naftu,tak o spolehliivost cvt se v cenový úrovni 400t.kc bát nemusíš,jelikož to nesezenes,az novější a tím pádem i za víc budou v této kombinaci....
Re: Outback 2011
..přesně tak, CVT se do nafty dávali až tuším 2014-15 a takový auta jsou skoro nový takže stojej raketu...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16114
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2011
Podle mne CVT u dehtového otíka je od MY12 (recenze z roku 2011)
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2494
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Outback 2011
Ne ne, BD+CVT přišlo do OTB až s faceliftem v roce 2014, tedy ke konci modelového života :850:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16114
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2011
Omlouvám se :690: , až od MY14 (rok 2013 - recenze dehet+CVT)
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: úte led 12, 2016 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Jarek B
- Bydliště: Ostrava
Re: Outback 2011
no ja mam rocni najezd cca 50tisic, takze proto jsem sel do nafty :/ jezdim s tim hodne a koupil jsem outback se 120tisici najeto r. 11. v subaru mi rikali ze davaji kulanci 200tisic nebo 6 let, tak mam rok na to odrovnat ho :D pripadne nemate nekoho znameho v subaru co mi domluvil predcasne vymenu na ucet subaru? :D
Subaru Outback 2.0D 2011
Re: Outback 2011
Já mám naftového Outbacka MY2012. Kupovaný před 4 lety jako nový. Průměrný roční nájezd 25 tisíc, pravidelně servisovaný. Nemůžu si vůbec na nic stěžovat. Otík rozchodil, vlastně rozjezdil, i moji nepozornost, když se mi podařilo do nádrže natankovat 15 litrů verva benzínu :713: :839:
Subaru Outback 2.0D, r.v. 2011 MY2012
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Outback 2011
Mimo soutěž: mám 2,5i 2011/12 a manuál. jezdím za <7/100. Má smysl řešit problémovou naftu? Proti mému legacy 2,0R o víc než litr menší spotřeba. zajímavé. Nafta bude jezdit za 6, tohle jezdí za 7. Ale o kupu starostí méně. To by byla moje cesta. Jinak sorry za offo topic.
Re: Outback 2011
Zdeny, a jak se ti jezdi s outbackem? Spokojenost?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 55
- Registrován: ned kvě 15, 2016 1:35 pm
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Považie
Re: Outback 2011
Ahoj prave som pozeral spotrebu a na 5000km v prevazne mestskej doprave s 3.6l outbackom mam prevazne 8.5l ..
Po dialnici z domu -praha a spat co je cca 700km mi to hadzalo 7.4l samozrejme ziadne zavody ani po meste.. po dovolenke budeme zas o cosi mudrejsi..
Pri vybere som dehtak vobec neriesil a najviac som pozeral 2.5 l kedze 3.6 neboli vobec medzi jazdenkami v nejakej cene ktoru som bol ochotny zaplatit..
Tak ako pise zdeny ze ma nizsiu spotrebu na 2.5 ako na 2.0l proste obsah neod*bes..
Idealna jazdenka benzin s velkym obsahom a manual aj ked 3.6 v manuale bohuzial nenajdes, budes musiet spravit kompromis
Po dialnici z domu -praha a spat co je cca 700km mi to hadzalo 7.4l samozrejme ziadne zavody ani po meste.. po dovolenke budeme zas o cosi mudrejsi..
Pri vybere som dehtak vobec neriesil a najviac som pozeral 2.5 l kedze 3.6 neboli vobec medzi jazdenkami v nejakej cene ktoru som bol ochotny zaplatit..
Tak ako pise zdeny ze ma nizsiu spotrebu na 2.5 ako na 2.0l proste obsah neod*bes..
Idealna jazdenka benzin s velkym obsahom a manual aj ked 3.6 v manuale bohuzial nenajdes, budes musiet spravit kompromis
get OUT of my BACK!
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Outback 2011
Upřímně - čekla jsem víc. Ale to asi proto, že jsem 6 let jezdil s Legacy. Po 6 letech mohu zodpovědně prophlásit, že tohle auto se prostě povedlo a jeho koupě byla prostě ta pravá volba. Dodnes mě jízda s ním baví a navzdory tomu, že papírový ýkon 121kW není bůhví co, protož leží kdesi v nadpozemských výšináh, tak se s ním dá jezdit tak, že člověk má z jízdy požitek. Auto poslouchá.suubaru píše:Zdeny, a jak se ti jezdi s outbackem? Spokojenost?
Naproti tomu Outback je díky elektrickému servu velmi silně přeposilovaný, takže za jízdy člověk stále podvědomně koriguje dráhu jízdy. U Legacy to je příjemnější. U outbacku musí člověk dávat opravdu pozor a nečumět kde co lítá, jinak jsi hned v protisměru. Řízení je horší. Díky velikosti auta (proti Legacy je to macek) se cítíš jaski odtažitě od toho, co se dějě pod tebou. Zatímco u Legacy jsi souzněl s uatem, v Outbacku můžeš jet "hlava nehlava". Je mu jedjo, jestli jedeš po perfektním koberci, nebo vytlučené cestě. Podovzek Outbacku dosti značně dokáže odfiltrovat dění od kol. Ouback je houpavější než Legacy, jak podél, tak napříč (naštěstí v zatáčkách nemusí člověk vyvažovat, jako na plachetnici). Zásadní rozdíl vidím v motoru. Ač papírově shodný výkon a o málo vyšší k.m., tak objem je prostě silně znát. Motor v 2,5 jde lépe za plynem a asi i díky 6° převodovce Outback poskytuje lepší akceleraci navzodry vyšší váze. Paradoxně spotřeba je výrazně nižší, než u 2,0R. Jen postřeh zrovna ze včerejška - narychlo jsem vezl tátovi kyblík višní ze Šumperka do Hlinska. Spotřeba 6,4 ve dvou lidech, jízda tempomat a tachometrových 100-110km/h. Tady jezdí Legacy za 7,6.
Zpracován není špatné, ovšem legacy je prostě jiná liga. Na Outbacku je vidět, kde se šetřilo. Bohužel ač nerad, musím to uznat. STačí se podívat do motorového prostoru a je to jasné. Šetřilo se i na optických detailech - starý outback měl dvě koncovky výfuku a tomu auto to sedělo. Tento Outback je "bezvýfukový" a není to po optické stránce zcela ono. Ač má kameru, chybí čidla - tutuo kombinaci mám na Infiniti a nemohu si to vynachválit. Čidla už jsem dodělal.
Jako celek Outback této generace není vůbec špatné auto, ale těžko konkuruje svému předchůdci, který nasadil laťku fakt hodně vysoko. Například jeden detail: naše legacy má najeto 230.000km. Sedačka je ve stavu nové nebo velmmi zánovní. Outback má prosezenou bočnici a má nájezd asi 82.000km. Lak na Legacy je po 10 letech vynikající. Bojím se, že na Outbacku tak vypadat nebude. Některé indicie tu již jsou.
Ovšem srovnáme li Outback s Oktávkou či Mondeem, mám dojem, že si svoji ceu zaslouží. Na dlouhé cesty je to velmi příjmené auto netrpím v něm bolestí zad, jako když musím jet s naší služební oktávkou III (r.v. 2016).
Ad spotřeba, co tu píše kolega s 3,6. POkud jezdí oravdu za to, co uvádí (tedy kolem 8,5/100), nemá smysl se bát benzínového motoru. Já mám trvale pod 7/100 s 2,5i a pokud má 3,6 dejme tomu do 9/100, je toparáda - pokdu člověk nenajede extrémní kilomtry za rok, tak s tím benzínem bude spokojen a úspora na naftě je zase vyvážená daleko menšími starostmi, "kdyby něco".