Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
A jaky mas cenovy limit? Jen pro zajimavost jsem si vyjel autoscout s limitem najezdu 125.000 km a vyjelo mi tam 10 aut (outback III generace s 3.0). Ja bych toto nabidkou urcite nazval. Treba legacy spec b po faceliftu v manualu a kombiku se ukazuje tak 1-2 auta za rok v cele evrope! To uz se nabidkou skutecne nazvat neda Ja bych na Tvem miste nevahal a vydal se pro auto ven.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 689
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:25 pm
- Jméno a příjmení: Alexander Kršek (Jarmila Kršková)
- Bydliště: Praha - Prosek
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
Mám podozrenie, že u outback+prepážka je rozdiel pred a po facelift. Rozhodne si spomínam na Outbacky 3.0R:quickly píše:Nezdají se mi tam ty 4 místa , že by to bylo nákladní (s přepážkou)? Ale otík míval 5 míst s přepážkou, to jen forestík měl 4, ne ?
predfacelift+prepážka=4 miesta (2004-2006)
pofacelift+prepážka=5 miest (2007-2008).
A nie som si istý, či som niekedy videl aj opačnú kombináciu.
Naposledy upravil(a) merlin dne čtv led 07, 2016 9:48 am, celkem upraveno 1 x.
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
Me by se libilo toto: http://www.autoscout24.com/offers/subar ... -277729411
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- majtinek
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 88
- Registrován: stř led 06, 2016 10:19 am
- Jméno a příjmení: Martin Pavliš
- Bydliště: Praha 10
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
Chtěl bych se vejít do max 200.000 Kč. Venku jsou slušnější kousky od cca 8000€, což už je bohužel mimo.newli píše:A jaky mas cenovy limit?
Outback 3.0R 2005
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
Já měl Outbacka 2005 jako N1 s přepážkou a pouze 4 místa (patý pás byl odmontován). Nebyla povolena přestavba zpět.quickly píše:Nezdají se mi tam ty 4 místa , že by to bylo nákladní (s přepážkou)?
I ta mříž byla "přes celou plochu" (auta, která mají povoleno všech 5 pásů, tak měly v té mříži pro něj průvlak/otvor).
BTW: Už několik let je povoleno přepážku demontovat, ale místa pořád zůstávají pouze 4.
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
Na ten bazar jsou celkem rozporuplné názory.majtinek píše: Jinak jedna zajímavá H6 teď na prodej je (bohužel na druhý straně republiky)...Tak uvidíme, jestli Subárko v nabídce vydrží...
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list
Každopádně když najdeš hodně zajímavé auto někde daleko, můžeš požádat místní o předběžnou prohlídku na místě. Do NJ to mají navíc kousek vyhlášení mechanici na Subaru: Embert nebo Nowak. Takže můžeš mít i detailní kontrolu.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
jak psáno výše, jakmile je otík N1, tak má ofiko 4 místa...řešil jsem zpětným doděláním pásu a opěrky za hlavu na prostředním místě, ale v papírech mi zůstali ofiko 4 místa...takže do zahraničí jen ve 4 lidech...je to idiocie české byrokracie, nic jiného...
jinak s nákupem to budeš mít stejně jako my všichni ostatní...nastrkáš kačáky do šublíku, každý dej projedeš inzerce a když se něco objeví, tak ideálně nejdýl druhý den skočíš do auta a pojedeš...s tím, že když to bude dobrý, tak bereš hned...
takhle se projedeš třeba pětkrát, uběhne půl rok a otík bude doma, neboj...
Zkus se zeptat vrťase esli o něčem neví a neboj se nechat si auto proklepnout v AWD praha, pokud máš tu možnost...za těch pár korun ti řeknou celkem spolehlivě, esli má nebo nemá smysl do toho auta jít.
V kasičce si schovej tak desítku na zadní lemy a pak nějakou nevím co třeba další desítku na výměnu kapalin a je to
P.S. chápu, že to vypadá děsivě, ale nekupuješ ani oktávku, ani pažouta...a výsledek za to stojí.
jinak s nákupem to budeš mít stejně jako my všichni ostatní...nastrkáš kačáky do šublíku, každý dej projedeš inzerce a když se něco objeví, tak ideálně nejdýl druhý den skočíš do auta a pojedeš...s tím, že když to bude dobrý, tak bereš hned...
takhle se projedeš třeba pětkrát, uběhne půl rok a otík bude doma, neboj...
Zkus se zeptat vrťase esli o něčem neví a neboj se nechat si auto proklepnout v AWD praha, pokud máš tu možnost...za těch pár korun ti řeknou celkem spolehlivě, esli má nebo nemá smysl do toho auta jít.
V kasičce si schovej tak desítku na zadní lemy a pak nějakou nevím co třeba další desítku na výměnu kapalin a je to
P.S. chápu, že to vypadá děsivě, ale nekupuješ ani oktávku, ani pažouta...a výsledek za to stojí.
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- majtinek
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 88
- Registrován: stř led 06, 2016 10:19 am
- Jméno a příjmení: Martin Pavliš
- Bydliště: Praha 10
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
Díky moc za kontakty. Se vstupníma investicema počítám. Manželka má svoje auto, mobilní jsme, takže na koupi zas tak nemusím spěchat. Ale těším se, o tom žádná :850:
Outback 3.0R 2005
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
A bacha na těsnění pod hlavou. Pokud už je načaté, projevuje se to tak, že po rychlejší jízdě (jízdě do kopce) jdou bublinky do expanzní nádoby. Ideální je hadičku z expanzní nádoby vyndat, strčit do PET lahve s neperlivou vodou a pozorovat, jestli nejdou bublinky. Pokud by šly, znamená to opravu 25.000 Kč. Mně tohle dělal Mirek Bím včetně trubek vodního chlazení, které byly zkorodované. Nájezd zhruba 150.000 km. Těsnění pod hlavou je snad jediné slabé místo motoru 3.0, tak bacha na to.
Jinak to modré auto v Novém Jičíně nevypadá špatně, ale bazarníci potvrdili, že bylo bourané na zadek. Měrku laku s sebou. Hodně štěstí při výběru.
Jinak to modré auto v Novém Jičíně nevypadá špatně, ale bazarníci potvrdili, že bylo bourané na zadek. Měrku laku s sebou. Hodně štěstí při výběru.
Subaru Outback 3.0R 5AT 2006, výkon nepotřebuju, ale zvuk šestihrnku a automat mě začaly bavit.
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1048
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
Kdybys kupoval něco v ostravě muzu ti změřit lak ,co se týče těsnění u 3.0 to může být i za víc jak 25 tis .....
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- majtinek
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 88
- Registrován: stř led 06, 2016 10:19 am
- Jméno a příjmení: Martin Pavliš
- Bydliště: Praha 10
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
tomas184 a Majer - díky za info a nabídku pomoci.
A oprava těsnění pod hlavou za 25 a víc? :670: Tak to je mazec..
A oprava těsnění pod hlavou za 25 a víc? :670: Tak to je mazec..
Outback 3.0R 2005
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2168
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
No, ty hlavy jsou 2, takže běžné úkony x2... :(
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
Tak na ten bazar bacha.Hlavně na km,servisky,víc už psát nebudu.Neříkám,že tam nemůže mít a nemá dobré auta,ale jednak recenze na něj,dohledatelné na netu a jednak téměř osobní zkušenost s podivným jednáním.Prostě opatrně.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
majtinek> jojo, 25 tisic je takova normalni cena v neautorizovanym servisu. Je fakt, ze kdybych byval nekupoval sadu ale jen tesneni pod hlavama, mohl jsem usetrit 2 tisice a kdybych nechtel zabrusovat ventily (tech je 24), tak dalsi 4, ale kdyz uz je to venku, chce to udelat poradne. Potkalo me to pri najezdu cca 250 tisic. U 3.0R udajne jeste zlobily napinaky rozvodaku, ale to nebyla takova darda a navic nedokazu rict, kterych modelovych roku se to tykalo a pri jakym najezdu.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?
Slavek: Ty napinaky a retezy jsem menil ve 250 kkm, jeden napinak nenapinal jak mel a chrastil retez (material cca 8000), ted jeste cekam na nove solenoidy ovladani vacky (haze chybu casovani).
Jinak po koupi vozu mit dostatecnou rezervu i na opravy, preci jen to byvaji nebyvaji korunove zalezitosti.
A co se tyce audia, po koupi transmiteru od Sencoru za 350,- s 32 GB hudby jiz bidne radio nepouzivam - transmiter je schovany v loketni operce a nahodne tam sazi co mu prijde zrovna vhod.
Jinak 3.0R je famozni a nemenil bych, automat uz asi taky ne.
Jinak po koupi vozu mit dostatecnou rezervu i na opravy, preci jen to byvaji nebyvaji korunove zalezitosti.
A co se tyce audia, po koupi transmiteru od Sencoru za 350,- s 32 GB hudby jiz bidne radio nepouzivam - transmiter je schovany v loketni operce a nahodne tam sazi co mu prijde zrovna vhod.
Jinak 3.0R je famozni a nemenil bych, automat uz asi taky ne.