Outback gen IV
Re: Outback gen IV
Spotřeba oleje byl problém do 2005. Od té doby je dvaapůlka v pohodě.
Moje 2008 nežere olej prakticky vůbec a ani průběžně nekontroluji.
Co se týče VDC (ESP), tak to je věc vkusu každého soudruha.
Já jezdím hlavně po silnici a nemám rád, když mi něco kecá do řízení. Takže jsem rád, že na Legacy VDC nemám.
Párkrát už mě stabilizace na autech v krizovkách nepříjemně překvapila (auto udělalo něco, co jsem nečekal).
Dnes, když jezdím s koncernem, který má ESP, tak před každou jízdou stabilizaci vypínám.
Dokonce i dnes ráno na sněhu.
Ale člověk musí mít to auto trochu v ruce.
A ze stejného důvodu mám rád manuál a nechci automat - ani tady nemám rád, když mi něco kecá do řízení. Ale je to o osobních preferencích.
Jinak H6 je ultimátní volba a kdo má rád svižnější jízdu, bude ten motor milovat.
Všechny ostatní motorizace jsou pro "rychlejší" jezdce slabé.
Pro občasnou jízdu v terénu lze použít buď automat nebo tyhle verze se v manuálu ještě dělaly s vřaditelnou redukcí (páka mezi řadičkou a ruční brzdou). Ale lepší do terénu bude přece jen ten automat. Spojka u manuálu může hodně rychle odejít, i přestože bude zařazená redukce.
Moje 2008 nežere olej prakticky vůbec a ani průběžně nekontroluji.
Co se týče VDC (ESP), tak to je věc vkusu každého soudruha.
Já jezdím hlavně po silnici a nemám rád, když mi něco kecá do řízení. Takže jsem rád, že na Legacy VDC nemám.
Párkrát už mě stabilizace na autech v krizovkách nepříjemně překvapila (auto udělalo něco, co jsem nečekal).
Dnes, když jezdím s koncernem, který má ESP, tak před každou jízdou stabilizaci vypínám.
Dokonce i dnes ráno na sněhu.
Ale člověk musí mít to auto trochu v ruce.
A ze stejného důvodu mám rád manuál a nechci automat - ani tady nemám rád, když mi něco kecá do řízení. Ale je to o osobních preferencích.
Jinak H6 je ultimátní volba a kdo má rád svižnější jízdu, bude ten motor milovat.
Všechny ostatní motorizace jsou pro "rychlejší" jezdce slabé.
Pro občasnou jízdu v terénu lze použít buď automat nebo tyhle verze se v manuálu ještě dělaly s vřaditelnou redukcí (páka mezi řadičkou a ruční brzdou). Ale lepší do terénu bude přece jen ten automat. Spojka u manuálu může hodně rychle odejít, i přestože bude zařazená redukce.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: Outback gen IV
Tedy ja nechci prudut a jak koukám, je to individuální, ale ja mam namotano kolem mega a pul v osobacich a aut jsem par mel, ale ma osobni preference je automat a za esp jsem rád. V praci mam fofrklacek a doma at. Esp mi několikrát zachranilo prdel a nikdy hsem nebyl tak rychlý jako ten systém. Jedine isto, kde jsem ho vypinal byl teren a na snehu vypinam, pokud to jde, protiprokluz, protože bych se treba nerozjel.
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Re: Outback gen IV
Jak jsem psal - kazdy mame jine preference
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Outback gen IV
Když měl otec Opel Monzu 3.0 šestiválec tak si pravda chrochtal. To byl ale o 20 let mladší ::-DD: A pokud je šaltrpáka archaismus, musím konstatovat, že já (ač mladšího data výroby) jsem v tomhle dědek. Protože požitek z podřazení před předjížděním nebo před zatáčkou, a následně "zalomení" na vyšší rychlost po manévru je slastný. Pádla po volantem prostě nejsou ono. To prosím nejsem závodník, spíš technik.
Vyloženě na pojíždy po Praze ne a minimálně každý víkend by bylo protaženo po dálnici. Navíc tyhle diesly měli otevřený filtr, co jsem četl. Sice doteď nechápu přesně jejich rozdíly ale pochopil jsem že to byl menší :zachod: . Ale ano, na diesel jsem už zapomněl :bp: ::-DD:
Do léta jsem jezdil jen v autech bez ESP nepamatuju se, že bych ho někdy postrádal. Ve služební Octě ho mám a když mi na mokru jednou podklouzly přední kola, nevím co bylo ESP a co byl Haldex, ale stačilo přidat, zadek se připojil, přetočil, a po lehkým kontra a konstantním držení plynu bylo vše vyřešeno. Nutno říct, že se to stalo kvůli už skoro nulovýmu vzorku. Takže ESP není věc, kterou v autě nutně vyžaduji.
Našel jsem zase inzerát co mě zaujal. http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list AAA sice úplně nevěřím, ale možná o něm seženu nadstandardní info.
Taky jsem koukal po tomto, ale to je pro mě dost z ruky. http://www.tipcars.com/subaru-outback/s ... 40203.html
Vyloženě na pojíždy po Praze ne a minimálně každý víkend by bylo protaženo po dálnici. Navíc tyhle diesly měli otevřený filtr, co jsem četl. Sice doteď nechápu přesně jejich rozdíly ale pochopil jsem že to byl menší :zachod: . Ale ano, na diesel jsem už zapomněl :bp: ::-DD:
Do léta jsem jezdil jen v autech bez ESP nepamatuju se, že bych ho někdy postrádal. Ve služební Octě ho mám a když mi na mokru jednou podklouzly přední kola, nevím co bylo ESP a co byl Haldex, ale stačilo přidat, zadek se připojil, přetočil, a po lehkým kontra a konstantním držení plynu bylo vše vyřešeno. Nutno říct, že se to stalo kvůli už skoro nulovýmu vzorku. Takže ESP není věc, kterou v autě nutně vyžaduji.
Našel jsem zase inzerát co mě zaujal. http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list AAA sice úplně nevěřím, ale možná o něm seženu nadstandardní info.
Taky jsem koukal po tomto, ale to je pro mě dost z ruky. http://www.tipcars.com/subaru-outback/s ... 40203.html
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- redlinecz
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 523
- Registrován: pon pro 23, 2013 12:26 am
- Jméno a příjmení: Zbyněk
- Bydliště: Domažlice, Klatovy, Plzeň
Re: Outback gen IV
Mel jsem tu "cest" s automatem od Audi. Byla to A6 3.0TDi 2005 kombik s moznosti jakehosi sportovniho rezimu. A nedivim se ti, ze z toho nejsi nadseny. Ad.1 Auto kvuli vaze bylo liny Ad.2 Razeni bylo katastrofalni. Na popojizdeni pekny, plynuly, prijemny, ale proste nejaka sportovni hitparada se nekonala a polomanualni rezim, kdy clovek chtel sam radit nebo podrazovat do zatacek. Ta prodleva byla kolikrat tak dlouha, ze bych stihl uvnitr vlezt pres sedacky do kufru, uvarit si kafe a mozna precist i denni tisk. A rozmezi, kdy ti to dovolilo auto samo zaradit bylo vazne maly, takze clovek dal pokyn k razeni a ono nic...nic...nic...nic...A tak po ctyrech sekundach to teprve neci mozna udelalo (pri podrazovani a nebyl jsem mimi rozsah otacek, do kterych se to dalo pri sport rezimu vytacet. Ale auto proste nechtelo). Mel jsem stejny pohnutky a nazor na automaty, ze jsem automat proste nechtel. No... A... Mam ho :D A rikam ti rovnou, automat u Subarka je uplne jina liga. Mam taky H6, rv2008 s 5st automatem SI-Drive, padla a je to parada. Prodlevy nejake jsou, ale minimalni. A muzes dat i tzv. double kick down pomoci padel nebo i samo. Ti to v okamziku hodi o dve rychlosti nize a auto vypali vpred. Ale na druhou stranu musim uznat, ze to ze je to automat proste poznas, obcas by auto s manualnim razenim reagovalo na plyn jinak. Ale rozhodne za me Subarackej automat s H6 = thumbs up. Uzijes si jak klidnou jizdu z A do B, tak v pripade potreby si pohrajes s padly a frcis Ale nevim, jak se jezdi v Outbacku kvuli vyssimu tezisti. Abych Te tu nehnal do sportovnich prozitku z placky. :D
Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk
Instagram CzechSpecB
Facebook CzechSpecB
Subaru Legacy 3.0R Spec.B 6MT MY2007 sedan
ex Subaru Legacy 3.0R Spec.B 5AT MY2008 sedan - prodáno 11.9.2017
ex Subaru Legacy 2.0R MY2007 sedan R.I.P. 26.9.2014
Facebook CzechSpecB
Subaru Legacy 3.0R Spec.B 6MT MY2007 sedan
ex Subaru Legacy 3.0R Spec.B 5AT MY2008 sedan - prodáno 11.9.2017
ex Subaru Legacy 2.0R MY2007 sedan R.I.P. 26.9.2014
Re: Outback gen IV
Mám Otíka 2,5i 121kW (po faceliftu, ale motor ještě starý), co se týče oleje.. no něco si to vezme.. docela dost si toho vezme... cca 1l/1000km (což u většiny automobilů je standart i u vozů VW apod), když to víš, tak holt s každým tankováním cca půl litr doleješ a neřešíš. Alespoň má motor stále dostatek čerstvého oleje je to daň stejně jako spotřeba cca 10l/100km.
Včera jsem Otíka protáhl cestou z kauflandu přes ještěd (no dobrá, napadl sníh a přítulkyně s tím i počítala že neodolám). Za to svezení to stojí, i když je Outback vyšší, tak do zatáček si pěkně zašlápne a nepustí ideální stopu, nějaké houpání, skákání moc nečekej, to auto se prostě drží jak v kolejích. Uznávám, že je trošku cítít měkost auta jako celku, přeci jen je to dlouhý koráb s bezrámovými dveřmi a dírou ve střeše a že to střešní okno je fakt velké. Mám manuál s redukcí a 80% času jezdím na redukci, jsou pak příjemnější rozjezdy a na 5.rychlost s redukci to při 100km/h otočí cca 3000ot/min, takže ideál.
Počítej že po koupy dáš do auta cca 15-20t kč za servis (oleje, filtry, brzdy, silenbloky, prostě spotřebka).
Jo něco si po koupi auta o něj načti, každý si s tebou o něm bude chtít pokecat :subaru:
Včera jsem Otíka protáhl cestou z kauflandu přes ještěd (no dobrá, napadl sníh a přítulkyně s tím i počítala že neodolám). Za to svezení to stojí, i když je Outback vyšší, tak do zatáček si pěkně zašlápne a nepustí ideální stopu, nějaké houpání, skákání moc nečekej, to auto se prostě drží jak v kolejích. Uznávám, že je trošku cítít měkost auta jako celku, přeci jen je to dlouhý koráb s bezrámovými dveřmi a dírou ve střeše a že to střešní okno je fakt velké. Mám manuál s redukcí a 80% času jezdím na redukci, jsou pak příjemnější rozjezdy a na 5.rychlost s redukci to při 100km/h otočí cca 3000ot/min, takže ideál.
Počítej že po koupy dáš do auta cca 15-20t kč za servis (oleje, filtry, brzdy, silenbloky, prostě spotřebka).
Jo něco si po koupi auta o něj načti, každý si s tebou o něm bude chtít pokecat :subaru:
_________________
Subaru Outback 2,5 MT MY07 121kW
ex - Škoda Fabia combi 1,9TDi 2001 - auto zlaté nejen barvou
Subaru Outback 2,5 MT MY07 121kW
ex - Škoda Fabia combi 1,9TDi 2001 - auto zlaté nejen barvou
Re: Outback gen IV
Ahoj,
jsem ve stejné fází výběru Outbacka jako Ty, jen mě to čeká z jara. Jsem zvědav na názory a rady ostatních hlavně k tomu autu z Auta-dovozy, přijde mi, že ze současné nabídky Outback 2,5 je nejzajímavější.
Pak hlavně napiš, co jsi vybral a jak to šlape!!
Tom
jsem ve stejné fází výběru Outbacka jako Ty, jen mě to čeká z jara. Jsem zvědav na názory a rady ostatních hlavně k tomu autu z Auta-dovozy, přijde mi, že ze současné nabídky Outback 2,5 je nejzajímavější.
Pak hlavně napiš, co jsi vybral a jak to šlape!!
Tom
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback gen IV
Je skoda, ze 2.0T se daval do Lega jen v JPN. To by byla idealni volba. Nejlepsi / nejspolehlivější motor je asi právě DOHC 2.0, at uz atmo nebo turbo. Jinak je to s otaznikem, protoze 2,5 maji sve bolesti a je jich vice. A h6 zere, neni vhodny na plyn (180kw) a nema manual (vyjma verze SpecB, coz je asi to nejlepší, co v Subaru udelali - na verzi OTB zapomen). Ale urcite bych se nevyhybal Subaru jako takovemu. Uvedom si, ze nejsme na VW foru, kde ti budou o kazdem vraku tvrdit, ze to nema zadne chyby a ze jezdis za malo a nemusis menit ani olej jak je to super. My rovnou vytahnem karty na stul.
Odesláno z mého GSmart Mika M3 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GSmart Mika M3 pomocí Tapatalk
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- žužu
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon zář 07, 2015 12:06 pm
- Jméno a příjmení: Petr Kříž
- Bydliště: Praha
Re: Outback gen IV
Taky něco přidám do mlýna.
Zatím jsem vždy dolíval tak 0.5 l oleje na 10tis km. Po letošní dovolený na Sardínii (cca 3500 km) jsem tam jednorázově nalil asi 0.75l. Jestli to bylo tím horkem nevím. Zatím jsem to nikdy nepozoroval hlavně po dovolených v létě do Chorvatska a pod. Olej používám už leta Mobil1 5W50. Najeto 180tis km.
Co se týče jízdních vlastností, tak ty se úpravou podvozku změnily dost brutálně. K lepšímu. Naklánění skoro žádné. A to jsem těžiště zvedl snad o 10 cm. Ale uznávám, že to v žádném případě není nic standardního, ale specialita na druhou. Na okreskách (když chci jet co to dá), tak mi občas chybí výkon. Řekl bych, že podvozek o dost přerostl zbytek auta. Nepodstatná poznámka na konec. Jezdím na AT gumách a o něco větších balonech než je standard (215/65 R16 místo původních 215/60 R16). Takže žádné letní nizkoprofiláče na diskách 17". Ještě jedna věc, která to určitě ovlivňuje je ET. Mám nyní ET 35 místo 48.
Zatím jsem vždy dolíval tak 0.5 l oleje na 10tis km. Po letošní dovolený na Sardínii (cca 3500 km) jsem tam jednorázově nalil asi 0.75l. Jestli to bylo tím horkem nevím. Zatím jsem to nikdy nepozoroval hlavně po dovolených v létě do Chorvatska a pod. Olej používám už leta Mobil1 5W50. Najeto 180tis km.
Co se týče jízdních vlastností, tak ty se úpravou podvozku změnily dost brutálně. K lepšímu. Naklánění skoro žádné. A to jsem těžiště zvedl snad o 10 cm. Ale uznávám, že to v žádném případě není nic standardního, ale specialita na druhou. Na okreskách (když chci jet co to dá), tak mi občas chybí výkon. Řekl bych, že podvozek o dost přerostl zbytek auta. Nepodstatná poznámka na konec. Jezdím na AT gumách a o něco větších balonech než je standard (215/65 R16 místo původních 215/60 R16). Takže žádné letní nizkoprofiláče na diskách 17". Ještě jedna věc, která to určitě ovlivňuje je ET. Mám nyní ET 35 místo 48.
Subaru Outback 2,5 MT MY02 s FRT tlumiči
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Outback gen IV
Skoda ze je to auto tak maly... Desne by se mi libilo a to co s nim zuzu provadel v tech Milovicich by pro me bylo az az...
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Outback gen IV
No, náš Ota.
Rok 2007
2,5 LPG (2 500km)
168 500 km
2. majitel
LL-Carpenter kompletní historie a prodej.
Gumy Léto: Yokohama Geolandar 225/55 R17 ET48
Gumy Zima: Michelin Alpine A4 215/65 R16 ET48
Spotřeba podle palubáku 9l/100km, ale v plynu je to reálně tak 12l pod tátovou rukou (50/110/150), 11l pod mou (50/90/140). Pravidelně jezdíme trasu Mělník - Morávka. S rakví si veme o litr víc na okresce, 2 po dálnici.
Po Foresteru SH 2.0D (Buď jeho motoru země lehká) je to úžasné auto. Má stejnou výbavu jak druhý uvedený inzerát, až na ten šíbr (který mi u našeho občas chybí). Oproti Fozzymu je to auto penvější, pohodlnější, žravější. Má o pár litrů větší kufr, ale mnohem lépe tvarovaný. Na sněhu nepřekonatelný (traktorem s pluhem asi jo). V zimě jsme s ním tahali Jimnyho, který na kombinaci Bláto/Sníh nevyjel (Jimny - Pirelli Chrono Winter; Ota - Michelin Alpine A4). Na sněhu si s ním užiješ spoustu zábavy a doveze tě kam chceš (pokud nebudeš mít Geolandary :6066: ).
Co se týče jízdy na suchu, jak zde již bylo řečeno, když tomu ukážeš cestu a naložíš, tak se opře o zadek a jede kam má. Oproti turbomotorům se zdá že nejede, ale když jedeš na trojku (což je asi nejlepší kvalt celé převodovky) a posloucháš si ty otáčky mezi 3500 - 6000 RPM, tak se zamiluješ.
Podvozek je vcelku zajímavá složka. Jak je vysoký, tak je komfortní. Ale když vjedeš rychleji na vlnu, tak se párkrát hodně zhoupne (asi vlastnost Nivo tlumičů).
Co to auto dokáže pěkně zvěčnil Johy
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=el1LUsYdy7s[/youtube]
Na jakékoliv otázky je možno odpovědět. Třeba: Kolik stojí jedno faceliftové světlo s ostřikovačem? 23500,- bez DPH
Rok 2007
2,5 LPG (2 500km)
168 500 km
2. majitel
LL-Carpenter kompletní historie a prodej.
Gumy Léto: Yokohama Geolandar 225/55 R17 ET48
Gumy Zima: Michelin Alpine A4 215/65 R16 ET48
Spotřeba podle palubáku 9l/100km, ale v plynu je to reálně tak 12l pod tátovou rukou (50/110/150), 11l pod mou (50/90/140). Pravidelně jezdíme trasu Mělník - Morávka. S rakví si veme o litr víc na okresce, 2 po dálnici.
Po Foresteru SH 2.0D (Buď jeho motoru země lehká) je to úžasné auto. Má stejnou výbavu jak druhý uvedený inzerát, až na ten šíbr (který mi u našeho občas chybí). Oproti Fozzymu je to auto penvější, pohodlnější, žravější. Má o pár litrů větší kufr, ale mnohem lépe tvarovaný. Na sněhu nepřekonatelný (traktorem s pluhem asi jo). V zimě jsme s ním tahali Jimnyho, který na kombinaci Bláto/Sníh nevyjel (Jimny - Pirelli Chrono Winter; Ota - Michelin Alpine A4). Na sněhu si s ním užiješ spoustu zábavy a doveze tě kam chceš (pokud nebudeš mít Geolandary :6066: ).
Co se týče jízdy na suchu, jak zde již bylo řečeno, když tomu ukážeš cestu a naložíš, tak se opře o zadek a jede kam má. Oproti turbomotorům se zdá že nejede, ale když jedeš na trojku (což je asi nejlepší kvalt celé převodovky) a posloucháš si ty otáčky mezi 3500 - 6000 RPM, tak se zamiluješ.
Podvozek je vcelku zajímavá složka. Jak je vysoký, tak je komfortní. Ale když vjedeš rychleji na vlnu, tak se párkrát hodně zhoupne (asi vlastnost Nivo tlumičů).
Co to auto dokáže pěkně zvěčnil Johy
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=el1LUsYdy7s[/youtube]
Na jakékoliv otázky je možno odpovědět. Třeba: Kolik stojí jedno faceliftové světlo s ostřikovačem? 23500,- bez DPH
Naposledy upravil(a) vojtasbus dne úte lis 24, 2015 4:43 pm, celkem upraveno 1 x.
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- žužu
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon zář 07, 2015 12:06 pm
- Jméno a příjmení: Petr Kříž
- Bydliště: Praha
Re: Outback gen IV
Ty AT pneu samozřejmě myslím mimo zimu (viz. 3 příspěvky zpět).
Tento víkend dávám Nokian HKPL R2 a nemrznoucí čůrání na přední sklo. A budu "total winter ready".
Tento víkend dávám Nokian HKPL R2 a nemrznoucí čůrání na přední sklo. A budu "total winter ready".
Subaru Outback 2,5 MT MY02 s FRT tlumiči
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback gen IV
H6 180kW nežere. S tím autem se dá jezdit kolem 10 litrů a to je na třílitr rozumná spotřeba.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Outback gen IV
Tak hledám, hledám. Už bylo cukání po tom kousku z Áček (i když slabší výbava), ale v tu chvíli zmizel :839: Každopádně ten Ota z auto-dovozů vypadá fakt super, ale zrovna se finančně oslabilo. Takže zatím vyčkávání.
Jinak kdyby někdo prodával Outbacka 2,5 s manuálem, tak se ozvěte :845:
Jinak kdyby někdo prodával Outbacka 2,5 s manuálem, tak se ozvěte :845:
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Outback gen IV
Postupným pročítáním všech možných příspěvků tady na diskusi zjišťuji, že chci Subaru čím dál tím víc! :drive:
A proto: znáte někdo tenhle kousek?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list
Už tam visí nějakou chvíli tak jestli jste ho někdo neviděl? Díky!
A proto: znáte někdo tenhle kousek?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list
Už tam visí nějakou chvíli tak jestli jste ho někdo neviděl? Díky!
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)