Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Outback H6 2000-03 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Příspěvky: 21
Ahoj kluci,
měl bych prosbu, zda někdo v Brně a okolí by byl ochotný mi toto auto ukázat popř. nechat kousek svézt? Revanš bud finanční nebo vysokooktanovým palivem pro lidi.
Vysvětlení mého požadavku:
Auto se mi líbí, ale nikdy jsem v žádném Subaru neseděl ani nejel. Momentálně prodávám VW T4 a řeším, zda jít do BMW 530i (e39) nebo Subarka (OTB II případně i Forester 03-05).
Požadavek je špás faktor, čili jednak to musí dobře jezdit, jednak se mi musí líbit a nesmí se s.rát. Jo a musím mít šíbr, na to mám úchylku.
Vzhledem k tomu, že jsem od přírody dost šetrný :), měl by tam jít LPG. Sice najedu tak 15000/rok, což někdo může považovat za pomalou návratnost, ale vím že myšlenka kolik mne stojí každá cesta, když to žere 10, by moje výlety hodně omezovala. Takže bych tam ten plyn raději dal. Dýzl nechci. Předpokládám, že to auto budu mít aspon 5 let, možná podstatně dýl, pokud budu spokojený.
Vím že s bávem chybu neudělám, to auto trochu znám. Ale vzhledem k mé povaze a zálibám by se občasné teréní schopnosti hodily. A tam by M-paket mohl dojít úhoně.
Rozhodně chci automat, což trochu omezuje volbu Forestra, protože 92 kW s automatem asi bude dost postrádat ten špás faktor na silnici. Do turba zas nemá jít plyn.
Takže podle mne to H6 bude ideální, 2.5 115 kW se bojím že je taky slabý. Na druhou stranu jsem žádný vlastní auto přes 90 kW neměl a audina A6 C4 2.5 tdi 4x4 se 103 kW jede jak z praku, tak možná by i těch 115 stačit mohlo?
Uvítám i případné tipy, na co u tohoto OTB II dát bacha. Z fora mam takový dojem, že auto je to veskrze spolehlivé, jen třeba koupit dobrý kus.
Finance nejsou problém v tom smyslu, že na všechny OTB II (i ty Forestry) co jsou v inzerci v Říši prachy mám. Takže spíš najít dobrý udržovany nepředražený kus.
Případně kdybyste věděli o někom, kdo tyto auta vozí "na zakázku"...
Předem děkuju za tipy a názory.
Tom


ned led 08, 2017 8:18 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2354
Bydliště: Tábor
Vítám Tě tu *_*=*_* .Úplně jednoduše pokud chceš Subaru a trochu se svézt tak žádný atmo.motor pro Tebe se obávám nebude >:( ...kromě 3.0R 180kw...popřípadě H6 154kw.v Outbacku 2000-2003 s LPG to taky neni tak jednoduché...nemyslím to zle,ale jelikož mám za sebou několik motorizací u Subaru tak mluvim ze zkušenosti =) . Upřímně zapomen na motorizaci 92kw...to prostě nejede a 2.5i 115kw.v Legacy či Outbacku 2000-2003 taky žádná hitparáda,nehledě že to papá rádo olej...
Kup si Forestra XT 130kw. MY 2003-2005 a věř mi že budeš spokojenej (*_^) |,,,, ...
Tak jsem zvědav pro co se na konec rozhodneš :-/
Já mám ted Legacy 2.0R 2007 121kw...a pocitově mi chybí 100PS...ono to jede celkem slušně,ale až nad 4500otáček ;-D ...jinak je to dole vlažný.
s pozdravem Miloš

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda


ned led 08, 2017 9:24 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 27, 2012 7:36 am
Příspěvky: 3178
Ze seznamu na výběr a filozofie,ze do turba nechceš lpg,je tedy jasná volba 530i!
Jelikož převodovka v H6 154kw to auto moc nezrychluje a lpg v H6 180kw zase není úplně fajn...tudíž vyřazovací metoda je jasná!


ned led 08, 2017 9:40 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16484
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Škoda Tome, že jsi z Brna. Kdybys byl z druhého konce, nechal bych tě svézt. H6 154kW 99-03 kouše plyn v pohodě. Ekonomický pohled na věc chápu. Ono to za těch 10 litrů jezdí jen dálky. Město za 15. A to v benzínu bolí. :-)
Určitě ti tu leckdo napíše takový ty chytrý kecy o opici a banánech, že plyn patří do sporáku a podobně. :-) To neposlouchej.
Z motorizací, co v pohodě akceptujou plynofikaci máš na výběr také 2.0 turbo 125kW, co je ve Forestru SF. A S-turbo v automatu je moc příjemný auto.

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


ned led 08, 2017 9:44 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 27, 2012 7:36 am
Příspěvky: 3178
VDC píše:
Škoda Tome, že jsi z Brna. Kdybys byl z druhého konce, nechal bych tě svézt. H6 154kW 99-03 kouše plyn v pohodě. Ekonomický pohled na věc chápu. Ono to za těch 10 litrů jezdí jen dálky. Město za 15. A to v benzínu bolí.
Určitě ti tu leckdo napíše takový ty chytrý kecy o opici a banánech, že plyn patří do sporáku a podobně. To neposlouchej.
Z motorizací, co v pohodě akceptujou plynofikaci máš na výběr také 2.0 turbo 125kW, co je ve Forestru SF. A S-turbo v automatu je moc příjemný auto.

A zase neposlouchat,ze S-turbo je na plyn v pohodě,to není pravda,ta kontrolka motoru je jasný dukaz!Svítit prostě nemá,jinak by ji výrobce nechal svítít rovnou z výroby! :-) 530i,když seženes pěknou,tak budeš spokojen,a třeba se tady všichni zblaznete,ale ja si za tím stojím.Nebudu mu obhajovat subaru za kazdou cenu jen proto,ze jsme tady!


ned led 08, 2017 9:51 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6695
Bydliště: Nové Hrady
Jeste jedna poznamka k sibru v generaci BE/BH (tedy 2000-2003). Ten je dvojitej a nad ridicem se otevira pouze nahoru a nad spolujezdci se odsouva dozadu. O H6 v plynu i bez si prectes nejlepe ve vlaknu:
viewtopic.php?f=39&t=3882
Ale imho je to auto uz dost stary, aby ho clovek kupoval ojety a nenasypal do nej vagon penez. Uz bude mit problem s korozi, tlumicema, kardanem, tesnenima pod hlavou a vyhledove s prevodovkou, takze tohle vse je treba vzit v uvahu.
Osobne bych radeji hledal o generaci novejsi - idealne od roku 2006 nebo 7. Legacy nebo Outback 2.5. I deset let stary auto je krasny, ve dvapetce dobre snasi LPG a moc se nekazi.
Jinak co BMW 530i a plyn, funguje to dohromady?

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


ned led 08, 2017 10:01 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16484
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
No vidíš Tome, už je to tu. Čekal jsem, který první odpůrce plynu se ozve a Štěpán nezklamal. Dokonce ani s tím, že ti na Subaru fóru doporučuje BMW. :-D.

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


ned led 08, 2017 10:08 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2354
Bydliště: Tábor
Já osobně s tim BMW bych problém taky neměl...prostě SUBARU není ve všem nejlepší,to si nebudeme nalhávat...a jsou mezi námi kteří k vrtuli přešly a jsou spokojeni.

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda


ned led 08, 2017 10:16 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Příspěvky: 21
Díky kluci za názory.
Sice bávo je asi sázka na jistotu, kvalita interieru asi bude lepší, ale rád spím venku a podnikám různé outdoor akce a přece jen střešní stan vypadá tak nějak normálněji na outbacku někde u lesa než na bavu na vyasfaltovaném parkovišti.
III gen už mi tak pěkná nepřijde, hlavně ty neprobarvený plasty dole na většině aut vypadají děsně. Možná praktický, ale hnusný, jako kdysi A4 a A6, kde to bylo barvený jen na vyšších verzích. Auto pak vypadá děsně nedotaženě a jako na chůdách. Ale v nejhorším bych ji asi ve 2.5 zkousnul.
Ten argument s korozí a postupným odcházením auta je dost zásadní :( Jsem odkojený Audi 80 Avant tdi, tu jsem měl 10 let (celkem měla 20) a prodával jsem ji na jaře bez kouska rzi, se 200 tkm a věřím, že v dobrých rukou to do veteránskýho věku dotáhne v pohodě.
Proto si ale říkám, že když to auto koupím hodně dobrý, tj nerezavý, třeba 150 tkm, idealně od dealera... tak pokud Subaru není zasadně horší než Audi, mělo by mi vydržet.
Viděl jsem jich hodně na Zelandu i v Australii. Když ty auta vydrží tamní strašný šotolinový cesty, tak tady u nás se musí mít jak v bavlnce.
U mě stojí auto pod střechou, jezdím hlavně o víkendech a spíš delší cesty. Závodník nejsem, ale trochu jet by mělo.
Audinka měla 66 kW, Caravella má po chipu kolem 90 kW a celkem jsem spokojen. Na klidný ježdění Ok. Akorát na předjíždění a občas když "bouchnou saze" by se hodilo víc. Proto tak nějak doufám, že snad i těch 115 kW (i když benzínových :) ) by mohlo stačit. Tím spíš 154 kW.
Na druhou stranu jsem v létě jezdil jako pasažer v jakési plechovce, snad Outlander? Bylo to nový, škaredý, anonymní, hlavně ale slabý benzín s automatem a to auto jen pořád zoufale hučelo, ale nic se nedělo. To bych tedy nechtěl. Proto bych nejdřív tu test drive a pak se uvidí.
V Německu jich je dost i se serviskou, ceny 3-5 tis eur.
Jdu studovat to vlákno o plynu, bez něj bych to nedal.
Proto bohužel je ze hry ten turboforester. Krásný, rychlý, cool...ale ja bych nikam nejezdil, bo by mne sralo, že moc žere :(


ned led 08, 2017 10:21 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 27, 2012 7:36 am
Příspěvky: 3178
VDC píše:
No vidíš Tome, už je to tu. Čekal jsem, který první odpůrce plynu se ozve a Štěpán nezklamal. Dokonce ani s tím, že ti na Subaru fóru doporučuje BMW. .

Nejsem odpůrce plynu,to za prvé,jsem odpůrce doporučovani subaru za kazdou cenu a jako značky super top bez problémů!A doporučovani bmw?No a co?Nebudeme tu nikomu lhát,nebo?Předsedo,zajdi si do nějakýho bazaru v Plzni a zkus se tam projet v 530i a řekni mi pak upřímně jaký to bylo....a to mám bohatou zkušenost s H6 154kw a pořád ji máme doma....Tak když pominu pohon 4wd,tak je to proti 530i mrdka jak zpracovanim,tak motorem,tak převodovkou!Kdo nezkusil,jen se zastává oblíbeného a není objektivni....
Jinak nevýhoda e39 je,ze dnes je to uz bráno jako cikánské auto a je to škoda,ale to auto za to nemůže :-)


Naposledy upravil cerv dne ned led 08, 2017 10:44 pm, celkově upraveno 2



ned led 08, 2017 10:21 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
Příspěvky: 21
[quote="VDC"]Škoda Tome, že jsi z Brna. Kdybys byl z druhého konce, nechal bych tě svézt. H6 154kW 99-03 kouše plyn v pohodě. Ekonomický pohled na věc chápu. Ono to za těch 10 litrů jezdí jen dálky. Město za 15. A to v benzínu bolí. :-)


Díky za nabídku. Ted jsem byl v Mariankach, bo odtam mam ženu...
Snad se najde někdo i tady. Viděl jsem červený, jelo směrem z Jedovnic do Brna. Taky je tu taková bandička, co vždy vyráží jakmile napadne pár cm sněhu. Ale to jsou samý Imprezy myslím. Jezdí mi kolem baráku :)


ned led 08, 2017 10:29 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6695
Bydliště: Nové Hrady
Blekota> shodou okolnosti byla moje zena nasim zaplynovanym Outbackem v Marianach od pondeli a vracela se ve ctvrtek... No ted tam asi par mesicu zase nepojedem.

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


ned led 08, 2017 10:50 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16484
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Štěpáne ale já jsem nikde nepsal, že Subaru je nadpozemsky úžasné a BMW nikoliv.
Tom se ptal na Subaru a LPG a já jsem mu odpověděl, zcela po pravdě, že S-turbo 2.0 a plyn je v pohodě. Tenhle motor snáší plyn dobře. Tvoje svítící pečený kuře není žádný důkaz, že ten motor plyn neakceptuje.

Nepotřebuju se chodit přesvědčovat, že je BMW super kára, když nedisponuje schopnostma, které já od auta požaduju.
Hezký interiér mě fakt neoblouzní. A nejezdím dělat smyky na letiště. V mých očích je zadokolka k ničemu.
Ale proti BMW jako takovému opravdu nic nemám, ani to nejmenší.

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


ned led 08, 2017 10:53 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
Nováček
Nováček

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 48
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 32228.html


ned led 08, 2017 10:54 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon led 13, 2014 8:58 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Brno
Outbacka H6 mám a jsem z Brna, takže na nějaké předvedení se můžem domluvit.

Jak vidíš, názory na LPG jsou různé, od desetitisíců bezproblémových kilometrů po "hlavně si do toho nedávejte plyn, zkazíte tím celé auto" v některých servisech, které Subaru dělají.

Stroj pro šetrné to (bez ohledu na LPG) myslím úplně není, hodně dílů neexistuje jinak než nepříliš levný originál. Dostupnost kompetentních opravářů je taky menší, takže cesta za servisem už může být trochu výlet.

_________________
Outback H6 MY2003


ned led 08, 2017 11:00 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: