Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
ladis77 píše:a jestli najedes do 20tis/rok tak bych se na nejakej plyn vyprd
presne tak
Jinak podle me je dulezitejsi stav nez kilometry na tachometru. Stejne velka cast aut v bazarech ma stocene kilometry.
Auto se 135 000km v bazaru uz na me rovnou pusobi podezrele.
Ještě info údajně se jedná o verzi po FL takže je tam setrvák sachs, který už předchozí majitel měnil. Ještě se zeptám co stojí asi převložkování motoru? Prej se to kolem 250tkm dělá je to tak?
To ze je to FL verzia neznamena ze ma sachs dvojhmotu, ta sa vazne davala az od roku 2008, ja mam tiez 2007 FL a mal som tam piskajuce valeo, vymenil som to za jednohmotu a mam po probleme
Jednoduše to nepoznáš, ale Sachs se dával až od 2008, takže tam určitě nebude.
Nejde udělat to, že tam bylo Valeo a pak tam někdo dal místo toho Sachs. Není to vzájemně kompatibilní.
Jde pouze Valeo nahradit jednohmoťákem.
Pánové diskuze na tohle auto je již zbytečná v AWD mi řekli, že je tam před repasí motor za min. 60tkč. Což je pro mě argument, abych se poohlednul jinde. :D
Pánové zdravím vás, poohlížím se po novém mazlíkovi a uvízla mi v oku značka Subaru
Mohu se zeptat jak je to s automat.převodovkou u starších kousků?
Eventuálně na co si dát při koupi pozor?
Jestli mohu dát dva odkazy, co na to říkáte? Bohužel moc fotek v nich zrovna není
To samý Lego, co je vdruhým linku, mám. jen ve stříbrné. Motor, převpdvka, prostě identický vozidlo. I ročíní:-)
Stručně, až tohle auto odejde, vyhlásím den národního smutku. Vzácná kombinace úsporného auta, pro mě vysoce komfortního-sedí mi sedačky, do ruky volant atd, radost ho řídit. Po 9,5 letech totál bez koroze, nikde ani pupíneček, Několik servisů bylo (1-hmota, nějaký simering, kotouče, desky, střední díl výfuku), ale mám 214.000km a auto jezdí denodenně. SPotřeba pod 8, elektrika totoál bez závad, asi dbakrát se rozsvítil check engine,a el po cca 150km sám zhasnul. Jo, dělal jsem ještě synchron 4. stupně, ale zase mám vyměněný olej v převodovce:-)
Dokonce uvažuji o tom, sehnat tohle auto s minimem kilmetrů, zakonzerviovat ho a po letech ho vytáhnout. Fakticky, hledal jsem náhradu - Mazda 3/6, Accoird,. leon, Superb, Corolla, Lexus 250, Civic - žádný se mu nevyrovnalo v souhrnu vlastností.
Za mě - supr volba. Měl jsem i Legacy SpecB, ale požitek jízdy s tímhle 2,0R je prostě lepší - lehčí předek a otáčky tomu dodají výkon. Dokonce se na 2,0R víc těším, když mám někam jet, než na Infiiti G37, kterou jsem pořídil po SpecB.
Rozdíl mezi motory 20R a 2.0i žádný není, to pouze bazarník jinak napsal. 2,5 je 2,5. Tím se myslí obsah. Ten dvoulitr je fakt povedený motor, automaty při pravidelným servisu (dodržovat termíny výměny oleje) nemívají problémy. Jediný minus je už zde zmiňovaná jednohmota, která může pískat, na funkci nemá vliv.
Mira píše:Rozdíl mezi motory 20R a 2.0i žádný není, to pouze bazarník jinak napsal. 2,5 je 2,5. Tím se myslí obsah. Ten dvoulitr je fakt povedený motor, automaty při pravidelným servisu (dodržovat termíny výměny oleje) nemívají problémy. Jediný minus je už zde zmiňovaná jednohmota, která může pískat, na funkci nemá …
Ohledně té jednohmoty - doteď jsem byl přesvědčen, že pískají dvouhmoty od Valeo a mění se za jednohmoty.