hamoun píše:mel jsi v honde turbo?
byl tam zvednuty tlak?
nebo to byla vysokootackova atmosféra?
v GT je ten motor docela honeny hmotnosti toho auta ...
u WRXa jsem s tim motorem maximalne spokojeny ...
(krome toho, ze to vůbec nejede .. ale to se mi brzo vrati, az budu jezdit autem, co ma …
Subaru Legacy GT
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát srp 07, 2015 12:02 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šťastný
Re: Subaru Legacy GT
U te Hondy to je 2,2 nafta, čipovaná cca ve 100 000km. Vím, je to zcela jiná charakteristika motoru, ale zrovna auto nešetřím a jak píšu, liju jen olej. Ohřátí motoru a dochlazení samozřejmě striktně dodržuji, interval výměny oleje max 10 000km, žádné 20 000covky. Jsem z toho trošku zklamaný a popravdě nevím, jestli od toho nedám ruce pryč, protože takovéto komplikace s motorem, co má najeto 86 000km, to je na můj vkus víc, než dost a to nemluvím o tom, že motor je uložen jak je a servisně je to náročnější víc, než u běžného auta, jelikož musí ven. S nájezdem 86 000km považuji auto téměř za nové, tohle by se nemělo stávat. A že je motor na váhu utahaný? Tak to pak neměli takto kombinovat To asi udělali inženýři někde chybu. Na druhou stranu mě samozřejmě svezení velmi láká. Co se týče plynu, asi na to kašlu, jelikož nevěřím tomu, že by to bylo bez komlikací.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Legacy GT
Máš pravdu, že 86000 není velký nájezd, ale těsnění pod hlavama není motor pryč. To jsou pryč těsnění pod hlavama.
Diesel od Hondy je velmi povedenej motor od začátku, co ho udělali. Ale nejde ho vůbec nákladově srovnávat s GT. Srovnávat GT můžeš s nějakým výkonným kombi od konkurence, napadá mě nějaký slepenec od Audi, nebo nějaký turbobenzín od BMW, ale určitě ne s čímkoli dieselovým. A je pravda, že se spolehlivostí třeba Legacy 1 2.0 turbo, to prostě srovnávat nelze.
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Diesel od Hondy je velmi povedenej motor od začátku, co ho udělali. Ale nejde ho vůbec nákladově srovnávat s GT. Srovnávat GT můžeš s nějakým výkonným kombi od konkurence, napadá mě nějaký slepenec od Audi, nebo nějaký turbobenzín od BMW, ale určitě ne s čímkoli dieselovým. A je pravda, že se spolehlivostí třeba Legacy 1 2.0 turbo, to prostě srovnávat nelze.
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Subaru Legacy GT
Naskyta se otazka, proc chces vlastne Subaru. Tahle znacka ma sve silne stranky, ale take slabe a svym zpusobem stoji dost stranou mainstreamu. Clovek musi mit dobre duvody si Subo poridit, aby mu to vyvazilo ty negativa.
Jako pozitiva u Subaru vidim:
- jeden z nejlepsich pohonu 4x4 na svete. Paradni vec v zime a i zvysuje adhezi na suche vozovce
- znacka, ktera neni prilis bezna a okoukana. Nepotkas jich stovky denne jako u koncernu
- okruh fanousku kolem znacky. Je to takova parta blaznu, kteri jdou proti proudu a vzajemne drzi spolu
- nizke teziste a slusny podvozek umoznujici ridicske zazitky, ktere mnoho konkurencnich znacek nenabizi
- svebytny design - nekdy je to tak hnusne, az je to hezke
Jako negativa u Subaru vidim:
- dnes jiz to neni etalon spolehlivosti jako za starych casu. Znacka se v tomto ohledu zaradila do mainstreamu
- nekdy vyssi ceny nahradnich dilu, nedostatek druhovyrobnich dilu a malo dilu na vrakovistich v porovnani s koncernem
- servis v autorizovanych servisech je cenove na urovni premioveho segmentu
- nektera technicka reseni vozu nejsou dobre domyslena. Japonci jsou silne konzervativni a lpi na nekterych resenich, i kdyz se v minulosti ukazaly jako ne uplne vhodne
- vysoky porizovaci naklad
Vis jak to je: kdyz ji milujes, neni co resit. Kdyz ji ale nemilujes...
Jako pozitiva u Subaru vidim:
- jeden z nejlepsich pohonu 4x4 na svete. Paradni vec v zime a i zvysuje adhezi na suche vozovce
- znacka, ktera neni prilis bezna a okoukana. Nepotkas jich stovky denne jako u koncernu
- okruh fanousku kolem znacky. Je to takova parta blaznu, kteri jdou proti proudu a vzajemne drzi spolu
- nizke teziste a slusny podvozek umoznujici ridicske zazitky, ktere mnoho konkurencnich znacek nenabizi
- svebytny design - nekdy je to tak hnusne, az je to hezke
Jako negativa u Subaru vidim:
- dnes jiz to neni etalon spolehlivosti jako za starych casu. Znacka se v tomto ohledu zaradila do mainstreamu
- nekdy vyssi ceny nahradnich dilu, nedostatek druhovyrobnich dilu a malo dilu na vrakovistich v porovnani s koncernem
- servis v autorizovanych servisech je cenove na urovni premioveho segmentu
- nektera technicka reseni vozu nejsou dobre domyslena. Japonci jsou silne konzervativni a lpi na nekterych resenich, i kdyz se v minulosti ukazaly jako ne uplne vhodne
- vysoky porizovaci naklad
Vis jak to je: kdyz ji milujes, neni co resit. Kdyz ji ale nemilujes...
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Subaru Legacy GT
jak pise predseda .. tesneni pod hlavama se vymeni a o nic nejde ... dej tam cossworth a mas to napořád ...
... nebo si sezen Legacy 3.6 ...
... jak pise bushman .. ono se Subaru spatne s necim srovnava ...
.. .prijde ti to po presednuti jako uplne obycejne auto ... ale spatne se pak po nejake době seda do čehokoliv jiného ...
.. a ta parta blaznu kolem fakt stoji za to ...
... nebo si sezen Legacy 3.6 ...
... jak pise bushman .. ono se Subaru spatne s necim srovnava ...
.. .prijde ti to po presednuti jako uplne obycejne auto ... ale spatne se pak po nejake době seda do čehokoliv jiného ...
.. a ta parta blaznu kolem fakt stoji za to ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Legacy GT
No já si nemůžu odpustit poznámku, že etalonem spolehlivosti dneska není v podstatě žádná automobilka napříč značkami. V rámci šetření se prostě něco povede a něco nepovede. V dnešní době, kdy se komplet technika navrhuje v počítači, všechno se staví na limitu tak, aby se na to spotřebovalo co nejméně materiálu a ještě to musí splňovat nějaký pseudoekologický zhovadilý normy, takže se to osazuje celou řadou kurvítek, není divu, že se prostě častěji něco posere.
Navíc Subaru není v pozici konzernu, který si prostě koupí celou automobilku, když chce sportovní motor do nějakýho čtyřkruhýho sráče. Malá automobilka, kterou Subaru bylo a je, to má vždycky složitější, tím spíš, když má netradiční technická řešení, která není kde kopírovat.
Honda to má se svými řadovými agregáty zásadně jednodušší. Viz tvůj diesel. Léta Hondy používaly dieselové agregáty od Isuzu a když vyvíjeli tvůj 2.2 diesel, tak prostě použili v té době to nejfukčnější od konkurence a postavili motor. Povedl se jim a od té doby ho používají. Tedy domnívám se, že používají variace na tenhle motor...
Subaru nemá co kopírovat, když používá specifická technická řešení. Když budeš hledat spolehlivost, tak běžný 2,5 litrový agregát ti bude fungovat spolehlivě a dlouhodobě. Když holt je agregát osazen turbodmychadlem a výkon je z něj ždímán podstatně více, tak není divu, že se občas stane, že potřebuje nějaký servisní zásah. Ale jak jsem řekl, těsnění pod hlavami, i když je to nepříjemné a není to zadarmo, není motor pryč...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Navíc Subaru není v pozici konzernu, který si prostě koupí celou automobilku, když chce sportovní motor do nějakýho čtyřkruhýho sráče. Malá automobilka, kterou Subaru bylo a je, to má vždycky složitější, tím spíš, když má netradiční technická řešení, která není kde kopírovat.
Honda to má se svými řadovými agregáty zásadně jednodušší. Viz tvůj diesel. Léta Hondy používaly dieselové agregáty od Isuzu a když vyvíjeli tvůj 2.2 diesel, tak prostě použili v té době to nejfukčnější od konkurence a postavili motor. Povedl se jim a od té doby ho používají. Tedy domnívám se, že používají variace na tenhle motor...
Subaru nemá co kopírovat, když používá specifická technická řešení. Když budeš hledat spolehlivost, tak běžný 2,5 litrový agregát ti bude fungovat spolehlivě a dlouhodobě. Když holt je agregát osazen turbodmychadlem a výkon je z něj ždímán podstatně více, tak není divu, že se občas stane, že potřebuje nějaký servisní zásah. Ale jak jsem řekl, těsnění pod hlavami, i když je to nepříjemné a není to zadarmo, není motor pryč...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Subaru Legacy GT
Vytesat do kamena!!!VDC píše:No já si nemůžu odpustit poznámku, že etalonem spolehlivosti dneska není v podstatě žádná automobilka napříč značkami. V rámci šetření se prostě něco povede a něco nepovede. V dnešní době, kdy se komplet technika navrhuje v počítači, všechno se staví na limitu tak, aby se na to spotřebovalo co nejméně …
WRX STI 2015
WRX STI 2013 R.I.P.
WRX STI 2013 R.I.P.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru Legacy GT
Pravda to a je. Prave proto by se treba zrovna subaru mohlo snazit mit tu kvalitu svych aut o malinko lepsi nez vsichni ostatni. Aby aspon to malo zakazniku co si to koupi, mohlo byt nalezite pysno na to jakym autem to jezdi a ze to diky mensi produkci a vetsimu durazu na kvalitu neni stejnej srac jako koncern pro masy. Skoda, ze tomu tak neni.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: Subaru Legacy GT
ja zijem vo swiss a ked sa na to tak pozeram jazdia tu obrovske mnozstva subaru modelov a svajciari by si len tak hocico nekupili a zu vobec nieco co je nekvalitne.takze si myslim ze subaru ma svoju dobru kvalitu a prednosti :657: :657: :657:
WRX STI 2015
WRX STI 2013 R.I.P.
WRX STI 2013 R.I.P.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát srp 07, 2015 12:02 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šťastný
Re: Subaru Legacy GT
No přesně tak, jak píšeš:
4x4
nevšednost
řidičský zážitek
Navíc konkrétně legacy GT je pro mě i nádherné designově
Co se týče mé orientace, byl vždy na točivé japonce a je to pro mě srdcovka ( i když jsem teď naposledy sklouznul do nafty). Nechci nikoho urazit, ale koncern se mi příčí a německé prémiové značky mě neberou. Jelikož jsem byl hondař, subaru pro mě bylo trošku opomíjené, ale cca 2 měsíce zpět mě svezl kolega a měl jsem i tu čest řídit subaru outback 3,6R a tam se mi to líbilo velmi. Co se týče té poruchovosti - je mi jasné, že bezporuchové auto neexistuje a každé na něco trpí, má nějaké své mouchy, jen mám odjakživa vštípenou japonskou kvalitu a co jsem tak pročítal a obvolával subaru o kvalitách mě to moc nepřesvědčilo - např. to těsnění i když to je "jen" těsnění. Ale nechme těsnění těsněním, ví někdo o nějakých važnějších věcech? Co třeba automat? Jak je na tom ten se spolehlivostí? Má někdo tento motor, co má více najeto a mohl hodit zkušenost? Myslím, že psal akorát hamoun o nějaké garančce.
4x4
nevšednost
řidičský zážitek
Navíc konkrétně legacy GT je pro mě i nádherné designově
Co se týče mé orientace, byl vždy na točivé japonce a je to pro mě srdcovka ( i když jsem teď naposledy sklouznul do nafty). Nechci nikoho urazit, ale koncern se mi příčí a německé prémiové značky mě neberou. Jelikož jsem byl hondař, subaru pro mě bylo trošku opomíjené, ale cca 2 měsíce zpět mě svezl kolega a měl jsem i tu čest řídit subaru outback 3,6R a tam se mi to líbilo velmi. Co se týče té poruchovosti - je mi jasné, že bezporuchové auto neexistuje a každé na něco trpí, má nějaké své mouchy, jen mám odjakživa vštípenou japonskou kvalitu a co jsem tak pročítal a obvolával subaru o kvalitách mě to moc nepřesvědčilo - např. to těsnění i když to je "jen" těsnění. Ale nechme těsnění těsněním, ví někdo o nějakých važnějších věcech? Co třeba automat? Jak je na tom ten se spolehlivostí? Má někdo tento motor, co má více najeto a mohl hodit zkušenost? Myslím, že psal akorát hamoun o nějaké garančce.
bushman1 píše:Naskyta se otazka, proc chces vlastne Subaru. Tahle znacka ma sve silne stranky, ale take slabe a svym zpusobem stoji dost stranou mainstreamu. Clovek musi mit dobre duvody si Subo poridit, aby mu to vyvazilo ty negativa.
Jako pozitiva u Subaru vidim:
- jeden z nejlepsich pohonu 4x4 na svete. …
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Subaru Legacy GT
lego gt ma jeste starej automat, takze pokud se menila napln, mel by fungovat. vem to tak ze ten motor je nahonenej a tak s nim nikdo nejezdi klobouk, a k pruseru staci jen jednou neco zanedbat a je to.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Subaru Legacy GT
Ked GT iba MT ak si splnit sny tak objednat 1ks z USA... :supeer: ako majitel prvej generacie viem co pisem
Subaru Legacy turbo 1992
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
- Bydliště: Ostrava/ExŽilina
Re: Subaru Legacy GT
Ee, radsej z kanady, je to to iste ale s km namiesto mil. A uplne najlepsie spec.B s torsenom vzadu. :657:spiderbb píše:Ked GT iba MT ak si splnit sny tak objednat 1ks z USA...
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
Re: Subaru Legacy GT
Hmm zeby som predal moje? ::-DD: ::-DD:Hando píše:Ee, radsej z kanady, je to to iste ale s km namiesto mil. A uplne najlepsie spec.B s torsenom vzadu.
Subaru Legacy turbo 1992
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Legacy GT
Nenechte se mýlit chlapci, ono GT s automatem není vůbec nepříjemné auto. A sportovní duch mu rozhodně nechybí...
Subaru na tom s tou pověstnou spolehlivostí je historicky pořád stejně. To jen žijeme v iluzi, že to dřív bylo markantně jinak....Vždycky se něco povedlo a něco ne.
Nebudu zacházet do úplné historie, ale když to vezmu od jedničkového Legacy, tam automaty ve 2.2 motorizacích padaly tak ve 170 000.
SVX dokonalý motor, ale poruchový automat.
Dvojkové Lego, motor 2.5 DOHC , těsnění pod hlavama ve 100 000, běžná věc.
Trojková řada, automat v H6, Als říká, že je to nejhorší automat, co vyrobili, z hlediska životnosti.
Zase na druhou stranu, motory EJ 20, 22 , nesmrtelný agregáty, schopný najet statisíce kilometrů a díky nim deklarovaná kvalita a životnost.
Takže buďme realisti. Není to tak, že dřív bylo všechno růžový a dneska všechno černý.
A co se týče toho, že malá automobilka by měla více dbát na kvalitu, to je pravda a já si skutečně myslím, že se o to snaží. Ale zároveň musí řešit cenovou konkurenceschopnost a to je podle mě velkej rozpor a problém.
Vezměte si takový prémiový značky, jako Alfa-Romeo nebo Maserati. Jaký to jsou ikony automobilového světa a jak stály za prd. Maserati teprve s technikou Ferrari lze považovat za trochu kvalitní a Alfa je to samý.
Lamborghini ? V zásadě to samý. Jen s vlivem konzernu. Ducati ? Nepatřit konzernu, zkrachovala by.
Mini ? Bez BMW by po něm pes neštěkl...
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Subaru na tom s tou pověstnou spolehlivostí je historicky pořád stejně. To jen žijeme v iluzi, že to dřív bylo markantně jinak....Vždycky se něco povedlo a něco ne.
Nebudu zacházet do úplné historie, ale když to vezmu od jedničkového Legacy, tam automaty ve 2.2 motorizacích padaly tak ve 170 000.
SVX dokonalý motor, ale poruchový automat.
Dvojkové Lego, motor 2.5 DOHC , těsnění pod hlavama ve 100 000, běžná věc.
Trojková řada, automat v H6, Als říká, že je to nejhorší automat, co vyrobili, z hlediska životnosti.
Zase na druhou stranu, motory EJ 20, 22 , nesmrtelný agregáty, schopný najet statisíce kilometrů a díky nim deklarovaná kvalita a životnost.
Takže buďme realisti. Není to tak, že dřív bylo všechno růžový a dneska všechno černý.
A co se týče toho, že malá automobilka by měla více dbát na kvalitu, to je pravda a já si skutečně myslím, že se o to snaží. Ale zároveň musí řešit cenovou konkurenceschopnost a to je podle mě velkej rozpor a problém.
Vezměte si takový prémiový značky, jako Alfa-Romeo nebo Maserati. Jaký to jsou ikony automobilového světa a jak stály za prd. Maserati teprve s technikou Ferrari lze považovat za trochu kvalitní a Alfa je to samý.
Lamborghini ? V zásadě to samý. Jen s vlivem konzernu. Ducati ? Nepatřit konzernu, zkrachovala by.
Mini ? Bez BMW by po něm pes neštěkl...
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
- Bydliště: Ostrava/ExŽilina
Re: Subaru Legacy GT
Ak aj nejake v US/CA na predaj najdes, tak cena minimalne pol mega ceskych s dovozom, a samozrejme ak prihlasis na SVK +1800€ fičusovi do vrecka...spiderbb píše:Hmm zeby som predal moje?
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007