Outback 2,5i 2007-2009
Outback 2,5i 2007-2009
Ahoj,
sháním nový kočár a zatím po složitém výběru to vidím na Outback 2007-2009 2,5i výbava ideálně vše kromě kůže. Převodovka: to je velké dilema asi snad raději MT, i když zkusí mě někdo přesvědčit o AT? Díval jsem se i na H6, ale odrazuje mě kůže a taky cena
předem díky všem za pomoc a doufám že rozšířím řady libereckých subaristů
sháním nový kočár a zatím po složitém výběru to vidím na Outback 2007-2009 2,5i výbava ideálně vše kromě kůže. Převodovka: to je velké dilema asi snad raději MT, i když zkusí mě někdo přesvědčit o AT? Díval jsem se i na H6, ale odrazuje mě kůže a taky cena
předem díky všem za pomoc a doufám že rozšířím řady libereckých subaristů
-
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: čtv kvě 29, 2014 3:45 pm
- Jméno a příjmení: Slavomír Kolek
Re: Outback 2,5i 2007-2009
H6-ky jsou i bez kůže.
Re: Outback 2,5i 2007-2009
Dnes už tvrdím, že do Subaru jedině automat. Neřeší se problém s dvouhmotnostním setrvačníkem, jízda v terénu šnečím tempem bez ničení spojky, nakonec třeba na dálnici je automat obvykle úspornější, protože jeho nejvyšší převodový stupeň je delší než pětka u manuálu (platí pro pětistupňový i čtyřstupňový automat). Celkově je samozřejmě spotřeba automatu větší, největší rozdíl je ve městě.
2,5 je spolehlivý motor, musí se ale hlídat hladina oleje, spotřeba je vyšší. Jezdí spousta těchto motorů, které byly provozovány s nedostatkem oleje a dost se to na nich podepsalo.
H6 je pan motor. Rozvody řetězem, olej nebere a krásný zvukový projev. Jediná nevýhoda je, že trpí na těsnění pod hlavou, nutno pravidelně čistit chladič. Jezdím poměrně klidně, u H6 mám spotřebu 9,6. Ale je to tím, že s ní nejezdím vůbec po městě. A i přestože 180 kW využívám výjimečně, jsem rád, že mám právě tento model.
Vyzkoušel jsem více Subaru a H6 je podle mě jasná volba. Poměrně rychle jsem Subaru obměnil než jsem se dostal k H6 a u ní už zůstanu navěky. Bohužel pro své nesporné kvality je H6 velmi žádané auto, a tak slušných kousků v nabídce je jako šafránu. Hlavně nebrat auta s LPG, ten Subaru motorům moc neprospívá a o H6 to platí dvojnásob.
Kůži jsem také nechtěl, ale nakonec jsem si zvyknul. Při vnímání ostatních kladů vozu se na kůži rychle zapomene. Dnes už mi nevadí a až na mizerně provedené dílenské zpracování interiéru (s VW se nedá porovnávat) na H6 nedám dopustit.
Přeji šťastnou volbu!
2,5 je spolehlivý motor, musí se ale hlídat hladina oleje, spotřeba je vyšší. Jezdí spousta těchto motorů, které byly provozovány s nedostatkem oleje a dost se to na nich podepsalo.
H6 je pan motor. Rozvody řetězem, olej nebere a krásný zvukový projev. Jediná nevýhoda je, že trpí na těsnění pod hlavou, nutno pravidelně čistit chladič. Jezdím poměrně klidně, u H6 mám spotřebu 9,6. Ale je to tím, že s ní nejezdím vůbec po městě. A i přestože 180 kW využívám výjimečně, jsem rád, že mám právě tento model.
Vyzkoušel jsem více Subaru a H6 je podle mě jasná volba. Poměrně rychle jsem Subaru obměnil než jsem se dostal k H6 a u ní už zůstanu navěky. Bohužel pro své nesporné kvality je H6 velmi žádané auto, a tak slušných kousků v nabídce je jako šafránu. Hlavně nebrat auta s LPG, ten Subaru motorům moc neprospívá a o H6 to platí dvojnásob.
Kůži jsem také nechtěl, ale nakonec jsem si zvyknul. Při vnímání ostatních kladů vozu se na kůži rychle zapomene. Dnes už mi nevadí a až na mizerně provedené dílenské zpracování interiéru (s VW se nedá porovnávat) na H6 nedám dopustit.
Přeji šťastnou volbu!
Subaru Outback 3.0R 5AT 2006, výkon nepotřebuju, ale zvuk šestihrnku a automat mě začaly bavit.
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Outback 2,5i 2007-2009
Moje zkušenosti jsou stejné jak napsal tomas184.
Řešil jsem nákup stejného vozu (2,5 MT od r. 2007). Při vybírání jsem objel pár Outbacků a ani jeden nebyl to pravý - poměr cena/stav vozu a budoucí investice žalostný. Přetím jsem jel se známým mechanikem za jeho známým prodávajícím Outbacka, ale neví co je to za motor - byla to H6 a jelo to parádně, nikam to netáhlo, nic neklepalo,... Jediný co mě odrazovalo byla jeho dlouhodobá spotřeba přes 12 l. Po pár týdnech a vzhledem k výše uvedeným zkušenostem s 2,5, jsem stejně skončil, po rozumné domluvě, v jeho H6 a jsem za to rád (sám kupuje 3,6R). Automat je pohodová věc, akorát se člověk musí naučit dobře dávkovat plyn. Výkonu to má dostatek a při jízdě po dálnici vystřelí střemhlav vpřed, spotřebu se mi zatím daří držet pod 10 na kratších trasách do 30 km, pokud se s tím jezdí delší trasy, tak je to samozřejmě přívětivější. Ale spotřeba není to hlavní co řešit. U H6 odpadá oproti 2,5 starosti s rozvodama, u manuálu s převodovkou, nežere olej (mezi výměnou dolívám ani ne 1 litr) atd. atd.
Za mě tedy je H6 :690: pro jeho lepší kulturní projev a výhody dobrá volba.
Řešil jsem nákup stejného vozu (2,5 MT od r. 2007). Při vybírání jsem objel pár Outbacků a ani jeden nebyl to pravý - poměr cena/stav vozu a budoucí investice žalostný. Přetím jsem jel se známým mechanikem za jeho známým prodávajícím Outbacka, ale neví co je to za motor - byla to H6 a jelo to parádně, nikam to netáhlo, nic neklepalo,... Jediný co mě odrazovalo byla jeho dlouhodobá spotřeba přes 12 l. Po pár týdnech a vzhledem k výše uvedeným zkušenostem s 2,5, jsem stejně skončil, po rozumné domluvě, v jeho H6 a jsem za to rád (sám kupuje 3,6R). Automat je pohodová věc, akorát se člověk musí naučit dobře dávkovat plyn. Výkonu to má dostatek a při jízdě po dálnici vystřelí střemhlav vpřed, spotřebu se mi zatím daří držet pod 10 na kratších trasách do 30 km, pokud se s tím jezdí delší trasy, tak je to samozřejmě přívětivější. Ale spotřeba není to hlavní co řešit. U H6 odpadá oproti 2,5 starosti s rozvodama, u manuálu s převodovkou, nežere olej (mezi výměnou dolívám ani ne 1 litr) atd. atd.
Za mě tedy je H6 :690: pro jeho lepší kulturní projev a výhody dobrá volba.
Re: Outback 2,5i 2007-2009
Hymjar: Ještě jsem si všimnul, že ti vadí H6 kvůli vyšší ceně. Pokud dokážeš překonat starší design, tak klidně sáhni po starší generaci 2001 - 2003. Technika stejná, spolehlivost a trvanlivost ještě o něco vyšší a hlavně lepší dílenské zpracování interiéru.
Moje první Subaru byl Outback právě této generace, přesedlal jsem do něj z jedničkové Octavie a služební Fabie. A byl to neskutečný skok. Hlavně ten starý model je takový kočár. Nikde nic nevrže, vše takové bytelně působící, měl jsem pocit, že je to pevnost na kolech, jakoby to auto někdo vyrobil z jednoho kusu materiálu. Bohužel mi v servisu zmrvili rozvody a než se s nima dohadovat, tak ho ode mě vykoupili. Měl jsem to auto krátce, stálo mě asi 75.000 Kč a dodnes na něj vzpomínám. Opravdu poctivý kus železa. Pak jsem koupil novější generaci a měl jsem chvíli pocit, že jsem místo Subaru koupil něco made in China, alespoň takový byl můj první dojem z auta, kde už se více koukalo na výrobní náklady, recyklovatelnost materiálů a já nevím co ještě... Ten interiér tomuto přístupu odpovídá, ale nakonec jsem si zvyknul.
Jinak neznám nikoho, kdo by byl s H6 nespokojen.
Moje první Subaru byl Outback právě této generace, přesedlal jsem do něj z jedničkové Octavie a služební Fabie. A byl to neskutečný skok. Hlavně ten starý model je takový kočár. Nikde nic nevrže, vše takové bytelně působící, měl jsem pocit, že je to pevnost na kolech, jakoby to auto někdo vyrobil z jednoho kusu materiálu. Bohužel mi v servisu zmrvili rozvody a než se s nima dohadovat, tak ho ode mě vykoupili. Měl jsem to auto krátce, stálo mě asi 75.000 Kč a dodnes na něj vzpomínám. Opravdu poctivý kus železa. Pak jsem koupil novější generaci a měl jsem chvíli pocit, že jsem místo Subaru koupil něco made in China, alespoň takový byl můj první dojem z auta, kde už se více koukalo na výrobní náklady, recyklovatelnost materiálů a já nevím co ještě... Ten interiér tomuto přístupu odpovídá, ale nakonec jsem si zvyknul.
Jinak neznám nikoho, kdo by byl s H6 nespokojen.
Subaru Outback 3.0R 5AT 2006, výkon nepotřebuju, ale zvuk šestihrnku a automat mě začaly bavit.
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2,5i 2007-2009
Starší H6 ale znamená o kus vyšší spotřeba, řekněme tak o 2-3 litry a najít kus, kterej nebude mít 300 na hrbu, bude velký hledání... Jinak souhlas s tím, co píše Tomáš
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Outback 2,5i 2007-2009
Ad kvalita vyroby - jednou (davno) jsem nekde na foru cetl prispevek, ze v roce 20XX se zaclo s setrenim, takze legacy IV generace do roky vyroby 20XX-1 je lepsi, nez od roku 20XX. Tusite nekdo, co je naa tom pravdy (rec je o legacy IV generace, tj. Outbacku III generace). Diky
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Outback 2,5i 2007-2009
No mělo by to být právě na přelomu let počátku krize, tj. hledaná 2007 - 2009. Ale jestli se pletu, tak mě opravte.newli píše:Ad kvalita vyroby - jednou (davno) jsem nekde na foru cetl prispevek, ze v roce 20XX se zaclo s setrenim, takze legacy IV generace do roky vyroby 20XX-1 je lepsi, nez od roku 20XX. Tusite nekdo, co je naa tom pravdy (rec je o legacy IV generace, tj. Outbacku III …
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2,5i 2007-2009
Krize se projevila až po roce 2008. Impreza 2008 byla ještě plánovaná pro návrat do Rally, proto to udělali jako hatchback, ale sotva šla na trh, přišla krize a stáhli se definitivně ze soutěží. Takže šetření přišlo po roce 2008
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Outback 2,5i 2007-2009
pravda že po H6 jsem se taky díval, ale nenašel jsem snad jediný slušný model bez LPG :686: s tím automatem nevím jednak, když se něco "podělá" zvládne to někdo opravit? vím že CVT zatím nikdo nikdy neopravoval (jednak nebyl důvod a jednak by to asi nikdo nezvládl). Jak je to s tím stálým pohonem zadních kol při automatu? u MT to je 50:50, ale AT to reguluje, to už pak je skoro jak Haldex. Samozřejmě se nechám rád poučit či opravit.
_________________
Subaru Outback 2,5 MT MY07 121kW
ex - Škoda Fabia combi 1,9TDi 2001 - auto zlaté nejen barvou
Subaru Outback 2,5 MT MY07 121kW
ex - Škoda Fabia combi 1,9TDi 2001 - auto zlaté nejen barvou
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Outback 2,5i 2007-2009
http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start
aneb h6 + 2,5 at xt mas to nej co muze byt, je li pravda ?
aneb h6 + 2,5 at xt mas to nej co muze byt, je li pravda ?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- fort
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 383
- Registrován: stř zář 28, 2011 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Myslivec
- Bydliště: Vendryně
Re: Outback 2,5i 2007-2009
Nevím jak se šetřením, ale BL-BP 2004-2006 má ještě haupnu a 5té dveře Al Mladší už ne. Generace 01-03 je opravdu dělaná betelně, taky jsem ji chtěl je to pan auto, nakonec jsem skončil u BL-BP, protože byla za fakt za dobrou cenu po 1.majiteli. Zatím nelituju, nic kromě spotřebáku neřeším, spousta se dá udělat i doma a díly začínají být taky dostupnější. Celková koncepce je taková jemnější než předchozí generace, ale mě se to auto sakra líbí a doufám, že ho budu mít ještě dlouho. Já totiž auta už dál neprodávám...
Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk
Outback 3,0 H6 AT 2004 MY2005
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Outback 2,5i 2007-2009
Hymjak: .....ale fuj! U H6 je VTD a nejde o žádný Haldex, ta má hezky 3 dify .......no u 2,5 s AT už to tak slavné není.......viz http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start ........uff, jsem slepec, on už to sem dal Ladis :655:Hymjar píše:pravda že po H6 jsem se taky díval, ale nenašel jsem snad jediný slušný model bez LPG s tím automatem nevím jednak, když se něco "podělá" zvládne to někdo opravit? vím že CVT zatím nikdo nikdy neopravoval (jednak nebyl důvod a jednak by to asi nikdo nezvládl). Jak je to …
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2,5i 2007-2009
To,že vyměnili haupnu za plechovou mi zrovna přijde jako racionální šetření. Upřímně v tom nespatřuju žádný velký výhody, jasně trochu hmotnosti... Ale to pravé šetření začalo až s novými modely, nejvíc to myslím odnesl Forester.
Hymjare automat u H6 je to nejlepší, co kdy u Subaru vymysleli. Samozřejmě mimo Imprezu s Dccd. Přirovnat to k haldexu je víc než rouhání. Co se oprav automatů týče, klasické automaty se běžně opravujou, byť to není laciná sranda...
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Hymjare automat u H6 je to nejlepší, co kdy u Subaru vymysleli. Samozřejmě mimo Imprezu s Dccd. Přirovnat to k haldexu je víc než rouhání. Co se oprav automatů týče, klasické automaty se běžně opravujou, byť to není laciná sranda...
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Outback 2,5i 2007-2009
Vím, vím, byla to tvrdá slova o Haldexu
Upřímně se mi nechce kupovat 14let staré auto.. to si můžu nechat to co mám (Fabia combi 1,9TDi - to auto je nezmar)
Docela rád bych se s tou H6 svezl abych mohl srovnat rozdíl o proti 2,5, což předpokládám bude asi znatelný. Zatím se pokouším hledat přes soukromé inzeráty (bazos, aukro,...) ale buď je vše s LPG nebo je to rok 2000 a starší.
Upřímně se mi nechce kupovat 14let staré auto.. to si můžu nechat to co mám (Fabia combi 1,9TDi - to auto je nezmar)
Docela rád bych se s tou H6 svezl abych mohl srovnat rozdíl o proti 2,5, což předpokládám bude asi znatelný. Zatím se pokouším hledat přes soukromé inzeráty (bazos, aukro,...) ale buď je vše s LPG nebo je to rok 2000 a starší.
_________________
Subaru Outback 2,5 MT MY07 121kW
ex - Škoda Fabia combi 1,9TDi 2001 - auto zlaté nejen barvou
Subaru Outback 2,5 MT MY07 121kW
ex - Škoda Fabia combi 1,9TDi 2001 - auto zlaté nejen barvou