H6 180kW - LPG (kapalné) z Itálie uvedeno 86t Km a motor kaput :686: ( ventily, písty....). Ale netvrdil bych, že to bylo je LPG - podle názoru firmy, která mi motor repasovala v anglii se spíš jednalo o prase řidiče a nedbalý provoz.ozawasan píše: pak je už ta se 180kW - u té o nikom nevím, což neznamená, že neexistuje, :826:
Co se týče zaklepaných ventilů, tak se vždy dá hlava vyvložkovat pořádným materiálem a je pokoj...anebo jsem nezdolný optimista.
I když na Hyunadích Santa Fe staré generace máme nalítáno již 120tkm a 140 tkm a na Sonátě 200tkm na LPG - já vím jiné motory, ale slabinou Subaru by měly být pouze sedla ventilů.
clay
PS: kupuj auto s LPG za mrazu a požaduj, aby byl studený motor - pak se nejvíce projeví netěsnost na ventilech. tedy musí-li motor dlouho točit a přiživit plynem tak je slabá komprese za studena - nedej se zmýlit, že auto po ohřátí táhne - jen se vymezily vůle. Takže si to jdi nastartovat hned na poprvé sám. :4690: