OTB my 2011

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16148
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: OTB my 2011

Příspěvek od quickly »

alman píše: Skepse je zcela namístě.
almane, já osobně skepsi nemám :655: . Z dehtových subaru, které znám měl problém se spojkou pouze jediný a tam bych to opravdu viděl na mezičlánek mezi volantem a sedadlem. Jedná se o subárka, která nejezdí jen po silnici, ale i terénem. Hlavní problém je ten, že "spokojení" řidiči se neohlásí, že problém nemají. Jak už někdo psal, tak nová auta všeobecně mají problémy a já to beru tak, že když já jsem neprošel žádným školením (předtím jsem jezdil jen feldou a koktávkou), jezdím "srdcem" a problém nemám, tak to není věc všeobecná, ale musí do toho vstupovat hlavně mezičlánek :655: .
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: OTB my 2011

Příspěvek od tango »

ve výrobě teda v sériové je vždy nějaký problém, ber me to tak, že Subaru ve své historii poprvé udělalo boxera v dehtu. Mají právo na to, aby tam byl nějaký problém. Co je taky věc další tak dle mého osobního názoru, tak vývojáři od Subaru slyší i na spokojenost resp. nespokojenost zíkazníku a snaží se ji řešit :850:
Pokud to vezmu z druhé strany např VW, tak Škodovka když začala vyrábět Oktávku, tak to byl vele úspěšný model a to z důvodů 1,koncepčně úplně jiné auto, než se do té doby dělalo,2, konečně autí, které je větší než Felicia, což byl přelom v historii. Oktávka je do dnes hlavní tahoun celé Škodovky. Co je jasný tak první modely mněli a mají své mouchy, které se postupně odstraňují faceliftem a tím pádem vzniká velmi dobé autí. Peugeot u modelu 307 před faceliftem mám dojem 2003 nebo 04 :655: mněl problémy snad úplně se vším, po faceliftu to bylo jedno z nejmíň se vracejících autí s celé řady Peugeot(švagrová dělá v MK carsu Jablonec nad Nisou - Peugeot) :850:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
alman
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 336
Registrován: stř bře 09, 2011 8:51 pm
Jméno a příjmení: Ales Novák
Bydliště: u Kladna

Re: OTB my 2011

Příspěvek od alman »

Pro mě by případná koupě byla dost velká investice, takže proto ta obezřetnost.

Bylo by zajímavé vědět % vozů s problémy. Viděl jsem nějaké statistiky TUV a Dekra tuším. Forester v nich vycházel velmi dobře, neznám ale přesně metriku ani poměr lesníků v dieselu a benzínu v Německu. Mám pocit, že se to týká jen vozů, co přijedou na technickou kontrolu a kolik procent z nich nějak nevyhoví. Nevím, jak do toho zapadají vozy, co nuceně skončí v servisu. Doufám, že jsou v tom taky.

Nicméně dejme tomu, že půlka nových Forestrů se v Německu prodá v dieselu, kdyby 10% z nich mělo problém, tak by to tu statistiku zatížilo plus 5% a to je hodně, to by ty výsledky vypadaly jinak. Hmm...
Subaru Outback 2.5i MY16
spotreby.cz
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16148
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: OTB my 2011

Příspěvek od quickly »

almane, plně Tě chápu :850: . Mám auto jako pracovní prostředek (za rok 50 tkm) a potřebuji, aby jezdilo. Když asi rok po uvedení dehtu začaly problémy, tak jsem se trochu leknul, ale díky mému způsobu jízdy (nezávisle mohou posoudit shore jako spolujezdec, ladis77, celer, romik, Rudolfo a AndreaM jak tandemisté) se problém se spojkou neobjevil. :subaru: smrad ze spojky jsem cítil nekolikrát, ale buď jsem tahal auto ze škarpy nebo jsem projížděl 40 cm bláta (AktaX na Forýskovic narozeninách). při normální jízdě jsem smrad NIKDY necítil.
Osobně bych do dehtového forestíka z autobazaru nešel, maximálně od ofiko prodejce s nájezdem 0 km. Spojka se dá nešetrným zacházením zmrvit za pár najetých kilometrů :666: .
Oficiální počty asi nikde nezjištíš :1774: . Co se týče "poruchovosti" STK v Německu, tak bych tomuto žebříčku nedával tolik důvěryhodnosti. Podle mne to jsou jen "problémy", které dojely na STK. Já osobně vždy s autem dřív než jedu na STK jedu do servisu, aby mi to dali do pořádku. Větší poruchovost foresterů může být daná i tím, že starší ročníky měli srdcaři, kteří se o auta starali. Nová :subaru: auta se teď kupujou i jako "služební" auta, o která se řidiči nestarají a mají to jako spotřebko. I proto je víc "poruch". A druhá nezanedbatelná věc je snižování nákladů, ale to je u všech značek :725:
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Dan
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 134
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am

Re: OTB my 2011

Příspěvek od Dan »

určitě se nespoléhejte na origo navigaci, stojí za prd.pokud ti můžu doporučit prodejce a snad to potvrdí i roura, tak luxusní přístup a hlavně až o 200tis levnější auta maj v tady http://www.stiauto.cz/
my si tam budeme auta brát a máš plnou záruku
jinak díky za informace, taky mám v plánu pořídit oťase v dieselu, takže študuju tady wostošest
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: OTB my 2011

Příspěvek od romik »

alman píše:Nicméně dejme tomu, že půlka nových Forestrů se v Německu prodá v dieselu, kdyby 10% z nich mělo problém, tak by to tu statistiku zatížilo plus 5% a to je hodně, to by ty výsledky vypadaly jinak. Hmm...
Pokud si dobře vzpomínám, tak i dle statistiky českých prodejů za rok 2009 byl prodejní poměr benzín/diesel - tři ku pěti, za rok 2010 bych typnul, že to bude ještě více.
S tou spojkou je to bohužel pravda, český trh je malinkatý, podívejte se na polské subaru weby a na německý, tam jsou spousty příspěvků.
Přímo bych se zeptal, jestli pro rok 2010 udělali nějakou modifikaci, dle VIN, to musí přeci vědět. A když nepochodíš u českého zastoupení, zjisti si to v Německu.
A s tou cenou, co tady kolegové píší, je to bohužel pravda, počkej na výhodný kurz a kup mimo CR, nebo auto z venku od neofiko prodejce.
Co ušetříš při nákupu, pak můžeš vložit později do oprav. Zní to sice trochu špatně, ale je to tak jako s každou jinou značkou.
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
cross
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 134
Registrován: čtv úno 25, 2010 9:32 pm
Bydliště: CH|VD
Kontaktovat uživatele:

Re: OTB my 2011

Příspěvek od cross »

romik píše:Pokud si dobře vzpomínám, tak i dle statistiky českých prodejů za rok 2009 byl prodejní poměr benzín/diesel - tři ku pěti, za rok 2010 bych typnul, že to bude ještě více.
Statistiku nemám, ale po vánocích jsem byl v Praze u Freye na servisce, bavil jsem se s prodejcem a údajně 90% prodaných Forestrů jsou diesly. Samozřejmě byla to taková nezávazná konverzace, ale naznačuje to leccos. Stejně tak mi prodejce tvrdil, že problémů se spojkou bylo jen pár případů, ale že je o nich hodně slyšet (klasika - negativní publicita). Jasně, co má prodejce říkat. No to jen tak na okraj, v tomto vlákně je to stejně off topic. ;–]
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: OTB my 2011

Příspěvek od romik »

cross píše:a údajně 90% prodaných Forestrů jsou diesly.
No tak takový poměr bych ani já nečekal. Relevantní informace ke spojce mají pouze Ti, co s dieslem jezdí. Kdybych spojku v subaru dieslu používal jako v mém předchozím dieslu jiné značky, tak už ji mám zcela jistě novou.
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“