P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Nebojte, pozorný budu. Až dorazí se na auto podívat, budu moudřejší
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Ale ten inzerát vypadá na mobile a autoscoutu super, kdyby přijel a nechtěl to tvoje, tak mu řekni, že to SRX co je tam taky na jedný fotce mu za 4kE nechám, ať si přijede!
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Neboj, už se mě porůznu vyptávali jiní Němci (a jeden Čech), jestli tu v ČR nemáme nějaké "vyvoněné" kousky, tak jsem jim naznačoval něco o těch Bímových, ale klidně rozprodám i ty tvoje ... 25% prodejní ceny pro mě?
Ideální situace by byla, kdybych prodal všechny Bímovy a tvoje a z desátku si toho mého nechal totálně zrenovovat ... jediné Leone II v ČR by byla vážně rarita
Akorát by mě nejspíš komunita neměla ráda
Ideální situace by byla, kdybych prodal všechny Bímovy a tvoje a z desátku si toho mého nechal totálně zrenovovat ... jediné Leone II v ČR by byla vážně rarita
Akorát by mě nejspíš komunita neměla ráda
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Právě mě napadl ďábelský plán: vyvěšením nějakých 6 Leonů II na Mobile a AutoScout bychom mohli úplně přeorat cenovou hladinu tohoto modelu, jelikož bychom si totálně podmanili evropský trh "českým Leone-monopolem" . Pomocí těch Bímových a Maňáska bychom ceny vyšponovali někam k 7000 E, a v ten moment by se pak ten můj prodal za 4000 E jako nic
A ty zbylé by se pak z inzerce smazali ... a nebo v případě neutuchajícího zájmu v nejhorším prodali po usmlouvání třeba za 5500 E - Němci by toho v současném šílenství po youngtimerech snad i byli schopni
Dobře, konec legrace
A ty zbylé by se pak z inzerce smazali ... a nebo v případě neutuchajícího zájmu v nejhorším prodali po usmlouvání třeba za 5500 E - Němci by toho v současném šílenství po youngtimerech snad i byli schopni
Dobře, konec legrace
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
prodej i ty Štajfovi suba a máš to komplet
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Asi není třeba šponovat ceny nahoru: právě jsem projížděl inzerci mimo Německo a v Holandsku nabízí Subaru 1800 1.8 GLF HARDTOP AUTOMATIC (Coupé) se 121.000 km za 25.000. Ovšem nikoli Kč, ale Euro
A v Reichu přibyl nově jeden modroučký Brat za 4.500 Euro. Ale tváří se krapet orezle (kupodivu )
A v Reichu přibyl nově jeden modroučký Brat za 4.500 Euro. Ale tváří se krapet orezle (kupodivu )
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
No kolem toho reichu bych byl opatrný.
Už jsem se pár youngtimerů naprodával a asi tak desítky jsem jich byl obhlídnout a tak bych řekl, že o tom něco vím.
V první řadě, němec určitě nepojede pro nic do čech. Pro ně je to tady jako třeba lotyšsko ( o kterém se tady párkrát v souvislosti se zajímavými kousky mluvilo ) pro nás. Jel by jsi pro auto do Lotyšska ?
V podstatě každý kdo prodává youngtimer/ klasiku si neuvědomuje zásadní věc.
1) youngtimer - hlavní hodnota spočívá v dobrém stavu. Za kvalitní youngtimer pak můžu považovat třeba favorit který má najeto 5000km a vypadá jako nový. Takové auto bude mít hodnotu i přes mizerné kvality auta samotného a jeho neatraktivitu. Za velmi těžko prodejný youngtimer může být považovaný třeba MB w123 v horším stavu ačkoliv o perfektní se perou ( který byl můj start a studená sprcha v této automobilové kategorii ). Parádní kousek za 200 - 300, originál stav bez koroze 100 - 150 , koroze na autě apod. a hned jsme pod 20 000 a nikdo to nekoupí. Maximálně na díly.
2) Koroze je prostě problém. Všichni youngtimer chtějí ale jen málokdo ho chce rozebrat, vyvařit, lakovat, repasovat a zase skládat.
Lidi si chcou vyčistit karbec, vyleštit kliky, ale to je tak vše.
3) unikátnost je spíše ke škodě. Youngtimer je věc, kterou chce majitel provozovat. Ne ji hodit do klimatizované autobanky jako investici jako třeba cadilac z 50tých let. Proto je důležité aby servis vozu vycházel levně. Čím raritnější auto nebo problematičtější model - tím nižší hodnota. Mazdu RX7 seženeš v podstatě za pár šušňů. Datsun 300ZX v dobrém stavu kolem 300. Druhou gen. za 150.
4) Krása. Prostě co si budeme - leone není alfa romeo nebo mercedes.
a je toho samozřejmě ještě více.
Podle mě ti reálně zbývá.
A) opravit a prodat.
B) Nechat si to a postupně to opravovat.
C) Dát cenu dohodou a čekat kdo s čím přijde. Prvnímu vážnému zájemci to střelit.
D) Zmr.d edition. Prodat to nějakému zajíci s tím, že tam nějaká koroze je, ale nic horkýho. Zamáznout to gumáčem a dělat mrtvýho brouka. V podstatě stejně jak to někdo prodal tobě :D
Neber to jako rejpání, prostě jen můj názor podložený zkušenostmi.
P.s.: jako zajíce mě udělal s tím mercedesem nějakej vidlák, co mi to prodal za 40 000. Já do toho něco nasypal a pak se jal to opravovat. Po odhalení stavu karoserie a mírné beznaději šel z domu za 18 000. A to to byl kombík ...
P.s.: Ponaučen z neúspěchu jsem další mercedes koupil za 80 a prodal za 120 bez větších investic po létě plném výletování
Takže to ber jako cenou zkušenost
Ps.: Za 10 ho vezmu
Už jsem se pár youngtimerů naprodával a asi tak desítky jsem jich byl obhlídnout a tak bych řekl, že o tom něco vím.
V první řadě, němec určitě nepojede pro nic do čech. Pro ně je to tady jako třeba lotyšsko ( o kterém se tady párkrát v souvislosti se zajímavými kousky mluvilo ) pro nás. Jel by jsi pro auto do Lotyšska ?
V podstatě každý kdo prodává youngtimer/ klasiku si neuvědomuje zásadní věc.
1) youngtimer - hlavní hodnota spočívá v dobrém stavu. Za kvalitní youngtimer pak můžu považovat třeba favorit který má najeto 5000km a vypadá jako nový. Takové auto bude mít hodnotu i přes mizerné kvality auta samotného a jeho neatraktivitu. Za velmi těžko prodejný youngtimer může být považovaný třeba MB w123 v horším stavu ačkoliv o perfektní se perou ( který byl můj start a studená sprcha v této automobilové kategorii ). Parádní kousek za 200 - 300, originál stav bez koroze 100 - 150 , koroze na autě apod. a hned jsme pod 20 000 a nikdo to nekoupí. Maximálně na díly.
2) Koroze je prostě problém. Všichni youngtimer chtějí ale jen málokdo ho chce rozebrat, vyvařit, lakovat, repasovat a zase skládat.
Lidi si chcou vyčistit karbec, vyleštit kliky, ale to je tak vše.
3) unikátnost je spíše ke škodě. Youngtimer je věc, kterou chce majitel provozovat. Ne ji hodit do klimatizované autobanky jako investici jako třeba cadilac z 50tých let. Proto je důležité aby servis vozu vycházel levně. Čím raritnější auto nebo problematičtější model - tím nižší hodnota. Mazdu RX7 seženeš v podstatě za pár šušňů. Datsun 300ZX v dobrém stavu kolem 300. Druhou gen. za 150.
4) Krása. Prostě co si budeme - leone není alfa romeo nebo mercedes.
a je toho samozřejmě ještě více.
Podle mě ti reálně zbývá.
A) opravit a prodat.
B) Nechat si to a postupně to opravovat.
C) Dát cenu dohodou a čekat kdo s čím přijde. Prvnímu vážnému zájemci to střelit.
D) Zmr.d edition. Prodat to nějakému zajíci s tím, že tam nějaká koroze je, ale nic horkýho. Zamáznout to gumáčem a dělat mrtvýho brouka. V podstatě stejně jak to někdo prodal tobě :D
Neber to jako rejpání, prostě jen můj názor podložený zkušenostmi.
P.s.: jako zajíce mě udělal s tím mercedesem nějakej vidlák, co mi to prodal za 40 000. Já do toho něco nasypal a pak se jal to opravovat. Po odhalení stavu karoserie a mírné beznaději šel z domu za 18 000. A to to byl kombík ...
P.s.: Ponaučen z neúspěchu jsem další mercedes koupil za 80 a prodal za 120 bez větších investic po létě plném výletování
Takže to ber jako cenou zkušenost
Ps.: Za 10 ho vezmu
Subaru forester 2.0 GL MY98
Subaru legacy 2.0i CVT 2010
Subaru legacy 2.0i CVT 2010
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Esenbe - díky za názory
U toho jediného slušně se tvářícího Němce furt čekám. Vypadal, že pro něj ČR a Praha nepředstavují žádnou překážku. Obzvláště proto, že je z Mnichova a má to sem 3,5 hodiny...
Jinak jednu vážnou nabídku už jsem dostal - za 1500 Euro tak jak je. Ale musel bych to prý na své náklady dopravit skoro až k Bodamskému jezeru a ještě opatřit německými papíry ... Navíc to byl blb non plus ultra. Takže
S ohledem na to, že jsem dnes po 9 měsících konečně dostal práci , se odkládá potřeba volné garáže až na léto, a já na prodej nemusím spěchat
Na Mobile.de má auto za 3 týdny 1400 rozkliknutí inzerátu a hlavně si ho do své "virtuální" garáže uložilo 23 lidí. Očekávám, že ti všichni čekají, kdy snížím cenu, nebo jenom zatím sbírají odvahu... Na autoscoutu zatím 780 rozkliknutí.
PS: Jinak tu samozřejmě stále prudím s těmi Němci proto, abych vás vyhecoval k tomu, že se najde nějaký rozumný Subarista z klubu a auto zůstane v ČR
U toho jediného slušně se tvářícího Němce furt čekám. Vypadal, že pro něj ČR a Praha nepředstavují žádnou překážku. Obzvláště proto, že je z Mnichova a má to sem 3,5 hodiny...
Jinak jednu vážnou nabídku už jsem dostal - za 1500 Euro tak jak je. Ale musel bych to prý na své náklady dopravit skoro až k Bodamskému jezeru a ještě opatřit německými papíry ... Navíc to byl blb non plus ultra. Takže
S ohledem na to, že jsem dnes po 9 měsících konečně dostal práci , se odkládá potřeba volné garáže až na léto, a já na prodej nemusím spěchat
Na Mobile.de má auto za 3 týdny 1400 rozkliknutí inzerátu a hlavně si ho do své "virtuální" garáže uložilo 23 lidí. Očekávám, že ti všichni čekají, kdy snížím cenu, nebo jenom zatím sbírají odvahu... Na autoscoutu zatím 780 rozkliknutí.
PS: Jinak tu samozřejmě stále prudím s těmi Němci proto, abych vás vyhecoval k tomu, že se najde nějaký rozumný Subarista z klubu a auto zůstane v ČR
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
K tomu co psal esenbe, nemyslím, že by Němci paušálně nebyli ochotni jezdit do ČR. Samozřejmě budou vždy preferovat německé auto, ale pokud už v Německu nejsou, nebo je malý výběr, tak jim nic jiného nezbývá. V rámci Mercedesů asi bude v DE dostatečná možnost volby, takže v tomto případě asi Němec do Čech opravdu nepojede, ale u jiných značek to může být jinak.
Leone už navíc není youngtimer, ale regulérní veterán, který je výjimečný už jen tím, že ještě vůbec existuje a v rámci možností jezdí.
Na druhou stranu, já bych identifikoval 3 motivy ke koupi youngtimer/veteránu:
A) Nostalgie - vozil mě v tom děda, když jsem byl malý, takže bych to chtěl (současná mánie po starých škodovkách a žigulech)
B) Požitek z řízení - mechanické a autentické auto bez fake zvuků a přebytku elektroniky (mj. i staré turbo Imprezy, EVA apod.)
C) Krása - staré Tatrovky, Italové apod.
Z mého pohledu bohužel Leone nesplňuje ani jedno, takže osloví jen Subaru pacienty.
Leone už navíc není youngtimer, ale regulérní veterán, který je výjimečný už jen tím, že ještě vůbec existuje a v rámci možností jezdí.
Na druhou stranu, já bych identifikoval 3 motivy ke koupi youngtimer/veteránu:
A) Nostalgie - vozil mě v tom děda, když jsem byl malý, takže bych to chtěl (současná mánie po starých škodovkách a žigulech)
B) Požitek z řízení - mechanické a autentické auto bez fake zvuků a přebytku elektroniky (mj. i staré turbo Imprezy, EVA apod.)
C) Krása - staré Tatrovky, Italové apod.
Z mého pohledu bohužel Leone nesplňuje ani jedno, takže osloví jen Subaru pacienty.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Emve: ad. tvoje 3 motivy pro koupi youngtimeru:
a) Nostalgie k Leone - v DE a CH se to týká několika tisíců lidí
b) Požitek z řízení: zkus si projet libovolného Leona a budeš čučet, jak to auto jezdí
c) Krása - to je naštěstí velmi subjektivní
Já bych přidal velmi důležitý bod d):
d) Technická výjimečnost / unikátnost. Tam Leone II vede na plné čáře . Za poslední 4 roky prošly evropskou inzercí jenom tři identické Leony jako mám já (včetně toho mého). Tj. highroof, automat, digitál
a) Nostalgie k Leone - v DE a CH se to týká několika tisíců lidí
b) Požitek z řízení: zkus si projet libovolného Leona a budeš čučet, jak to auto jezdí
c) Krása - to je naštěstí velmi subjektivní
Já bych přidal velmi důležitý bod d):
d) Technická výjimečnost / unikátnost. Tam Leone II vede na plné čáře . Za poslední 4 roky prošly evropskou inzercí jenom tři identické Leony jako mám já (včetně toho mého). Tj. highroof, automat, digitál
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Tak se vyhecuj a nech si ho.Subaru4ever píše:
S ohledem na to, že jsem dnes po 9 měsících konečně dostal práci , se odkládá potřeba volné garáže.
Jinak tu samozřejmě stále prudím s těmi Němci proto, abych vás vyhecoval k tomu, že se najde nějaký rozumný Subarista z klubu a auto zůstane v ČR
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Presne tak!!!
Chleba to nezere, praci mas, tak nevidim duvod proc prodavat. Ve zkusebce asi nebude cas kolem toho litat, pak prijde leto, kdy se taky budes bavit jinak, ale na podzim na tom muzes zacit makat a na letni sraz 2018 bude auto hotove.
Chleba to nezere, praci mas, tak nevidim duvod proc prodavat. Ve zkusebce asi nebude cas kolem toho litat, pak prijde leto, kdy se taky budes bavit jinak, ale na podzim na tom muzes zacit makat a na letni sraz 2018 bude auto hotove.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Pánové, myslíte ušlechtile ... Samozřejmě, že se tento scénář vrátil mezi ty vcelku reálné
Bohužel to neřeší moji touhu po autě, se kterým bych mohl:
a) jezdit 365 dní v roce
b) lítat krátké trasy po Praze a šetřit Outbacka, který tou činností trpí jak zvíře
c) zkusit PlechCup
d) huntovat ho na okreskách
e) které váží co nejméně to jde
Ideálem se zatím ukazuje vykuchané 2WD Vivio se sedačkami ze Smartu Roadster. Jistě půjde odlehčit na 600 kg, na což je 44 koní až až
Bohužel to neřeší moji touhu po autě, se kterým bych mohl:
a) jezdit 365 dní v roce
b) lítat krátké trasy po Praze a šetřit Outbacka, který tou činností trpí jak zvíře
c) zkusit PlechCup
d) huntovat ho na okreskách
e) které váží co nejméně to jde
Ideálem se zatím ukazuje vykuchané 2WD Vivio se sedačkami ze Smartu Roadster. Jistě půjde odlehčit na 600 kg, na což je 44 koní až až
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
ja bych si ho klidne vzal a nechal opravit a vytukat,ale to by me Monca uz asi vyhnala vazne do garaze Mam uz tri a to ctvrte uz bych neobhajil
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2910
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: P: Subaru Leone 1800 4WD r.v. 1983
Tak zrovna tuhle podmínku tvůj Leone splňuje nebo chceš udělat díry ještě do blatníků, dveří a střechy?Subaru4ever píše:...
e) které váží co nejméně to jde
...
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09