No nevím, s Levorgem jsem nikdy nikam dál nejel. S 3,0R jsem jezdil hodně na pohodu, státní 100 - 120 a dálnice 120 - 140 a proto jsem se hodně okolo těch 8,5 držel. Teď mám ale dost jinou skladbu cest a víceméně jsou to takové zrychlené přesuny, kdy po státních jedu +120 a na dálnici +160 na tempomat a vejdu se v pohodě do 7 ......Potom mě zbrzdí úseky které se opravuje a doháním to zvýšením rychlosti. Díky tomu jsem taky zjistil že v testu nekecali, když psali že ideální cestovní rychlost je 200 km/hod. Měli pravdu, ve 190 to auto najednou jakoby neuvěřitelně ztichne, motor točí necelé 3 tis a navozuje to dojem že takhle by to jelo až na konec světa .......No jo, ale co noty, o ty bych za chvilku přišel. Co je dobrý tak to, že i při takovém kvapíku se pořád v pohodě vejdeš do 8.emve píše:Ale prd, jestli jsi jezdil s 3,0R za 8,5, tak bys s Levorgem jezdil za 7... U mě prakticky ve všech režimech žere Levorg o 2-3l méně, než 3,0R.
Oťas by to určitě dal taky, ale ta spotřeba by byla úplně někde jinde, protože pedál plynu by byl na podlaze mockrát a jestli by to dal Levorg netuším, ale na takový kalup si myslím je 170 PS málo.