takže příběh Ferencův forejs - druhý díl:
nastartování i otevření OK, motor beží klidně, zrcatka i sibr funguje, interier celkem zachovalej, na zadních sedačkách chybí 2 operky hlavy(prava a střední), s tim prej bejvá problém při STK, alespoň jsem to tu snad někde četl, asi jak kde....
zadni tlumiče 38 a 40 cm - na pohled to je na výměnu, zadní stabik dost zrezlej, při jízdě to dost mlátilo, foto níže, zadní díl výfuku novej, zbytek origo, na obou zadních lemech malý puchýřky, zadní nárazník škráblej, přední nárazík rozlamanej, ale drží
jízda: lahoda, pohoda, řadí to pěkně, po ohřátí motoru se ozvývalo celou dobu i po projetí takový pravidelný "pšoukání", při přidání plynu zmizelo, takže možná někde prdí výfuk, můj soukromej tip. moc to nebrzdí, takže bych určitě prošel brzdy, ale nemám srovnání, ale přišlo mi to jako velká bída.
na 5 dveřích zůstává zaseklá klika, vůbec se nevrací.
gumy tak na dojezd domů, starý, popraskaný, neorigo disky
nevim zda to tak má být, ale u rezervy tmel jiny barvy než karoserie - viz foto
jinak k autu je vyjetá cebie, tu mi bohuze nedali, je tam asi 5 skodních událostí cca 350 - 1200 euro, i s označením míst kde se co lakovalo, s nadsázkou jde říct, že bylo buchlý celý auto, ale asi žádná tragédie.
mám i kopii VTP, jedna majitelka -
4 místné chybí dělící mříž co je zapsaná v VTP
jednání prodejce velice vstřícné, nechal me odjet samotnýho výmenou za klíčky od mýho auta, nebrání se dohodě o ceně - tlumiče, zadní stabik, ..... asi by se nechali trochu stáhnout.
celkovej dojem dobrej až chvalitebnej, proti ty paštice z malešic " skoro nový auto "