Mira píše:No já bych měl dilema zda raději nepustit forestra a nechat si otíka. Ještěže tuhle starost nemám.
Mirousi Forestr vyhovuje celkem oběma. Kvůli městskému provozu-ženě ze je to automat a chtěl jsem ji ho nechal když pořad pendluje s dětmi do školky a kroužky a celkové i ten posez a svezení je jiný o proti Outbackovi. A mne se do nej celkem s 199cm dobre nastupuje i pohodlně sedi a jezdí a už taky snami nalital celkem dost KM tak bude doma . Když si ho nikdo nekoupí Outbacka zůstane doma jako pracovní auto ale to mi je ho líto.
180 za obyc stare auto z roku 2007?, Pokud to nekoupi fanda z klubu, ktery zna a oceni provedene servisni ukony, tak asi nee. To je jako kdyz jsem se dohadoval s pojistovnu, kdyz mi naborili jednickove turbo, pro ne to byla totalka stareho auta a vubec je nezajimalo, kolik jsem do toho nasypal. Samozrejme drzim palce, ale neverim, ze se to za ty penize proda
On to samoozřejmě nekoupí nikdo, protože nikdo normální by nedal takovou raketu za socku s dvaapůlkou. Nevěřím, že běhá po světě fanda, co by toužil po dvaapůli. To je motorizace ujezdit do práce a zahodit. A to nemyslím naprosto nijak zle. To je konstatování faktu.
Tím nechci říct, že je špatně, že se o to Bohouš stará, ale investice do takovýho auta mají smysl pouze tehdy, když si ho člověk sám ujezdí. Bohouš je nepoučitelnej. Než si tohle koupil, tak pořídil naprosto dokonalý S-Turbo, nacpal do něj prachy a pak vymyslel, že potřebuje Outbacka. Takže S-Turbo samozřejmě se ztrátou prodal. Místo něj si pořídil tohle a příběh se opakuje...
VDC píše:On to samoozřejmě nekoupí nikdo, protože nikdo normální by nedal takovou raketu za socku s dvaapůlkou. Nevěřím, že běhá po světě fanda, co by toužil po dvaapůli. To je motorizace ujezdit do práce a zahodit. A to nemyslím naprosto nijak zle. To je konstatování faktu.
Tím nechci říct, že je špatně, že se o to Bohouš stará, ale investice do takovýho auta mají smysl pouze tehdy, když si ho člověk sám ujezdí. Bohouš je nepoučitelnej. Než si tohle koupil, tak pořídil naprosto dokonalý S-Turbo, nacpal do něj prachy a pak vymyslel, že potřebuje Outbacka. Takže S-Turbo samozřejmě se ztrátou prodal. …
Na druhou stranu, když to srovnáš s tímhle - https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /147126494 - kde bohužel nevíš co na tebe po dvou měsících vyskočí .... za mne je velké plus, když koupíš auto o pár tisíc dražší, ale víš, že o něj bylo postaráno :-p
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
VDC píše: Než si tohle koupil, tak pořídil naprosto dokonalý S-Turbo....
Aniž bych chtěl kohokoli jakkoli prudit, tak to není úplně přesné. To auto mělo k dokonalosti daleko už po koupi. Bohouš do něj nacpal prachy za podvozek a při tom ho zase ojebali. Jenže potřeboval myslím tahat přívěs nebo co, tak to vyměnil za outbeka.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
vrgada píše:180 za obyc stare auto z roku 2007?, Pokud to nekoupi fanda z klubu, ktery zna a oceni provedene servisni ukony, tak asi nee. To je jako kdyz jsem se dohadoval s pojistovnu, kdyz mi naborili jednickove turbo, pro ne to byla totalka stareho auta a vubec je nezajimalo, kolik jsem do toho nasypal. Samozrejme drzim palce, ale neverim, ze se to za ty penize proda
Podívej se, za kolik se prodávají Volva...XC70, XC90.
Cena je k jednání a pokud je na tom vše vyřešené, není ohnilé, tak bych i uvažoval, protože umím počítat a vím, co stojí servis. Já koupil outbacka za 60, dalších 70tis do něj padlo za servis. A to to auto normálně jezdilo.
Akorát můj požadavek je, aby to mělo automat a pádla a byla to 2.5tka. Těch moc není.
VDC píše:On to samoozřejmě nekoupí nikdo, protože nikdo normální by nedal takovou raketu za socku s dvaapůlkou. Nevěřím, že běhá po světě fanda, co by toužil po dvaapůli. To je motorizace ujezdit do práce a zahodit. A to nemyslím naprosto nijak zle. To je konstatování faktu.
Tak jeden případ by tu byl, to jsem já . Akorát bych to chtěl v automatu s pádlama.
VDC píše:On to samoozřejmě nekoupí nikdo, protože nikdo normální by nedal takovou raketu za socku s dvaapůlkou. Nevěřím, že běhá po světě fanda, co by toužil po dvaapůli. To je motorizace ujezdit do práce a zahodit. A to nemyslím naprosto nijak zle. To je konstatování faktu.
Tím nechci říct, že je špatně, že se o to Bohouš stará, ale investice do takovýho auta mají smysl pouze tehdy, když si ho člověk sám ujezdí. Bohouš je nepoučitelnej. Než si tohle koupil, tak pořídil naprosto dokonalý S-Turbo, nacpal do něj prachy a pak vymyslel, že potřebuje Outbacka. Takže S-Turbo samozřejmě se ztrátou prodal. …
Počkejte až mě ty investice přestanou bavit a vyměním to za 3.6ku v domnění, že se bude sypat méně A pak mě od toho regálu s lanama v hobbymarketu už nikdo neodtáhne
Bodyšek píše:Mas naprostou pravdu ze něco takového jsem vypustil z úst . Ale vem si to tak ze za 110 koupíš a minimálně 30-50 tisíc do toho zahuci a ani nebudeš vědět jak . A ujedes 1000km od koupě a foukne těsnění nebo něco jiného a je vymalováno. Pokud jsi se díval na inzerát a co se na tom vše dělalo tak pořad tam není ještě dopsanych par vecy. Ale i tak jsem tam napsal ze cenu bych si prectavoval 180 tisíc ale ze se nebráním domluvě či slevě. Ale je to každého volba a každý jsme si tím prošli. Koupili blbe nebo …
Mně to vysvětlovat nemusíš. Já tady naopak často hlásám, že "levná/výhodná" koupě neexistuje, i Kubrt to popisoval v jednom z posledních videí. Vždycky v tom je něco.
Já jsem taky jako správný čecháček svoje první auto - Focus ST mk2 - kupoval s pocitem super výhodného kaufu (téměř nejlevnější auto v inzerci s malým nájezdem). Když pominu, že bylo z Řecka, což ve výsledku nevadilo, kromě nečitelného návodu k obsluze a servisky, tak bylo bourané na předek a za levno podomácku opravené. Přední nárazník se okamžitě začal loupat, chyběly kryty pod motorem, nějaká spojovačka ohnutá. "Naštěstí" jsem pak sám měl drobnou nehodu a předek se na pojišťovnu opravil pořádně v autorizáku. Ale celkově, kdybych tehdy připlatil 60 tis. Kč (200 vs 260 tis.) za voňavku po klubákovi, byl bych na tom asi líp.
Na mojem posledním WRX STI jsem se z kategorie výhodná koupě taky během pár tisíc km dostal na cenu běžného kusu. Ale s tím už jsem tak nějak počítal a nijak mě to netrápí.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Pak je ještě otázka, jestli radši koupit "pelech", kterej si opravíš sám a víš, co a jak bylo opravený, nebo koupíš "voňavku" o který ale nic nevíš, a může se vysypat něco co právě opravoval někdo zalevno doma. Já se svym pelechOutbackem nelituju
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!