P: Impreza GR - 1.5, 4x4, BT, 105000km, manuál
Napsal: pon bře 16, 2020 2:24 pm
Ahoj všem!
Pomáhám sousedovi/kamarádovi se zbavit Imprezy, kterou má více méně navíc, tak jsem to dal trochu do pucu a teď jen najít nového majitele.
Takže co tady máme.
Subaru Impreza GR
RV: 2011
motor 1.5R DOHC 79kw
pohon 4x4 s redukcí
najeto: 105000 km
původ Švýcarsko
Cena: 125 000 Kč - dohoda je možná
Výbava
- automatická klimatizace
- bluetooth radio
- vyhřívaná obě přední sedadla
- aux vstup a vstup na USB v originálu
- isofix na sedačky
- dálkové ovládání na klíči
- mlhovky zadní i přední
- tempomat
- ovládání rádia a handsfree na volantu
- hillholder (asistent rozjedu do kopce)
- všechna okna elektricky ovládaná
- elektricky sklopná a nastavitelná zrcátka
- 6x airbag?
- zadní dělená sedadla
- stabilizační a protikluzový systém VDC (vypínatelný)
- manuální redukční převodovka
- pohon 4x4
- servisní kniha
Impreza je docela vybavená, nevím, jestli se nabízela ještě nějaká vyšší výbava. Možná bezklíčový vstup a střešní okno? Podvozkově je auto ve skvělém stavu, opravdu nikde nic není slyšet. Je to tak nějak pohodlnější než Outback - s tím něco budu muset udělat :D
Vše funguje jak má, což se dá u tak starého auta čekat. Rez na podvozku je minimální díky údržbě, co jsme na tom dělali v roce 2017. Pro auto jsem byl s kamarádem v roce 2016 někde u Brna, tehdy to byl myslím čerstvý dovoz z CH s cca 70 000 km na krku. Pak mi to jezdilo na servis. Ve zkratce, co se dělalo:
3.1.2017 - 67690 km
- výměna komplet olejů motor, převodovka, diff (Liqui Moly a Total)
- výměna servokapaliny
- výměna a propláchnutí chladícího systému
- všechny filtry HBJ
- kompletní čištění a nástřik brzd, prohýbání, promazání, kontrola
- odrezení a nástřik nápravy přední a zadní kaučukem, výztuhy v karoserii taktéž
- výměna brzdové kapaliny (ATE) a odvzdušnění
- desinfekce A/C
11.1.2018 - 82500 km
- výměna oleje motorového Liqui Moly 5W/30 a všech filtrů
- nějaké kontroly a podobně
- drobná oprava podběhu
4.12.2018 - 95000 km
- výměna motorového oleje a filtrů Shell 5W/30
- kontrola
- výměna zadních brzd - kotouče a desky a opravné sady na třmenu
21.3.2020 - 105850 km
- výměna oleje, olejového filtru a vzduchového filtru 5W/40 Divinol
- výplach olejové soustavy
- čištění předních i zadních brzd
- čištění a ošetření podvozku
- čištění škrtící klapky
- kontrola rozvodů
Auto je poměrně hezké, ale k nedostatkům - lak kapoty je horší, protože to stávalo pod jakýmsi lepkavým stromem a ten tomu trochu dal. Potom je to lehce ťuknuté na zadek. To jde vidět na fotkách, více poškození tam není. Potom by bylo asi vhodné vyměnit rozvody, kontroloval jsem je nejsou nijak rozpraskané, ale už bych s tím moc neotálel.
Motor jde krásně, bez nějakých pazvuků. Možná trochu servo jde slyšet po nastartování, zkusím odvzdušnit. S autem nyní jezdím prakticky denně, abych případně odhalil a odstranil nějaké ty mouchy, které by to mohlo mít.
Fotografie:
https://photos.app.goo.gl/chWRvEB6UGmApJmJ6
Pomáhám sousedovi/kamarádovi se zbavit Imprezy, kterou má více méně navíc, tak jsem to dal trochu do pucu a teď jen najít nového majitele.
Takže co tady máme.
Subaru Impreza GR
RV: 2011
motor 1.5R DOHC 79kw
pohon 4x4 s redukcí
najeto: 105000 km
původ Švýcarsko
Cena: 125 000 Kč - dohoda je možná
Výbava
- automatická klimatizace
- bluetooth radio
- vyhřívaná obě přední sedadla
- aux vstup a vstup na USB v originálu
- isofix na sedačky
- dálkové ovládání na klíči
- mlhovky zadní i přední
- tempomat
- ovládání rádia a handsfree na volantu
- hillholder (asistent rozjedu do kopce)
- všechna okna elektricky ovládaná
- elektricky sklopná a nastavitelná zrcátka
- 6x airbag?
- zadní dělená sedadla
- stabilizační a protikluzový systém VDC (vypínatelný)
- manuální redukční převodovka
- pohon 4x4
- servisní kniha
Impreza je docela vybavená, nevím, jestli se nabízela ještě nějaká vyšší výbava. Možná bezklíčový vstup a střešní okno? Podvozkově je auto ve skvělém stavu, opravdu nikde nic není slyšet. Je to tak nějak pohodlnější než Outback - s tím něco budu muset udělat :D
Vše funguje jak má, což se dá u tak starého auta čekat. Rez na podvozku je minimální díky údržbě, co jsme na tom dělali v roce 2017. Pro auto jsem byl s kamarádem v roce 2016 někde u Brna, tehdy to byl myslím čerstvý dovoz z CH s cca 70 000 km na krku. Pak mi to jezdilo na servis. Ve zkratce, co se dělalo:
3.1.2017 - 67690 km
- výměna komplet olejů motor, převodovka, diff (Liqui Moly a Total)
- výměna servokapaliny
- výměna a propláchnutí chladícího systému
- všechny filtry HBJ
- kompletní čištění a nástřik brzd, prohýbání, promazání, kontrola
- odrezení a nástřik nápravy přední a zadní kaučukem, výztuhy v karoserii taktéž
- výměna brzdové kapaliny (ATE) a odvzdušnění
- desinfekce A/C
11.1.2018 - 82500 km
- výměna oleje motorového Liqui Moly 5W/30 a všech filtrů
- nějaké kontroly a podobně
- drobná oprava podběhu
4.12.2018 - 95000 km
- výměna motorového oleje a filtrů Shell 5W/30
- kontrola
- výměna zadních brzd - kotouče a desky a opravné sady na třmenu
21.3.2020 - 105850 km
- výměna oleje, olejového filtru a vzduchového filtru 5W/40 Divinol
- výplach olejové soustavy
- čištění předních i zadních brzd
- čištění a ošetření podvozku
- čištění škrtící klapky
- kontrola rozvodů
Auto je poměrně hezké, ale k nedostatkům - lak kapoty je horší, protože to stávalo pod jakýmsi lepkavým stromem a ten tomu trochu dal. Potom je to lehce ťuknuté na zadek. To jde vidět na fotkách, více poškození tam není. Potom by bylo asi vhodné vyměnit rozvody, kontroloval jsem je nejsou nijak rozpraskané, ale už bych s tím moc neotálel.
Motor jde krásně, bez nějakých pazvuků. Možná trochu servo jde slyšet po nastartování, zkusím odvzdušnit. S autem nyní jezdím prakticky denně, abych případně odhalil a odstranil nějaké ty mouchy, které by to mohlo mít.
Fotografie:
https://photos.app.goo.gl/chWRvEB6UGmApJmJ6