Stránka 1 z 1

Prodám WRX Typer R STi

Napsal: ned lis 19, 2017 9:33 pm
od jindrej
Ahoj, nadešel čas prodeje mého eRka – je čas aby si užil někdo další. Je to 1998 WRX Type R STi V4. EJ20K, turbo je tam VF 23. Dotaženo Doudou 2014 z UK. Já ji koupil v září, od května 2015 oficiálně skrze výjimku MD přihlášeno jako RHD s origo krátkým VINem. S autem jsem najezdil cca 6tkm. Letos koncem zimy kleklo olejové čerpadlo. Auto jsem ihned chcípl a odtáhl. Proběhla výměna čerpadla, výplach motoru a nový olej. V oleji bohužel bylo několik špon, zřejmě ze šál. Teď je auto ve stavu, že standardně maže, vrčí, nemlátí a normálně jezdí. Nejsem ale schopen říct, jestli ujede už jen 1000 nebo 10 000 km. Tudíž prodávám, jako že motor je KO. Krátce před tímhle zádrhelem jsem kupoval z UK jinou skříň, jelikož na staré škrtal synchron, nová spojka, rozvody + pumpa SKF, ventily – vše včetně té převodovky řešeno u Sportgarage. Nabízím buďto auto tak jak je, včetně všeho příslušenství a dílů – kovaná BBS z STi 04, přední brzdy STi Hatch černé (zadky mám taky ale nejsou na autě), Defi budíky origo včetně jednotky (teplota olej, tlak olej, tlak turbo + mám doma budík na teplotu spalin) + kaplička, volant OMP, JDM lampy, V5/6 maska, nárazníky, křídlo, origo lauf + koncák “laďák“ zn. trubka + přidám laditelná jednotka GEMS, stará skříň s ko synchronem bez dccd, EU lampy, origo volant a nějaké další harampádí co najdu. Cena 280.000 CZK Nebo nabízím variantu, že na auto naházím většinu origo dílů – kola, brzdy, maska, křídlo, nárazník, volant, vyndám defi atd. – cena okolo 210.000 CZK. Na autě je stavitelný podvozek HKS Hypermax - dost tvrdý, lehká koroze na lemech + hodně lehoučký pozůstatek na wallkiss z poslední zimy na levém zadním rohu. Víc mě asi nenapadá. Konstruktivní komentáře a dotazy beru. Rozumné dohodě se nebráním. Prosím ale nechť se ozvou ti, co mají skutečně požadovaný obnos k dispozici. Na hloupé nabídky neodpovídám.