P: Richieho GF8 GT

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od MrRichie »

Nazdar bazar ve spolek,

chtěl bych se i s vámi podělit o skutečnost, že prodávám svoje GT. Mnozí jej znáte jak ze srazů, tak ze společných projížděk. Sepíšu tedy článeček o tom, co je Réza zač.

Nejprve nějaké náležitosti. Subaru Impreza GT GF8 Wagon, 1999, 160kw, elektrická okna (ano to měly všechny), klimatizace. Více výbavy to asi ani nedostávalo, jo střešní okno a to já nemám. Věci jako výhřev zadního skla a elektrická zrcátka psát nebudu. Vše je funkční, od zmiňovaného výhřevu skla až po přední mlhovky, včetně dálkového ovládání a roletky v kufru ;). Tedy kromě jedné nepůvodní drobnosti, ke které se dostanu. K autu jsou nějaké dobové manuály a dva klíče.

Vše se snažím zachovat v sérii, možná proto auto stále drží v perfektním stavu (a asi trochu také díky neustálé péči, kterou mu věnuji), žádný tuning řídící jednotky nebo v podobě boostcontroleru se nekoná, nekonal a ani konat nebude. Dokonce i ten BOV ventil jsem sundal, neboť jsem po rozvahách domyslel to, že vzduch odpouštěný do atmosféry je již přece spočítaný váhou vzduchu.

Odchylky od série jsou pouze blinkry a pozičky v čirém provedené, turbotimer, STI koncovka výfuku a venkovní teploměr, který od loňské zimy nefunguje, neboť se mu porouchal display. Jo a autorádio Alpine nebude myslím z dob původní výbavy.

K autu jsem přišel začátkem roku 2014, kdy jsem je koupil od Filipa Vernera ze Vsetína (jeho x té Subaru) a musím říct, že o něj pečoval velmi pěkně. Údajně pro něj jel 1200 km někam do Itálie k prvnímu majiteli, který s tím jezdil převážně pěkné a delší cesty. Do ČR se auto dostalo s nájezdem okolo 240000km, já si jej po dvou letech přebíral s tachometrem s nájezdem cca 260000 km a nyní má přes 300 000km. I přes to je více než překvapivě perfektní a spolehlivé. Nechalo mě ve štychu jen jednou, a to když mi praskla horní hadice od chladiče. Po výměně opět bez problému, ale to bylo nějak čerstvě potom, co jsem to koupil.

Když už jsem tam zmiňoval tu geometrii, tak bych se rád pochlubil, že mě pochválili, že mám geometrii lepší než nová auta, vše je v normě - nejen sbíhavosti, ale také odklony a záklony!

Teď k motoru a pohonu jako takovému. Na ten se naštěstí sahat absolutně nemuselo (kromě provozních věcí), běží, neklepe a táhne jak lokomotiva. Spotřeba oleje je absolutně minimální. Mezi výměnami mi vystačí litr oleje teda na 10 000 km. Auto neodkuřuje a emisemi prošlo úplně legálně. Check se rozsvítil asi 2x než jsem přišel na to, že je to L. sonda (na diagnostice AUTOCOM to psalo totiž slabá funkce katalyzátoru, což je blbost, protože L. sondu za katem nemá). Poloosy, převodovka a vše ostatní je bez problému. Jedné co je, tak že jednička jde za jízdy zařadit hůře, na silu to nedělám, meziplyn a dvojitá spojka to jistí, ale takových hektických křižovatek naštěstí moc není. Mezináprava bez problémů.

Podvozek je pevný a bez vůlí. Všechny silentbloky již prošly výměnou, pocitově působí velmi mladě. Na zadní nápravě (spíše z rozměru) byla dělaná kompletní generálka, tedy sundat dolů, včetně diferenciálu a nápravnice, ty byly odrezeny a obroušeny a natřeny hrubou vrstvou antikorozní barvy. Poté jsem koupil veškeré silenbloky za cca 13 000 Kč v Subaru, vč. excentrických šroubů atd., které jsme přelisovali. Přední náprava má vyměněny silentbloky.

Karosérie je také ve výborném stavu stejně jako interiér. V tuto chvíli mi nějak už došla písmena, tak v případě dotazů nemám problém zodpovědět.

Filip si vedl servisní knížku od té doby, co auto přivezl do republiky. Přepisovat jí celou nebudu protože, včetně těch mých záznamů, je jich tam celkem 12ct. Z těch nejzásadnějších vyjmenuji:
- 242 440 km (olej + filtr vzduch a olej, svíčky NGK, svislý čep P)
- 244 323 km (palivový filtr, rozvodový řemen, chladící kapalina, kosti stabilizátoru přední, svislý čep L)
- 247 464 km (olej + filtr, brzdová kapalina, kosti zadní, pakny ruční brzdy)
- 252 035 km (olej + filtr, výměna předních kotoučů a desek)
- 256 916 km (olej + filtr, vzduchový filtr
- 268 000 km (olej + filtr, vzducový filtr, brzdová kapalina, brzdy čištění a prohýbání)
- 270 000 km (olej diferenciál zadní a výměna manžety poloosy)
- 284 000 km (olej + filtr, vzduchový filtr, palivový filtr, olej v převodovce, demontáž zadní nápravy odrezení, obroušení, nový lak, vč. ramen a diferenciálu, výměna všech sil. ramen a nápravnic, repase zadních brzd kompletní vč. pístů, geometrie, lak nárazníku a kosmetická)
- 287 595 km (brzdy čištění, výměna čepů řízení, geometrie, výměna desek předních, nap. kladka A/C, vyvaření lemu PZ, kontrola a ošetření karosérie, odrezení a nástřik výfuku)
- 290 508 km (olej + filtr, vzduchový filtr, palivový filtr, brzdová kapalina, lambda sonda NTK, zapalovací kabely NGK, svíčky kontrola)
- 295 745 km (LP ložisko OE NTK)
- 301 136 km (olej + filtr, výměna všech kostí stabilizátoru, čištění všech brzd + lakování, výměna předních kotoučů a desek, výměna brzdové kapaliny, výměna zadních silentbloků předních ramen, promazání táhel řazení, geometrie)
- 307 232 km (PCV ventil výměna, horní sil. motoru, senzor klepání, čištění škrtící klapky a její přetěsnění)
- 307 930 km (olejový servis, výměna převodového oleje, oprava tep. štítu u turba)
- 317 530 km (motor, hlavy, spojka, rozvody, hromada čištění, natírání a stříkání v motorové části, přetěsnění servopumpy, olej záběhový, oprava a úprava výfuku, více v samotném příspěvku.)
- 318 200 km (vyměněn záběhový olej za ostrý 10W-60)
- cca 319 000 km (celolak v důsledku poškození nějakým zmetkem, geometrie)
- 321 500 km (výměna tlumičů KYB, průžiny GC STI, PP ložisko kola NTK, geometrie)
- 326 000 km (výměna hadice pod sáním airbox - turbo OE a výměna hadice od BOV k zpětce, olej Motul 300V, brzdy čištění a další nějaká údržba)

Cena 160 000 Kč (start na 230 000 Kč) na originálních kolech se zimními Micheliny.
Přílohy
Po repasi nápravy
Po repasi nápravy
Nějaké aktuální foto
Nějaké aktuální foto
Nějaké aktuální foto
Nějaké aktuální foto
Nějaké aktuální foto
Nějaké aktuální foto
Nějaké aktuální foto
Nějaké aktuální foto
Nějaké aktuální foto
Nějaké aktuální foto
Poslední STK - bez chyb.
Poslední STK - bez chyb.
11847278_1045527655458744_1300749412_o.jpg
Naposledy upravil(a) MrRichie dne pon říj 29, 2018 6:19 am, celkem upraveno 8 x.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18904
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od hamoun »

Richie ... neblbni ... ja si rikal, ze az budu shanet auto, ses moje jistota ... ale jeste to nejde ... jeste je na prodej brzo .. :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od VDC »

Richie nedá mi to se nezeptat na důvod prodeje ? Doufám, že důvodem je nějaký upgrade... ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od cerv »

Krásný auto,krásný inzerát,přeju rychlý prodej a věřím,ze bude...i když ja bych takový auto uz dnes nepustil,kdybych ho měl!
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od emve »

Taky bych neprodával. :850:

V nabídce na sportovních vozech je už snad půl roku, byli už na to nějací vážní zájemci či zajímavé finanční nabídky ?
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2972
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od yeti »

... a má to tažný?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od MrRichie »

yeti píše:... a má to tažný?
- nemá :D je to kobík, ale né pracovní
emve píše:Taky bych neprodával.

V nabídce na sportovních vozech je už snad půl roku, byli už na to nějací vážní zájemci či zajímavé finanční nabídky ?
- no je to tam déle, myslím, že lidi straší nájezd, ale já fakt nevím, kde se tam vzal, stočit to na 120 000 km tak to nikdo nepozná :D :D. Zajímavé nabídky nebyly, snad jen, když jsem napsal, že možná výměna za SpecB ozval se ten klučina z Nového Jičína, že by mi to za jedno vyměnil, ale zatím to nějak nedopadlo - neměli jsme možnost se potkat.
VDC píše:Richie nedá mi to se nezeptat na důvod prodeje ? Doufám, že důvodem je nějaký upgrade... ?
- předsedo na to jsem částečně odpověděl již Envemu - dlouho jsem přemýšlel, co místo toho, kdyby se to nějak prodalo. Moc by se mi líbila třeba Honda S2000 nebo Nissan 200SX S15, ale to je docela drahé a pořád nejsem ztotožněn s absencí 4x4. Nová auta nechci, docela jimi pohrdám a rád bych něco co propastně nepadá na ceně. Nicméně, pak jsme právě dovezli kamarádovi SpecB v kombi a měl jem to párkrát na servisu a měl možnost se pořádně povozit a jak jsem zapomněl od J3rryho jaké to je, tak jsem se opět zamiloval a moc to chci.
hamoun píše:Richie ... neblbni ... ja si rikal, ze az budu shanet auto, ses moje jistota ... ale jeste to nejde ... jeste je na prodej brzo .. :)
- uvidíme, třeba ti vydrží, ale aby do té doby neměla najeto půl milionu a cenu tři sta :D :D
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od VDC »

Richie tak ti přeju, ať se ti naskytne nějaké hezké SpecB. Takovou výměnu bych chápal. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od MrRichie »

Tak páteční "renew" před friday night je hotova, tedy opět zápis v servisní knize v kilometrech 307 322...

Vyměněna
- reakční vzpěra motoru (honosně nazvaný sil. motoru)
- PCV ventil (cipárna pro odvětrávání klikové hřídele něco jako olejový serparátor) - stojí 250 Kč tak proč né
- Knock senzor - podařilo se mi jej sehnat docela levně a po zkušenosti ze servisu jednoho forestru, dobré vyměnit i preventivně.
- čištění škrtící klapky s těsněním - zanesení mírné, ale bylo...
- diagnostika - bez chyb, kvůli resetu adaptačních hodnot po čištění škrtící klapky...

Zjištění
- nepapáme žáden olej, sání čisté, že by mohlo být servírováno jídlo...
Přílohy
IMG_20160812_202151.jpg
IMG_20160812_183933.jpg
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od MrRichie »

Tak mi to nedalo a proběhl další páteční servis v nájezdu 307 930 km.

- olej 10W-60 + aditivace METABOND ECO neboť se nám opravdu neskutečným způsobem osvědčil ve Formuli a v H6 180kw, tak jsem zvědav, jestli poznám změnu i na Impreze
- převodový olej TOTAL GL5 75W-90, pač převoďák co jsem tam nalil v 270 000 km jsem nepovažoval za dostatečně kvalitní
- oprava tepelného štítu turbodmychadla a usazení předního nárazníku
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od MrRichie »

Na zimu je připraveno. Kola po komaxitu a nové pneu Good Year UltraGrip 205/50 R16, tak jsem zvědav jaké to bude. Loni vrány, které už byly docela dlouhou dobu nazuty na autě a už moc na ledě nebyly OK, tak jsem je vyhodil... Nové zimní gumy už jsem neměl pěkně dlouho tak jsem zvědav...
IMG_20161018_001834.jpg
IMG_20161018_001805.jpg
No o auto měl zájem pán, který jej chtěl jako třetí auto na zábavu, pač se mu 1.gen imprezy líbila, auto jsem mu ukázal zvedl na zvedáku... On že super, ale že dětem se líbí více WRX (GG), na které se byli dívat po cestě a že tomu rozumím, tak jestli bych se na to nešel podívat také... Požadavek zvláštní, ale kývnul jsem. WRX najeto 125 000 cca. Motoricky OK, karosérie taky docela. Kolo při plném rejdu šlo do nápravnice (gumou), výfuk mlátil o kardan a pár takových "drobnosti". Údajně jen série a jeté na 100okt. benzín... Ale proč o tom mluvím, jestli to koupil nevím. Dělal jsem diagnostiku téhle sériové Imprezy, abych zjistil, co dělá nebo nedělá oproti mojí s 2,5x vyšším nájezdem.

Porovnám pod následujícími "screenshoty":
Nejprve moje auto:
IMG_20161014_144640.jpg
- korekce předstihu dle senzoru klepání (detonace): -1° - 0° (to si myslím, že je velmi slušné)
- turbo tlačí 0,9bar (mělo by tlačit 0,9bar) - to jde na ty km ne?
- výstraha klepání - NE

Nyní WRX serie najeto 125 000km:
IMG_20161014_133438.jpg
- korekce předstihu dle senzoru klepání (detonace): -9° - +7° (co to???)
- turbo tlačí 1,2bar (mělo by nějak do 1bar)
- výstraha klepání - ANO (Knocking signal - maximální hodnota)

No k tomu bych ještě dodal, že mé auto na diagnostiku ujelo asi 15km a WRX asi 2km.. Takže věřím, že jsme v kondici a připraveni na zimu :) [SUBARU]
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od martas »

dost slusna prace (*_^) |,,,, a krasne auto i v top stavu ,,,,| (*_^) |,,,,
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od MrRichie »

martas píše:dost slusna prace a krasne auto i v top stavu
Dik, clovek se musi starat... Jak by to jinak vypadalo...

Odesláno z mého GSmart Mika M3 pomocí Tapatalk
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od martas »

MrRichie píše: Dik, clovek se musi starat... Jak by to jinak vypadalo...
to mas pravdu.Ale mas vyhodu,ze mas servis a vse si na tom udelas sam a hlavne tomu rozumis =) To je velka deviza ;-D
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Richieho GF8 GT

Příspěvek od MrRichie »

Tak a mam pred zimou hotovo, brzdy vycisteny a vzhledem k nove odvzdusnovacce i kapalina proplachnuta (zase), chladivo zkontrolovano a nazuty brand new gumy na nove komaxitovanych kolech...ObrázekObrázek

Jen umyt uz se mi to nechce... Jedu dom a venku je mokro...

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Zamčeno

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“