Stránka 3 z 4

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: stř pro 05, 2018 3:31 pm
od suubaru
magic bere teplotu ze svého reduktoru.

Voda se k radiátoru dostane hoodně pozdě. klidně i po 15 km běžné jízdy ventil nepustí vodu do chladiče. Mám na BM GT teploměr na hadici k chladiči a sleduji a sleduji....

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: stř pro 05, 2018 3:55 pm
od VDC
Pavle já jsem si to tak nějak myslel, že to Magic bere z reduktoru.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: stř pro 05, 2018 6:16 pm
od mnov
suubaru píše: Voda se k radiátoru dostane hoodně pozdě. klidně i po 15 km běžné jízdy ventil nepustí vodu do chladiče. Mám na BM GT teploměr na hadici k chladiči a sleduji a sleduji....
Reduktor se připojuje do malého okruhu a ten je mimo termostat. Ohřeje se to tedy rychleji.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: čtv pro 06, 2018 8:20 am
od sima
Já mám za to,že čidlo je umístěné vždy v reduktoru,obzváště v dnešních sotisfikovanějších zástaveb LPG.To je přeci stěžejní,nejpřesnější místo pro správnou teplotu a posléze k odpaření plynu(jo hice to dovedou oklamat,taky osobní dřívější zkušenost,přeplo to po už při startování klidně hned na plyn).
Jasně o kousek jinde na hadici to taky sejme reálnou hodnotu pro následné odpaření plynu,jen přímo v reduktoru by to mělo být ještě přesnější.
Možná staré,ty nejjednodušší pravěk zástavby měly čidlo na hadici,nebo pak samo doma úpravy,jako jsem měl já,taky jsem koupil za pár kaček termistor a zapojil je,umístil na hadici,bo na můj starý exot AG nešlo rozumně sehnat čidlo do reduktoru.
Vadilo mě to ihned přepnutí v hicech,ne skrz zdechnutí motoru,to se tak nechovalo,ale skrz nešetrnost vůči motoru.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: čtv pro 06, 2018 12:55 pm
od macasubaru
sima napříkad landi renzo a omega to má na hadici

suubaru nevim co máš za auto ale u většiny aut se voda do topení dostává jako první a jede to na malý okruh a na to se dává lpg takže chladič je mimo a auto topí brzo a né po 15 km:). jenom légo 2004 až 2007 mělo přiblbléj ventil co zavíral vodu do topení . ale ten pak od 2007 zrušily. a já ještě zapojuji reduktor do nuceného okruhu a jako první před topení, takže mi voda jde napřed reduktor pak topení a zpět. tak mám lpg ohřáto po kilometru

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: pát pro 07, 2018 11:25 pm
od dvahrnce
Lego 2.5, r.v 2005, zástavba BRC. Netuším kde si to sosá info o teplotě, ale mám vysledováno, že pokud mám topení OFF, přepne to v podstatě až když je teplota vody k 90°C a otevře se termostat (velký okruh? )
Pokud je topení ON, přepne po chviličce a jede to na LPG ještě dřív, než se automaticky rozeběhne ventilátor na vyšší rychlost (i to topení asi čeká až se ohřeje voda aby to neprodukovalo studený průvan).
Dle Torque přepíná na LPG při 40°C.

Toť mé postřehy, sry za OT .

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: sob pro 08, 2018 4:35 pm
od suubaru
Tak na přepnutí na lpg musí být splněna nejen podmínka teplota, ale i překročení otáček nastavených v řj, tedy nastartuje zahřáté auto vždy na benzín, ne?

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: sob pro 08, 2018 8:51 pm
od dvahrnce
Jj, zahrate startuje vždy na benzín a přepíná hned.
Kolega nevím jaký měl systém, ale když zapnul zapalko a držel dlouho tlačítko LPG, preplo se to a startoval na plyn i když bylo auto studené .
Prý údajně nějaký "tajný" nouzový systém, snad by to měl umožňovat každý výrobce. Ale nevím, nepatral jsem..

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: ned pro 09, 2018 9:51 am
od VDC
Podmínka otáček být určitě vždycky nemusí, respektive asi je to podle nastavení systému. Outback mi přepne i na volnoběh. Toyota přepne nad 1500 otáček.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: ned pro 09, 2018 9:57 am
od mari75
Mě to taky přepne na volnoběh. Primárně je to o té teplotě, o otáčkách jsem ani neslyšel. Já teď přemýšlím o el.předehřevu

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: ned pro 09, 2018 7:35 pm
od kwt2000
suubaru píše: 150 tkm: Vařila voda, výměna těsnění v Autobond.

Pod palubkou blbne clona ventilátoru topení, je slyšet cvakání. Nevyřešeno. Oděrka PZ dveře, nárazníky, LP blatník kosmetická vada.
Letos nástřik dutin dveří podběhů.
Zajímavé, u předchozího Outbacku 2,5 cca ve 150tkm taky těsnění a od cca 200tkm taky to cvakání od clony ventilátorů, tekže ne poruchy, ale vlastnosti >>:-@@ Tak doufám že MY2015 už to má vychytaný.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: čtv pro 20, 2018 2:17 pm
od macasubaru
dvahrnce píše:Jj, zahrate startuje vždy na benzín a přepíná hned.
Kolega nevím jaký měl systém, ale když zapnul zapalko a držel dlouho tlačítko LPG, preplo se to a startoval na plyn i když bylo auto studené .
Prý údajně nějaký "tajný" nouzový systém, snad by to měl umožňovat každý výrobce. Ale nevím, nepatral jsem..
dvahrnce: to není tajný ale je to běžně u novějších systému tzv. nouzový start na lpg a je to kvůli tomu když ti třeba odejde benzínové čerpadlo nebo dojde benzín tak at můžeš nastartovat a odjet, také ten kdo to montuje tak ti tam zadá kolik nouzových startu povolí .já dávám většinou 5 pokusů. samozřejmě když to je v zimě první start tak to není na vstřikovače žádná hitparáda, ale lepší je odjet než se nechat odtáhnout třeba z dovolené. magic G4 to má také

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: čtv pro 20, 2018 6:55 pm
od mnov
Když dojde benzín a pojedeš s tím na plyn, tak čerpadlo dost pravděpodobně odejde.
Jedině vytáhnout jeho relátko. :-)

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: čtv pro 20, 2018 10:12 pm
od macasubaru
to jo. ale než někde zůstat viset tak raději odjedu a je to právě kvůli tomu že odejde čerpadlo nebo elektro k čerpadlu. já jinak osobně mám udělané že při přepnutí na lpg mě vypne benzínové čerpadlo přes obyčejné rozpínací relé...říka se že to má běžet že to chladí benz vstřiky ale mých 700 000 km takhle najeto a ani jednou jsem nevyměnil vstřik tak to asi jako test stačí. já myslím že bohatě stačí když se proběhne čerpadlo než to přepne na lpg. aby nezarezlo

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: čtv pro 20, 2018 10:23 pm
od mnov
Jo, já si to vypínání čerpadla dělal na minulém autě a žádný problém s tím nebyl. Nyní ho mám trvale zapnuté.